Monday, January 13, 2025

JOŠ JEDAN STEĆAK SA ANTROPO-MORFNIM LIKOM ISPLAŽENOG JEZIKA

 
 
  
 Boginja Svani (Sveni) na Zlatnoj pločici iz Lidije, 7. v. st. ere (Arthur Bernard Cook, Zeus : A Study in Ancient Religion, Vol. II, Part I, Cambridge: The University Press, 1925, p. 639). 
Boginja Svani (Sveni) u liku Bijele Pčele.


Ovaj stećak sa likom lidijsko-brigijske boginje Svani (Bijela Pčela) i hetskim hijeroglifom H (kapija) nalazi se u selu Šatorovići kod Rogatice. Prikaz boginje Svani datira stećak na 7-5. vijek stare ere.

Hijeroglif H i motiv isplaženog jezika nalazimo u svetilištu Gobekli Tepe (br. 5 i 10), u Tiwanaku hra-mu u Boliviji (br. 7) i kod sjevernoameričkih Indija-naca (br. 8, The Grapevine Canyon Petroglyphs, Nevada) i kod Kelta (br. 9).

Sunday, January 12, 2025

SMIJAVICE OD SRBIJE DO IRSKE

  
 
 
 
 
 
 
 
Smijavica je na statui keltskog boga Kroma (gvozdeno doba, Caldragh, Boa Island, Northern Irland).

Kod nekh osoba, kao na fotografiji kod pjevačice Cheryl Cole, pri osmjehu se pojave rupice na ob-razima Ta dva udubljenja narod naziva smijavicama. Tako se obilježavaju smijavice na nekim srednjo-vijekovnim stećcima pa sve do druge polovine 19. vijeka.

Najstariji prikaz smijavica je na statui keltskog boga Kroma iz gvozdenog doba u Sjevernoj Irskoj (Cal-dragh, Boa Island, Northern Irland). I to je dokaz da su Kelti, tj. Kimeri, drevni Srbi, onda zvani Tračani i Kimeri, na Balkanu poznati i kao Iliri.

Zašto kažem da su Srbi, a nisu Bošnjaci ni Hrvati? Zato što su oni mnogo mlađi narodi proizašli u specifičnim društveno-istorijskim prilikama proizašli iz srpskog korpusa i kad god pomenem Srbe, tu se podrazumijevaju i Bošnjaci i Hrvati.

Ni današnji Srbi nisu duhom oni stari krstjanski ni prehrišćanski Srbi. Današnji Srbi, Bošnjaci i Hrvati duhovno su kao posebna narodna cjelina formirani kroz okupatorske religije i samo vjerovanja i vjerski običaji njih razdvajaju, ali i dalje govore istim je-zikom i to je u osnovi bio:

“Jednosložni prajezik > aglutinativni: turanski > miješani: jefetski ili iranski ili indoevropski > keltski: tračanski ili ilirski ..." [1]

Dakle je drevni ilirski jezik bio isto što i keltski i tračanski, jer:

“Katari oko Emone imaju imena venetskog porijekla i mogli bi biti grupa Karna. Osim Latobića i Var-cijana, čija su imena keltska, stanovnici Kolapijani, Jasi, Breuci, Amantini i Skordići bili su Iliri.” [2]

“Identitet Tračana i Ilira dokazuje od starih pisaca upućujući, neki ranije, neki kasnije, na jedan isti narod." [3]

“Istina da Dalmati, Mizi, Tribali, pa čak i Sarmati, koriste gotovo isti jezik, ili ne mnogo drugačiji, tako da se međusobno razmiju bez teškoća. " [4]

I svjesni ste sljedećeg: da su na našim balkanskim terenima opstali starovjerci i krstjani, oni bi danas bili posebni narodi, a ne pravoslavni Srbi, ne ri-mokatolički Hrvati, ne Bošnjaci muslimani i u ratu 1991-1995. ratovali bi protiv i jednih i drugih i trećih, a i ovi protiv njih. I to vam je to!
..............................

[1] B. G. Niebuhr, Corpus Scriptorum Historiae By-zantinae: Laonicus Chalcocondylas, De rebus Tur-cicis, L. X; Bonnae, Impensis Ed. Weberi, 1843, p. 530.
[2] ohn Wilkes, The Illyrians; Blackwell Publishers Ltd., Oxford, UK; Blackwell Publishers Inc., Cam-bridge, Massachusetts, USA, 1996, p. 218.
[3] The Edinburgh Magazine and Literary Mis-cellany, Vol. 15, August 1824, Edinburgh, Printed for Archibald Constable and Company, 1824, p. 135.
[4] B. G. Niebuhr, Ib. Laonicus Chalcocondylas, p. 530.

Saturday, January 11, 2025

KRST GOTSKOG STILA

 
Otkupljen u Nirmbergu (Nünberg), na području bivše Velike Moravije, bronzani krst gotskog stila dimenzija oko 9 x 5 cm, ukrašen je solarnim simbolima u šematskom prikazu godišnjih doba (današnja Njemačka, 3-6. vijek).
Godina sa godišnjim dobima, dva solsticija i dva ekvinocija.

Druga strana krsta sa natpisom.
 
Natpis iznag glave antropomorfnog lika sa isplaženim jezikom.

Otkupljen u Nirmbergu (Nünberg) bronzani krst got-skog stila dimenzija oko 9 x 5 cm, ukrašen je so-larnim simbolima u šematskom prikazu godišnjih doba (današnja Njemačka, 3-6. vijek).

