Saturday, November 30, 2024

KO SU MASONI TAME


Ko su masoni Svjetlosti, a ko masoni Tame? Ma-son svjetlosti je onaj ko svoju ličnu vjeru slijedi po svom unutrašnjem osjećanju, a svaki mason koji je sljedbenik religije svog naroda ili neke grupe, on je mason je Tame. Zašto je to to tako, evo objašnjenja dvojice masona Svjetlosti:

"Masonstvo nije religija. Onaj koji od toga napravi vjersko uvjerenje, falsifikovao ga je i obesprirodio. Brahmin, Židov, musliman, katolik, protestant, svaki od njih izvodi svoju vlastitu religiju sankcionisanu zakonima vremena i prilika, mora to zadržati i ne može imati dvije religije; jer su socijalni i sveti za-koni prilagođeni običajima, manirima i predrasu-dama posebnih zemalja i jesu djelo ljudi. Ali ma-sonstvo uči, i ima sačuvano u svojoj čistoći, velika načela starih primitivnih vjera, koje su osnova i temelj su svih religija. Sve što je ikada postojalo bilo je osnova istine: i svi su tu istinu zakrilili greškama.” [1]
"Masonstvo se uvijek najživopisnije sjeća strašnih osmišljenih muka koje su korištene za odbacivanje novih oblika religije ili za gašenje starih.” [2]
"A također se vidi i ugnjetavanje koje se još uvijek vrši u ime religije - ljudi zatvoreni u hrišćanskom zatvoru u hrišćanskoj Italiji zbog čitanja hrišćanske Biblije; u gotovo svim zakonima hrišćanske države zabranjena je sloboda govora o pitanjima koja se odnose na hrišćanstvo; i vješala pružaju svoju ruku preko propovjedaonice." [3]

"Tamo su velike greške i zla u crkvi i državi, u do-maćem, društvenom i javnom životu koje treba ispraviti i prevazići. Masonstvo u naše doba ne može napustiti opšti način života. Ono mora da putuje otvorenom ulicom, da se pojavi na prepunom trgu i da uči ljude svojim djelima, svojim životom rječitijim od bilo kakvih usana." [4]

"Ako katolički sveštenici imaju pravo da hristijani-ziraju masoneriju, tako i Jevreji, budisti ili muha-medanci imaju isto pravo da masonstvo trans-formišu tako da odgovara njihovim vlastitim vje-rama; ali takva transformacija u svakom slučaju lišava masonstvo njegovog univerzalnog karaktera. Istovremeno to ne može biti u koristi pravila kojem je masonstvo stvoreno da teži i to će, na kraju, uništiti samo masonstvo. Pravo masonstvo je vijekovima držalo uzvišeno svjetlo baklji tolerancije, pravednosti i bratstva. Veliki sektaš, ma ko on bio, dijeli svijet na dvije klase; oni koji sa žarom i slijepom vjerom prihvataju njegove dogme i oni koji ne prihvataju. Prvu on naziva 'braćom', drugu klasu smatra tuđincima, ako ne i neprijateljima. Mason-stvo, iako ne usvaja nikakvu religiju i nikakav oblik doktrine ili vjerovanja, kao takvo, ili kako ih je formulisala bilo koja religija, priznaje određene osnovne principe koji utjelovljuju etiku koja se uči u svim religijama. Svaki mason može formulirati svoju vjeroispovijest koja njemu lično odgovara, i može uspostaviti takve oblike bogosluženja koji se njemu čine poželjnim ili blagotvornim. Sada, kada stara vjerovanja posvuda gube svoju moć i raspadaju se u komadiće, potrebno je više nego ikad pokazati da nijedno od njih nikada nije bilo legitimni dio ma-sonstva; da iako se masonstvo ne protivi ni jednom, nijedno se ne može prihvatiti kao masonsko. Ovaj nepristrasni duh je temelj te nepristrasne pravde prikazane u više od jednog masonskog stepena." [5]

Raskolom masona po svojim narodnim religijama počinje vrijeme masona Tame. To je počelo još 1717. osnivanjem Velike lože Engleske i infiltrira-njem jezuita u masone, naročito od 1776. i osni-vanja spekulativnih crkvenih Iluminata 1776. Vreme-nom je judejska elita korumpirala i poklopila sve. Danas masoni Tame sav svoj trud ulažu u ostva-renje globalnih ciljeva biblijskog mesijanskog Cio-nizma i svijet je pred Trećim svjetskim ratom, pred atomskim ratom i uništenjem čovječanstva. Da li su ratovi s kraja 19. i prvih decenija 21. vijeka ratovi masona Svjetlosti protiv globalizma Cionista i nji-hovih masona Tame, ili je sve samo radi istrebljenja prekobrojnih i nepodobnih, znaće se uskoro.

..............................
[1] Albert Pike, Morals and Dogma of the Ancient and Accepted Scottish Rite of Freemasonry, Charleston, 1906, p. 161.
[2] Ib., p. 164.
[3] Ib.
[4] Ib., p. 163.
[5] Jirah Dewey Buck, Mystic Masonry, or, the Symbols of Freemasonry and Greater Mysteries of Antiquity, Introduction xix-xx; Cincinnati, The Robert Clarke Company, 1897.

No comments: