Wednesday, February 22, 2023

IZDAVAČ "PEŠIĆ I SINOVI"




O IZDAVAČU  "PEŠIĆ I SINOVI"
(vlasnik i glavni urednik Vesna Pešić)

Pročitajte podvučenu stavku Člana 4 priloženog Ugovora i zaključite o kakvom se izdavaču radi i o kakvom karakteru vlasnika i urednika tog izdavača se radi: godinama ni izvještaja o prodaji, ni iz-vještaja o parama. Na pozive ne odgovara, zauzeta gospođa vrbovanjem novih žrtava, prosipanjem šu-plje psevdonačune priče o "Srbima Vinčancima i vinčanskom srbskom kalendaru od 7531 godinu", kao i putovanjima po svijetu. Srpski rodoljub? Ne, to je srbski paroljub, dolaroljub i evroljub! A njeno poštenje, ljudska čast i obraz? Teški prevarant, lopov prve klase! 😃 

P.S. Pare od prodanih knjiga poklanjao sam po Srbiji onima kojima su bile potrebnije nego li meni, a i nisu to bili neki iznosi: 60-80 evra godišnje (toliko mi je na moje pozive i traženje u prvih pet godina prikazavala godišnju prodaju), ali nek je i 5 evra godišnje, to je po Ugovoru moj novac. Razumijete?

No comments: