Kao hetski hijeroglif ljudska glava sa isplaženim je-zikom znači PAR. Latinski PARIO znači DONOSIM, PARIM SE, RAĐAM [1], PARO je DOSTAVLJAČ [2], PARENS je RODITELJ [3]. Latinski PARADISUS je RAJ [4]:
PAR > PARA > PARE = SVJETLO, SJAJ.
Korijen u PAR je sumersko AR sa značenjem VI-SOK, UZVIŠEN, SLAVAN [5] i to je jedno od drevnih imena Sunca:
"Al je naravno El ili AR ili RA, Sunce." [6]
“Ar, ili Ari, znači vatro-Sunce, na grčkom Ar-es, u Fenikiji i Judeji to je Ar, ‘vatra’ (Iar).” [7]
Od AR je i sanskritsko ARYA sa značenjem UZ-VIŠENI, RASNI, SLAVNI i oni su ARJANI, tj. TRA-ČANI, SERBI koje od srednjeg vijeka po SLAVI (SVJETLOSTI) nazivaju SLAVENI.
"Ime Perkun se također piše Parkun i Perun." [8]
PAR > PARKUN = PERKUN = PERUN.
Od PAR je hetsko PARTAS sa značenjem OTAC [9]. Naziv PARTAS je složenica od PAR + TAS. Po da-vanju smisla riječima PARA i PARE (kovanice), jas-no je da PAR znači SJAJ, jer AR je SUNCE, TAS je DRŽAČ, NOSAČ.
Osnova PAR daje engleskom SPARK značenje VARNICA, ISKRA, a tra čanskom imenu SPARTAK daje značenje VATREN. U srpskom PARNICA je li-nija ili sudski SPOR (galsko "spor" je ognjilo, kre-sivo, ocilo). Talijansko PARLARE znači GOVORITI.
Hetsko PAR je u sumerskom imenu PARJANJA (ni-je srpsko NJ, nego N-J) [10] i to je ime vedskog bo-ga kiše, gromova i oplodnje:
"Pjevajte i hvalite Parjanju, sina Neba, koji šalje dar
kiše:
Neka nam on osigura ispašu.
Parjanja je bog koji u kravama, u kobilama, u bilj-kama zemlje
i ženama oblikuje klice života." [11]
Sumerski PAR znači ŠIRITI, SIJATI, RASIJAVATI [12]. Egipatsko PARU je nubijski bog, oblik od RA, PARIUKAS je titula boga Amena [13].
Sanskritski JĪVA znači JESAM, POSTOJIM, ŽIVIM; UZROK ŽIVOTA, ŽIVOTNI [14]. Kod starih Srba to su bili BOG ŽIV i BOGINJA ŽIVA. Od korijenske osnove JI sa smislom OSVAJAČ; POBJEDNIK [15] je i sanskritsko JIHVA sa značenjem JEZIK, OG-NJENI JEZIK, PLAMEN [16].
Jedna od sanskritskih riječi za JEZIK je RASANA [17]. Sanskritsko RASA bukvalno znači SOK, TEČ-NOST [18], a značenje se prenosi i na SJEMENU TEČNOST boga Šive [19], boga Sunčevog ognja i bijesnog boga razoritelja. Riječ RASA postanjem je od RA i ovo je drevno ime Sunca. RA u sanskritu znači OGANJ, VRUĆINA, PLAMEN, SJAJ, BLJE-SAK, PRŽENJE; LJUBAV, UŽIVANJE [20].
I pazimo sad: sanskritsko RAŚANĀ ili RAŚMI je LINIJA, TRAKA, ZRAKA [21]. TRAČANI su TRAČ-NI i to isto znači naziv RAŠANI, jer sjajna PARNICA sunca je TRAKA SVJETLOSTI, SVJETLOSNA ZRAKA ili SLAVA, te su nazivi TRAČANI, SPARTI, PARTIĆI, RAŠANI i SLAVENI imena jednog naroda, imena SERBA. Pošto su TRAČANI i KIMERI bili je-dan narod [22], dakle su i KIMERI, kasnije zvani KELTI, SELTI ili GALI, takođe SRBI.
I šta znače isplaženi jezici na idolima, amajlijama, stećcima i ostalim nadgrobnicima i spomenicima? To je znak BOGA ŽIVA i BOGINJE ŽIVE, tj. znak BOGA SUNCA i SUNČEVE SVJETLOSTI. To je ujedno znak njihovih sljedbenika TRAČANA, SPAR-TANACA, PARTIĆA, RAŠANA, KIMERA, KELTA, GALA ili SLAVENA.
Sad je jasno zašto sljedbenici Biblije i Kurana nikad nisu spomenuli motive isplaženih jezika na idolima, amajlijama i nadgrobnim spomenicima te i dan-da-nas kao zavjetnom tajnom šute o tome, jer mrze istinu, mrze Istinitog Boga i prešavši uz vavilonske ratnike Tame ratuju protiv drevnog duhovnog reda preostalih srpskih ratnika Svjetlosti.
Ne pišem ovo radi današanjih Srba vavilonskoG duha, slijepih sljedbenika vavilonske masonerije i njihove Biblije, nego pišem zbog svojih predaka SERBA koji su bili RATNICI SVJETLOSTI, sljed-benici SUNCA i BOGA SUNCA, BOGA ŽIVA, IS-TINITA I PRAVEDNA, BOGA KOJI NE DIJELI LJU-DE PO NJIHOVIM LAŽNIM VJERAMA, NARODI-MA I RASAMA.
.................................
[1] Francis Edward Jackson Valpy, An Etymological Dictionary of the Latin Language; London: Printed by A. G. Valpy, 1828, p. 320.
[2] Ib. p. 321.
[3] Ib. p. 319.
[4] Ib.
[5] Laurence Austine Waddell, A Sumer-Aryan Dic-tionary, Part I, Luzak and Co., London, 1927, p.14.
[6] James George Roche Forlong, Rivers of Life, Vol. I; London: Bernard Quaritch, 1883, p. 16.
[7] S. F. Dunlap, The Origin of Ancient Names of Countries, Cities, Individuals and Gods; Cambridge, Metcalf and Company, 1856, p. 7.
[8] Johann Leonhard von Parrot, Versuch Einer Entwicklung Der Sprache, Abstammung, Geschi-chte, Mythologie Und B Rgerlichen Verh Ltnisse Der Liwen, L Tten, Eeste: Mit Hinblick Auf Ein, Berlin, 1839, p. 352.
[9] Emmanuel Laroche, Les Hiéroglyphes Hittites, Première partie L'écriture; Éditions du Centre nati-onal de la recherche scientifique, Paris, 1960, p. 7.
[10] Monier Williams, A Sanskrit-English Dictionary; Oxford, The Clarendon Press, 1872, p. 553.
[11] Rigveda, Book vii. Hymn 102, Griffith’s transla-tion (vol. iii. p. 124).
Sanskritski JĪVA znači JESAM, POSTOJIM, ŽIVIM; UZROK ŽIVOTA, ŽIVOTNI [14]. Kod starih Srba to su bili BOG ŽIV i BOGINJA ŽIVA. Od korijenske osnove JI sa smislom OSVAJAČ; POBJEDNIK [15] je i sanskritsko JIHVA sa značenjem JEZIK, OG-NJENI JEZIK, PLAMEN [16].
Jedna od sanskritskih riječi za JEZIK je RASANA [17]. Sanskritsko RASA bukvalno znači SOK, TEČ-NOST [18], a značenje se prenosi i na SJEMENU TEČNOST boga Šive [19], boga Sunčevog ognja i bijesnog boga razoritelja. Riječ RASA postanjem je od RA i ovo je drevno ime Sunca. RA u sanskritu znači OGANJ, VRUĆINA, PLAMEN, SJAJ, BLJE-SAK, PRŽENJE; LJUBAV, UŽIVANJE [20].
I pazimo sad: sanskritsko RAŚANĀ ili RAŚMI je LINIJA, TRAKA, ZRAKA [21]. TRAČANI su TRAČ-NI i to isto znači naziv RAŠANI, jer sjajna PARNICA sunca je TRAKA SVJETLOSTI, SVJETLOSNA ZRAKA ili SLAVA, te su nazivi TRAČANI, SPARTI, PARTIĆI, RAŠANI i SLAVENI imena jednog naroda, imena SERBA. Pošto su TRAČANI i KIMERI bili je-dan narod [22], dakle su i KIMERI, kasnije zvani KELTI, SELTI ili GALI, takođe SRBI.
I šta znače isplaženi jezici na idolima, amajlijama, stećcima i ostalim nadgrobnicima i spomenicima? To je znak BOGA ŽIVA i BOGINJE ŽIVE, tj. znak BOGA SUNCA i SUNČEVE SVJETLOSTI. To je ujedno znak njihovih sljedbenika TRAČANA, SPAR-TANACA, PARTIĆA, RAŠANA, KIMERA, KELTA, GALA ili SLAVENA.
Sad je jasno zašto sljedbenici Biblije i Kurana nikad nisu spomenuli motive isplaženih jezika na idolima, amajlijama i nadgrobnim spomenicima te i dan-da-nas kao zavjetnom tajnom šute o tome, jer mrze istinu, mrze Istinitog Boga i prešavši uz vavilonske ratnike Tame ratuju protiv drevnog duhovnog reda preostalih srpskih ratnika Svjetlosti.
Ne pišem ovo radi današanjih Srba vavilonskoG duha, slijepih sljedbenika vavilonske masonerije i njihove Biblije, nego pišem zbog svojih predaka SERBA koji su bili RATNICI SVJETLOSTI, sljed-benici SUNCA i BOGA SUNCA, BOGA ŽIVA, IS-TINITA I PRAVEDNA, BOGA KOJI NE DIJELI LJU-DE PO NJIHOVIM LAŽNIM VJERAMA, NARODI-MA I RASAMA.
.................................
[1] Francis Edward Jackson Valpy, An Etymological Dictionary of the Latin Language; London: Printed by A. G. Valpy, 1828, p. 320.
[2] Ib. p. 321.
[3] Ib. p. 319.
[4] Ib.
[5] Laurence Austine Waddell, A Sumer-Aryan Dic-tionary, Part I, Luzak and Co., London, 1927, p.14.
[6] James George Roche Forlong, Rivers of Life, Vol. I; London: Bernard Quaritch, 1883, p. 16.
[7] S. F. Dunlap, The Origin of Ancient Names of Countries, Cities, Individuals and Gods; Cambridge, Metcalf and Company, 1856, p. 7.
[8] Johann Leonhard von Parrot, Versuch Einer Entwicklung Der Sprache, Abstammung, Geschi-chte, Mythologie Und B Rgerlichen Verh Ltnisse Der Liwen, L Tten, Eeste: Mit Hinblick Auf Ein, Berlin, 1839, p. 352.
[9] Emmanuel Laroche, Les Hiéroglyphes Hittites, Première partie L'écriture; Éditions du Centre nati-onal de la recherche scientifique, Paris, 1960, p. 7.
[10] Monier Williams, A Sanskrit-English Dictionary; Oxford, The Clarendon Press, 1872, p. 553.
[11] Rigveda, Book vii. Hymn 102, Griffith’s transla-tion (vol. iii. p. 124).
[12] Stephen Langdon, A Sumerian Grammar and Chrestomathy, Paris, Libraire Paul Geuthner, 1911, p. 233.
[13] Wallis Budge, An Egyptian Hieroglyphic Dictionary, Vol. I; London: John Murray, 1920, p. 232.
[14] Monier Williams, ib. p. 348.[15] Ib. p. 346.
[16] Ib.
[17] Ib. 835.
[18] Ib.
[19] Ib.
[20] Ib.
[21] Ib.
[22] Strabo, I, 3, 21; XIII, 1, 8.
No comments:
Post a Comment