Sunday, May 16, 2021

APOSTOL PAVLE DOBIO VAKCINU U “RAJU”

 

Kosmičke letilice na prikazu Isusovog raspeća (14. vijek, manastir Dečani, Srbija).

     Nekim načinom ili sredstvom, apostol Pavle od Vanzemaljaca biva “odnesen” na neki drugi svijet na nekom trećem nebu i četrnaest godina nakon toga usudi se Pavle da to ispriča svojim učenicima i sljedbenicima. 

     Svoj doživljaj Pavle naziva “viđenjem i otkrivenjem Gospodnjim”, jer na nivou ljudskog znanja i tehnologije Pavlovog vremena drugi svijet je raj, Vanzemaljci su anđeli Gospodnji, a glavnokomandujući Vanzemaljac  Pavlu je  Gospod. Događaj je zbunio Pavla, te u šoku on ne zna da li je to java ili san, da li je tamo bio u tijelu ili u duhu, ali pošto spominje primanje vakcine, dakle je bio u tijelu. Evo šta o tome on priča:

     “Ali mi se ne pomaže hvaliti, jer ću doći na viđenja i otkrivenja Gospodnja. Znam čovjeka u Hristu koji prije četrnaest godina (ili u tijelu ne znam; ili osim tijela, ne znam: Bog zna) bi odnesen do trećega neba i da bi odnesen u raj, i čuh neiskazane riječi koje je čovjeku zabranjeno kazivati. Time ću se hvaliti, a sobom se neću hvaliti, osim slabostima svojima. Ako  bih se i hvalio, ne bih bio lud, jer bih istinu kazao; ali se uzdržavam da ne bi ko pomislio da sam nešto veće nego što me vidi ili što čuje od mene.
     I da se ne bih pravio važan za mnoga otkrića, dade mi se žalac u meso, anđeo sotonin, da me tuče  da se ne pravim važan.” (2.Korn.12,1-7)

Vidimo da Pavlu nije jasno kako je dospio u taj “raj na trećem nebu”, nije siguran da li je tamo bio u tijelu ili samo dušom, dakle se “putovanje” desilo u trenu. Zatim kaže da je čovjeku zabranjeno da priča drugima o toj posjeti i šta je tamo vidio.

      Pavle se pribojava da njegova priča ne bude shvaćena kao znak da je poludio, a s druge strane, kao “ne želi da ga ljudi veličaju zbog toga”, ali najveći razlog je ovaj: nekim svojim zakonom Vanzemaljci zabranjuju ljudima da o takvim putovanjima i saznanjima drugima pričaju, a kao garanciju da ne bi pričali, daju ljudima vakcinu koja će ih prisiljavati da pričaju. To lično svjedoči Pavle kad kaže:

     “I da se ne bih pravio vazan za mnoga otkrića, dade mi se žalac u meso, anđeo sotonin, da me tuče da se ne pravim važan.”

Pazimo šta kaže: “dade mi se žalac u meso” (negdje prevode “žalac”, negdje “trn”). To je igla vakcine koja se zabada u tijelo. Ubodom “žalca” u tijelo se ubacuje “anđeo sotonin” koji počne da tuče čovjeka ako počne da priča ono što mu je zabranjeno. Taj “anđeo sotonin” nije ništa drugo nego programirana nanotehnologija ubačena u tijelo kroz onaj “žalac”, tj. vakcinu, i kad čovjek počne da priča i ono što mu je zabranjeno, nanotehnologija prepoznaje riječi i uključuje nešto što počne da “tuče” čovjeka, tj. stvara jake šokovi koji izazivaju teške bolove prisiljavajući čovjeka na ćutanje. I dok su Vanzemaljci Pavlu ubrizgali vakcinu, provjerili su da li radi i to je jadnog Pavla namučilo, te je tri puta molio “Gospoda” da odstrani “ađnela sotoninog” iz njegovog tijela:

     “Zato triput Gospoda molih da otstupi od mene.” (2. Korn.12,8)

A onaj “Gospod” cinički mu kaže:

     “Dosta ti je moja milost; jer moja moć se slabosti pokazuje.” (2. Korn.12,9)

Drugim riječima “Gospod” mu stavlja do znanja sljedeće: “To ostaje u tebi i kad god počneš da se junačiš i da  pričaš ono što sam ti  zakonom zabranio,  anđeo sotonin će dobiti vlast nad tobom i tući će te, a ti ne budi junak, nego budi slab i tom ćeš slabošću zadobiti moć kojom ćeš pobjeđivati anđela sotoninog te neće moći da te tuče.”

Veliki je zlikovac i prepredenjak ovaj Pavlov “Gospod”.

     I da ga onaj žalcem u tijelo ubačeni “anđeo sotonin” ne bu tukao, evo kakav je postao Pavle:

     “Daklem ću se najslađe hvaliti svojim slabostima, da se useli u mene sila Hristova. Zato sam dobre volje u slabostima, u ruženju, u nevoljama, u progonjenjima, u tugama za Hrista: jer kad sam slab onda sam silan.”

     I tako nam nevoljni i od Vanzemaljaca vakcinom čipovani “apostol” Pavle otkriva suštinu hrišćanstva kojeg je osnovao trudeći se da u svojo slabosti i trpljenu zadobije “božansku silu” svog Vanzemaljca pod imenom “Gospoda Isusa Hrista” “silu” kojom će ”pobijediti” u sebi “anđela sotoninog”.

     I to je glavna osobina hrišćanstva: svaka vlast je od Gospoda i zato ćuti, trpi i budi pokoran svakoj vlasti, pa i ovoj današnjoj globalističkoj, jer kad ti oni  kroz “žalac”, tj. iglu vakcine, ubace u tijelo “anđela sotoninog”, tj. nanotehnologiju za kontrolu slobode govora, ima da trpiš i ćutiš na sve što se oko tebe, tvojima i tebi lično bude dešavalo, jer ako ne budeš trpio u slabosti, tući će te “anđeo sotonin”.

     Eto, narode, sad vam je sve jasno ko je hrišćanski “Gospod” i nek vam je jasno zašto je crkva prevarant ljudi i naroda, eto zašto je uništila svo do osnivanja crkve hiljadama godina prikuljano ljudsko znanje, eto zašto je znanje proglasila za najveću bezbožnu jeres i na lomačama spaljivala naučnike, slobodne mislioce i stvaraoce, eto zašto je čovječanstvo dvije hiljade godina tavorilo na istom zaostalom nivou crnog srednjeg vijeka, eto vam kome služi crkva u borbi protiv slobode čovjeka kojeg je Bog po svom liku stvorio i kojem je rekao:

     “Rađajte se i množite se, i napunite Zemlju.”

     Isus nije Bog, niti je ikada postojao vaskrsli Isus, nego je Vanzemaljaca i njihovih slugu među ljudima ideološki isplanirani bezbožni plan i program umrtvljavanja, zatiranja i istrebljenja čovječanstva.

No comments: