Jezik HATA pripada grupi jafetskih jezika,
tj. jeziku Jafetovih potomaka, koji evolucionisti u ling-vistici proglašise
indo-evropskim jezikom, ali ne pro-mijeniše imena semitske i hamitske grupe
jezika:
“Uzmimo za primjer naziv Hetiti, na
egipatskom Khita, na asirskom Khatti, Khatte, Kheti.” [1]
Dakle, ime HATI (HATTI) je ime naroda
poznatog i pod imenom HITITI. Oblik i značenje riječi HATTI nalazimo u
sanskritskom HAṬ (हटति, हट्) sa znače-njem SJATI, BLJEŠTATI [2]. U kanariskom (kanna-da) jeziku (narodnom
sanskritu) je riječ HATTU i znači VIS, PENJANJE, USPON; BISTRINA; PA-MUK; ZAPALITI
[3].
Jutrom se Sunce PENJE, prvi Sunčev SJAJ ZABLJEŠTI na vrhovima BREGOVA. Dakle san-skritsko
HAṬ sa značenjem SVJETLOST, SJAJ, BLJESAK označava rezultat Sunčevog PENJANJA,
a kanarisko HATTU svjedoči to PENJANJE na VISU na kojem se ZAPALI VATRA SUNCA,
tj. SVJET-LOST i BLJESAK, BJELINA.
Srpsko KAT znači SPRAT, dakle KAT znači VIS:
HAT = KAT. Tako su srodni kanarisko HATTU (pe-njanje) i srpsko KATUN, kuća na
planini, a planina je VIS.
Pošto srpski jezik ima tri vrste govora,
ijekavsko BRIJEG i ekavsko BREG imaju i svoj ikavski oblik BRIG. Toko po smislu
ime HATI znači isto kao i BRIGI ili FRIGI, FRIZI.
HATI se razilaze širom svijeta, te neki dolaze u Trakiju dobijajući ime GETI. Kanarisko GETTU zna-či NASTANJEN, NAMJEŠTEN [4], talijanski GETO ili GHETTO. Čuveni sumerski car Sargon veličao je sebe titulom Gūt (ili “Goth”) i “Veliki Khāti” ili Khatti (ili Hitt-ite) [5]. Zbog ove titule neki pogrešno misle da je Sargon bio porijeklom Hitit, tj. Hetit, zabo-ravljajući pri tome da je to samo epitet kao tutularni naziv.Imenu KHĀTI ili KHATTI odgovara srpsko KAT: IZNAD, GORE, VIS, VIDIK, SVJETLO:
“Riječ Khita pojavljuje se u mnogim
indijskim natpisima, od kojih jedan iz Mathoure glasi kako slijedi: Tsutemame ri ma Para Hurnara yofu Hosh-rori,
Sibir ga Kita ga meta, Hoshrori,
otac Pala Hu-mare, kralj Sibira i Kita, osvaja Tsutemame.¹⁷ Ovdje spomenuti
Tsutemame bio je Sushmini iz Purana, Assakani ili Astakeni klasičnih geografa
i imena Akesina.” [6]
Purane
su sveti spisi iz vremena Veda (ime im znači “drevni, stari”).
I sta je bilo sa Hetima u Indiji? Gle:
“Čini se da je velika borba započela malo
prije hrišćanske ere, a završila protjerivanjem Indo Skita ili Hetita između
četvrtog i desetog vijeka.” [7]
Ostala
je Indija u narodnom sjećanju Srba: “Ooo, zemljo Indijo!”
“Hetitski, ili, kako se tako može kazati, etrurski,
govor dugo je preživio u Italiji. Mnoge hetitske dr-žave su osnovane u Južnoj
Galiji, od primorskih Alpi do obale Atlantika. U Španiji je nekoliko
konfede-racija Hetita i hetito-keltskih gradova, za koje se Kartaginjani i Rimljani
otimaju u osvajanju od 235. st. ere. Ime dato španskim Hetitima je Iberi, i u
drugim dijelovima Evropi poznati su kao Riganti.” [8]
“U
davno u doba starog Medijanskog carstva dogodile su se okolnosti koje su
dovele do migracije Hetita iz Perzijskog carstva u Indiju, premda su se tamo
mnogo ranije naselile kušitske i semitske migracije; ali istorijsko kraljevstvo
počelo je tek kad su Hetiti i njihovi Javetovi prijatelji stvorili tamo svoj
dom. Postoje spomenici ispisani neobičnim znako-vima pokazujući veze sa onima
iz Partie, Male Azije i Etrurije. Posao oko dešifrovanja ovih zapisa tek je
počeo.
Kraljevi,
koji su ostavili svoje natpise u Indiji, često sebe zovu kraljevima Kita.
Najstariji deši-frovani natpis je iz 403. st. ere. Tu se jednostavno konstantuje
da je Kita odabrao sebi Nebutakija za kralja; dvadeset godina kasnije Tsumaki
od Sakisa proglaava svoj uspon na tron; dvadeset godina nakon toga, Kabutaku
objavljuje da je u njegovom liku suparnička linija suzbijena od strane Sakisa.
Zapisi dovoljno svjedoče da Hetiti počinju da vla-daju u Indiji u sedmom vijeku
st. ere sve do hriš-ćanske ere.” [9]
“Tamo
je šest drugih kraljevstava spomenuto u natpisima. Hetitsko pleme Rabakita je
istjerano iz Indije oko 63. st. ere nalazeći sklonište u Tibetu i Tartariji. Početkom
petog vijeka dospjeli su do Sibira kod izvorišta Jeniseja, gdje mizerni ostaci
ove rase još uvijek borave.
Region
oko Jeniseja je sa tumulusima poput evropske Skitije. Mrtvi Kitani su ovdje
sahranjivani i iz njihovih grobova nađeni artefakti svjedoče drevnu i jedinstvenu
civilizaciju. Na kamenju uz obalu rijeke su natpisi autora Raba Kita. Sjeverni
Hetiti migrirali su u Ameriku početkom šestog vijeka; izgleda da ima dokaza da
su južni ili okeanski Hetiti došli u Gvatemalu i Jukatan u ranom periodu.
Prolaz od Kamčatke do Amerike bio je Aleutski lanac sa za-vršetkom na Aljasci.
Veliki uzrok emigracije je pri-sustvo neprijateljskih plemena, što počinje
protje-rivanjem od strane protivnika budizma u Indiji prije hrišćanske ere, ali
od kojeg talas nije dosegnuo sjevernu obalu sve do šestog vijeka. Priče o pobuni
često se pojavlju u drevnim japanskim analima i uglavnom su praćene pričama o
iseljavanju, koje se moglo dogoditi samo morem.” [10]
Jedno hetitsko pleme protjerano iz Indije
zvalo se RABAKITA. Hetitsko RABA znači SLUŽBA [11], a hetitsko KIT je Sunce [12], dakle
RABAKITA znači SLUŽITELJI SUNCA.
“Kitaj
u centralnoj Aziji dao je ime Kitaju ili Kini, i riječ podsjeća na egipatsko Kheta
i hebrejsko Het.” [13]
Hetitsko
KIT je ime Sunca: KIT je MOĆ, SNAGA. KITA značiti penis, jer je oplođivač; ima i KITA cvijeća, pletenica je KITA,
KITNJA, KITICA je strofa, KIČICA je četkica, KITNJAK je hrast: KIT je SUN-CE,
KITA je ZRAKA, KITE su ZRAKE: KITA > GITA = vedska himna Suncu.
"Oooo,
zemljo Indijo!"
Protjerani iz Indije HETI ili HATI su po Tibetu i Kašmiru i razišli su se širom Sibira, gdje se nazivaju Jeniseji, a neka plemena zovu se ASSAN, KOT-TUEN i ARIN [14]. Po sibirskoj KITHAN dinastiji (907-1125.) [15] Kina je i nazvana KITAJ ili KATHAJ [16]. Vladali su i Korejom od 685-1216. [17], dio njih stiže u Japan, dok neki krajem 10. i početkom 11. vijeka stižu u obe Amerike [18].
Egipatski naziv za Hetite je KHETA, asirski KHATTI (biblijsko HETI nećemo računati kao izvorni naziv po Hetu, Hamovom sinu i Nojevom unuku, jer je Biblija prvenstveno ideološki statut, plan i pro-gram, čiji su autori bili skloni izvrtanju istine u korist ideologije judaizma. Originalna zemlja Hetita je Kapadokia [19], dakle Mala Azija.
Jedno od hetitski imena Sunca je KIT [20], u kojem je K kod Egipćana i Asiraca moglo biti izgovarano i kao Kᴴ, te su Egipćani pisali KHITA, Asirci pisali KHATTI, KHATTE, KHETI [21], jer upravo Sargon sebi daje titulu VELIKI, VELIČANSTVENI KHĀTI ili KHATTI ili HITT-ITE, što bukvalno znači VELIČANSTVENO SUNCE. Tako biva da su nazivi KITI, KHETA ili KHATI sinonimi.
Jedno hetitsko pleme prognano iz Indije
zove se RABAKITA, a u tom imenu hetitsko RABA znači SLUŽENJE [22], a KIT je Sunce: RABAKITA znači SLUŽITELJI
SUNCA:
“Kitaj u centralnoj Aziji dao je ime
Kitaju ili Kini, i riječ podsjeća na egipatsko Kheta i hebrejsko Het.” [23]
KITAJ je ZEMLJA
SUNCA. Hetitsko KIT je ime Sunca: KIT je MOĆ, SNAGA. Srpsko KITA značiti penis, jer je oplođivač; ima i KITA
cvijeća, pletenica je KITA, KITNJA, KITICA je strofa, KIČICA je čet-kica,
KITNJAK je hrast: KIT je SUNCE, KITA je ZRAKA, KITE su ZRAKE: KITA > GITA =
vedska himna Suncu.
Naziv KITI, kao sinonim egipatskom KHETA i
asirskom KHATI, znači SUNČANI, SJAJNI, SLAVNI. To ime sa značenjem SJAJNI,
SLAVNI upućuje na kasnije SLOVENE.
Da li Homer u Ilijadi pominje Hetite?
Pogledajmo neka razmišljanja o tome:
“U Homerovom nabrajanju trojanskih
saveznika, Sayce naglašava da ime Άλιζῶνες (Il. ii. 856) može da se veže sa
Halis, dakle Hetiti. Oni su došli
τηλόθεν ἐξ Άλύβης, ὅθεν ἀργύρον ἐστί γενέθλη, ‘oni iz daleke behu Albie,
rudnika srebra’ (Bulgar Ma-den?). Ovo ime, iako nije mjesto, može se porediti sa
Khalupu, Aleppo, i oboje sa Χάλυβες. cf. Lag-arde, Beitr. zur baktr. Lexi-cog., p. 14. Themi-stagoras, citiran
u Έπιμερισμοί, kaže da je Άλύβη
Likija. U Odiseji (XI, 521) se spominje Κήτειοι, pod njihovim kraljem
Telefusom, južno od Troje, sup-rotno od Lezbosa. Syce opet identifikuje njih sa
Hetitima.” [24]
Pogledajmo iznad spomenuta imena naroda:
• Άλιζῶνες = ALIZONES = ALIZONI
• Χάλυβεσ
= KHÁLIBEO = KALIBEO
• Αλύβη = ALÍBE = ALIBE, ALIBI
Arapi su Slovene zvali SAKALIBA, što je skoro identično imenu Χάλυβεσ (KHÁLIBEO, KALIBEO). Govore neki da je to arapsko SAKALIBA zamo prevod grčkog SKLAV, sa značenjem ROB, ali nije tako, lažu. Evo: SA + KALIBA!
Arapsko SA znači ČAST [25], arapsko KĀL je RIJEČ, REĆI, SLOVITI [26]. Da li je pukim slučajem u arapskom SAKALIBA,
sa značenjem SLOVENI, arapsko KĀL sa značenjem RIJEČ, REĆI, SLO-VITI? Ne, to je
arapski prevod imena SLOVEN.
Ime naroda Χάλυβεσ (KHÁLIBEO, KALIBEO) kod Grka se kasnije poetski se povezuje
sa značenjem GVOŽĐE, jer se vjeruje da je taj narod u Pontusu prvi izumio
gvožđe, a da bi gvožđe bilo tvrdo, ono se KALI.
Nisu li su Hetiti Sloveni? Pogledajmo:
Homer u Ilijadi nabraja Paflagonce iz zemlje ENETA (II, 852), za koje mnogi
tvrde da su kasniji Herodotovi Ve-neti. Glavni grad te ENETSKE zemlje je KITOR (Κύτωρον) (II, 853), po hetitskom KIT, što
je he-titsko ime Sunca, dakle su Paflagonici u Enetskoj (venetskoj ili
slovenskoj) hetitski narod, što znači da su Hetiti zapravo drevni Sloveni.
Sama riječ KIT, sa značenjem SUNCE,
otkriva svoj pravi smisao u srpskom KIT (najveći sisar), KIT (stolarsko
sredstvo za popunjavanje šupljina i učvršćivanje stakla), KITA (penis kao oplođivač),
te KITNJA, KIĆENI (svatovi): KIT je VELIKA MOĆNA SILA, OPLOĐIVAČ (Zemlje),
DRŽAČ I ČUVAR (ži-vota) I SLAVA NOVOG RAĐANJA.
Sanskritsko HAṬ (hat, ɦəʈ) znači SJATI, SVIJETLITI [27].
To je sinonim riječi SLAVA, jer SLAVA je SJAJ,
SVIJETAL = HATTIT (hatit ili ɦəʈit) = SJAJAN = TRA-ČAN = SLAVAN = SLAVEN.
........................
[1] John Campbell, The Hittites, their
Inscriptions and their history, Volume I; Toronto: Williamson & Co., 1890, p. 9.
[2] Monier
Monier-Williams, A Sanskrit-English Dicti-onary; Oxford, The Clarendon Press,
1960, p. 1287.
[3] William Reeve, A Dictionary Canarese and
Eng-lish; Revised, Corrected and enlarged by Daniel San-derson, Bangalore: The
Wesleyan Mission Press, 1858, p. 988.
[4] Ib. p.
389.
[5] Laurence
A. Waddell, Egyptian Civilization: Its Sumerian Origin and Real Chronology;
London: Luzac & Co., 1930. p. 29.
[6] John
Campbell, Ib. p.11.
[7] Ib.
[8] Morton G.
Stuart, Anniversary Address of the President, Proceedings - Dorset Natural
History and Archaeological Society, Vol. XIII; Docrchester: Printed at The
“Dorset County Chronicle”, 1892, pg. 20.
[9] Ibid.
[10] Ibid. pg.
21.
[11] C. R.
Conder (Claudie Reignier), The Hittites and their Language, New York: Dodd,
Mead, and Co.; Edinburgh and London: William Blacwood and Sons, 1898, pg. 300.
[12] Ibid. pg.
196.
[13] Ibid. pg. 201
[14] Ib.
p. 12.
[15] Ib.
p. 14-15.
[16] Ib.
p. 15.
[17] Ib.
[18] Ib. p. 19-28.
[19] Leopold Messerschmidt, The Hittites; London: David Nutt, 1903, pg. 13.
[20] C. R. Conder (Claudie Reignier), The Hittites and their Language; New
York: Dodd, Mead, and Co.; Edinburgh and London: William Blacwood and Sons,
1898, pg. 196
[21] John Campbell, Ibid. p. 9
. [22] Ibid. pg. 300.
[23] Ibid. pg. 201.
[24] Arthur Ernest
Cowley, The Hittites; London: Humphrey Milford, Oxford Univeristu Press, 1920,
pg. 23.
[25] Francis
Johnson, A dictionary, Persian, Arabic, and English; London: Wᴹ. H. Allen and
Co., 1852, pg. 672.
[26] Ibid. pg. 945.
[27] Monier Monier-Williams,
A Sanskrit-English Di-ctionary, Oxford, The Clarendon Press, 1960, p. 1287.
No comments:
Post a Comment