Na drugoj strani krsta je antropomorfni lik sa bra-dom i isplaženim jezikom, a iznad je kratki natpis.

"U početku stvori Bog nebo i zemlju." (Postanak 1,1)

U Septuaginti POČETAK je ARHI (grčki: ἀρχῇ) i ka-ko počinje Petoknjižje Starog zavjeta, tako počinje i Jovanovo jevanđelje Novog zavjeta:

“U početku bješe riječ, i riječ bješe u Boga, i Bog bješe riječ. Ona bješe u početku u Boga. Sve je kroz nju postalo, i bez nje ništa nije postalo što je postalo. U njoj bješe život, i život bješe svjetlost ljudima. I svjetlost se svijetli u tami, i tama ga ne obuze.” (Jovan, 1, 1-5)

I kod Jovana POČETAK je ἀρχῇ, ali to izvorno ne znači POČETAK, jer grčko ἀρχῇ (ἀρχὴ) prevode još kao ORIGINAL, KRAJNJI, NAJDALJI; PRVI; NA-ČELO; UZROK; GLAVA; VLAST; OBLAST; MOĆ; KOMANDA; CARSTVO; POGLAVARSTVO; OD VJEČNOSTI [1].

Natpis počinje slovom H koje je ovdje skraćenica za nordijsko HELIG, anglosaksonsko HĀLIG, gotsko HEILAG, njemačko HEILIG sa značenjem SJAJAN, ČIST, SVET [2]. Galsko HEIL je SUNCE, DAVALAC [3]. Nakon slova H je tačka koja skraćenicu SVETI odvaja od riječi ARHI, ARH(E)S ili ARHO (?) (grčki: ἀρχῇ) sa značenjem VO
ĐA, ČELNIK, VLADAR.

Bradati lik sa oreolom je u molitvenom položaju podignutih ruku. Ruke u tom položaju označavaju podne ljetnog solsticija, ravnotežu između proljeća i ljeta, balans između šest mjeseci istočnog i šest mjeseci zapadnog neba, najvišu centralnu tačku u kojoj je Bog, oličen u Suncu, na svom svjetlosnom prestolu u najvišoj tački zenita. Pored ruku na prečki krsta su po četiri koncentrična kruga kao simbolima četiri nebeska vremana, četiri godišnja doba sa dr-vetom života.

Da se ne radi o hrišćanskom svecu dokaz su njegova otvorena usta sa isplaženim jezikom, dakle je ovo antropomorfni prikaz ljetnog solarnog bo-žanstva isplaženog jezika. Po stilu krsta i solarnim simbolima ovo je ili paganski ili arijanski krst.

Fotografije: Goran Cekić
..............................
[1] John Groves, A Greek and English Dictionary; Boston: Hilliard, Gray and Company, 1836, p. 92.
[2]
Walter William Skeat, An Etymological Dictionary of the English Language; Oxford: The Clarendon Press, 1879-188, p. 257.
[3] Jean-Baptiste Bullet, Mémoires Sur La Langue Celtique, Tome III; Besançon: Claudi-Joseph Daclin, 1759, p. 12.

Thursday, January 9, 2025

ISPLAŽENI JEZICI IDOLA

Na antropomorfnom liku muškarca na steli Usa-tovske kulture u regionu Donjeg Dnjestera (3000-2800. g. st. ere) je prikaz isplaženog jezika. Ovaj ki-merski solarni motiv prenosi se u Irsku i preko tkz. "keltskih glava" javlja se na antropomorfnim liko-vima stećaka kroz srednji vijek do kraja 19. vijeka.
Dvije zagonetne statue sa isplaženim jezikom su na greblju Caldragh, Boa Island, County Fermanagh, Sjeverna Irska. Greblje je iz irskog ranohrišćanskog razdoblja između 400– 800. godine.
 
 
Viša dvostrana figura otoka Boa visoka je 73 cm, široka 45 cm na svoje dvije šire površine i 30 cm na svoje dvije uske površine. Svaka strana figure ima lice i torzo. Na stranama kamena gdje su dvije is-klesane figure spojene nalazi se isprepleteni dizajn koji može predstavljati kosu. Lica su krupnog i ši-ljatog ovalnog oblika, s velikim očima, ravnim no-sem i poluotvorenim ustima s isplaženim jezicima iznad šiljate brade.

Druga, manja statua je idol Lustymore otkriven je na ranohrišćanskom greblju na ostrvu Lustymore, koje se nalazi južno od ostrva Boa u Lower Louhg Erneu. Donesena je na greblje Caldragh na ostrvu Boa 1939. Postavljena je leđima okrenuta domo-rodačkoj dvostranoj figuri. Bez detalja o crtama lica, vizuelno je manje impresivna, visine oko 70 cm.
Motiv isplaženog jezika na stećku u selu Opravdići, Bratunac, sada u bašti Zemaljskog muzeja u Sarajevu).
Boginja isplaženog jezika, Premilovo polje, Ljubinje, BiH.
 
 

Motiv isplaženog jezika na antropomorfnim likovima stećaka prećutan je od svih istraživača stećaka. Krije se i danas kako u zvaničnoj nauci, tako i u samom narodu. Ljudima smeta istina i neće priznati ni ono što vlastitim očima gledaju, a istina je da je isplaženi jezik simbol Sunčeve vatre i Boga Sunca kojem su naši preci služili kroz praistoriju pa sve do kraja 19. vijeka.

JEHA

JEHA (joha, jova; latinski: Alnus) je brzorastuća vrsta drveta koje raste po ivicama vodenih tokova, jezera i po močvarama. O imenu ovog drveta ništa nećete naći, jer niko ne traži srpske riječi u kelt-skom jeziku, iako su Kelti i Srbi u starini bili isti narod poznat i pod imenima Kimeri, Tračani, Iliri, Veneti, Serdi, Sardi, Serbi, Raseni, Sarmati, Heti, Geti, Goti, Skiti, Vendi, Slovoni, Sloveni, Slaveni, itd. Porijeklo Srba se krije kao što se krije i to da su svi evropski narodi, osim berberskog dijela Albanaca, neki bliskoistočni i azijski narodi srpskog porijekla.

Keltski (galski) YEUN (čitaj: JEUN) znači MOČ-VARA, VLAGA [1].

Svojim oblikom i značenjem nazivi JEHA JOHA i JOVA imaju veze sa značenjem imena drevnih so-larnih bogova i svetaca kao JOV, JOVE, JOVAN i JEHOVA.
..............................
[1] M. Bullet (Jean-Baptiste Bullet), Mémoires Sur La Langue Celtique, Tome III; Besançon: Claudi-Joseph Daclin, 1759, p. 486.

Saturday, January 4, 2025

BIBLIJSKI BOG JE VANZEMALJAC


I Stari i Novi zavjet spominju proroka Enoha:

"Tako poživje Enoh svega trista i šezdeset i pet go-dina; I živeći Enoh jednako po volji Božjoj, nestade ga, jer ga uze Bog." (Postanak 5,23-24)

"Ali i za ovakve prorokova Enoh, sedmi od Adama, govoreći: gle, ide Gospod s hiljadama svetijeh an-đela svojijeh." (Poslanica Judina 1,14)

Proroku Enohu pripisuje se "Knjiga Enohova", od Rimokatoličke i Pravoslavne crkve odbačen knjiga, ali je ostala sastavni dio Biblije Etiopske pravo-slavne crkve. U ovoj knjizi govori se o razlozima biblijskog potopa i o vremenu pred svršetak post-potopskog svijeta u finalnoj borbi dobra i zla. Pošto neki svijetu pred očima nesvakidašnji i misteriozni događaji sa dronovima, "dronovima" i orbovima već najavljuju početak borbe, iz Knjige Enohove naveš-ćemo glavne učesnike nastupajuće borbe:
"I dogodilo se to kada su se djeca ljudska umnožila da su im se tih dana rodile lijepe i umilne kćeri. I anđeli, djeca nebeska, vidješe ih i poželiše ih, i re-koše jedni drugima:

'Hajde da sebi izaberemo žene između djece ljud-ske i izrodimo sebi djecu.'
I Semjaza, vođa njihov, reče im:

'Bojim se da nećete pristati da učinite ovo djelo, i samo ću ja morati platiti kaznu za veliki grijeh.'
I svi odgovoriše rekavši:

'Hajde da se svi zaklunemo i svi se vežemo me-đusobnim kletvama da ne odustajemo od ovog pla-na, već da uradimo ovu stvar.'

Zatim su se svi zajedno zakleli i obavezali se me-đusobnim kletvama na to. I bilo ih je svih dvije sto-tine koji su se spustili [u danima⌉ Jareda na vrh planine Hermon i nazvali su je gorom Hermon, jer su se na njoj zakleli i obavezali međusobnim klet-vama.

A ovo su imena njihovih vođa: Samlazas, njihov vođa, Araklba, Rameel, Kokablel, Tamlel, Ramlel, Danel, Ezekeel, Barakijal, Asael, Armaros, Batarel, Ananel, Zaklel, Samsapeel, Satarel, Turel, Jomjael, Sariel. Ovo su njihovi desetari.

I svi ostali zajedno s njima uzeše sebi žene, i svaki za sebe odabere jednu, i počeše ulaziti k njima i obeščastiše se s njima, i naučiše ih čaranjima i ča-rolijama, i sjeckanju korijenja, i upoznaše ih sa sa biljkama. I zatrudnješe i rodiše divove čija je visina bila tri hiljade ela: oni su su požderali sve ljudske zalihe i kada ljudi više nisu mogli da ih izdržavaju, divovi su se okrenuli protiv njih i jeli ljude. I počeše griješiti protiv ptica, i zvijeri, i gmizavaca, i riba, i da žderu jedni drugima meso i piju krv. Tada je zemlja podigla optužbe protiv bezakonika.

A Azazel je naučio ljude da prave mačeve, noževe, štitove i naprsne oklope, i obznanio im metale zmlje i umijeće njihove obrade, narukvice, ukrase i upo-trebu antimona i uljepšavanje očnih kapaka, i sve vrste skupog kamenja, i sve boje tinkture.

I nastade mnogo bezbožništva, i počiniše blud, i zavedeni pokvariše se na svim putevima svojim.

Semjaza je podučavao čarolije i spremanje kori-jenja, Armaros rješavanju čarolija, Barakijal je učio astrologiju, Kokabel je učio sazviježđa, Ezekeel znanje oblaka, Arakiel znakove zemlje, Šamsiel znakove sunca, a Sarimoon tok puta .

I ljudi su umirali kukajući i njihov se vapaj uzdigao do neba." (Knjiga Enohova, Book I, Glava 3, 1-14)
Pomenuti "anđeli, djeca nebeska", tj. Vanzemaljci Osmatrači (Stražari ili Čuvari). Sa svojim letilicama spustili su se na planinu Hermon u vrijeme Jareda, Adamovog potomka koji je živio od 3822-2860. god. st. ere. Jared je otac Ehoha koji je u svojoj navršenoj 365. godini sa Vanzemaljcima i mnogim narodom otputovao negdje nebesa. Hermon je na sjeveru današnjag Izraela na granici između Libana i Sirije. Osnova u HERMON je HER koje u kelt-skom znači RIJEČ
[1], dok keltsko MON znači PLANINA [2]. Tu su "anđeli, djeca nebeska" jedni drugima zakletvom zadali RIJEČ da će čuvati TAJ-NU dogovora o ženidbi sa Zemljankama i da neće odati jedni druge. Strogom naredbom bili su upo-zoreni da to ne smiju činiti zbog mutanata koji bi se iz te seksualne veze mogli rađati, ali neposlušnih ojebina u svakoj vojsci ima pa i među "anđelima".

Kazna za prekršaj stoge naredbe o zabrani sek-sualnih veza Stražara Vanzemaljaca sa ljudskim ženama bio je progon krivaca sa njihovog matičnog boravišta na Zemlju, istrebljenje rase divova i veliki Nojev potop 2626. god, st. ere. Posebna je tema o tome kako je Bog, koji je strogo kaznio svoje an-đele zbog ženidbe sa kćerima ljudskim, dozvolio sebi da sam prekrši svoj strogi zakon i sa dje-vojčicom Marijom dobije sina Isusa!? Nešto škripi u toj priči o porijeklu Isusa.


Vojne baze prognanih "anđela, djece nebeske" su ispod mora u dubinama Zemlje. Kroz hiljade godina širom svijeta viđane su se njihove letilice dronovi i kosmički brodovi zvani "leteći tanjiri". Njihova ma-sovna pojava krajem 2024. nagovještava velike i burne događaje 2025. i sljedećih godina.

Služitelji i saradnici zlih Vanzemaljaca među ljudi-ma su Vanzemaljcima pod krvnom zakletvom Veliki magovi, vavilonski masoni Tame, vrh piramide ma-sona koji pripadaju svojim ispod nabrojanim naci-onalnim religijskim ideologijama, njihovim granama i sektama sa vođama u vrhu Cionista, Iluminata i jezuita.

Od sredine 5. v. st. ere Veliki magi razišli su se iz Vavilona i osnivaju judaizma, budizam, hinduizam, zatim hrišćanstvo, islam, evolucionizam, rasizam, komunizam, nacizam, organizovani pedofilizam, globalizam i transhumanizam.

Po planu i djelu Velikig magova privodi se kraju Veliki reset naše civilizacije. Čovjeku, kao slobo-dnom Božijem stvorenju, Veliki magovi oduzimaju pravo na ličnu samosvijest: oduzimaju i zabranjuju slobodu mišljenja, govora i kretanja. Ostajući bez svog ličnog mišljenja o svijetu i zlim događajima oko sebe, ljudi se povlače u ćutanje nesvjesno se utapajući u kolektivni program "nove istine" Velikih magova.

Čovjek i čovječanstvo našli su se na granici svog postojanja, jer pomenuti ideolozi transhumanizma prvenstveno ne žele postojanje slobodoljubive bi-jele rase sa njenim tradicionalnim prehrišćanskim i hrišćanskim moralno-etičkim, kulturno-istorijskim i jezičkim naslijeđem.

Veliki magovi ne žele postojanje posebnih naroda u granicama svojih država, ne žele prirodne podjele na muško i žensko, ni brak između njih radi os-nivanja porodice kao osnovne ćelije ljudskog dru-štva i biološkog opstanka ljudi. Krajnje su im na-mjere djeca iz epruvete i ugrađivanje elektronskih komponenti u ljudska tijela kako bi ubili božansku samosvijest u čovjeku i takvog čovjekolikog bio-robota potčinili kontroli vještačke inteligencije, svom demonizovanom monstrumu od mašine.

Čovječe, ne uzdaj se u svoje vjerske vođe, ne uzdaj se u svoje političke vođe, jer su u ekipi Velikih magova, ne uzdaj se u svoje intelektualce i kulturne radnike, ni u učitelje ni u proroke! Uzdaj se jedino u sebe držeći sebe u vezi sa Bogom Stvoriteljem, koji svojom Svjetlošću kroz Sunce u tvoju svijest, sa-vjest, srce i dušu dolazi. On će ti kazivati šta ti je za tvoje vječno spasenje činiti.
.............................
[1] M. Bullet (Jean-Baptiste Bullet), Mémoires Sur La Langue Celtique, Tome III; Besançon: Claudi-Joseph Daclin, 1759, p. 15.
[2] Ib. p. 173.

Monday, December 30, 2024

KRALJEVA ODAJA, ZEMLJA I SOLOMONOV HRAM

 
Piramidina baza duga je 231,92867 m (AC, Slika 1), zbir dviju strana je 463,85734 m. Ako bi se nešto kretalo brzinom 463,85734 metara u sekundi, za 24 sata, tj. za jedan, dan prešlo bi 40.077,27418 km i ovo je dužina Zemljinog ekvatora.
Sad evo mjere Kraljeve odaje (Slika 2,3):
dužina (a) = 412,1316378 inči,
• širina (b) = 206,0658189 inči,
• visina (h) = 230,3885895 inči = 206,0658189 x ½√5
• podna dijagonala (d) = 460,7771789 inči = 412,1316378 x ½√5
• kubna dijagonala (d1) = 515,1645473 inči = 412,1316378 x 1,25 = 206,0658189 x 2,5.
Broj 412,1316378 inči je dužina Kraljeve odaje, a broj 206,0658189 inči je širina ove odaje. Kubna dijagonala Kraljeve odaje (d1) = 515,1645473 inči = dužina AB (Slika 2):
• površina kvadrata ABCDA = 265.394,5108 kvadratnih inči = površina kruga T;
• prečnik kruga T = 581,3011883 inči = d = 10-ti dio Piramidine visine.
Sa prečnikom 581,3011883 inči obim kruga T je 1826,21 inči: ako se nešto kreće brzinom 1826,21 inči u sekundi, za 24 sata (1 dan) preći će 157.784.544 inči = 4007,727418 km = 10-ti dio dužine Zemljinog ekvatora.
A sad o namjeni brojeva mjera Solomonovog hrama:
• visina portala: 120
• dužina hrama: 60
• visina hrama: 30
• širina hrama: 20
Širina Kraljeve odaje = 206,0658189 inči (a, Slika 2):
a) 206,0658189 x 120 x 60 x 30 x 20 = 89.204.337,6 inči = 22.611,19018 km,
b) 40.077,27418 : 22.611,19018 = 1,772453102
c) 1,772453102² = 3,14159 = Pi
d) 22.611,19018 : 40.077,27418 = 0,564189821 = dužina jedne strane kvadrata ABCDA,
e) površina kvadrata ABCDA = 0,318310155 = površina kruga T,
f) 0,318310155 x 4 = 1,273240621 = tangens ugla od 51,85399754° = ugao β (Slika 1),
g) prečnik kruga T = 0,636620309 = tangens ugla od 32,48165854° = ugao uspona sjevernog kanala Kraljeve odaje (0,636620309 x 2 = 1,273240621 = tangens ugla od 51,85399754° = ugao β),
h) obim kruga T = 2
Dužina Kraljeve odaje = 412,1316378 inči:
• 412,1316378 x120 x 60 x 30 x 20 =1.780.408.675 inči = 45.222,38035 km,
• 45.222,38035 : 40.077,27418= 1,128379644
• 1,128379644² = 1,273240621 = tangens ugla β (Slika 1).
Zaključak: ako bi se nešto kretalo brzinom 412,1316378 m/s, za 24 sata, tj. za jedan, dan prešlo bi 35.608.173,51 inči = 904,447607 km:
• 40.077,27418 : 904,447607 = 44,31132757 km
• 44,31132757 : 50 = 0,886226551 km:
a) krug obima 0,886226551 ima prečnik 0,28209491 jedinica i površinu 0,0625 kvadratnih jedinica. Kvad-rat tolike površine ima strane duge po 0,25 jedinica, obim kvadrata = 0,24 x 4 = 1
b) kvadrat sa stranama dugim po 0,886226551 jedinica ima površinu 0,7853975 kvadratnih jedinica, prečnik kruga iste površine = 1, obim kruga = 3,14159 = Pi.
c) kubna dijagonala (d1) = 515,1645473 inči (Slika 3),
d) širina Kraljeve odaje (b) = 206,0658189 inči,
e) dužina Kraljeve odaje (a) = 412,1316378 inči:

• 515,1645473 x 4 = 2060,658189 inči,
• 515,1645473 x 8 = 412,1316378 inči,
• 515,1645473 : 5 = 103,0329095 inči = 2,6170359 metara = ½ širine Kraljeve odaje:
a) 2,6170359 x 120 x 60 x 30 x 20 = 11.305,59509 km = dužina jedne strane kvadrata ABCDA (Slika 4),
b) površina kvadrata ABCDA = 127.816.480,3 km² = površina kruga Z,
c) prečnik kruga Z = 12.757,00336 km = EF = ekvatorski prečnik Zemlje,
d) obim kruga z = 40.077,27417 km = obim Zemlje oko ekvatora.
Solomon je Sunce, Zemlja je Sunčev hram, graditelj hrama je sunce, antropomorfizirana svjetlost u liku starozavjetnog Hirama, novozavjetnog Isusa.

Saturday, December 28, 2024

ZOROBABELOV HRAM (:DRUGI HRAM")


Solomonov hram, kao prvi hram, nije postojao, a onda je 522. st. ere došao Zorobabel iz Vavilona, obnovio zidine Jerusalima i podigao “Drugi hram”:

“Nakon što je Nabukodonozor uništio njihovo kra-ljevstvo, Judeji su iznova i iznova stavljali svoje bla-go u nadu da će uspostaviti novu judejsku državu, kad god im je igra ekumenske politike dala i naj-manji podsticaj. Kratkim nastupom anarhije kroz koji je Ahemenidsko carstvo prošlo između smrti Kambisa i uspona Darija, viđen je Zorobabelov po-kušaj (oko 522. st. ere) da ponovno uspostavi Da-vidovo kraljevstvo."
[1]

Mjere Zorobabelovog hrama su 60 x 60 x 60 lakata (Ezdra 6, 3), dakle je bio velika kocka, veliki ma-sonski ašlar. Biblija ne kaže u kojim je laktima zidan ovaj hram, već samo navodi dimenzije po 60 lakta:

"Prve godine cara Kira zapovjedi car Kir: dom Božji u Jerusalimu da se sazida da bude mjesto gdje će se prinositi žrtve, i temelji da mu se izidaju, da bude visok šezdeset lakata i širok šezdeset lakata." (Ez-dra 6, 3)

Hram je u obliku kocke i zato se ne navodi mjera dužine. Visina i širina po 60 lakata je velika kocka, veliki masonski ašlar. Biblija ne kaže u kojim je lak-tima zidan ovaj hram, već samo navodi dimenzije po 60 lakta i bjasnićemo šta je simbolika ovih mje-ra!

Kraljeva odaja Velike piramide ima 412,1316378 inči u dužinu, a široka je polovinu dužine: 206,0658189 inči = 10 kraljevskih lakata (10 x 20,60658189 inči). I gle:

60 x 20,60658189 = 1236,394913 inči = 3140,44308 cm = 31,4044308 m = 10 Pi = mjere Zorobabelovog hrama.

A sad ove mjere kroz geometriju kvadrata i kruga:

a) 60 kraljevskih lakata = 1236,394913 inči = 3140,44308 cm = 31,4044308 m AB = BC = CD = DA = DE = EH (slika u prilogu),
b) površina kvadrata ABCDA = 986,2382739 m² = površina kruga T,
c) d= prečnik kruga T = 35,43612044 m,
d) 35,43612044 x 3,14159 = 111,3257616 m = obim kruga T = 1000-ti dio 1° geografske dužine linijom Zemljinog ekvatora.

Krug ima 360° i evo zaključka:

111,3257616 x 360° = 40.077,27418 m = 40,07727418 km = 1000-ti dio dužine Zemljinog ekvatora.

Zorobabelov hram je srazmjerna geometrijska ma-keta Zemlje kao i Velika piramida.

..............................
[1] Arnold J. Toynbee, A Study of Hostiry, Abrid-gement of Volimes I-VI by D. C. Somervell; Oxford University Press, London, New York, Toronto, 1939, pg. 521-522.

KABIRI I VLASI IZ SAZVIJEŽĐA VLAŠIĆA

 
Zašto se kaže “Lije k'o iz kabla”?! Izraz je nastao od riječi KABAL, KABAO, umanjenica je KABLIĆ, drve-ni ili limeni sud za vodu. Od osnove KAB su KA-BAST, KABLAR, KABANICA i KABAL za struju.

Keltsko CAB (čitaj: KAB) znači GLAVA [1] i od toga je i od toga su srpsko KAPA, englesko CABBAGE (kupus) i CABIN (kabina). Hebrejsko CAB je STA-NIŠTE; hebrejsko CABAL je ZAVJERA, TAJNA [2], francusko CABAS je KORPA [3]. Keltsko CABIA znači RUPA [4] i od toga je srpsko KAPIJA. Keltsko CABILLIS je ZNANJE, UČENJE, PODUČAVANJE [5]. Keltsko CABM znači SAVIJEN, KRUŽAN [6], a CABOLI je SJAJNI [7]. Sanskritsko KAB znači VELIČATI, HVALITI, SLAVITI [8].
KABIRI (Κάβειροι, Kábeiroi), su bogovi drevnih Tra-čana i njihovih plemena Pelazga [9], Briga (Fri-ga) i Rasena (Etruraca). KABIRI su poznati i kao TITA-NI. Njihovi hramovi sa sveštenicima kabirima bili su u drevnoj Samotrakiji, a najpoznatiji hram bio je u epirskoj DODONI (Δωδώνα). Postoji mitološka priča o sedam Kabira koji su kao prvi mornari prebrodili neku veliku vodu:

“Družina sedmorice Kabira, sedam zvijezda, bili su prvi koji su ikad prešli preko vode, najraniji mornari. Oni postaju i Abari i Ibri, Hebreji. Eber, asirski Ebiru, je je prolazač, prolaznik, kao što je i Af-ra kada su građeni čamaci; prethodno morao ući u svoj oblik žabe, jegulje, crva ili zmije i gmizati što je bolje mogao. Eber, ili Hebreji, pojavljuje se po-imenice u Ritualu pod imenom kao prolazač: ‘Letio sam kao soko; Gukao sam kao guska; Sletio sam na drum zapadnog horizonta kao Heb-ur. Ovo je u poglavlju o preobražaju u boga Ptaha. Heb-ur je stari povratnik, suprotno od sokola istoka. Ozirević je prošao sa istoka i sletio na zapadu. Ovaj je prolaz napravljen kroz vazduh na krilima; to je bio gornji prolaz. Hut ili krilati disk Hu, Sunce iznad, također je bio simbol prolazača kroz vazduh. Donji je prolaz bio vodom ili kroz blato. Glavožabi Khepr mogao je plivati, takođe prelazi u svom čamcu; božanski putnik (Hebrej, Eber) sa čamca Kheprevog je titula Atuma kao prolazača ‘govoreći riječi bogovima u Ašer-ru.” [10]

Citirani autor tvrdi da su Kabiri kasnije zvani Abari, Ibri ili Hebreji i da su ime dobili po biblijskom Eberu ili Ebiru, potomku mitološkog biblijskog Sema, iako su Kabiri bogovi tračanskih Pelazga, Briga i Ra-sena. Za Tračane Strabon tvrdi da su isto što i Kimeri [11], kasnije zvani Kelti i Gali, a oni su po biblijskoj mitologiji potomci Gomera, Jafetovog sina, dakle se ne radi o Semovom potomku Eberu. Is-torijski je poznato da si Ibri, tj. Iberi (grčki: Ἴβηρες, Iberes; latinski: Hibērī) bili Kelti, a ne Hebreji. AB i IB u imenima ABRI i IBRI bukvalno znače VODA, a ABRI, IBRI i KABIRI su VODARI, tj. MORNARI koji su prešli preko VELIKE VODE: “Družina sedmorice Kabira, sedam zvijezda, bili su prvi koji su ikad prešli preko vode, najraniji mornari."

O kojoj se vodi radi? Gle kako je Eber putovao tom vodom: ‘Letio sam kao soko; Gukao sam kao gus-ka; Sletio sam na drum zapadnog horizonta kao Heb-ur." To nije plovidba, to je let i spuštanje, dakle se ne radi o običnoj vodi. Radi se o nebeskoj vodi, o crnoj kosmičkoj vodi koju nauka naziva ETAR ili ETER.
Drugi letač je Ozirević i to je Horus, soko sa istoka, sin Ozirisa: "Ozirević je prošao sa istoka i sletio na zapadu."

“Af, Ap i Ab su isto. Ab znači preći i proći na sup-rotnu stranu, proći kroz poput svrdla, kojeg još na-zivaju burgija. Egipatsko Aper je prolaznik prečice. Ime se odnosi na Anubisa, kojeg zovu 'čisti prečac iznad mjesta rođenja’.” [12]

Osim Ebera i Horusa Ozirevića i Anbus je PRO-LAZAČ, tj. prolaznik PREČICE.

Eber i Ozirević su PROLAZAČI, jer dok lete oni prolaze kroz nekakva dva PROLAZA: prvi je kroz VAZDUH i drugi kroz VODU I BLATO: "Ovaj je prolaz napravljen kroz vazduh na krilima; to je bio gornji prolaz. Hut ili krilati disk Hu, Sunce iznad, također je bio simbol prolazača kroz vazduh. Donji je prolaz bio vodom ili kroz blato." Ovdje se govori o zvjezdanim kapijamama, o vorteksima "burgijama" kao prolazima kroz koje Eber i Ozirević lete. Prvim prolazom lete kroz vazduh, tj. kroz kosmos i Ze-mljinu atmosfere. Drugi prolaz je kroz vodu i mu-ljevito blato je prolaz kroz okeane ka bazama Vanzemaljaca u dubinama Zemlje.

Prolazači lete u krilatim diskovima, tj. u letećim tanjirima koje oni zovu HUT ili HU. Slika HUTA sa Suncem iznad je njihov amblem: "Hut ili krilati disk Hu, Sunce iznad, također je bio simbol prolazača kroz vazduh." Keltsko HU ima više značenja:

a) ŠEŠIR (oblikom liči na leteći tanjir),
b) BORAVIŠTE,
c) CRNA PTICA [13]

Keltsko HUT je isto keltskom CWTT [14] sa zna-čenjem BORAVIŠTE, KUTAK [15].

KABIRI su poznati i pod imenim TITANI. Keltsko CAB u CABALI znači KABAST, VELIK, VISOK [16].

Osim mitološke priče o sedam Kabira kod južno-američkog Makiritare naroda postoji i priča o sedam VLAHA, tj. sedam VLAŠIĆA:

“VLAHA, poglavar Širića, Zvjezdanih ljudi, poveo je njih u nebo gdje se pretvorio u Vlašiće, zajedno sa svojih šest demodedea. Ovo je sazviježđe simbol mira i harmonije, najvažnije u određivanju vremena makiritarske sjetve.” [17]

ŠIRIĆI su SIRIĆI, jer jr keltsko SIR isto keltskom SAR, SER, SOR, SUR sa značenjem SJAJ, SVJETLOST; SUNCE [18]. Keltsko SER, SYR su ZVIJEZDE [19], srpsko SIR znači SJAJAN, SVI-JETAL, BIJEL. Šest demodea su šest duhova [20].

“Po priči Makiritare naroda, ‘sedmorica ljudi’, poznatih kao Vlaha, napravili su ljestve, put u Nebo, a oni, sa svojih sedam strijela, penjali su se bez ljestava. Kada su to pravili, puta nije bilo. Oni su bili prvi koji su stigli.“ [21]
Za ovih sedam VLAHA kaže se da su prvi stigli u Nebo, dok u priči o Kabirima je sedam Kabira koji su prvi stigli na Zemlju. Vođa Kabira je EBIR, na Zemlji nazvan zvani HEB-UR, i za njega je rečeno da je STARI POVRATNIK, suprotno od sokola is-toka, tj. suprotno od Horusa Ozirevića koji je dolazi prvi put. To znači da je Ebir nekad prije sa Zemlje otišao na Vlašiće i vratio se kao stari pov-ratnik. Da to nije Ehoh, sedmi od Adama koji nije umro, nego je otišao na nebo?

Sedam Vlašića i sedam VLAHA. Srbi su poznati pod imenom VLASI: VLAH je jednina, VLASI množina. Zašto su iznad Anunakija Sedam Vlašića čest motiv glinrnih pločica drevne Mesopotamije? Sedam zvi-jezda i ljestve česti su motivi masonske ikono-grafije zbog biblijske mitologije sa pričom o ljestvama:

"A Jakov otide od Birsaveje idući u Haran i dođe na jedno mjesto i ondje zanoći, jer sunce bješe zašlo; i uze kamen na onom mjestu, i metnu ga sebi pod glavu, i zaspa na onom mjestu. I usni, a to ljestve stajahu na zemlji a vrhom ticahu u nebo, i gle, an-đeli Božji po njima se penjahu i slažahu." (Postanak 28,10-12)

Zašto su masonima onih sedam malih i jedva vi-dljivih zvijezda toliko važne? O kakvoj se tajni radi? Radi se ljudima Vlasima iz sazviježđa Vlašića.
Šta znači naziv VLAH i od čega to značenje potiče?
Osnova u VLAH je LA koje u galskom znači DAN, VID, SJAJ, SVJETLO [22]. U gaeliku LA znači DAN, LAS je SJAJ, SVJETLO, VATRA, BLJESAK [23]. Rasensko (etrursko) LASA znači SJAJ, san-skritsko LAS znači SJATI, BLJEŠTATI [24], san-skritsko LASA je SJAJAN, BLJEŠTEĆI [25]. U sumerskom LA-A je IZOBILJE, PUNOĆA [26], ha-vajsko LA je SUNCE [27]:
V-LA-H > VLAH = SJAJAN, BLJEŠTEĆI, TRAČAN, ZRAKAST.
LA je SUNCE, LAS je SJAJ, VLAS je ZRAKA, LI-NIJA, TRAKA, TRAČNICA, VLAK, VLAKA. Sino-nimi tome su KOSA, RUTA, DLAKA, VUNA, ČE-KINJA, itd.
Sinonim imenu LA je ime AL. sa značenjem BOG, SUNCE [28]. Od AL je izvedeno sanskritsko VALH ili BALH koje u VALHATE znači ODLIČAN, SA-VRŠEN; SLOVITI [29]. Osnova AL u sanskritskom VALHAYATI znači SJATI [30]. I gle: korijen san-skritskom BALH i VALH je sanskritsko BARH [31] koje u keltskom BARHUEC, ili BARV, znači KOSAT, DLAKAV, RUTAV [32]. U sanskritu ROMAN znači DLAKAV, ČUPAV, RUTAV, VUNAST, ČEKINJAST [33] te su VLAH, VALH (WALH), BALH i ROMAN sinonimi sa značenjem SJAJAN, BLJEŠTEĆI, TRAČAN, SLAVAN; SAVRŠEN i to je ARJANIN, IZABRANIK, pripadnik arjanskog roda, sanskritski ARYA [34], jer AR je SUNCE [35].
..............................
[1] M. Bullet (Jean-Baptiste Bullet), Mémoires Sur La Langue Celtique, Tome II; Besançon: Claudi-Jo-seph Daclin, 1759, p. 240.
[2] Walter William Skeat, An Etymological Dicti-onary of the English Language; Oxford: The Cla-rendon Press, New York: Macmillan & Co., 1893, p. 87.
[3] Ib. p. 86-87.
[4] Ib. p. 87.
[5] M. Bullet (Jean-Baptiste Bullet), Ib. p. 242.
[6] Ib.
[7] Ib.
[8] Ib.
[9] Monier-Williams, A Sanskrit-English Dictionary, Oxford, The Clarendon Press, 1960, p. 251.
[10] Herodot, II, 51, 2-4.
[11] Gerald Massey, A Book Of The Beginnings, Vol. II, London: Williams and Norgate, 1881, p. 330.
[12] Strabo, I, 3, 21; XIII, 1, 8.
[13] Gerald Massey, A Book Of The Beginnings, Vol. II, London: Williams and Norgate, 1881, p. 330.
[14] M. Bullet (Jean-Baptiste Bullet), Ib. Tome III, p. 29.
[15] Ib. Tome II, p. 405.
[16] Ib. p. 241.
[17] Marc de Civrieux, Watunna: An Orinoco Cre-ation Cycle; Austin, TX, The University of Texas Press, 1997, p. 210.
[18] M. Bullet (Jean-Baptiste Bullet), Ib. p. 359.
[19] William Owen Pughe, A Dictionary Of The Welsh Language, The Second Edition, Vol. II; Denbigh: Printed and published by Thomas Gee, 1832, p. 502
[20] Marc de Civrieux, Ib. p. 144.
[22] Ib.
[22] M. Bullet (Jean-Baptiste Bullet), Ib. Tome III, p. 64.
[23] Robert Archibald Armstrong, Gaelic Dictionary in Two parts; London, Printed for James Duncan, 1825, p. 337, 344.
[24] Monier-Monier-Williams, A Sanskrit-English Di-ctionary, Oxford, The Clarendon Press, 1960, p. 899.
[25] Ib.
[26] John Dyneley Prince, Materials for a Sumerian Lexicon, Leipzig, J. C. Hinrichs’sche Buchhan-dlung, 1908, p. 215.
[27] Lorrin Andrews, A Dictionary of the Hawaiian Language; Honolulu, Hawaii, Published by the Bo-ard, 1922, p. 347.
[28] Jacob Bryant and William Holwell, A Mytho-logical, Etymological, and Historical Dictionary, Lon-don, 1793, p. 179.
[29] Monier-Monier-Williams, Ib. p. 929.
[30] Ib.
[31] Ib.
[32] M. Bullet (Jean-Baptiste Bullet), Tome II, p. 134.
[33] Monier-Monier-Williams, Ib. p. 889.
[34] Ib. p. 93.
[35] S. F. Dunlap, The Origin of Ancient Names of Countries, Cities, Individuals and Gods; Cam-bridge, Metcalf and Company, 1856, pg. 7.