Saturday, March 6, 2021

VIĐAO SAM LETEĆE TANJIRE (NLO ILI UFO)

Prvi put sam vidio UFO jedne ljetne noći 2009. godine. Bio je lijevo od Sjevernjače za oko 20-tak stepeni. Ličio je na jako svijetal satelit, ali je u jednom momentu velikom brzinom odletio koso u vis izgubivši se negdje u visini svog sjevernog neba.
Sredinom aprila 2011. godine ponovo sam vidio UFO. Oko pola deset u toplo veče dvojica nas je šetalo plažom na sjevernoj obali kubanskog mora. Noć vedra i toliko zvijezda na nebu nikad u životu nisam vidio. Čudili smo se tom mnoštvu zvijezda i osmatrali nebo ne bismo li ugledali neki meteor. U jednom momentu na istočnom nebu, oko 30-40 stepeni iznad horizonta, ugledao sam kako se polako nebom kreće sjajni "satelit". Pokazao sam saputniku i kad ga je i on ugledao, "satelit" je u trenu munjevitom brzinom stigao na zapadni dio neba. Začuđeni zurili smo u pravcu gdje se izgubio, a onda se opet pojavio u zoni nestanka, te kao i prvi put na istoku, lagano se vraćao ka polazištu na istoku, da bi opet nakon par sekundi
onom neviđenom brzinom stigao među iste zvijezde na istočnom nebu. I kad je stigao, počeo je munjevita cik-cak skretanja i onda je nestao.
Šta je to bilo, ne znam. Ljudska tvorevina ne može biti, jer onakva brzina i onakvo naglo i oštro mijenjanje pravaca ljudske letilice ne mogu izvesti. Moguće je samo dvoje: ili smo vidjeli vanzemaljsku letilicu, ili je ono bio neki bog ili anđeo visokog čina. Uglavnom ja sam postao 100% siguran u postojanje UFO-a.
Treći put vidio sam UFO oko dva sata iza podne vedrog ljetnjeg dana 2012. godine. Oblika cisterne, letio je polako od zapada prema istoku (isti kao na priloženoj slici). Činilo se da je na visini leta propelerskih aviona. Kad je došao skoro u tačku zenita iznad mene, tad je u momentu pod uglom od 90 stepeni skrenuo prema sjeveru i krećući se opet vrlo sporo izgubio se u tom pravcu. Nikakav zvuk nije se čuo, ali je refleksija Sunčeve svjetlosti svjedočila da se radi o metalnoj letilici, a ko je unutra bio, to je pitanje.
Od ljetnog solsticija 21. juna 2014. godine pa kroz svo ljeto često su viđani nepoznati okrugli narandžastocrveni leteći objekti i na vrlo malim su visinama, oko 1-2 km. Ponekad liče na satellite, ali se kreću brže od satelita i u momentu znaju da bljesnu jakim zelenkastim svjetlom i nestanu.
U 2021. nisam vidio ni jedan UFO, iako sam redovno pratio kao i prethodnih godina.
..................................


No comments: