Friday, September 6, 2024

SRBI U SUMERU I EGIPTU

Po biblijskoj mitologiji Starog zavjeta i njegove "Knji-ge postanja", Jafet je Gomerov otac, predak Arjana, tj. Tračana (Kimera) i Skita (Aškenaza). O Arjanima ko-ji su  boravili u Sumiru (Sumeru) John Campbell piše:

"Jedina istorijska loza koja potiče od Jafeta bila je Jerahmelijska, koji je sa svojim sinom Ramom i unukom Jaminom dao imena Erehtej, Romul, Bra-hma, Rom i Man, imena koja karakterišu tradicije Arjana. Neki od Jerahmelićana bili su Arkami, luta-juća plemena u Arabiji; drugi, Kirenijci iz sjeverne Afrike, koji su rano zavladali hetitskim i midijskim kolonistima. Njihovo glavno područje bila je medi-teranska obala Palestine u Filisteji i na sjever do granice s Fenikijom. Ali su oni bili raštrkani u malim zajednicama u raznim dijelovima Sirije, Palestine i Egipta i rano su našli svoj put u Babiloniji i Asiriji u društvu s Hetima. Ovi istočni Arjani su uglavnom bili, kao što je navedeno, potomstvo Gekera, naj-mlađeg Ramovog sina, i njegovog najstarijeg brata Măza. Ali Oniti, ili Jonjani kako su ih Grci zvali, koji su potekli od Ramovog polubrata i koji su trans-jordanske Atarote nazvali po njihovoj majci Atarah, bili su među najranijim kolonistima Haldeje. Predak Onam ili Oannes pojavljuje se na najstarijoj stranici haldejske istorije kao mudro biće s tijelom ribe koje je podučavalo slovu i nauku i umjetnosti izgradnje gradova. Bajka o ribi nalazi svoje objašnjenje u imenu Onainovog drugog sina Jadaga, koji je postao Odakon ili Dagon, bog ribe iz Ašdoda." [1]

Naziv HALDEIA (> HALDEJA) je od tri keltske riječi: HAL + DE + IA. HAL u HALA znači STANIŠTE, PALATA [2], DE znači BOG; DAN [3]; IA znači PODRUČJE, ZEMLJA [4]. Ime HALDEIA, tj. HAL-DEJA, znači BOŽANSKO STANIŠTE ili BOŽAN-SKA ZEMLJA. 

SUMIR je drugi naziv Haldeje i po logici treba da bude istog ili srodnog značenje imenu HALDEJA. Keltsko SUM u SUMIR znači isto što i keltsko SAM, SEM, SIM i SOM sa značenjem BEL, BAL, SUNCE. [5]. Sunčevo ime SEM uzeli su vavilonski masoni kao ime Jafetobog brata i po tom imenu su izmislili SEMITE, a SEM je bilo samo jedno od drevnih imena SUNCA, a ne čovjek. Sa osnovom SUM keltsko SUMINA znači VATRA, ŽESTINA, BIJES, GNJEV [6]. U riječi SUMIR je keltsko IR koje znači BAŠTA, CVIJET, VRT [7], te SUMIR znači SUNČEVA BAŠTA, SUNČEV VRT (ovo mnogo podsjeća na SEMIRAMIDINE VRTOVE).

Arjane ONITE drevni Grci su zvali JONCI (grč-ki: Ἴωνες, Jōnes, jednina Ἴων, Jōn) po njihovom pretku ONAMU ili OANNESU. Vavilonski sveštenik Berosus za OANNESA kaže da je imao oblik ribe, ali sa glavom čoveka ispod riblje glave, a ispod ribljeg repa sa nogama čovjeka. Danju je dolazio na obalu Perzijskog zaljeva i podučavao čovečanstvo pisanju, umjetnosti i nauci. Šta znači ime ONAM, OANNES?
Galsko ON u ONAM znači GLAVNI; TOK, RIJEKA, VLAGA [8], dakle je ONAM pridjev sa značenjem TEČNI, VODENI, VLAŽNI i to je sanskritsko DAKA, DAGH ili DHAK [9], U srpskom ON je lična zamjenica trećeg lica jednine, dakle je dio TROJSTVA: JA, TI, ON. Po logici i redoslijedu kosmogonije prvo lice jednine je BOG OTAC, drugo je BOGINJA MATER, treće je SIN ON i to je SVJETLOST, SUNCE, galski DAG i DAC (čitaj DAK) [10], jer je TOK VREMENA. Srpsko DAKO je od DAG, tj. DAK:

DAG = DAK > DAKO > DAKAN > DAČAN = SJAJAN, TRAČAN, SLAVAN, SLAVEN.
Heliopolis je grad kojeg su Egipćani zvali ON, što znači SUNCE, grčki HELI. Egipatsko ON se nalazi u grčkom ONIKS (ὄνυξ) i to je KLIN, EKSER i KANDŽA (orla ili sokola), tj. ZRAKA [11].
Sunce ON je mjerač vremena, vrijeme je TOK koji se mjeri po mjestu Sunca i ONO pokazuje vrijeme ONDA, ONDE i ONAMO.

Govoreći o genealogiji ranih arjanskih kraljeva u Donjem Egiptu iznad citirani autor kaže:

 "Sagara i Pisiris, ili Pisi zari, su Geker i Buz; ..." [12]


PISI znači ZARI, tj ŽARNI, SJAJNI, jer on je PLAM-TEĆI koji SAGARA, gori. Galsko SAG, SIG znači SUNCE [13]. Galsko PISC (čitaj: PISK) je RIBA, jer riječ PISK bukvalno znači ZAR, ŽAR, SJAJ. Osno-va u PISK je galsko PIS sa značenjem PRST [14], dakle je to izvorno ZRAKA. Ovo PIS sinonim je galskom BIS [15] koje je isto galskom BES, BIS, BOS i BUS sa značenjem SUNCE, VATRA [16]. Od osnove PIS izvedeno je galsko PISION [17], u savremenom srpskom PIŠAKA:

a) PIS > PISK > PISAKA > PIŠAKA = URIN (UR znači SJAJ);
b) PIS > PISA > PISATI, PISALKA > PISALJKA;
c) PIS > BIS > BISER

Egipatski gradovi ON i FARBAIT (grčki: Φάρβαιθος) su rana naselja Arjana u malom arjanskom kra-ljevstvu:

"On i Farbait, potonji potiče iz priče o Prometeju, bili su jerahmelijska naselja, sitna kraljevstva u Donjem Egiptu, kojih je vjerovatno bilo još nekoliko." [18]

Velško ON znači RASTUĆI, GLAVNI, NADVRH-OVNI, BESKRAJNI [19]. Galsko ON znači GLAVNI [20].
Ime FARBAIT je od dvije kelstke riječi: FAR + BAIT. Galsko FAR sinonim je galskom MAR, [21], BAR, BARR, PAR, VAR sa značenjem DUG, VELIK [22] i sve se odnosi na BAL, BEL, SUNCE [23]. Velški FAR, FARÄON znači NAJMOĆNIJI, NAJJAČI [24] Galsko BAITA znači PUNOĆA, BOGATSTVO [25]. Staro srpsko BAJTA (BAITA) je KUĆA, te FARBAIT znači VELIKO BOGATSTVO, VELIKA KUĆA.

.............................
[1] John Campbell, The Hittites: their inscriptions and their history, Vol. II; Toronto: Williamson & Co., 1891, pg. 256.
[2] Jean-Baptiste Bullet, Mémoires Sur La Langue Celtique, Tome III; Besançon: Claudi Joseph Daclin, 1759, pg. 4.
[3] Ib. pg. 441.
[4] Robert Archibald Armstrong, Gaelic Dictionary in Two parts, London, Printed for James Duncan, 1825, pg. 320.
[5] Jean-Baptiste Bullet, Ib. pg. 384
[6] Ib.
[7] Ib. pg. 50.
[8] Ib. pg. 218.
[9] Monier Monier-Williams, A Sanskrit-English Dictionary; Oxford, The Clarendon Press, 1960, pg. 465, 466, 508.
[10] Jean-Baptiste Bullet, ib. Vol. II, pg. 430, 428.
[11] Henry George Liddell and Robert Scott, A Greek English Lexicon, New York: Harper & Brothers, 1883, p. 1058
[12] John Campbell, Ib. pg. 257.
[13] Jean-Baptiste Bullet, Ib. Vol. III. pg. 329.
[14] Ib. pg. 260.
[15] Ib.
[16] Jean-Baptiste Bullet, Ib. Vol. II, pg. 171.
[17] Jean-Baptiste Bullet, Ib. Vol. III, pg. 260.
[18] John Campbell, Ib. pg. 257.
[19] William Owen Pughe, A Dictionary of the Welsh Language, Vol. I, London: Printed for E. Williams, 1803.
[20] Jean-Baptiste Bullet, Ib. pg. 218.
[21] Jean-Baptiste Bullet, Ib. Vol. II, pg. 568.
[22] Ib. Vol. III, pg. 138, 139.
[23] Ib. Vol. II, pg. 568.
[24] William Owen Pughe, Ib.
[25] Jean-Baptiste Bullet, Ib. Vol. II, pg. 118.

Wednesday, September 4, 2024

PETKO NIKOLIC VIDUSA - VIDUŠA: THIS IS A MESSAGE FOR EVERYONE

 No matter what religion you belong to, this is a message for everyone! Dear friends! For two years now we have been witnessing a global co... 
 

More details at the links below:



SEFARDI I AŠKENAZI

I Jevreji potiču od Gomera, a nastali su kroz prisilnu judeizaciji od vremena perzijskog cara Kira Medija-nina, koji 536. st. ere osvaja Vavilon (Medi su og-ranak drevnih Kimera, tj, Tračana, odnosno Srba):

"Kir je stvorio perzijsko carstvo arjanskog karaktera, ali u kojem nije postojala niti jedna arjanska provincija. Ime carstva izvedeno je od Pereshiti, Parsi ili Parisī, ogranka keltskih Zimra ili Kimra, a sastojalo se od Kelta i Hetita, sa velikim neistorijskim semitskim supstratom.” [1]

Vidite: u Kirovo vrijeme istorija ne zna za Semite.

Stupanjem na presto Kir oslobađa sve u Perziji zatečene robove, a jednoj grupi daje posebno ovlaštenje: daje im na-pismeno dozvolu da idu u Jerusalim i da tamo sazidaju hram:

"Ovako veli Kir car Perzijski: sva carstva zemaljska dao mi je Gospod Bog nebeski, i on mi je zapo-vjedio da mu sazidam hram u Jerusalimu u Judeji." (Ezdra, 1, 2)  

Dakle: hram se zida po volji i naredbi cara Kira. Vođa toj grupi bio je od cara novoimenovani princ Zorobabel, vavilonsko ime srodno imenu Zoroastre, perzijskog mitološkog osnivača zoroastranizma. Na-kon svih logističkih priprema i četrnaestogodišnjieg listanja starih sumerskih spisa i osmišljavanja nove religije 522. g. st. ere Zorobabelj sa saradnicima, vojskom i dijelom naroda stiže u Jerusalim, a 520. počinje da zida hram. Hram je bio kao kao kocka, jer je kocka simbol razuma i kreativnosti, dok krug predstavlja nebo, Boga i bogove. Kad je hram za-vršen, stajao je tako sve do 459. st. ere u vrijeme sedme godine vlade vavilonskog cara Artakserksa.

Pomenute 459. iz Vavilona u Jerusalim stiže nova grupa vavilonskih masona koju predvodi književnik Ezdra sa dvanaest pomoćnika i sa vojskom. Sa so-bom Ezdra donosu u Vavilonu osmišljenu i napi-sanu knjigu "Mojsijevi zakoni" i pošalje Ezdra po Jerusalimu i okolini vojsku da razglasi zakon cara Artakserksa, a u zakonu je pisalo i ovo:

“A ti, Ezdra, po mudrosti Boga svojega koja ti je data postavi upravitelje i sudije da sude svemu narodu što je s one strane rijeke između svijeh koji znadu zakon Boga tvojega, i ko ne zna, učite ga. A ko ne bi izvršavao zakona Boga tvojega i zakona careva, odmah da mu se sudi, bilo da se ubije ili da se protjera ili da se oglobi ili da se baci u tamnicu.” (Ezra 7,26)

Tako su prisilnom hazarskom judeizacijom kimer-skih Feničana, Samarjana i Palestinaca, Heta, Sir-jana, Arameja i lokalnih Arapa u Jerusalimu i okolini stvarani su Judeji, tj. Jevreji. Hazari su hetsko, get-sko ili gotsko pleme, a njihova elita su evropske srednjovijekovne i moderne kraljevske, carske i bankarske porodice.

Poznato je da u jevrejskoj dijaspori postoje dvije grupe Jevreja: AŠKENAZI i SEFARDI. Naziv AŠKE-NAZI je složenica od dvije hetske riječi:

AŠKE + NAS > AŠKENAZ.

AŠKE postanjem je od AŠ što je u davna vremena značilo VATRA. Hebrejsko AŠ (שא) znači VATRA. AŠ je ostalo u srpskom MAŠA i MAŠICE, u turskom AŠLAMA (trešnja) i AŠIKOVANJE (ljubavni razgo-vor). Englesko ASH (čitaj AŠ) je BELI JAVOR. Eng-lesko ASH (AŠ) takođe znači PEPEO. Masonski ko-ckasti kamen je AŠLAR, oblika kao kristal pirita. Kao i AŠ i PIRIT (grčki: πῦρ), znači VATRA (slika ispod). U srpskom PIR je VESELJE, SLAVLJE.

Riječ NAZ u AŠKENAZ postanjem je od hetskog NAS i znači NAŠ. Množina od NAS glasila je NASI. Prelaskom S u Z postaje NAZI sa značenjem NA-ROD. Tako ime AŠKENAZI bukvalno znači NAROD VATRE i to je samo jedan od sinonima za nazive HETI, KIMERI, TRAČANI, RASENI, KELTI, ILIRI, SKITI, GETI, GOTI, SLAVENI, SERBI.

Druga grupa Jevreja su SEFARDI:

SEF + ARD > SEFARD > SEFARDI

Keltsko SEF znači KAO, keltsko ARD je VATRA, dakle su nazivi AŠKENAZI i SEFARDI sinonimi sa značenjem KAO VATRA, NAROD VATRE. To isto znače i sva naprijed spomenuti nazivi Heta, Kelta, Tračana, Ilira, Skita, Slavena ili Serba, drevnih AR-JANA. To svjedoči i jevrejski biblijski svijećnjak ME-NORA, koja sa svojih sedam plamenova simbolizira tri mjeseca proljeća sa jedne i tri mjeseca ljeta sa druge strane, a između je vatra Sunca ljetnog solsticija, svjetlost dugodnevice, SUNCE VIDOV-DANA.

P.S. Antički pisci ne spominju Jevreje sve do rimske okupacije Levanta? Herodot ne zna za Jevreje, ne zna za Avrama, za Mojsija, za Saula, za Davida, ne zna za Solomona ni njegov hram. Ne znaju ni oni prije Herodota, ni oni par vijekova nakon Herodota. Mitologija nije nauka i Biblija nije istorija sve do izvora istorije.
..............................
[1] John Campbell, The Hittites, their Inscriptions and their history, Volume I; London: John C. Nimmo, 1890. p. 304.

GOMER JE DRŽAČ I SAKUPLJAČ, TJ. SUNCE


Galsko GOM, GOMRO je sinonim riječima KUM, KUMRO [1]. Kod Srba KUM je DRŽAČ KUMČETA prema KRESTU, tj. prema VATRI, tj. prema SUN-CU, odnosno crkvenom "KRSTU". Od osnove KUM izvedeno je KUMIR. Galsko GOMER znači IMATI, DOBIJATI, DRŽATI [2]. KUMRI su isto što i KIMERI ili KIMRI, koji su isto što i TRAČANI [3], isto što i KELTI, GALI i ILIRI. U Asiriji zvali su ih GIMIRAI. U Septuaginti ime GOMER pisano je GAMER (grč-ki: Γαμὲρ). Od GAM iz GAMER je keltsko KAM-BRI sa istim značenjem kao i nazivi KUMRI i KIMRI. GAM u GAMER ima isto značenje kao i englesko CAM (čitaj: KAM) i dansko KAM sa značenjem ZUB, ZUBAC na zupčaniku [4] i to je preneseno značenje imenice ZRAKA  (slika ispod).


“U kasnije vrijeme Kimeri su identifikovani sa germanskim Kimbrima i Keltima Kumrima.” [5]

“Imena kraljeva Bosfora odgovaraju tračkim imeni-ma; i ovaj  fakt u vezi sa okolnošću da je tamo bilo tračko pleme Treri, vezano  sa Kimerima, zaključak je da su Kimeri bili Tračani.” [6]

Srbi su Tribali, Tribali su Tračani, koji su isto što i Kumri, tj. Kimeri, Kelti, Gali ili Iliri.

Keltsko (gaelik) CUM (čitaj: KUM) znači DRŽA-TI [7]Keltsko (gaelik) CUMAIL (čitaj: KUMAIL) zna-či DRŽATI, ČUVATI, PROSLAVLJATI [8]. Pogle-dajmo srpski:

a) GOM > GOMOLJ 
b) GOM > GOMILA
c) GUM > KUM = DRŽAČ, ZAŠTITNIK
d) GUM > GUMNO = ČISTI KRUG ZA VRŠEVINU
Od osnove GOM potičenglesko COMB (čitaj (KOMB) je ČEŠALJ, srednovijekovno englesko CAMB (čitaj: KAMB)islandski KAMBR sa znače-njem ČEŠALJ, KRESTA, GREBEN [9] (češalj je NAZUBLJEN),  Od KAMB je keltski naziv KAMBRI, sa značenjem SJAJNI, TRAČNI, TRAČANI. 

Sanskritsko GAM znači DOĆI, IĆ[10]. Morfološki i semantički izvor ovoj riječjedno može biti Sunce.  Od GAM je keltski naziv KAMRI, KAMBRI kao i srp-sko KAMEN, KAMARA (gomila). U 18. vijeku za KA-MARA u Slavoniji su govorili GAMARA [11].

Od GOM je latinsko COM (čitaj: KUM) sa  znače-njem ULJUDAN, UČITIV i postanjem je od CŌMO (čitaj: KOMO) sa smislom POLIRAN, SJAJAN [12]. Latinsko CŌMISSOR je SLAVLJE [13], CŌMITIO je SASTANAK, ZBOR [14]. Srpskom GOMBA (kvrga; gužva, kavga, tuča, bitka) [15] odgovara englesko COMBAT (čitaj: KOMBAT) sa značenjem TUČA, BORBA. Osnova GOM je u latinskom GOMPHUS sa značenjem STUP, ŠTAP, MOTKA, PRUTKA [16] i to je kao ZRAKA. Ovo GOMPHUS potiče od grčkog GOMFOS (γόµφος) sa značenjem KLIN, EKSER [17]. Iza osnove GOM u grčkom GOMFOS je FOS (φος) iste gasovne vrijednosti kao i grčko φῶς (FOS) sa značenjem SVJETLOST (klin i ekser su kao zraka, a glava im kao Sunce).

Bez ikakvog objašnjenja neki bibliolozi pretposta-vljaju da hebrejsko GOMER znači PUNOĆA, CJE-LOVITOST [18]. Najvjerovatnije osnovu GOM pove-zuju sa osnovom GEM u grčkom GEMO (yέμω) sa značenjem PUN [19] Izvorni i polazni smisao je SUNCE, VATRA, jer se ljudi okupljaju NA TOPLINI SUNCA I TOPLINE VATRE. Sunce je GOMOLJ zra-ka, vatra je GOMOLJ plamenova. To su vavilonski hazarski ezoteristi, kao pisci Biblije, pretvorili u eg-zoterijskog (lažnog) čovjeka sa imenom GOMER. U drevnoj masoneriji slovo Г uzeto je za simbol BO-GA, u modernoj masoneriji latinično G.
..............................
[1] Jean-Baptiste Bullet, Mémoires Sur La Langue Celtique, Tome II; Besançon: Claudi-Joseph Daclin, 1759, pg. 657.
[2] Ib.
[3] Strabo, The Georaphy, 1, 3, 21; 13, 1, 8.
[4] Walter William Skeat, An Etymological Dictionary of the English Language; Oxford: The Clarendon Press; New York: Macmillan and Co., 1893, pg. 89.
[5] Max Duncker, The History Of Antiquity, Volumes I, Printed by Richard Bentley & Son, London, 1877, pg. 542.
[6] William Smith, A Dictionary of Greek and Roman Geography, Volume I, London, 1872, pg. 624.
[7]  Neil M’Alpine, A Pronouncing Gaelik Dictionary, Second Edition, Published by Stirling & Kenney, Edinburgh, 1833, pg. 95.
[8] Ib.
[9] Walter William Skeat, Ib. pg. 122.
[10] Monier Monier-Williams, A Sanskrit-English Dictionary; Oxford, The Clarendon Press, 1960, pg. 346.
[11] Petar Skok, Etimologijski rječnik hrvatskoga ili srpskoga jezika, Knjiga II; JAZU, Zagreb, 1972, str. 24.
[11] Francis Edward Jackson Valpy, An Etymological Dictionary of the Latin Language; London: Printed by A. G. Valpy, 1828, pg. 92.
[12] Ib.
[13] Ib.
[14] Ib.
[15] Joachimi Stulli, Lexicon Latino-Italico-Illyricum, Vol. I; Budæ, Typographiæ Regiæ Universitatis Pestanæ, 1801, pg. 309.
[16] Ib. pg. 629.
[17] Henry George Liddell and Robert Scott, A Greek-English Lexicon; Oxford: The Clarendom Press, 1883, pg. 314.
[18]  William Smith, Dictionary of the Bible; Boston: Houghton, Mifflin and Company, 1883, pg. 938.

[19] Henry George Liddell and Robert Scott, Ib. pg. 303.