Tuesday, July 20, 2021

HEBREJI

      U mitološkim pričama su mnoga ezoterijska znanja sakrivena od prostog naroda.  Ovdje ćemo pokazati o ezoterijskom značenju imena HEBER, EBER ili IBER, za kojeg neki tvrde da je mitološki predak današnjih Jevreja, a prije nego što o tome počemo, da objasnimo značenja riječi koje su važne za shvatanje ove teme.

    Egipatsko AM znači PROGUTATI (1). AM ili AMUT je PLAMEN, VATRA (2). AMȦ je GROB nekog faraona Setija Prvog, što je ujedno jedno od 75 imena sunca Rā (3). Egipatsko AMENT ili AMENTA je ZAPAD: mjesto ulaska sunca u podzemni svijet mrtvih. To podzemno sunce ima svoje posebno ime:

     "Jedno ime sunca koje prelazi preko Amente je Af. Af-Rā, bukvalno sunce koje čuči i puzi poput Hefa, gmizavca, zmije, ili gusjenice. To je sunce čiji je simbol zmija čiji je karakteristično kretanja bez vidljivih udova. Posebni tip Atuma kao sunca dubine bila je jegulja koja pravi sebi put kroz mulj MEHTA, ili Moata, sjevera.” (4)

Da pojasnimo: egipatsko ATU u riječi ATUM znači ZMIJA (5). ATUM je bog podzemnog Sunca i ono je puzeće sunce, dakle gmižuća, puzeća, zmijolika svjetlost. MEHT ili MOAT mulj sjevera (6). Ovo sunce ili Sunce je metafora osobe  koja je smatrana bogom Sunca i ovdje je opis načina njegovog svjetlosnog kretanja: putuje krivuljasto kroz materiju (vodu i mulj):

     “Af, Ap i Ab su isto. Ab znači preći i proći na suprotnu stranu, proći kroz poput svrdla, kojeg još nazivaju burgija. Egipatsko Aper je prolaznik prečice. Ime se odnosi na Anubisa, kojeg zovu 'čisti prečac iznad mjesta rođenja’.” (7)

Af, Ap ili Ab znači “proći na drugu stranu”, ali proći kroz vodu, jer AF, AP i AB bukvalno znače VODA. Radi se o nebeskoj vodi, o crnom prostoru zvanom ETER i to su putnici kroz vrijeme, neka vanzemaljska rasa koja se spustila u zapadni dio Zemlje. Kao što svrdlo svojom spiralnom burgijom okrečući se prolazi kroz tvrdi material na drugu stranu, tako se oni nekim rotirajućim spiralnim načinom iz svoje probijaju u našu dimenziju i zato su oni bušači, probijači prolaza vremena i prostora:

     “Družina sedmorice Kabira, sedam zvijezda, bili su prvi koji su ikad prešli preko vode, najraniji mornari. Oni postaju ילבח i Abari i Ibri, Hebreji. Eber, asirski Ebiru, je je prolazač, prolaznik, kao što je i Af-ra kada su  građeni čamaci; prethodno morao ući u svoj oblik žabe, jegu-lje, crva ili zmije i gmizati što je bolje mogao. Eber, ili Hebreji, pojavljuje se poimenice u Ritualu pod imenom kao prolazač: ‘Letio sam kao soko; Gukao sam kao guska;  Sletio sam na drum zapadnog horizonta  kao Heb-ur. Ovo je u poglavlju o preobražaju u boga Ptaha. Heb-ur je stari povratnik, suprotno od sokola  istoka. Ozirević je prošao sa istoka i sletio na zapadu. Ovaj je prolaz napravljen kroz vazduh na krilima; to je bio gornji prolaz. Hut ili krilati disk Hu, Sunce iznad, također je bio simbol  prolazača kroz vazduh. Donji je prolaz bio vodom ili kroz blato. Glavožabi Khepr mogao je plivati, takođe prelazi u svom čamcu; božanski putnik (Hebrej, Eber) sa čamca Kheprevog je titula Atuma kao prolazača ‘govoreći riječi bogovima u Ašer-ru.” (8)

Kabiri su bili bogovi drevnog svijeta: Pelazga, Tračana Feničana i smatrani su Titanima. Ovdje se govori o družini od sedam Kabira koji su kao prvi i najraniji mornari prebrodili vodu (naravno, radi se o nebeskoj vodi). U nazivu KABIRI je AB koje je značenjem isto nazivu IB, te su ABARI isto što i IBRI, odnosno HEBREJI. U mnogim starim jezicima AB i IB su značili i još u nekima znače VODA: starokeltsko AB je VODA (9), starokeltsko IHB je PIĆE (10), IBAR je rijeka u Srbiji, a srpsko IBRIK je sud za VODU:

     “U časnom sanskritu, takođe u perzijskom, je oblik ab, značenjem voda. U keltskom abh, voda, abi je rijeka na turskom…” (11)

     “Oblici sa p su mnogobrojni. Apu, voda, je sanskrit. Af je nađeno u Balukistanu.” (12)

     “U zapadnoj Australiji ima appa, voda, a na jugu Australije apa, appa, appu, appy, i sve znači voda.” (13)

     U srpskom KABAL je velika posuda za vodu. U tom KABAL je  osnova AB, ali i cijelo KAB iz riječi KABIRI. Dakle: AB = IB = AP = AF = VODA. Egipatsko IBR je POPLAVA (14).

     Znači da su sedam Kabira sedam Vanzemaljaca koji su kao svrdlo prošli kroz vodi i došli na Zemlju. Tako su prečicom prebrodili prostor kosmičke vode, prostor etra spomenutog u drugom stihu prve glave biblijske Knjige stvaranja:

     “U početku stvori Bog nebo i zemlju. A zemlja bješe bez obličja i pusta, i bješe tama nad bezdanom; i duh Božji dizaše se nad vodom.” (Stvaranje,1,1-2)

Na kraju kaže ovako: “Glavožabi Khepr mogao je plivati, takođe prelazi u svom čamcu; božanski putnik (Hebrej, Eber) sa čamca Kheprevog je titula Atuma kao prolazača ‘govoreći riječi bogovima u Ašer-ru.”

     ČAMAC KHEPREV je “magični camač sa ljudskom glavom i krilima” (15). Čamac sa krilima u ono pradavno vrijeme? Ma ne, to je brodić, kosmički brodić za koje smo se uvjerili da lete, tj. “plivaju” i kroz vode okeana.

     ASHER-RU je petoglava zmija koja okružuje sav AF (16), a AF je bog raspadnutog leša noćnog Sunca, i taj AF ima GLAVU OVNA (17) (ne zaboravimo da je originalno značenje riječi AF je isto što i IB i AB: VODA).

Pet glava ove zmije su pet glavnih slojeva zemaljske atmosphere: troposfera, stratosfera, mezosfera, ter-mosfera i egzosfera (slika ispod).

Pogledajmo: “U Bejrutu su specijalno bogopoštovani sedam Kabira vjerovatno kao kao planetarna božanstva…” (18)

Ne, nisu to planetarna božanstva u smislu sedam vidljivih planeta, nego sedam međukosmičkim “božanstava”, sedam Vanzemaljaca koji su prvi svojim “čamcem” stigli na Zemlju: “Sletio sam na drum zapadnog horizonta  kao Heb-ur”.

Egipatsko HEB znači PUTOVATI PREČICOM (19), a HEBUR je PREČANIN, ONAJ PREKO, SA DRUGE STRANE. U mitologiji Makiritare Indijanaca iz gornjeg toka rijeke Orinoko u Venecueli postoji slična priča:

     “VLAHA, poglavar Širića, Zvjezdanih ljudi, poveo je njih u nebo gdje se pretvorio u Plejade, zajedno sa svojih šest demodede. Ovo je sazviježđe simbol mira i harmonije, najvažnije u određivanju vremena makiritarske sjetve.” (20)

     “’Demodede’ je duh”. (21)

     “Po priči Makiritare naroda, ‘sedmorica ljudi’, poznatih kao Vlaha, napravili su ljestve, put u Nebo, a oni, sa svojih sedam strijela, penjali su se bez ljestava. Kada su to pravili, puta nije bilo. Oni su bili prvi koji su stigli.“ (22)

Zar Srbi ne zovu Plejade Vlašićima, sedam Vlašića, sedam VLAHA. Sedam zvijezda, polumjesec kao simbol mijene i ljestve ka nebesima česti su motivi masonske ikonografije. Zašto su masonima onih sedam malih i jedva vidljivih zvijezdica toliko važne? O kakvoj se tajni radi? O Vanzemaljcima sa Plejada i o ljudima, kao što je bio Enoh, koji su  nekad otišlima na Plejade!

     AB, sa značenjem VODA, nalazi se u imenu ABRAM, a on je mitološki predak Hebreja. I gle “slučaja”:

     “I uze Abram Saru ženu svoju i Lota sina brata svojega sa svijem blagom koje bjehu stekli i s dušama koje bjehu dobili u Haranu; i pođoše u zemlju Hanansku, i dođoše u nju.” (Stvaranje,12,5)

Haran je sa sjeverne strane rijeke Eufrata i da bi došao u zemlju hanansku, Abram je sa sjevera morao preći preko rijeke na jug: AB znači “preći na drugu stranu”. ABRAM je PREČANIN.

    Jevreji tvrde da je njihov predak neki Semov potomak EBER, hebrejsko ĒVER, čije ime znači REGIJA PREKO (23), sa istim značenjem kao i riječ IBERI (24). Međutim, uvjerili smo se da je to jedna vrlo stara svijetom raširena riječ sa originalnim značenjem VODA , u prenesenom smislu znači “PUTOVATI PREČICOM”, što je na egipatskom HEB, a HEBER je Egipćanima bio svaki PREČANIN, a ne samo jedan određeni čovjek ili jedan određeni narod. Samim tim pozivanje na neke stare egipatske natpise sa riječima sličnog oblika ne znači da to ima vezu sa kasnijim istorijskim Hebrejima, jer su Hebreji kao narod nastali tek nastankom judaizma kad su neki PRIJECANI iz Vavilona 459. g. st. ere dosli  u Jerusalim i sa sobom donijeli tkz. “Knjigu Mojsijevih zakona”, kojoj prije toga nigdje nema traga, niti Herodot u to isto vrijeme spominje Hebreje kao narod Palestine koji se obrezuje (Herodot, II, 104). Evo od koga prisilnom judeizacijom postaju Hebreji:

     “Kir je stvorio Persijsko carstvo, arijsko po karakteru, ali u kojem nema ni jedne arijske provincije. To ime izvedeno je od Pereshiti, Parsi, ili Parisi, grana Kelta Zimra ili Kimra i njihov sastav je keltski i hetitski sa velikom neistorijskom semitskom podlogom.”

Stvoreni su  judeizacijom od 459. st. ere u Jerusalimu i okolini od Kelta, Hetita i neistorijske semitske podloge.

.................................
    (1) E. A. Wallis  Budge, An Egyptian Hieroglyphic Di- ctionary, Vol. I, London, John Murray, 1920, pg. 6.
    (2)  Ibid.
    (3) Ibid.
    (4) Gerald Massey, A Book Of The Beginnings, Vol. II, London: Williams and Norgate, 1881, pg. 329.
    (5) E. A. Wallis  Budge, Ibid. pg. 97.
    (6) Ibid. pg. 318.
    (7) Gerald Massey, Ibid. pg. 330.
    (8) Ibid.
    (9) Edward Dwelly, A Gaelic Dictionary, Vol. I; Publi-
shed by Herne Bay: E. Macdonald & CO., The Gaelic Press, 1902-, pg. 1.
    (10) Edward Dwelly, Ibid. Vol. II, pg. 539.
    (11) Journal and Proceedings of the Royal Society of New South Wales for 1886, Vol. XX; Sydney: Charles Potter, Government Printer, 1887, pg. 118.
    (12) Ibid.
    (13) Ibid.
    (14) E. A. Wallis  Budge, Ibid. pg. 142.
    (15) Ibid. pg. 543.
    (16) Ibid. pg. 137.
    (17) Ibid. pg. 43.
    (18) Goblet d'Alviella, Lectures on the Origin and Growth of the Conception of God; London and Edin-burgh: Williams and Norgate, 1892,  pg. 150.
    (19) E. A. Wallis  Budge, Ibid. pg. 445.
     (20) Marc de Civrieux, Watunna: An Orinoco Cre-ation Cycle; Austin, TX, The University of Texas Press, 1997, p. 210.
    (21) Ibid. pg. 144.
    (22) Ibid.
    (23) Merrlil C. Tenney, The Zondervan Pictorial Bible Dictionary, Regensy Reference Library, Grand Rapids, Michigan, 1967, pg. 231.
     (24) Ibid.
     (25)
John Campbell, The Hittites, their Inscriptions and their history, Volume II; Toronto: Williamson & Co.,  1890, pg. 304.

No comments: