Saturday, December 28, 2024

KABIRI I VLASI IZ SAZVIJEŽĐA VLAŠIĆA

 
Zašto se kaže “Lije k'o iz kabla”?! Izraz je nastao od riječi KABAL, KABAO, umanjenica je KABLIĆ, drve-ni ili limeni sud za vodu. Od osnove KAB su KA-BAST, KABLAR, KABANICA i KABAL za struju.

Keltsko CAB (čitaj: KAB) znači GLAVA [1] i od toga je i od toga su srpsko KAPA, englesko CABBAGE (kupus) i CABIN (kabina). Hebrejsko CAB je STA-NIŠTE; hebrejsko CABAL je ZAVJERA, TAJNA [2], francusko CABAS je KORPA [3]. Keltsko CABIA znači RUPA [4] i od toga je srpsko KAPIJA. Keltsko CABILLIS je ZNANJE, UČENJE, PODUČAVANJE [5]. Keltsko CABM znači SAVIJEN, KRUŽAN [6], a CABOLI je SJAJNI [7]. Sanskritsko KAB znači VELIČATI, HVALITI, SLAVITI [8].
KABIRI (Κάβειροι, Kábeiroi), su bogovi drevnih Tra-čana i njihovih plemena Pelazga [9], Briga (Fri-ga) i Rasena (Etruraca). KABIRI su poznati i kao TITA-NI. Njihovi hramovi sa sveštenicima kabirima bili su u drevnoj Samotrakiji, a najpoznatiji hram bio je u epirskoj DODONI (Δωδώνα). Postoji mitološka priča o sedam Kabira koji su kao prvi mornari prebrodili neku veliku vodu:

“Družina sedmorice Kabira, sedam zvijezda, bili su prvi koji su ikad prešli preko vode, najraniji mornari. Oni postaju i Abari i Ibri, Hebreji. Eber, asirski Ebiru, je je prolazač, prolaznik, kao što je i Af-ra kada su građeni čamaci; prethodno morao ući u svoj oblik žabe, jegulje, crva ili zmije i gmizati što je bolje mogao. Eber, ili Hebreji, pojavljuje se po-imenice u Ritualu pod imenom kao prolazač: ‘Letio sam kao soko; Gukao sam kao guska; Sletio sam na drum zapadnog horizonta kao Heb-ur. Ovo je u poglavlju o preobražaju u boga Ptaha. Heb-ur je stari povratnik, suprotno od sokola istoka. Ozirević je prošao sa istoka i sletio na zapadu. Ovaj je prolaz napravljen kroz vazduh na krilima; to je bio gornji prolaz. Hut ili krilati disk Hu, Sunce iznad, također je bio simbol prolazača kroz vazduh. Donji je prolaz bio vodom ili kroz blato. Glavožabi Khepr mogao je plivati, takođe prelazi u svom čamcu; božanski putnik (Hebrej, Eber) sa čamca Kheprevog je titula Atuma kao prolazača ‘govoreći riječi bogovima u Ašer-ru.” [10]

Citirani autor tvrdi da su Kabiri kasnije zvani Abari, Ibri ili Hebreji i da su ime dobili po biblijskom Eberu ili Ebiru, potomku mitološkog biblijskog Sema, iako su Kabiri bogovi tračanskih Pelazga, Briga i Ra-sena. Za Tračane Strabon tvrdi da su isto što i Kimeri [11], kasnije zvani Kelti i Gali, a oni su po biblijskoj mitologiji potomci Gomera, Jafetovog sina, dakle se ne radi o Semovom potomku Eberu. Is-torijski je poznato da si Ibri, tj. Iberi (grčki: Ἴβηρες, Iberes; latinski: Hibērī) bili Kelti, a ne Hebreji. AB i IB u imenima ABRI i IBRI bukvalno znače VODA, a ABRI, IBRI i KABIRI su VODARI, tj. MORNARI koji su prešli preko VELIKE VODE: “Družina sedmorice Kabira, sedam zvijezda, bili su prvi koji su ikad prešli preko vode, najraniji mornari."

O kojoj se vodi radi? Gle kako je Eber putovao tom vodom: ‘Letio sam kao soko; Gukao sam kao gus-ka; Sletio sam na drum zapadnog horizonta kao Heb-ur." To nije plovidba, to je let i spuštanje, dakle se ne radi o običnoj vodi. Radi se o nebeskoj vodi, o crnoj kosmičkoj vodi koju nauka naziva ETAR ili ETER.
Drugi letač je Ozirević i to je Horus, soko sa istoka, sin Ozirisa: "Ozirević je prošao sa istoka i sletio na zapadu."

“Af, Ap i Ab su isto. Ab znači preći i proći na sup-rotnu stranu, proći kroz poput svrdla, kojeg još na-zivaju burgija. Egipatsko Aper je prolaznik prečice. Ime se odnosi na Anubisa, kojeg zovu 'čisti prečac iznad mjesta rođenja’.” [12]

Osim Ebera i Horusa Ozirevića i Anbus je PRO-LAZAČ, tj. prolaznik PREČICE.

Eber i Ozirević su PROLAZAČI, jer dok lete oni prolaze kroz nekakva dva PROLAZA: prvi je kroz VAZDUH i drugi kroz VODU I BLATO: "Ovaj je prolaz napravljen kroz vazduh na krilima; to je bio gornji prolaz. Hut ili krilati disk Hu, Sunce iznad, također je bio simbol prolazača kroz vazduh. Donji je prolaz bio vodom ili kroz blato." Ovdje se govori o zvjezdanim kapijamama, o vorteksima "burgijama" kao prolazima kroz koje Eber i Ozirević lete. Prvim prolazom lete kroz vazduh, tj. kroz kosmos i Ze-mljinu atmosfere. Drugi prolaz je kroz vodu i mu-ljevito blato je prolaz kroz okeane ka bazama Vanzemaljaca u dubinama Zemlje.

Prolazači lete u krilatim diskovima, tj. u letećim tanjirima koje oni zovu HUT ili HU. Slika HUTA sa Suncem iznad je njihov amblem: "Hut ili krilati disk Hu, Sunce iznad, također je bio simbol prolazača kroz vazduh." Keltsko HU ima više značenja:

a) ŠEŠIR (oblikom liči na leteći tanjir),
b) BORAVIŠTE,
c) CRNA PTICA [13]

Keltsko HUT je isto keltskom CWTT [14] sa zna-čenjem BORAVIŠTE, KUTAK [15].

KABIRI su poznati i pod imenim TITANI. Keltsko CAB u CABALI znači KABAST, VELIK, VISOK [16].

Osim mitološke priče o sedam Kabira kod južno-američkog Makiritare naroda postoji i priča o sedam VLAHA, tj. sedam VLAŠIĆA:

“VLAHA, poglavar Širića, Zvjezdanih ljudi, poveo je njih u nebo gdje se pretvorio u Vlašiće, zajedno sa svojih šest demodedea. Ovo je sazviježđe simbol mira i harmonije, najvažnije u određivanju vremena makiritarske sjetve.” [17]

ŠIRIĆI su SIRIĆI, jer jr keltsko SIR isto keltskom SAR, SER, SOR, SUR sa značenjem SJAJ, SVJETLOST; SUNCE [18]. Keltsko SER, SYR su ZVIJEZDE [19], srpsko SIR znači SJAJAN, SVI-JETAL, BIJEL. Šest demodea su šest duhova [20].

“Po priči Makiritare naroda, ‘sedmorica ljudi’, poznatih kao Vlaha, napravili su ljestve, put u Nebo, a oni, sa svojih sedam strijela, penjali su se bez ljestava. Kada su to pravili, puta nije bilo. Oni su bili prvi koji su stigli.“ [21]
Za ovih sedam VLAHA kaže se da su prvi stigli u Nebo, dok u priči o Kabirima je sedam Kabira koji su prvi stigli na Zemlju. Vođa Kabira je EBIR, na Zemlji nazvan zvani HEB-UR, i za njega je rečeno da je STARI POVRATNIK, suprotno od sokola is-toka, tj. suprotno od Horusa Ozirevića koji je dolazi prvi put. To znači da je Ebir nekad prije sa Zemlje otišao na Vlašiće i vratio se kao stari pov-ratnik. Da to nije Ehoh, sedmi od Adama koji nije umro, nego je otišao na nebo?

Sedam Vlašića i sedam VLAHA. Srbi su poznati pod imenom VLASI: VLAH je jednina, VLASI množina. Zašto su iznad Anunakija Sedam Vlašića čest motiv glinrnih pločica drevne Mesopotamije? Sedam zvi-jezda i ljestve česti su motivi masonske ikono-grafije zbog biblijske mitologije sa pričom o ljestvama:

"A Jakov otide od Birsaveje idući u Haran i dođe na jedno mjesto i ondje zanoći, jer sunce bješe zašlo; i uze kamen na onom mjestu, i metnu ga sebi pod glavu, i zaspa na onom mjestu. I usni, a to ljestve stajahu na zemlji a vrhom ticahu u nebo, i gle, an-đeli Božji po njima se penjahu i slažahu." (Postanak 28,10-12)

