Saturday, April 10, 2021

VANZEMALJAC SA HISARA KOD LESKOVCA

Brdo Hisar (stara fotografija).

 
(svaku sliku uvećaj klikom na istu)





Vanzemaljac sa opremom.

"Misterij iz Srbije.

Prije nekoliko dana nakon što je odgledao video o novom arheološkom otkriću u Bugarskoj javio mi se gledatelj iz Srbije sa jako zanimljivim informacijama i fotografijama misterioznog artefakta kojeg je pronašao u svom dvorištu na dubini od 2 metra na brdu Hisar u gradu Leskovac u Srbiji, lokalitet koji je inače bogat arheološkim nalazištima.
"Predmet koji sam pronasao nalazio se u zemlji veoma dugo sto su mi i neki arheolozi potvrdili ali isti su i bili u fazonu da do predmeta dodju u licni posed. Predmet sam pronasao u svom dvoristu na ne bas velikoj dubini a inace dvoriste mi se nalazi blizu mesta gde je pronadjena Turoviceva igla koja je postala reko bih legendarna zbog svog sastava koji je nama svima velika misterija. Mozes izguglati i o njoj ponesto i mislim da ima materijala za tebe i tvoj rad.u prilog ide slika a mi se cujemo jos ..."
Jako zanimljiv pronalazak i vjerojatno lik nekakvog božanstva kojeg je mene najviše podsjetilo na prikaze i figure naroda Južne Amerike i s obzirom da nemamo previše informacija možda netko od vas zna više ili može spojiti ovog čovjeka s arheolozima koji bi mogli profesionalno odraditi analizu nakon koje bi saznali puno više.
Našem gledatelju se možete javiti na ovaj mail: startstartpro@gmail.com
Tko zna, možda uz više informacija napravim i zanimljiv video." (Citirani tekst preiuzet sa Facebook stranice, 10. 04. 2021, "Balkan UFO": https://www.facebook.com/BalkanUFO )
P.S. Ovo je neprovjereno, dakle može od nekoga bit podvala, ja samo prenosim objavu, ali idol jeste prikaz astronauta sa opremom.

No comments: