Monday, March 15, 2021

KAD ĆETE PROGLEDATI, SLIJEPCI ZEMALJSKI!

     Gledam juče Nikšićane izdijeljene ideologijom i mržnjom koja jezikom otrovnice sikće na svoju rodbinu okolo, na rođake i na prve komšije i opet se sjetih ovih riječi:

     „Ne mislite da sam ja došao da donesem mir na zemlju; nisam došao da donesem mir nego mač. Jer sam došao da rastavim čoveka od oca njegovog i kćer od matere njene i snahu od svekrve njene: I neprijatelji čoveku postaće domašnji njegovi. Koji ljubi oca ili mater većma nego mene, nije mene dostojan; i koji ljubi sina ili kćer većma nego mene, nije mene dostojan. I koji ne uzme krst svoj i ne pođe za mnom, nije mene dostojan.” (Mateja, 10:34-38)
Odricanje od roditelja i svojih najbližih i bližnjih je ubijanje ljubavi i istjerivanje Boga iz duše da bi služio nekome ili nečemu što si od nekih čuo da je Bog, spasenje tvoje ili ljudsko! Nema Boga bez ljubavi, jer u kome ljubavi Božije nema, tu ni čovjeka nema, duša mu je tamom mržnje ugašena i to je zvijer u ljudskom obliku.
     I poredim djela Sunca i djela sljedbenika Biblije, djela Sunca i djela sljedbenika Kurana, djela Sunca i djela hrišćana, djela Sunca i djela muslimana, djela Sunca i djela religijama, političkim i naučnim ideologijama od sila tame izdijeljenih ljudi!
     Svima nam drago Sunce ne gleda ko je ko: ono po prvenstvu ne dijeli travku i mrava od čovjeka, ni ovog čovjeka od onog čovjeka, ni jedan narod od drugog naroda, ni Srbina ne dijeli od Crnogorca... Ono, od Boga Tvorca i Velike Nebeske Majke Dahine u stvaranju svijeta rođeno, ono svima isto sja, svima isto grije i o svima isto brine! Sunce je vidljiva Božija istina, sjajna i topla Božija pravda i opšta roditeljska milost Božija, a sve ostalo što mržnjom i koristoljubljem dijeli, zavađa, ruši i ubija jeste laž smrtne tame i prevara zlih ljudi.
     Ljudi i narodi, vratite se Suncu, ugledajte se na Sunce, jer jedino Sunce slijedeći ka Bogu Stvoritelju se može stići. Sunce je spasenje, manite se ljudskih religija, slijedite Sunce, pustite svjetlost u dušu, oplemenite dušu svjetlošću, izlazite u prirodu, veselite se, igrajte se kao djeca i sa djecom, priroda nas vraća istini i spaja sa našim zajedničkim Tvorcem.

No comments: