Thursday, March 11, 2021

IDEOLOGIJE I KULT (LIČNOSTI)

Isus, Staljin, Hitler i Tito: tri ideologije kulta ličnosti koje su zatirale i zatiru svijet i Srpstvo, a njihov manifest napisan je u Novom zavjetu:

           „Ne mislite da sam ja došao da donesem mir na zemlju; nisam došao da donesem mir nego mač. Jer sam došao da rastavim čoveka od oca njegovog i kćer od matere njene i snahu od svekrve njene: I neprijatelji čoveku postaće domašnji njegovi. Koji ljubi oca ili mater većma nego mene, nije mene dostojan; i koji ljubi sina ili kćer većma nego mene, nije mene dostojan. I koji ne uzme krst svoj i ne pođe za mnom, nije mene dostojan.” (Mateja, 10:34-38)

      „Mislite li da sam došao da donesem mir na zemlju? Ne, kažem vam, nego razdor. Jer će od sad pet njih u jednoj kući biti razdeljeni; podeliće se troje protiv dvoje i dvoje protiv troje, otac protiv sina i sin protiv oca, majka protiv kćeri i kći protiv majke, svekrva protiv svoje snahe i snaha protiv svekrve.“ (Luka,12:51-53)

 

No comments: