Sunday, July 27, 2025
Saturday, July 26, 2025
ISPLAŽENI JEZICI SUNCA
SKUT, SKUTI I SKUTARI (SKADAR)
Kod kanadskih Tobique Indijanaca (New Brunswick) SKUT je VATRA [2]. Jedno indijansko pleme oko Velikih jezera u SAD i Kanadi zove se MASKO-UTENECH ili MUSKOTINS, VATRENI NAROD: MA-SKOUT-ENECH [3]. Indijanci oko jezera Mičigen (Lake Michigan) viski nazivaju SKUTA WABA, VAT-RENA VODA [4]. Kod susjednog Algonquian Fox plemena SKUT je takođe VATRA [5].
Od srpskog SKUT je ime grada SKUTARI:
SKUT > SKUTA > SKUTARI = SKADAR.
Dakle, ono prije spomenuto SKUTA BRIGANTI zais-ta može da znači SKITO-BRIGANTI ili SKITSKI BRIGANTI, a znači i VATRENI BRIGANTI.
SKUT > SKUTRA = VATRENO, SJAJNO = PRIKAZA, AVETINJA.
..............................
[1] Petar Skok, Etimologijski rječnik hrvatskoga ili srpskoga jezika, Knjiga III; JAZU, Zagreb, 1973, str. 271.
[2] Dr. Isaac Galland, The Indian Tribes of the West. Their Language, Religion and Traditions; Annals of 161 Iowa, Edited by Sanford W. Huff, Vol. VII, April 1869, No. 2, Iowa City: State Historical Society; Davenport: Griggs, Watson & Day, 1869, p. 196.
[3] W. F. Ganong, Notes of the Natural History and Phsyiography of New Brunswick; Bulletin of the Natural History Society of New Brunswick, No. XVI, Published by the Society, Saint John, N. B., Barnes & Co., 1898, p. 327.
[4] Trygvie Jensen, Wooden Boats and Iron Man: History of Commercial Fishing in Northern Lake Michigan and Door County 1850-2005; Paisa (Alt) Publishing Co., De Pere, Wisconsin, 2007, p. 187.
[5] William Jones, Algonquian (Fox) Handbook of American Indian Languages, Part I; Washington, Government Printing Office, 1911, p. 754.
Thursday, July 24, 2025
PERSEJ ISPLAŽENOG JEZIKA
HETI SU GETI, TRAČANI ILI KIMERI
"Prava nauka kaže, nastavite ovo poređenje vlas-titih imena i, ako ste u stanju, pokažite da su ta ime-na značajna u poznatim jezicima. Uzmimo za prim-jer ime Heti, na egipatskom, Khita, na asirskom, Khatti, Khatte, Kheti. Iz toga ne slijedi da su se svi Hetiti nazivali ovim imenom, jer su iako su bili Ka-nanci, a ipak nisu usvojili ime Kanan." [1]
"Pleme koje je dalo ime ovom novom domu bilo je poznato u indijskim pričama kao Sabari ili Sauviri, Sibiri iz budističkih natpisa, koji je po drevnom pa-lestinskom zapisu bio Tabor. Zemlju na kojoj su se naselili nazvali su Sibir, ime koje su kasnije posudili Tartari, čiji je Sibirski kanat nametnuo cijeloj sje-vernoj Aziji naziv Sibir. Bijedni ostatak Hetita još se uvijek nalazi u toj zemlji. Zovu se Jenisejanci, ali njihova vlastita imena za njihova različita plemena su Kenniyeng, Assan, Kottuen i Arin, a svaki čovjek je, prema raznim dijalektima, ket, kit, khitt, hitt, het, drugim riječima Hitit." [3]
Sumerski car Sagon je bio Hetit. Govoreći o titu-lama na glinenim pečatima sumerskog cara Sar-gona spod citirani autor kaže:
"Na jednom od ovih pečata nosi titulu "Sagara", identičnu jednoj od njegovih solarnih titula u ind-ijskim epovima; a na drugom "Sag" što je očigledno skraćenica za istu. U tri od ovih imena njegovo ime se piše 'Kralj Gin' (Shar-um Sharu-Gin), a u dva 'Gan' ili 'Gana'. U tri od njih dodaje titulu Gūt (ili "Goth"), a u jednom sebe naziva 'Veliki Khati' (ili Khaiti ili 'Het-it')." [4]
Strabon (Knj. VII, Gl. 3, pas. 2), 'Grci smatraju Gete Tračanima.'
Herodot (IV. 93), "Geti su najhrabriji i najpravedniji od Tračana."
Menander piše: 'Svi Tračani zaista, a posebno iznad svih Geti (jer se i sam ponosim time što potičem od te rase)', itd.
Geti su živjeli rame uz rame s Dacima, ne samo u Trakiji već duž cijelog toka Dunava, pa čak i u Skandinaviji. Strabon tvrdi da su govorili istim je-zikom u Trakiji (Knj. VII, Gl. 3, pas. 12) kao što su nesumnjivo govorili i u Danskoj, i da su bili isti na-rod. Da su Daci i Dani isti narod jasno je iz či-njenice da se Danska u davnim vremenima zvala Dakija. Dakija je, u stvari, Trakija, koju su tako na-zivali ljudi koji nisu mogli izgovoriti theta.
Sir Isaac Newton (Hron., str. 1125) piše: 'Drevni sta-novnici Dakije (Transilvanije, Moldavije i Vlaške) Grci su nazivali Geti, Latini Dacima, a sami Goti.'
Nema sumnje da su Daci ili Dani, kao i Geti ili Goti, bili rase zvane Kimbri. Kimbri su također bili Kimeri, a time i tračkog porijekla, ili su Tračani bili Kimeri, sto nije važno ko je ko.
Tračani su bili široko rasprostranjena rasa zvan Pe-lazgi...." [5]
“Procopius i Jornandes, Jeronim i Spartian slažu se u identičnosti Geta i Gota. Ova indentičnost podrž-ana je visokim autoritetom W. Grimm čiji argument, izvučen iz teutonskog karaktera dačanskog imena biljke Dioscorides, nedavno je s velikom sposob-nošću potvrđen od Mr. Douse. Canon Rawilson ide tako daleko da potvrđuje da je ‘identitet Geta sa Gotima kasnijeg vremena više nego vjerovatna pretpostavka i može se smatrati istorijskom sigur-nošću." [6]
„Istina je da Dalmati, Mizi, Tribali, pa čak i Sarmati, koriste skoro isti jezik, ili ne mnogo drugačiji, tako da se razumeju bez poteškoća." [7]
Starokeltsko GOTH (gaelik GATH) je SUNČANI ZRAK, TRAK; ŽAR. [8]
"Geti ili Slaveni napadaju granicu Trakije..." [9]
"Sedma knjga govori o nesređenim redovima Rim-ljana i o njihovim hrabrim uspjesima protiv Slavena ili Geta; jer su se tim imenom prije nazivali." [10]
Heti ili Hetiti su skitski Geti ili Goti, Sarmati, Iliritj, tj. Tračani ili Kimeri, Kimri, Selti, Kelti ili brigijski Gali, a pisci Biblije nazvaše ih Zimrima [11]. Sve stoji na-pisano, sve se zna, samo vođe globalističke mesi-janske biblijske ideologije i sljedbenici Biblije ne da-ju da se to zna, jer radi se o Srbima, a ne o Jude-jima i Grcima.
.............................
Wednesday, July 23, 2025
Tuesday, July 22, 2025
ZNAČENJE ISPLAŽENIH JEZIKA NA IDOLIMA
Kao hetski hijeroglif ljudska glava sa isplaženim je-zikom znači PAR. Latinski PARIO znači DONOSIM, PARIM SE, RAĐAM [1], PARO je DOSTAVLJAČ [2], PARENS je RODITELJ [3]. Latinski PARADISUS je RAJ [4]:
PAR > PARA > PARE = SVJETLO, SJAJ.
Korijen u PAR je sumersko AR sa značenjem VI-SOK, UZVIŠEN, SLAVAN [5] i to je jedno od drevnih imena Sunca:
"Al je naravno El ili AR ili RA, Sunce." [6]
“Ar, ili Ari, znači vatro-Sunce, na grčkom Ar-es, u Fenikiji i Judeji to je Ar, ‘vatra’ (Iar).” [7]
Od AR je i sanskritsko ARYA sa značenjem UZ-VIŠENI, RASNI, SLAVNI i oni su ARJANI, tj. TRA-ČANI, SERBI koje od srednjeg vijeka po SLAVI (SVJETLOSTI) nazivaju SLAVENI.
"Ime Perkun se također piše Parkun i Perun." [8]
PAR > PARKUN = PERKUN = PERUN.
Od PAR je hetsko PARTAS sa značenjem OTAC [9]. Naziv PARTAS je složenica od PAR + TAS. Po da-vanju smisla riječima PARA i PARE (kovanice), jas-no je da PAR znači SJAJ, jer AR je SUNCE, TAS je DRŽAČ, NOSAČ.
Osnova PAR daje engleskom SPARK značenje VARNICA, ISKRA, a tra čanskom imenu SPARTAK daje značenje VATREN. U srpskom PARNICA je li-nija ili sudski SPOR (galsko "spor" je ognjilo, kre-sivo, ocilo). Talijansko PARLARE znači GOVORITI.
Hetsko PAR je u sumerskom imenu PARJANJA (ni-je srpsko NJ, nego N-J) [10] i to je ime vedskog bo-ga kiše, gromova i oplodnje:
"Pjevajte i hvalite Parjanju, sina Neba, koji šalje dar
kiše:
Neka nam on osigura ispašu.
Parjanja je bog koji u kravama, u kobilama, u bilj-kama zemlje
Sanskritski JĪVA znači JESAM, POSTOJIM, ŽIVIM; UZROK ŽIVOTA, ŽIVOTNI [14]. Kod starih Srba to su bili BOG ŽIV i BOGINJA ŽIVA. Od korijenske osnove JI sa smislom OSVAJAČ; POBJEDNIK [15] je i sanskritsko JIHVA sa značenjem JEZIK, OG-NJENI JEZIK, PLAMEN [16].
Jedna od sanskritskih riječi za JEZIK je RASANA [17]. Sanskritsko RASA bukvalno znači SOK, TEČ-NOST [18], a značenje se prenosi i na SJEMENU TEČNOST boga Šive [19], boga Sunčevog ognja i bijesnog boga razoritelja. Riječ RASA postanjem je od RA i ovo je drevno ime Sunca. RA u sanskritu znači OGANJ, VRUĆINA, PLAMEN, SJAJ, BLJE-SAK, PRŽENJE; LJUBAV, UŽIVANJE [20].
I pazimo sad: sanskritsko RAŚANĀ ili RAŚMI je LINIJA, TRAKA, ZRAKA [21]. TRAČANI su TRAČ-NI i to isto znači naziv RAŠANI, jer sjajna PARNICA sunca je TRAKA SVJETLOSTI, SVJETLOSNA ZRAKA ili SLAVA, te su nazivi TRAČANI, SPARTI, PARTIĆI, RAŠANI i SLAVENI imena jednog naroda, imena SERBA. Pošto su TRAČANI i KIMERI bili je-dan narod [22], dakle su i KIMERI, kasnije zvani KELTI, SELTI ili GALI, takođe SRBI.
I šta znače isplaženi jezici na idolima, amajlijama, stećcima i ostalim nadgrobnicima i spomenicima? To je znak BOGA ŽIVA i BOGINJE ŽIVE, tj. znak BOGA SUNCA i SUNČEVE SVJETLOSTI. To je ujedno znak njihovih sljedbenika TRAČANA, SPAR-TANACA, PARTIĆA, RAŠANA, KIMERA, KELTA, GALA ili SLAVENA.
Sad je jasno zašto sljedbenici Biblije i Kurana nikad nisu spomenuli motive isplaženih jezika na idolima, amajlijama i nadgrobnim spomenicima te i dan-da-nas kao zavjetnom tajnom šute o tome, jer mrze istinu, mrze Istinitog Boga i prešavši uz vavilonske ratnike Tame ratuju protiv drevnog duhovnog reda preostalih srpskih ratnika Svjetlosti.
Ne pišem ovo radi današanjih Srba vavilonskoG duha, slijepih sljedbenika vavilonske masonerije i njihove Biblije, nego pišem zbog svojih predaka SERBA koji su bili RATNICI SVJETLOSTI, sljed-benici SUNCA i BOGA SUNCA, BOGA ŽIVA, IS-TINITA I PRAVEDNA, BOGA KOJI NE DIJELI LJU-DE PO NJIHOVIM LAŽNIM VJERAMA, NARODI-MA I RASAMA.
.................................
[1] Francis Edward Jackson Valpy, An Etymological Dictionary of the Latin Language; London: Printed by A. G. Valpy, 1828, p. 320.
[2] Ib. p. 321.
[3] Ib. p. 319.
[4] Ib.
[5] Laurence Austine Waddell, A Sumer-Aryan Dic-tionary, Part I, Luzak and Co., London, 1927, p.14.
[6] James George Roche Forlong, Rivers of Life, Vol. I; London: Bernard Quaritch, 1883, p. 16.
[7] S. F. Dunlap, The Origin of Ancient Names of Countries, Cities, Individuals and Gods; Cambridge, Metcalf and Company, 1856, p. 7.
[8] Johann Leonhard von Parrot, Versuch Einer Entwicklung Der Sprache, Abstammung, Geschi-chte, Mythologie Und B Rgerlichen Verh Ltnisse Der Liwen, L Tten, Eeste: Mit Hinblick Auf Ein, Berlin, 1839, p. 352.
[9] Emmanuel Laroche, Les Hiéroglyphes Hittites, Première partie L'écriture; Éditions du Centre nati-onal de la recherche scientifique, Paris, 1960, p. 7.
[10] Monier Williams, A Sanskrit-English Dictionary; Oxford, The Clarendon Press, 1872, p. 553.
[11] Rigveda, Book vii. Hymn 102, Griffith’s transla-tion (vol. iii. p. 124).
[15] Ib. p. 346.
[16] Ib.
[17] Ib. 835.
[18] Ib.
[19] Ib.
[20] Ib.
[21] Ib.
[22] Strabo, I, 3, 21; XIII, 1, 8.