Zašto su masonima onih sedam malih i jedva vi-dljivih zvijezda toliko važne? O kakvoj se tajni radi? Radi se ljudima Vlasima iz sazviježđa Vlašića.
Šta znači naziv VLAH i od čega to značenje potiče?
Osnova u VLAH je LA koje u galskom znači DAN, VID, SJAJ, SVJETLO [22]. U gaeliku LA znači DAN, LAS je SJAJ, SVJETLO, VATRA, BLJESAK [23]. Rasensko (etrursko) LASA znači SJAJ, san-skritsko LAS znači SJATI, BLJEŠTATI [24], san-skritsko LASA je SJAJAN, BLJEŠTEĆI [25]. U sumerskom LA-A je IZOBILJE, PUNOĆA [26], ha-vajsko LA je SUNCE [27]:
V-LA-H > VLAH = SJAJAN, BLJEŠTEĆI, TRAČAN, ZRAKAST.
LA je SUNCE, LAS je SJAJ, VLAS je ZRAKA, LI-NIJA, TRAKA, TRAČNICA, VLAK, VLAKA. Sino-nimi tome su KOSA, RUTA, DLAKA, VUNA, ČE-KINJA, itd.
Sinonim imenu LA je ime AL. sa značenjem BOG, SUNCE [28]. Od AL je izvedeno sanskritsko VALH ili BALH koje u VALHATE znači ODLIČAN, SA-VRŠEN; SLOVITI [29]. Osnova AL u sanskritskom VALHAYATI znači SJATI [30]. I gle: korijen san-skritskom BALH i VALH je sanskritsko BARH [31] koje u keltskom BARHUEC, ili BARV, znači KOSAT, DLAKAV, RUTAV [32]. U sanskritu ROMAN znači DLAKAV, ČUPAV, RUTAV, VUNAST, ČEKINJAST [33] te su VLAH, VALH (WALH), BALH i ROMAN sinonimi sa značenjem SJAJAN, BLJEŠTEĆI, TRAČAN, SLAVAN; SAVRŠEN i to je ARJANIN, IZABRANIK, pripadnik arjanskog roda, sanskritski ARYA [34], jer AR je SUNCE [35].
..............................
[1] M. Bullet (Jean-Baptiste Bullet), Mémoires Sur La Langue Celtique, Tome II; Besançon: Claudi-Jo-seph Daclin, 1759, p. 240.
[2] Walter William Skeat, An Etymological Dicti-onary of the English Language; Oxford: The Cla-rendon Press, New York: Macmillan & Co., 1893, p. 87.
[3] Ib. p. 86-87.
[4] Ib. p. 87.
[5] M. Bullet (Jean-Baptiste Bullet), Ib. p. 242.
[6] Ib.
[7] Ib.
[8] Ib.
[9] Monier-Williams, A Sanskrit-English Dictionary, Oxford, The Clarendon Press, 1960, p. 251.
[10] Herodot, II, 51, 2-4.
[11] Gerald Massey, A Book Of The Beginnings, Vol. II, London: Williams and Norgate, 1881, p. 330.
[12] Strabo, I, 3, 21; XIII, 1, 8.
[13] Gerald Massey, A Book Of The Beginnings, Vol. II, London: Williams and Norgate, 1881, p. 330.
[14] M. Bullet (Jean-Baptiste Bullet), Ib. Tome III, p. 29.
[15] Ib. Tome II, p. 405.
[16] Ib. p. 241.
[17] Marc de Civrieux, Watunna: An Orinoco Cre-ation Cycle; Austin, TX, The University of Texas Press, 1997, p. 210.
[18] M. Bullet (Jean-Baptiste Bullet), Ib. p. 359.
[19] William Owen Pughe, A Dictionary Of The Welsh Language, The Second Edition, Vol. II; Denbigh: Printed and published by Thomas Gee, 1832, p. 502
[20] Marc de Civrieux, Ib. p. 144.
[22] Ib.
[22] M. Bullet (Jean-Baptiste Bullet), Ib. Tome III, p. 64.
[23] Robert Archibald Armstrong, Gaelic Dictionary in Two parts; London, Printed for James Duncan, 1825, p. 337, 344.
[24] Monier-Monier-Williams, A Sanskrit-English Di-ctionary, Oxford, The Clarendon Press, 1960, p. 899.
[25] Ib.
[26] John Dyneley Prince, Materials for a Sumerian Lexicon, Leipzig, J. C. Hinrichs’sche Buchhan-dlung, 1908, p. 215.
[27] Lorrin Andrews, A Dictionary of the Hawaiian Language; Honolulu, Hawaii, Published by the Bo-ard, 1922, p. 347.
[28] Jacob Bryant and William Holwell, A Mytho-logical, Etymological, and Historical Dictionary, Lon-don, 1793, p. 179.
[29] Monier-Monier-Williams, Ib. p. 929.
[30] Ib.
[31] Ib.
[32] M. Bullet (Jean-Baptiste Bullet), Tome II, p. 134.
[33] Monier-Monier-Williams, Ib. p. 889.
[34] Ib. p. 93.
[35] S. F. Dunlap, The Origin of Ancient Names of Countries, Cities, Individuals and Gods; Cam-bridge, Metcalf and Company, 1856, pg. 7.

No comments: