Znak ɅO na ulazu u Isusovu porodičnu grobnicu u Jerusalimu (grob otkriven 1980. u jerusalimskom predgrađu Talpiot).
U Matejinom i Lukinom jevanđelju fariseji i sadukeji traže od Isusa da im pokaže znak s neba:
“Tada odgovoriše neki od književnika i fariseja govoreći:
"Učitelju! mi bi radi od tebe znak vidjeti’.” (Matej, 12, 38)
“A on odgovarajući reče im: ‘Rod zli i preljubotvorni traži znak; i ne će mu se dati znak osim znaka Jone proroka’.” (Matej,12,39)
Ne dugo nakon toga fariseji i sadukeji ponovo od Isusa traže da im pokaže znak s neba:
“I pristupiše k njemu fariseji i sadukeji, i kušajući ga iskahu da im pokaže znak s neba.” (Matej, 16,1)
Isus im odgovara:
“Rod zli i kurvarski traži znak, i znak neće mu se dati osim znaka Jone proroka.” (Matej, 16,4)
Isto se ponavlja u Lukinom jevanđelju:
“A drugi kušajući ga iskahu od njega znak s neba.” (Luka,11,16)
A Isus odgovarajući reče im:
“Rod je ovaj zao; ište znak, i neće mu se dati znak osim znaka Jone proroka; jer kako što Jona bi znak Ninevljanima, tako će i sin čovječij biti rodu ovome.” (Luka,11,29-30)
Sadukeji i fariseji su dvije sekte judaizma, tj. dvije suprotne grane masonstva u judaizmu i oni traže od Isusa da im on pokaže znak kojim bi on njih uvjerio da i on pripada masonstvu i da je kao inicirani i prosvijetljeni mason inspirisan Božjim nadahnućem, ali Isus odbija da im pokaže bilo kakav znak i samo im spominje znak proroka Jone. Šta je i kakav je znak proroka Jone?
Prorok Jona je prorok kojeg Bog salje u Ninevu da zbog bezbožnosti Ninevljana prorokuje propast tom gradu, ali Jona pokuša da izbjegne tu obavezu i ukrcava se na neki brod koji krece prema Tarsisu. Međutim, iznenadna oluja napadne brod, a mornari posumnjaju da je neko na brodu uklet i da je oluja zbog njega, te gatanjem otkriju da je to Jona. I sam znajući da je zbog njega, Jona im prizna i kaže krivicu, a onda ga mornari bace u more. Tada po Gospodnjoj zapovijesti naleti neka velika riba i proguta Jonu. Jona se u utrobi ribe pokaje, Gospod mu uvaži pokajanje i nakon tri dana i tri noći izbljuje riba Jonu nazad na obalu.
I onda Jona ode u Ninevu i ide tamo počne da prorokuje da će zbog bezbožnosti Ninevljana sav grad od Boga biti uništen. Ali, Ninevljani to shvate ozbiljno počinju da se kaju posipanjem pepelom i postom. Videći to, Bog se smiluje i ne htjedne da uništi Ninevu. To bude Joni krivo i u toj ljutni popne se na jedan brijeg istočno od Nineve i tu sebi napravi kolibu ipak se nadajući da će odatle vidjeti razaranje Nineve, a ujedno da mu koliba bude zaštita od prevelike vrućine dnevnog sunca:
“A Gospod Bog učini da izraste bršljan nad Jonom i pruži sjenu njegovoj glavi te da ga izliječi od zlovolje. Jona se bršljanu veoma obradova.”
“Ali sutradan, u osvit zore, Bog zapovjedi crvu da podgrize bršljan, i on usahnu.”
Jonu u ogoljenoj kolibi počinje da prži vrućna sunca. I to se znak Jonin: znak kolibe sa simbolom Sunca u kolibi! Znak je nađen iznad ulaza u porodični Isusov grob otkriven 1980. u jerusalimskom predgrađu Talpiot. Tu su nađene kosti u deset kamenih kovčega (jedan je bio ukraden, pa je poslije nađen), a na sedam od njih su urezana sedam imena: Isus sin Josipov, Marija, Jose, Matja, Mariamne, Juda sin Isusov, Jovan sin Josipov brat Isusov.
Pomenuti znak je simbol Ʌ sa simbolom Sunca između krakova. To je simbol kolibe, simbol kuće. Sunce je vatra, tako da je simbol Sunca u simbolu kolibe (kuće) ujedno i simbol kućnog porodičnog ognjišta. Takav, samo prostiji simbol nađen je i na kovčegu apostola Simona, prozvanog Petar, na groblju na Maslinskoj gori, te na kovečegu Simona Kirenca, koji je pripomogao Isusu da nosi krst ka Golgoti (Matej 27,32). Dakle je to bio znak tajnog bratstva okupljenog oko Isusa.
Inače kao egipatski hijeroglif znak Ʌ (ḥap) znači “tajna”, “sakriti” (1). To je znak koji se nalazi iznad ulaza u Veliku piramidu. Vrlo sličan znak postoji u Meksičkom kodeksu (Mexican Codices), religijskom spisu o religiji prekolumbovskih Asteka (2) i na nekim koptskim nadgrobnicima iz vizantijskog perioda 6-7. vijeka.
U znaku Λ prostor zatvaraju dvije linije koje ishode iz jedne tačke u vrhu. To je KUT, ugao. Sanskritsko KŪṬĀ je VIS, VISINA, BRDO, GORA, PLANINA, NAJVIŠI (3). Sanskritsko KUṬA je KUĆA, PORODICA, ZAŠTITA, UTVRDA. (4)
Keltsko (gaelik) LO znači DAN, VID, SVJETLOST (5). Kod naroda srednje Afrike ime Sunca je LO (6). Sanskritsko LOLA je KRETANJE, OBRTANJE (7), LOLĀ je OKRETANJE, SIJEVANJE (8). Sanskritsko LOṢṬ znači PENJANJE (9). LO je i znak za LOGA, tj. masonska LOŽA, mjesto svjetlosti.
Zašto Isus nije htio sadukejima i farisejima da pokaže znak? Zato jer nije pripadao njihovoj masonskoj loži, to je tajni znak bratstva njegove lože, a gdje je on iniciran, to je veliko pitanje. Jedno je sigurno: crkveni "vaskrsli Isus" je osmišljen na osnovu realnog Isusa koji nije vaskrsao u ljudskom tijelu, jer mu je grob sa sandukom i njegovim kostima nađen u Jerusalemu, niti je apostol Petar umro u Rimu. Ne zaboravimo da Isus iz Jovanovog otkrivenja ni jednom za sebe ne reče da je vaskrsao, nego samo kaže: "...bijah mrtav, a evo sam živ va vijek vijeka, amin..." (Otkrivenje,1,18).
Da bi sačuvali svoje antihrišćanstvo, koji skoro dvije diljade godina nazivaju Hristovom crkvom, vrh crkve sa najmoćnijim vrhom globalista, koji danas rukovode lažima o “pandemiji koronavirusa”, učinili su da sve kosti nađene u kovčezima pomenutog groba budu uništene, navodno “zakopane” na nekom ničim obilježenom “groblju” kod Jerusalema.
Video o Isusovom grobu:
..............................
(1) E. A. Wallis Budge, An Egyptian Hieroglyphic Dictionary, Vol. I; London: John Murray, 1920, Plate cxxviii; pg. 436.
(2) Albert Churchward, The Signs And Symbols Of Primordial Man; London: Svannenschein & Co., Lim; New York: E. P. Duton & Co., 1910, pg. 201.
(3) Monier Monier-Williams, A Sanskrit-English Dictionary, Oxford, The Clarendon Press, 1960, pg. 299.
(4) Ibid. pg. 288.
(5) Edward Dwelly, A Gaelic Dictionary, Vol. II;
Published by Herne Bay: E. Macdonald & CO., The Gaelic Press, 1902-, 593,
560.
(6) Arthur
James Johnes, Philological proofs of the original unity and recent origin of
the Human Race, Apendix A; London, Samuel Clarke, 1843, pg. 6.
(7) Monier
Monier-Williams, Ibid. pg. 905.
(8) Ibid.
pg. 908.
(9) Ibid.
pg. 905.
No comments:
Post a Comment