Wednesday, September 4, 2024

SEFARDI I AŠKENAZI

I Jevreji potiču od Gomera, a nastali su kroz prisilnu judeizaciji od vremena perzijskog cara Kira Medija-nina, koji 536. st. ere osvaja Vavilon (Medi su og-ranak drevnih Kimera, tj, Tračana, odnosno Srba):

"Kir je stvorio perzijsko carstvo arjanskog karaktera, ali u kojem nije postojala niti jedna arjanska provincija. Ime carstva izvedeno je od Pereshiti, Parsi ili Parisī, ogranka keltskih Zimra ili Kimra, a sastojalo se od Kelta i Hetita, sa velikim neistorijskim semitskim supstratom.” [1]

Vidite: u Kirovo vrijeme istorija ne zna za Semite.

Stupanjem na presto Kir oslobađa sve u Perziji zatečene robove, a jednoj grupi daje posebno ovlaštenje: daje im na-pismeno dozvolu da idu u Jerusalim i da tamo sazidaju hram:

"Ovako veli Kir car Perzijski: sva carstva zemaljska dao mi je Gospod Bog nebeski, i on mi je zapo-vjedio da mu sazidam hram u Jerusalimu u Judeji." (Ezdra, 1, 2)  

Dakle: hram se zida po volji i naredbi cara Kira. Vođa toj grupi bio je od cara novoimenovani princ Zorobabel, vavilonsko ime srodno imenu Zoroastre, perzijskog mitološkog osnivača zoroastranizma. Na-kon svih logističkih priprema i četrnaestogodišnjieg listanja starih sumerskih spisa i osmišljavanja nove religije 522. g. st. ere Zorobabelj sa saradnicima, vojskom i dijelom naroda stiže u Jerusalim, a 520. počinje da zida hram. Hram je bio kao kao kocka, jer je kocka simbol razuma i kreativnosti, dok krug predstavlja nebo, Boga i bogove. Kad je hram za-vršen, stajao je tako sve do 459. st. ere u vrijeme sedme godine vlade vavilonskog cara Artakserksa.

Pomenute 459. iz Vavilona u Jerusalim stiže nova grupa vavilonskih masona koju predvodi književnik Ezdra sa dvanaest pomoćnika i sa vojskom. Sa so-bom Ezdra donosu u Vavilonu osmišljenu i napi-sanu knjigu "Mojsijevi zakoni" i pošalje Ezdra po Jerusalimu i okolini vojsku da razglasi zakon cara Artakserksa, a u zakonu je pisalo i ovo:

“A ti, Ezdra, po mudrosti Boga svojega koja ti je data postavi upravitelje i sudije da sude svemu narodu što je s one strane rijeke između svijeh koji znadu zakon Boga tvojega, i ko ne zna, učite ga. A ko ne bi izvršavao zakona Boga tvojega i zakona careva, odmah da mu se sudi, bilo da se ubije ili da se protjera ili da se oglobi ili da se baci u tamnicu.” (Ezra 7,26)

Tako su prisilnom hazarskom judeizacijom kimer-skih Feničana, Samarjana i Palestinaca, Heta, Sir-jana, Arameja i lokalnih Arapa u Jerusalimu i okolini stvarani su Judeji, tj. Jevreji. Hazari su hetsko, get-sko ili gotsko pleme, a njihova elita su evropske srednjovijekovne i moderne kraljevske, carske i bankarske porodice.

Poznato je da u jevrejskoj dijaspori postoje dvije grupe Jevreja: AŠKENAZI i SEFARDI. Naziv AŠKE-NAZI je složenica od dvije hetske riječi:

AŠKE + NAS > AŠKENAZ.

AŠKE postanjem je od AŠ što je u davna vremena značilo VATRA. Hebrejsko AŠ (שא) znači VATRA. AŠ je ostalo u srpskom MAŠA i MAŠICE, u turskom AŠLAMA (trešnja) i AŠIKOVANJE (ljubavni razgo-vor). Englesko ASH (čitaj AŠ) je BELI JAVOR. Eng-lesko ASH (AŠ) takođe znači PEPEO. Masonski ko-ckasti kamen je AŠLAR, oblika kao kristal pirita. Kao i AŠ i PIRIT (grčki: πῦρ), znači VATRA (slika ispod). U srpskom PIR je VESELJE, SLAVLJE.

Riječ NAZ u AŠKENAZ postanjem je od hetskog NAS i znači NAŠ. Množina od NAS glasila je NASI. Prelaskom S u Z postaje NAZI sa značenjem NA-ROD. Tako ime AŠKENAZI bukvalno znači NAROD VATRE i to je samo jedan od sinonima za nazive HETI, KIMERI, TRAČANI, RASENI, KELTI, ILIRI, SKITI, GETI, GOTI, SLAVENI, SERBI.

Druga grupa Jevreja su SEFARDI:

SEF + ARD > SEFARD > SEFARDI

Keltsko SEF znači KAO, keltsko ARD je VATRA, dakle su nazivi AŠKENAZI i SEFARDI sinonimi sa značenjem KAO VATRA, NAROD VATRE. To isto znače i sva naprijed spomenuti nazivi Heta, Kelta, Tračana, Ilira, Skita, Slavena ili Serba, drevnih AR-JANA. To svjedoči i jevrejski biblijski svijećnjak ME-NORA, koja sa svojih sedam plamenova simbolizira tri mjeseca proljeća sa jedne i tri mjeseca ljeta sa druge strane, a između je vatra Sunca ljetnog solsticija, svjetlost dugodnevice, SUNCE VIDOV-DANA.

P.S. Antički pisci ne spominju Jevreje sve do rimske okupacije Levanta? Herodot ne zna za Jevreje, ne zna za Avrama, za Mojsija, za Saula, za Davida, ne zna za Solomona ni njegov hram. Ne znaju ni oni prije Herodota, ni oni par vijekova nakon Herodota. Mitologija nije nauka i Biblija nije istorija sve do izvora istorije.
..............................
[1] John Campbell, The Hittites, their Inscriptions and their history, Volume I; London: John C. Nimmo, 1890. p. 304.

No comments: