Tuesday, July 20, 2021

HEBREJI

      U mitološkim pričama su mnoga ezoterijska znanja sakrivena od prostog naroda.  Ovdje ćemo pokazati o ezoterijskom značenju imena HEBER, EBER ili IBER, za kojeg neki tvrde da je mitološki predak današnjih Jevreja, a prije nego što o tome počemo, da objasnimo značenja riječi koje su važne za shvatanje ove teme.

    Egipatsko AM znači PROGUTATI (1). AM ili AMUT je PLAMEN, VATRA (2). AMȦ je GROB nekog faraona Setija Prvog, što je ujedno jedno od 75 imena sunca Rā (3). Egipatsko AMENT ili AMENTA je ZAPAD: mjesto ulaska sunca u podzemni svijet mrtvih. To podzemno sunce ima svoje posebno ime:

     "Jedno ime sunca koje prelazi preko Amente je Af. Af-Rā, bukvalno sunce koje čuči i puzi poput Hefa, gmizavca, zmije, ili gusjenice. To je sunce čiji je simbol zmija čiji je karakteristično kretanja bez vidljivih udova. Posebni tip Atuma kao sunca dubine bila je jegulja koja pravi sebi put kroz mulj MEHTA, ili Moata, sjevera.” (4)

Da pojasnimo: egipatsko ATU u riječi ATUM znači ZMIJA (5). ATUM je bog podzemnog Sunca i ono je puzeće sunce, dakle gmižuća, puzeća, zmijolika svjetlost. MEHT ili MOAT mulj sjevera (6). Ovo sunce ili Sunce je metafora osobe  koja je smatrana bogom Sunca i ovdje je opis načina njegovog svjetlosnog kretanja: putuje krivuljasto kroz materiju (vodu i mulj):

     “Af, Ap i Ab su isto. Ab znači preći i proći na suprotnu stranu, proći kroz poput svrdla, kojeg još nazivaju burgija. Egipatsko Aper je prolaznik prečice. Ime se odnosi na Anubisa, kojeg zovu 'čisti prečac iznad mjesta rođenja’.” (7)

Af, Ap ili Ab znači “proći na drugu stranu”, ali proći kroz vodu, jer AF, AP i AB bukvalno znače VODA. Radi se o nebeskoj vodi, o crnom prostoru zvanom ETER i to su putnici kroz vrijeme, neka vanzemaljska rasa koja se spustila u zapadni dio Zemlje. Kao što svrdlo svojom spiralnom burgijom okrečući se prolazi kroz tvrdi material na drugu stranu, tako se oni nekim rotirajućim spiralnim načinom iz svoje probijaju u našu dimenziju i zato su oni bušači, probijači prolaza vremena i prostora:

     “Družina sedmorice Kabira, sedam zvijezda, bili su prvi koji su ikad prešli preko vode, najraniji mornari. Oni postaju ילבח i Abari i Ibri, Hebreji. Eber, asirski Ebiru, je je prolazač, prolaznik, kao što je i Af-ra kada su  građeni čamaci; prethodno morao ući u svoj oblik žabe, jegu-lje, crva ili zmije i gmizati što je bolje mogao. Eber, ili Hebreji, pojavljuje se poimenice u Ritualu pod imenom kao prolazač: ‘Letio sam kao soko; Gukao sam kao guska;  Sletio sam na drum zapadnog horizonta  kao Heb-ur. Ovo je u poglavlju o preobražaju u boga Ptaha. Heb-ur je stari povratnik, suprotno od sokola  istoka. Ozirević je prošao sa istoka i sletio na zapadu. Ovaj je prolaz napravljen kroz vazduh na krilima; to je bio gornji prolaz. Hut ili krilati disk Hu, Sunce iznad, također je bio simbol  prolazača kroz vazduh. Donji je prolaz bio vodom ili kroz blato. Glavožabi Khepr mogao je plivati, takođe prelazi u svom čamcu; božanski putnik (Hebrej, Eber) sa čamca Kheprevog je titula Atuma kao prolazača ‘govoreći riječi bogovima u Ašer-ru.” (8)

Kabiri su bili bogovi drevnog svijeta: Pelazga, Tračana Feničana i smatrani su Titanima. Ovdje se govori o družini od sedam Kabira koji su kao prvi i najraniji mornari prebrodili vodu (naravno, radi se o nebeskoj vodi). U nazivu KABIRI je AB koje je značenjem isto nazivu IB, te su ABARI isto što i IBRI, odnosno HEBREJI. U mnogim starim jezicima AB i IB su značili i još u nekima znače VODA: starokeltsko AB je VODA (9), starokeltsko IHB je PIĆE (10), IBAR je rijeka u Srbiji, a srpsko IBRIK je sud za VODU:

     “U časnom sanskritu, takođe u perzijskom, je oblik ab, značenjem voda. U keltskom abh, voda, abi je rijeka na turskom…” (11)

     “Oblici sa p su mnogobrojni. Apu, voda, je sanskrit. Af je nađeno u Balukistanu.” (12)

     “U zapadnoj Australiji ima appa, voda, a na jugu Australije apa, appa, appu, appy, i sve znači voda.” (13)

     U srpskom KABAL je velika posuda za vodu. U tom KABAL je  osnova AB, ali i cijelo KAB iz riječi KABIRI. Dakle: AB = IB = AP = AF = VODA. Egipatsko IBR je POPLAVA (14).

     Znači da su sedam Kabira sedam Vanzemaljaca koji su kao svrdlo prošli kroz vodi i došli na Zemlju. Tako su prečicom prebrodili prostor kosmičke vode, prostor etra spomenutog u drugom stihu prve glave biblijske Knjige stvaranja:

     “U početku stvori Bog nebo i zemlju. A zemlja bješe bez obličja i pusta, i bješe tama nad bezdanom; i duh Božji dizaše se nad vodom.” (Stvaranje,1,1-2)

Na kraju kaže ovako: “Glavožabi Khepr mogao je plivati, takođe prelazi u svom čamcu; božanski putnik (Hebrej, Eber) sa čamca Kheprevog je titula Atuma kao prolazača ‘govoreći riječi bogovima u Ašer-ru.”

     ČAMAC KHEPREV je “magični camač sa ljudskom glavom i krilima” (15). Čamac sa krilima u ono pradavno vrijeme? Ma ne, to je brodić, kosmički brodić za koje smo se uvjerili da lete, tj. “plivaju” i kroz vode okeana.

     ASHER-RU je petoglava zmija koja okružuje sav AF (16), a AF je bog raspadnutog leša noćnog Sunca, i taj AF ima GLAVU OVNA (17) (ne zaboravimo da je originalno značenje riječi AF je isto što i IB i AB: VODA).

Pet glava ove zmije su pet glavnih slojeva zemaljske atmosphere: troposfera, stratosfera, mezosfera, ter-mosfera i egzosfera (slika ispod).

Pogledajmo: “U Bejrutu su specijalno bogopoštovani sedam Kabira vjerovatno kao kao planetarna božanstva…” (18)

Ne, nisu to planetarna božanstva u smislu sedam vidljivih planeta, nego sedam međukosmičkim “božanstava”, sedam Vanzemaljaca koji su prvi svojim “čamcem” stigli na Zemlju: “Sletio sam na drum zapadnog horizonta  kao Heb-ur”.

Egipatsko HEB znači PUTOVATI PREČICOM (19), a HEBUR je PREČANIN, ONAJ PREKO, SA DRUGE STRANE. U mitologiji Makiritare Indijanaca iz gornjeg toka rijeke Orinoko u Venecueli postoji slična priča:

     “VLAHA, poglavar Širića, Zvjezdanih ljudi, poveo je njih u nebo gdje se pretvorio u Plejade, zajedno sa svojih šest demodede. Ovo je sazviježđe simbol mira i harmonije, najvažnije u određivanju vremena makiritarske sjetve.” (20)

     “’Demodede’ je duh”. (21)

     “Po priči Makiritare naroda, ‘sedmorica ljudi’, poznatih kao Vlaha, napravili su ljestve, put u Nebo, a oni, sa svojih sedam strijela, penjali su se bez ljestava. Kada su to pravili, puta nije bilo. Oni su bili prvi koji su stigli.“ (22)

Zar Srbi ne zovu Plejade Vlašićima, sedam Vlašića, sedam VLAHA. Sedam zvijezda, polumjesec kao simbol mijene i ljestve ka nebesima česti su motivi masonske ikonografije. Zašto su masonima onih sedam malih i jedva vidljivih zvijezdica toliko važne? O kakvoj se tajni radi? O Vanzemaljcima sa Plejada i o ljudima, kao što je bio Enoh, koji su  nekad otišlima na Plejade!

     AB, sa značenjem VODA, nalazi se u imenu ABRAM, a on je mitološki predak Hebreja. I gle “slučaja”:

     “I uze Abram Saru ženu svoju i Lota sina brata svojega sa svijem blagom koje bjehu stekli i s dušama koje bjehu dobili u Haranu; i pođoše u zemlju Hanansku, i dođoše u nju.” (Stvaranje,12,5)

Haran je sa sjeverne strane rijeke Eufrata i da bi došao u zemlju hanansku, Abram je sa sjevera morao preći preko rijeke na jug: AB znači “preći na drugu stranu”. ABRAM je PREČANIN.

    Jevreji tvrde da je njihov predak neki Semov potomak EBER, hebrejsko ĒVER, čije ime znači REGIJA PREKO (23), sa istim značenjem kao i riječ IBERI (24). Međutim, uvjerili smo se da je to jedna vrlo stara svijetom raširena riječ sa originalnim značenjem VODA , u prenesenom smislu znači “PUTOVATI PREČICOM”, što je na egipatskom HEB, a HEBER je Egipćanima bio svaki PREČANIN, a ne samo jedan određeni čovjek ili jedan određeni narod. Samim tim pozivanje na neke stare egipatske natpise sa riječima sličnog oblika ne znači da to ima vezu sa kasnijim istorijskim Hebrejima, jer su Hebreji kao narod nastali tek nastankom judaizma kad su neki PRIJECANI iz Vavilona 459. g. st. ere dosli  u Jerusalim i sa sobom donijeli tkz. “Knjigu Mojsijevih zakona”, kojoj prije toga nigdje nema traga, niti Herodot u to isto vrijeme spominje Hebreje kao narod Palestine koji se obrezuje (Herodot, II, 104). Evo od koga prisilnom judeizacijom postaju Hebreji:

     “Kir je stvorio Persijsko carstvo, arijsko po karakteru, ali u kojem nema ni jedne arijske provincije. To ime izvedeno je od Pereshiti, Parsi, ili Parisi, grana Kelta Zimra ili Kimra i njihov sastav je keltski i hetitski sa velikom neistorijskom semitskom podlogom.”

Stvoreni su  judeizacijom od 459. st. ere u Jerusalimu i okolini od Kelta, Hetita i neistorijske semitske podloge.

.................................
    (1) E. A. Wallis  Budge, An Egyptian Hieroglyphic Di- ctionary, Vol. I, London, John Murray, 1920, pg. 6.
    (2)  Ibid.
    (3) Ibid.
    (4) Gerald Massey, A Book Of The Beginnings, Vol. II, London: Williams and Norgate, 1881, pg. 329.
    (5) E. A. Wallis  Budge, Ibid. pg. 97.
    (6) Ibid. pg. 318.
    (7) Gerald Massey, Ibid. pg. 330.
    (8) Ibid.
    (9) Edward Dwelly, A Gaelic Dictionary, Vol. I; Publi-
shed by Herne Bay: E. Macdonald & CO., The Gaelic Press, 1902-, pg. 1.
    (10) Edward Dwelly, Ibid. Vol. II, pg. 539.
    (11) Journal and Proceedings of the Royal Society of New South Wales for 1886, Vol. XX; Sydney: Charles Potter, Government Printer, 1887, pg. 118.
    (12) Ibid.
    (13) Ibid.
    (14) E. A. Wallis  Budge, Ibid. pg. 142.
    (15) Ibid. pg. 543.
    (16) Ibid. pg. 137.
    (17) Ibid. pg. 43.
    (18) Goblet d'Alviella, Lectures on the Origin and Growth of the Conception of God; London and Edin-burgh: Williams and Norgate, 1892,  pg. 150.
    (19) E. A. Wallis  Budge, Ibid. pg. 445.
     (20) Marc de Civrieux, Watunna: An Orinoco Cre-ation Cycle; Austin, TX, The University of Texas Press, 1997, p. 210.
    (21) Ibid. pg. 144.
    (22) Ibid.
    (23) Merrlil C. Tenney, The Zondervan Pictorial Bible Dictionary, Regensy Reference Library, Grand Rapids, Michigan, 1967, pg. 231.
     (24) Ibid.
     (25)
John Campbell, The Hittites, their Inscriptions and their history, Volume II; Toronto: Williamson & Co.,  1890, pg. 304.

Monday, July 19, 2021

TAJNA HEBREJSKOG KALENDARA

     Po Velikoj piramidi Vanzemaljci su redizajnirali Adama i od njegovog rebra klonirali Evu 5718 godina od početka stvaranja svijeta. To je 4282 godine prije nove ere. Po Bibliji Mazori od stvaranje svijeta do početka nove ere je 4282 godine.

     Po hebrejskom kalendaru od stvaranje svijeta do nove ere je 3760 godina. Pošto su ti isti Hebreji pisali Bibliju Mazoru, postavlja se pitanje zašto od stvaranja svijeta do nove ere i njihov kalendar ne broji 4282 godina kako piše u njihovoj Bibliji, nego broji 3760 godina? Evo odgovora:

     4282 - 3760 = 522 godina

Godina 522. st. ere je godina dolaska Zorobabelja i njegove grupe masona iz Vavilona u Jerusalim, godina obnove Jerusalima To je, takoreći, zvanična godina početka osnivanja judaizma. Otuda i ona razlika od 522 godine između hronologije Mazora Biblije i zvaničnog hebrejskog kalendara.

     Hebrejski kalendar zvanično broji 3760 godina od početka stvaranja svijeta, tj. od redizajniranja Adama i kloniranja Eve, ali sa onih ukrivenih 522 godine broji ukupno 4282 godine do nove ere. Obični jevrejski narod ne zna ovo, već samo uski vrh jevrejske masonerije.

Saturday, July 17, 2021

VANZEMALJCI PREČANI I HEBREJI

      U mitološkim pričama su mnoga ezoterijska znanja sakrivena od prostog naroda.  Ovdje ćemo pokazati o ezoterijskom značenju imena HEBER, EBER ili IBER, za kojeg neki tvrde da je mitološki predak današnjih Jevreja, a prije nego što o tome počemo, da objasnimo značenja riječi koje su važne za shvatanje ove teme.

    Egipatsko AM znači PROGUTATI (1). AM ili AMUT je PLAMEN, VATRA (2). AMȦ je GROB nekog faraona Setija Prvog, što je ujedno jedno od 75 imena sunca Rā (3). Egipatsko AMENT ili AMENTA je ZAPAD: mje-sto ulaska sunca u podzemni svijet mrtvih. To podzemno sunce ima svoje posebno ime:

     "Jedno ime sunca koje prelazi preko Amente je Af. Af-Rā, bukvalno sunce koje čuči i puzi poput Hefa, gmizavca, zmije, ili gusjenice. To je sunce čiji je simbol zmija čiji je karakteristično kretanja bez vidljivih udova. Posebni tip Atuma kao sunca dubine bila je jegulja koja pravi sebi put kroz mulj MEHTA, ili Moata, sjevera.” (4)

Da pojasnimo: egipatsko ATU u riječi ATUM znači ZMIJA (5). ATUM je bog podzemnog Sunca i ono je puzeće sunce, dakle gmižuća, puzeća, zmijolika svjetlost. MEHT ili MOAT mulj sjevera (6). Ovo sunce ili Sunce je metafora osobe  koja je smatrana bogom Sunca i ovdje je opis načina njegovog svjetlosnog kretanja: putuje krivuljasto kroz materiju (vodu i mulj):

     “Af, Ap i Ab su isto. Ab znači preći i proći na suprotnu stranu, proći kroz poput svrdla, kojeg još nazivaju burgija. Egipatsko Aper je prolaznik prečice. Ime se odnosi na Anubisa, kojeg zovu 'čisti prečac iznad mjesta rođenja’.” (7)

Af, Ap ili Ab znači “proći na drugu stranu”, ali proći kroz vodu, jer AF, AP i AB bukvalno znače VODA. Radi se o nebeskoj vodi, o crnom prostoru zvanom ETER i to su putnici kroz vrijeme, neka vanzemaljska rasa koja se spustila u zapadni dio Zemlje. Kao što svrdlo svojom spiralnom burgijom okrečući se prolazi kroz tvrdi material na drugu stranu, tako se oni nekim rotirajućim spiralnim načinom iz svoje probijaju u našu dimenziju i zato su oni bušači, probijači prolaza vremena i pros-tora:

     “Družina sedmorice Kabira, sedam zvijezda, bili su prvi koji su ikad prešli preko vode, najraniji mornari. Oni postaju i Abari i Ibri, Hebreji. Eber, asirski Ebiru, je je prolazač, prolaznik, kao što je i Af-ra kada su  građeni čamaci; prethodno morao ući u svoj oblik žabe, jegulje, crva ili zmije i gmizati što je bolje mogao. Eber, ili Hebreji, pojavljuje se poimenice u Ritualu pod imenom kao prolazač: ‘Letio sam kao soko; Gukao sam kao guska;  Sletio sam na drum zapadnog horizonta  kao Heb-ur. Ovo je u poglavlju o preobražaju u boga Ptaha. Heb-ur je stari povratnik, suprotno od sokola  istoka. Ozirević je prošao sa istoka i sletio na zapadu. Ovaj je prolaz napravljen kroz vazduh na krilima; to je bio gornji prolaz. Hut ili krilati disk Hu, Sunce iznad, također je bio simbol  prolazača kroz vazduh. Donji je prolaz bio vodom ili kroz blato. Glavožabi Khepr mogao je plivati, takođe prelazi u svom čamcu; božanski putnik (Hebrej, Eber) sa čamca Kheprevog je titula Atuma kao prolazača ‘govoreći riječi bogovima u Ašer-ru.” (8)

Kabiri su bili bogovi drevnog svijeta: Pelazga, Tračana Feničana i smatrani su Titanima. Ovdje se govori o družini od sedam Kabira koji su kao prvi i najraniji mornari prebrodili vodu (naravno, radi se o nebeskoj vodi). U nazivu KABIRI je AB koje je značenjem isto nazivu IB, te su ABARI isto što i IBRI, odnosno HEBREJI. U mnogim starim jezicima AB i IB su značili i još u nekima znače VODA: starokeltsko AB je VODA (9), starokeltsko IHB je PIĆE (10), IBAR je rijeka u Srbiji, a srpsko IBRIK je sud za VODU:

     “U časnom sanskritu, takođe u perzijskom, je oblik ab, značenjem voda. U keltskom abh, voda, abi je rijeka na turskom…” (11)

     “Oblici sa p su mnogobrojni. Apu, voda, je sanskrit. Af je nađeno u Balukistanu.” (12)

     “U zapadnoj Australiji ima appa, voda, a na jugu Australije apa, appa, appu, appy, i sve znači voda.” (13)

     U srpskom KABAL je velika posuda za vodu. U tom KABAL je  osnova AB, ali i cijelo KAB iz riječi KABIRI. Dakle: AB = IB = AP = AF = VODA. Egipatsko IBR je POPLAVA (14).

     Znači da su sedam Kabira sedam Vanzemaljaca koji su kao svrdlo prošli kroz vodi i došli na Zemlju. Tako su prečicom prebrodili prostor kosmičke vode, prostor etra spomenutog u drugom stihu prve glave biblijske Knjige stvaranja:

     “U početku stvori Bog nebo i zemlju. A zemlja bješe bez obličja i pusta, i bješe tama nad bezdanom; i duh Božji dizaše se nad vodom.” (Stvaranje,1,1-2)

Na kraju kaže ovako: “Glavožabi Khepr mogao je plivati, takođe prelazi u svom čamcu; božanski putnik (Hebrej, Eber) sa čamca Kheprevog je titula Atuma kao prolazača ‘govoreći riječi bogovima u Ašer-ru.”

     ČAMAC KHEPREV je “magični camač sa ljudskom glavom i krilima” (15). Čamac sa krilima u ono pradavno vrijeme? Ma ne, to je brodić, kosmički brodić za koje smo se uvjerili da lete, tj. “plivaju” i kroz vode okeana.

     ASHER-RU je petoglava zmija koja okružuje sav AF (16), a AF je bog raspadnutog leša noćnog Sunca, i taj AF ima GLAVU OVNA (17) (ne zaboravimo da je originalno značenje riječi AF je isto što i IB i AB: VODA).

Pet glava ove zmije su pet glavnih slojeva zemaljske atmosphere: troposfera, stratosfera, mezosfera, termosfera i egzosfera (slika ispod).

Pet glavnih slojeva Zemljine atmosphere.

Pogledajmo: “U Bejrutu su specijalno bogopoštovani sedam Kabira vjerovatno kao kao planetarna božanstva…” (18)

Ne, nisu to planetarna božanstva u smislu sedam vid-ljivih planeta, nego sedam međukosmičkim “božanstava”, sedam Vanzemaljaca koji su prvi svojim “čamcem” stigli na Zemlju: “Sletio sam na drum zapadnog horizonta  kao Heb-ur”.

Egipatsko HEB znači PUTOVATI PREČICOM (19), a HEBUR je PREČANIN, ONAJ PREKO, SA DRUGE STRANE. U mitologiji Makiritare Indijanaca iz gornjeg toka rijeke Orinoko u Venecueli postoji slična priča:

     “VLAHA, poglavar Širića, Zvjezdanih ljudi, poveo je njih u nebo gdje se pretvorio u Plejade, zajedno sa svojih šest demodede. Ovo je sazviježđe simbol mira i harmonije, najvažnije u određivanju vremena makiritarske sjetve.” (20)

     “’Demodede’ je duh”. (21)

     “Po priči Makiritare naroda, ‘sedmorica ljudi’, poznatih kao Vlaha, napravili su ljestve, put u Nebo, a oni, sa svojih sedam strijela, penjali su se bez ljestava. Kada su to pravili, puta nije bilo. Oni su bili prvi koji su stigli.“ (22)

Zar Srbi ne zovu Plejade Vlašićima, sedam Vlašića, sedam VLAHA. Sedam zvijezda, polumjesec kao simbol mijene i ljestve ka nebesima česti su motivi masonske ikonografije. Zašto su masonima onih sedam malih i jedva vidljivih zvijezdica toliko važne? O kakvoj se tajni radi? O Vanzemaljcima sa Plejada i o ljudima, kao što je bio Enoh, koji su  nekad otišlima na Plejade!

     AB, sa značenjem VODA, nalazi se u imenu ABRAM, a on je mitološki predak Hebreja. I gle “slučaja”:

     “I uze Abram Saru ženu svoju i Lota sina brata svojega sa svijem blagom koje bjehu stekli i s dušama koje bjehu dobili u Haranu; i pođoše u zemlju Hanansku, i dođoše u nju.” (Stvaranje,12,5)

Abram je preko Eufrata ušao u Hanan.

Haran je sa sjeverne strane rijeke Eufrata i da bi došao u zemlju hanansku, Abram je sa sjevera morao preći preko rijeke na jug: AB znači “preći na drugu stranu”. ABRAM je PREČANIN.

    Jevreji tvrde da je njihov predak neki Semov potomak EBER, hebrejsko ĒVER, čije ime znači REGIJA PREKO (23), sa istim značenjem kao i riječ IBERI (24). Međutim, uvjerili smo se da je to jedna vrlo stara svijetom raširena riječ sa originalnim značenjem VODA , u prenesenom smislu znači “PUTOVATI PREČICOM”, što je na egipatskom HEB, a HEBER je Egipćanima bio svaki PREČANIN, a ne samo jedan određeni čovjek ili jedan određeni narod. Samim tim pozivanje na neke stare egipatske natpise sa riječima sličnog oblika ne znači da to ima vezu sa kasnijim istorijskim Hebrejima, jer su Hebreji kao narod nastali tek nastankom judaizma kad su neki PRIJECANI iz Vavilona 459. g. st. ere dosli  u Jerusalim i sa sobom donijeli tkz. “Knjigu Mojsijevih zakona”, kojoj prije toga nigdje nema traga, niti Herodot u to isto vrijeme spominje Hebreje kao narod Palestine koji se obrezuje (Herodot, II, 104). Evo od koga prisilnom judeizacijom postaju Hebreji:

     “Kir je stvorio Persijsko carstvo, arijsko po karakteru, ali u kojem nema ni jedne arijske provincije. To ime izvedeno je od Pereshiti, Parsi, ili Parisi, grana Kelta Zimra ili Kimra i njihov sastav je keltski i hetitski sa velikom neistorijskom semitskom podlogom.”

Stvoreni su  judeizacijom od 459. st. ere u Jerusalimu i okolini od Kelta, Hetita i neistorijske semitske podloge.

.................................
    (1) E. A. Wallis  Budge, An Egyptian Hieroglyphic Di- ctionary, Vol. I, London, John Murray, 1920, pg. 6.
    (2)  Ibid.
    (3) Ibid.
    (4) Gerald Massey, A Book Of The Beginnings, Vol. II, London: Williams and Norgate, 1881, pg. 329.
    (5) E. A. Wallis  Budge, Ibid. pg. 97.
    (6) Ibid. pg. 318.
    (7) Gerald Massey, Ibid. pg. 330.
    (8) Ibid.
    (9) Edward Dwelly, A Gaelic Dictionary, Vol. I; Publi-
shed by Herne Bay: E. Macdonald & CO., The Gaelic Press, 1902-, pg. 1.
    (10) Edward Dwelly, Ibid. Vol. II, pg. 539.
    (11) Journal and Proceedings of the Royal Society of New South Wales for 1886, Vol. XX; Sydney: Charles Potter, Government Printer, 1887, pg. 118.
    (12) Ibid.
    (13) Ibid.
    (14) E. A. Wallis  Budge, Ibid. pg. 142.
    (15) Ibid. pg. 543.
    (16) Ibid. pg. 137.
    (17) Ibid. pg. 43.
    (18) Goblet d'Alviella, Lectures on the Origin and Growth of the Conception of God; London and Edinburgh: Williams and Norgate, 1892,  pg. 150.
    (19) E. A. Wallis  Budge, Ibid. pg. 445.
     (20) Marc de Civrieux, Watunna: An Orinoco Creation Cycle; Austin, TX, The University of Texas Press, 1997, p. 210.
    (21) Ibid. pg. 144.
    (22) Ibid.
    (23) Merrlil C. Tenney, The Zondervan Pictorial Bible Dictionary, Regensy Reference Library, Grand Rapids, Michigan, 1967, pg. 231.
     (24) Ibid.
     (25) John Campbell, The Hittites, their Inscriptions and their history, Volume II; Toronto: Williamson & Co.,  1890, pg. 304.

Friday, July 16, 2021

JAH JE NOĆNO SUNCE

       U judaizmu šeol (sheol) je mjesto mrtvih, boravište duša, podzemni svijet, od Grka zvan had ili ad, u hrišćanstvu zvani pakao.

     Englez Gerald Massey (1828–1907) bio je pjesnik i poznati pisac o spiritizmu i starom Egiptu. Evo sta on piše o crnom suncu:

     “Dalje ćemo otkriti da je Hak (Kak ili Iak-Kab) identičan bogu Jah-Nesu, kojeg je otkrio Mojsije. Kak, Hak, Iach, Jah, Ioh, Iu ili Au, sve su to imena crnog boga sunca, sunca u Amenti ili Šeolu.” (1)

     U Torinskom papirusu, među navodnim faraonima trinaeste dinastije koji pripadaju kultu Sebek-Ra, koji je bio Amen Tifonaca, javlja se ime Ra-Nehsi; to je crno sunce, ili crni (Neh) sin (Si) Ra. Ime je napisano s gadnom crnom pticom, 'Neh', kasnijim simbolom sve nečistoće, i sa znakom kake, kao odlučujuće, koje takođe postaje vrsta nečega stranog Amoncima. Ra-Nehsi je bukvalno crnobog. Bio je to tifonski oblik imena Amen, ukriven, ili Sebek-Ra, sunce tame, i prema tome isto što i Kak, čije je ime izmijenjeno od Kebekh (Sebek).

     Jah-Nesov oltar, koji je podigao Mojsije, identifikuje Jah-a kao crnog boga, sunce u tami, božanstvo obrnutog dijela, donjeg neba.” (2)

Evo šta Pismo kaže o tome:

     “Tada reče Solomun: Gospod je rekao da će stanovati u mraku.” (1.Kraljevima,8,12)

     Crni bog sunca je bog sunca u podzemnom svijetu mrtvih, a jedno od njegovih imena je Jah, biblijski Jah-ve, bog judaizma u kojeg i hrišćani vjeruju kao u Boga Oca. Boga Sebeka (Sobeka), koji je  Mojsijev Jah, Egipćani su prikazivali sa glavom krokodila, dakle je to reptiloidno božanstvo, jer je na samom početku Biblije đavo upoređen sa zmijom:

     “Ali zmija bješe lukava mimo sve zvijeri poljske, koje stvori Gospod Bog; pa reče ženi: je li istina da je Bog kazao da ne jedete sa svakoga drveta u vrtu?” (Stvaranje,3,1)

Dakle se radi o reptiolidnoj vanzemaljskoj rasi.

Muška i ženska glinena figurina Vanzemaljaca reptiloida (Sumer, 5000 st. ere).

 .................................
     (1) Gerald Massey, A Book Of The Beginnings, Vol. II, London: Williams and Norgate, 1881, pg. 328.
     (2) Ibid. pg. 329.

Thursday, July 15, 2021

CRKVA, MASONSKA LOŽA OPERATIVNIH MASONA

 
Simbolični prikaz ulaza u masonski hram.

Pristup ka oltaru u crkvi (Saborna crkva Presvete Bogorodice u Sarajevu). 

Petokrake i hrišćanstvo!?

Romb je simbol neba, Sunca, Boga; petokrake su četiri godišnja doba. Iznad i ispod je kolo vremena (Saborna crkva Presvete Bogorodice u Sarajevu).

     I svejedno što im je sve pred očima, opet će kukavelji i duhovni slijepci ostati slijepci, da se ne bi komšiluk uzbunio. Džabe vam je sve, vakcina će biti obavezna za sve u cijelom svijetu, jedino će pobjeći onaj ko zaranije umre prirodnom smrću. I ne zaboravite: crkva je jedan od kolovođa.

Wednesday, July 14, 2021

PATRIJARH PAVLE: SRBI SU DOŠLJACI NA KOSOVU, A ŠIPTARI AUTOHTONI

     Ko i zašto forsira svetački kult patrijarha Pavla? To čine neprijatelji Srba, a mase neupućenih i glupih Srba u sa sa svetosavskom modom šupljeg masonskog crkvenjašenja primaju tu propagandu u svoje uši kao svetu Božiju istinu. Prva istorijska laž patrijarha Pavla:
     "Jedan Grk u ono doba, kulturan, kad su naši preci dolazili u ove krajeve, pročitao nas je i zabeležio pa je rekao... napisao: 'Kod Srba se ne može ništa učiniti mitom, ne što su oni nepodmitljivi, nego zbog mnogih suprotnih gledišta'." (Patrijarh Pavle, video: 3:20)
Zaključak Pavlovih riječi: Srbi nisu autohtoni narod na Kosovu i Metohiji, ni u Srbiji, ni na Balkanu, nego su došljaci na Balkanu.
     Druga istorijska laž patrijarha Pavla:
     “Mi nikada nismo odricali i Šiptarima da su oni autohtoni na Kosovu i Metohiji kao i njihovi preci redom.” (Patrijarh Pavle, video, 8:45)
I pošto vaš "svetac" Pavle reče da su Šiptari autohtoni narod na Kosovu i Metohiji, a Srbi su došli na Kosovo i okupirali šiptarsko Kosovo, po ljudskoj i Božijoj pravdi čije treba da ostane Kosovo? Šiptarsko, naravno!
     Na videu Pavle vidi Kosovo kao posebnu državu, jer govori da Kosovo treba da bude multietničko, a ne vidi Kosovo kao neotuđivi dio Srbije u kojoj su Šiptari nacionalna manjina. Zato je onom izjavom "Čije ovce, onog i planina" Pavle već priznao Kosovo kao šiptarsku državu.
     Da li je sada išta vama jasnije zašto se među Srbima raspiruje svetački kult patrijarha Pavla? Antisrpski lobi u "srpskim" medijima i među "srpskom intelektualnom elitom" kao i u SPC ima veliki interes da Srbima ovog izdajnika proglase za sveca, a kad izdajnik postane svetac, svečeva se ne poriče, zar ne, idioti svetosavski!
..............................
Izvor: Video YouTube, Published on Jun 2, 2009.
Фејсбук страница ДВЕРИ: Dveri Srpske - Najduzi televizijski intervju sa Patrijarhom Pavlom 2. deo:
Video (3:18; 8:45): 

Monday, July 12, 2021

DRUIDSKI ŠTAP SA KRISTALNOM KUGLOM

Originalni druidski štap u Mileševi.

 
Drvenu dršku štapa monasi manastira Mileševe nedavno su opkovali su tankim srebrenim limom ispisanim citatima Novog zavjeta i tako falsifikuju istoriju, varaju vjernike i sve posjetioce ovog manastira (klikaj na slike radi uvećanja).

 
 
 


 

 

     Jedini na svijetu sačuvanji druidski štap sa kristalnom kuglom na vrhu nalazi se u riznici manastira u Mileševi. Zadnjih desetak godina crkva je izmijenila originalni drveni dio štapa opkivajući ga pozlaćenim srebrenim limom sa ugraviranim citatima Novog zavjeta, pretvarajući tako druidski štap u “štap svetoga Save”.

     I zamislimo kanonski vrlo strogog hrišćanskog ortodoksnog arhijereja, koji je progonio i ubijao pripadnike stare prehrišćanske vjere, da se među svojim sveštenstvom i pastvom šeta po crkvi i oko crkve sa štapom na kojem je kristalna kugla za prizivanje onostranih magijskig sila i čudesa!? To nema smisla ni zamišljati, a kamo li tvrditi, te tvrdnja nekih arhijereja i monaha iz SPC da je to Savin štap (žezlo), zaista je suprotna I kanonima crkve i zdravoj logici. Ne samo što lažu falsifikujući istoriju, nego su izmjenama originala oštetili originalni istorijski materijalni dokaz i prehršćansku relikviju neprocjenjive vrijednosti, jer je to u svijetu jedini sačuvani druidski štap.

 

     U stilizovanom solarnim simbolima ukrašenom srebrenom žiru je kristalna kugla okolo uzbrušena na mnoštvo romboida (◊) iste veličine. Velika je misterija ko je razmjerio i kako i čime izbrusio romboide.

     Od polovine žira pa oko kugle prema vrhu su četiri vertikale sa po tri crvena draga kamena kao simboli četiri godišnja doba sa po tri mjeseca trajanja.

     Između četiri spomenute vertikale donjoj polovini žira su četiri crvena draga kamena kao simboli Sunca (dana), a oko njih je pet solarnog simbola svjetlosti i života, sličnih ognjilima na srpskom grbu, a isti su mnoštvu po Srbiji nađenih bakrenih artefakata kumira, koje suludi srpski arheolozi prozvaše "praistorijski evri".

     Tih pet simbola oko dragog kamena (Sunca) su pet dana prehrišćanske petke (nedjelje, sedmice), a njihov praznik u srpskom kalendaru bili su prvih pet dana nakon ljetnog solsticija na Ivanjdan. Bog tih pet dana zvao se Petar i uoči završnog petog dana prve pune petke paljene su petrovske lile.

 

     Na spomeniku Nemanji u Beogradu vrh druidskog štapa sa žirom kao simbol bezbožništva Nemanji je pod nogama. Zar bi vajar Savino crkveno žezlo stavio Nemanji pod noge ispod razlupanog šljema Nemanjinih neprijatelja?

Pravi štap (žezlo) Svetog Save iz 1181. godine poklon je vizantijskog cara Alekse Komnina (Описанιє Дрєвностιй Србски у Свєтой (Атонской) Гори; у Бєограду, Пєчатано у Кнъигопєчатнъи Княжєсва Србскогъ, 1847, Taб. IV)

Izvor o Komninovom poklonu Savi (Franz Miklosich, Monumenta Serbica Spectantia Historiam Serbiae, Bosnae, Ragusii; Viennae, Apud Guilelmum Braumüller, 1858, CLXXXI).

Hilandarski monah sa Savinim štapom.