Sunday, April 18, 2021

ISUS PROTIV ISUSA - ILI KO JE ANTIHRIST

      Crkveni Isus, Isus iz Jevanđelja, nije isti Isusu iz Jovanovog otkrivenja. Isus Jevanđelja je nakon krsne smrti treći dan vaskrsao u svom originalnom zemaljskom tijelu, a Isus iz Otkrivenja ni jednom ne spominje tjelesno vaskrsenje, nego samo kaže da je bio mrtav i da je živ. Umrijeti i vaskrsnuti i ljudskom tijelu i umrijeti i biti živ u duhu, velika je razlika. 

     Isus iz Otkrivenja sebe naziva zvijezdom Danicom, dok Stari zavjet i crkva Lucifera smatraju Danicom. Zvijezda Danica zorom ide ispred Sunca i mnogo je manja od Sunca, te Isus iz Otkrivenja negira crkvenu dogmu da je Isus kao sin ravan Bogu Ocu (Suncu), dok crkveni Isus iz Jevanđelja tvrdi za sebe da je on svjetlost svijetu, dakle Sunce. Ovako za sebe tvrdi Isus iz Otkrivenja:

      "Ja Isus poslah anđela svojega da vam ovo posvjedoči u crkvama. Ja sam korijen i rod Davidov, i sjajna zvijezda Danica." (Otkrivenje,22,16)
      U 12. pasusu 14. glave Knjige proroka Isaije ovako piše: 
a) grčki (Septuaginta Bible): "πῶς ἐξέπεσεν ἐκ τοῦ ἐκ τοῦ   ἑωσφόρος ὁ πρωΐ ἀνατέλλων.”

Grčko ἑωσφόρος (heōsphoros) = nosač (donosilac) svjetla, Lucifer, Lučonoša, Svjetlonoša, Satana, Sotona. Evo srpski prevodi:
     "Kako pade s neba, zvijezdo danice, kćeri zorina? kako se obori na zemlju koji si gazio narode?" (Prevod: Daničić-Karadžić)
      "Kako si ti pao s neba, Zvijezdo sjajna, Sine Zore? Kako si se ti sunovratio na zemlju, ti koji si srozavao narode,..." (Prevod: Tomislav Dretar)
     "Kako pade sa nebesa, Svjetlonošo, sine Zorin? Kako li si oboren na zemlju, ti, vladaru naroda?" (Prevod: Jeruzalemska Biblija)
     "Kako si pao s neba, Svjetlonošo, sine Zorin! Kako si razmrskan na zemlji, ti koji oslabljuješ narode!" (prevod: Ivan Šarić)
Nema sumnje: zvijezda danica (Daničić-Karadžić), zvijezda sjajna i Sin Zore (Tomislav Dreta), Svjetlonoša, sin Zore (Jeruzalemska Biblija i Ivan Šarić) je Satana, Sotona, Lucifer, grcki  Εωσφόρος (Isaija,14,12).
     U grčkom originalu Jovanovog otkrivenja Isus za sebe kaže da je ὁ ἀστὴρ λαμπρὸς καὶ ὀρθρινός i to je na srpski prevedeno ovako: ἀστὴρ = zvijezda, λαμπρὸς = sjajna, καὶ ὀρθρινός = i jutarnja. Kraće rečeno: zvijezda Danica:
    "Ja Isus poslah anđela svojega da vam ovo posvjedoči u crkvama. Ja sam korijen i rod Davidov, i sjajna zvijezda Danica." (Prevod: Daničić-Karadžić)
     "Ja, Isus, ja sam poslao svog anđela za donijeti vam ovo svjedočenje o crkvama . Ja sam izdanak i loza Davidova, i sjajna jutarnja zvijezda." (Prevod: Tomislav Dretar)
   "Ja, Isus, poslah anđela svoga posvjedočiti ovo po crkvama. Ja sam korijen i izdanak Davidov, sjajna zvijezda Danica." (Prevod: Jeruzalemska Biblija)
     "Ja, Isus, poslah anđela svojega, da vam ovo posvjedoči u crkvama, Ja sam korijen i rod Davidov, sjajna zvijezda danica." (prevod: Ivan Šarić)

Crkva tvrdi da je Danica zapravo Satana:
     "Drugi uzročni faktor, protivnik Božji – jeste satana sa njegovim mnogim otpalim duhovima. On je lični krivac i uzročnik svakoga zla. Otkako je kao Danica pao sa visoke slave 'pomazanog heruvima' u duboku tamu pakla – on neprekidno seje zlo i greh u svaki Božji stvor, osobito među ljude." (1)
   Drugi veliki teolog Ortodoksne crkve je sveti Justin Popović i evo šta on kaže o Danici: 
     "Glavni, vrhovni duh zla naziva se u Svetom Pismu: satana (jevrejski: satan = protivnik, obmanjivačđavo (διάβολος = klevetnik, opadač, Velzevul, kušač, Denica (ό ‘Εωσφόρος = Lucifer), Avadon, a ostali zli dusi nazivaju se: nečisti duhovi, duhovi zla, zli duhovi, besi, demoni, anđeli Satane." (2)
U Psalmima piše da je Gospod Bog sunce (Psalm 84,11), a crkveni Isus preuzima tu ulogu na sebe: 

     "Victorinus, koji je bio episkop Ptuja krajem trećeg vijeka, u raspravi o Otkrivenju, aludirajući na broj 666, govori ovako: 'Kao što su računali po grčkim slovima, kako mnogi smatraju je TEITAN, jer Teitan (666) ima ovaj broj, kojeg pagani nazivaju Sunce i Febus." (3)

Grčka slova-brojevi: T = 300 + E = 5 + I = 10 + T = 300 + A = 1 + N = 50 = 666
Naziv TEITAN je srodan grčkom θειότης sa značenjem BOŽANSKI. Po keltskom i latinskom to znači BOG VATRE, PALITELJ VATRE (DEI TAN). Crkveni Isus za sebe rece:
     "Ja sam došao da bacim oganj na zemlju; i kako bi mi se htjelo da se već zapalio!" (Luka,12,49)
I odmah iza toga kaže:
     "Mislite li da sam ja došao da dam mir na zemlju? Ne, kažem vam, nego razdor. Jer će otsele pet u jednoj kući biti razdijeljeni, ustaće tri na dva, i dva na tri. Ustaće otac na sina i sin na oca; mati na kćer i kći na mater; svekrva na snahu svoju i snaha na svekrvu svoju." (Luka,12,51-53)
Opšti haos i nesloga, opšta sebičnost, svađe, podjele i gubitak porodične ljubavi prema bližnjemu, razdori u porodici i nestanak tradicionalnih porodičnih vrijednosti. To je crkveni Isus,  ubica sloge i mira, razoritelj porodice i donosilac ratova, stradanja i genocida širom svijeta. 
     U Kabali i ezoteriji uopšte famozni broj 666, kao broj zvijeri koja je nosilac krune bežbonosti i zla  posljednjeg vremena, je broj Sunca. Crkva je svom Isusu dala ulogu SUNCA I BOGA, iako psalmopisac reče da je GOSPOD (BOG) SUNCE, dakle je crkveni Isus Antihrist koji je na se preuzeo ulogu Boga i on nije Lučonoša, nije Danica, nego je crkveno SUNCE i crkveni BOG umjesto GOSPODA BOGA i on je ANTIHRIST.

..............................
(1)  Vladika Nikolaj Velimirović, Pravoslavna Crkva i uzročnost u svetu – knjiga br. 3 (8. dio), Glas Crkve, Valjevo, 1996. (Internet izdanje Svetosavlje.org. Objavljeno: 26. oktobar 2006.
(2) Justin Popovic, Gogmatika Pravoslavne crkve, Tom I, Deo drugi, Odeljak prvi, Odnos Boga prema tvari - Bog kao Tvorac sveta, 32. O zlim dusima.
(3) William Stirling, The Canon: An Exposition of the Pagan Mystery; London: Elkin Mathews, 1897, pg. 77.

No comments: