Monday, May 10, 2021

KO JE BOG PRESTOLA OKA: OZIRIS ILI ISUS

     Egiptolozi i etimolozi ne znaju izvorno značenje i porijeklo imena OZIRIS, nego to opisno prepričavaju po hijeroglifima iz kojih iščitavaju Ozirisovo ime: oko iznad prestola i čovjeka u specifičnom sjedećem položaju (slika ispod), te neki govore da je ime izvedeno od WSR sa značenjem MOĆNI. (1)

     Flinders Petrie, engleski egiptolog s kraja 19. i prve polovine 20. vijeka, piše da je Oziris zapravo ASAR ili ASIR (2) i kaže da se Oziris pojavljuje u 5-6. dinastiji kao zamjena boga Anubisa.
     Treći tvrde da ime OZIRIS potiče od OSIR, gdje OS znači MNOGO, a IRI je OKO, te njima OSIRIS znači VIĐENJE, VIDIK, PRIZOR; MNOGOOKI. (3)
     Engleski egiptolog i filolog E. A. Wallis Budge (1857 - 1934) otvoreno priznaje:
     “Tačno značenje njegovog imena je neizvjesno, jer značenje "stvoritelj prestola", što sugerisu Tekstovi piramida, teško da je uvjerljivo; bolje je odmah priznati činjenicu i reći da je to značenje nepoznato.” (4)
     F. Petrie navodi Ozirisa sa imenima ASAR i ASIR, ali ne tumači porijeklo ni značenje ovih imena. W. Budge tvrdi da pravi izgovori i značenje imena ASAR nije poznato. (5) Imena ASAR i ASIR su složenice od AS AR i AS IR. Egipatsko AS znači BRZI, JURNI, JUREĆI, ŽUREĆI. (6)
     Egipatsko ĀR je USPON, PENJANJE (7), a može da znači i LAV (8) i MAGAZIN, TREZOR (9). Od osnove ĀR je egipatsko AR-T sa značenjem VATRA, PLAMEN (10). I da provjerimo:
     AS + AR > ASAR = BRZI PENJAČ, JURNI PENJAČ, ŽUREĆI LAV, ŽUREĆI TREZOR.
   Egipatsko IR znači SJAJ (OGLEDALO) (11), zatim znači ZAČEĆE, a ponekad može da znači NEPRIJATAN, NEUGODAN i RIJEKA, TOK (12). Tako imamo:
     AS + IR > ASIR = BRZI SJAJ, JURNO OGLEDALO, NEUGODNI BRZAK, BRZO ZAČEĆE.
     Ozirisu pripada južno, zimsko nebo, i zato je on od zimskog solsticija PENJAČ ka sjevernom nebu i proljeću, NEUGODAN je i NEPRIJATAN je zbog zimske studeni i ZAČETNIK je novog ciklusa godine.
     Tvrde da je latinsko OSIRIS prevod grčkog Ὄσιρις (ósiris), koje je, kažu, prilagođeni grčki oblik originalnom egipatskom obliku.
I gle: originalni egipatski oblik su ona tri hijeroglifa na slici ispod naslova: oko, prestol i čovjek u sjedećoj poziciji, pa opet niko od njih ne zna kako se ime tačno izgovara niti znaju značenje imena. Kako to može biti, kad su mogli po riječima AS AR i AS IR da odrede značenje baš kao što je na ovoj slici prikazano?
     Sad ćemo vidjeti značenje tri hijeroglifa sa slike: oko, prestol i čovjek u sjedećem položaju.
  Figura čovjeka čita se kao NTR sa značenjem BOG (13)Pretpostavljaju da je PRESTOL na egipatskom YŚ˙T ili ȦS˙T (14). To je ono AS u imenu ASAR ili ASIR. U sirem smislu egipatsko AS, AS-T znači MJESTO BORAVKA, STANIŠTE, SJEDIŠTE, PRESTOL. (15)
     Hijeroglif OKO je riječ YR˙T (ȦR˙T) ili YR (ȦR) (16) i to je ono AR u imenu ASAR ili ASIR.
     OKO zajedno sa PRESTOLOM misle da znači YS-UR (ȦS-AR), WŚ˙R ili UŚ˙ȦR (17). Dakle: tri hireoglifa u Ozirisovom imenu znače:
a) NTR AS + AR > NTR ASAR = BOG PRESTOLA OKA; BOG STANIŠTA OKA;
b) NTR UŚ+ AR > NTR UŚAR = BOG PRESTOLA OKA, BOG STANIŠTA OKA.
Korijen UŚ u sanskritu je vatra ili vrućina. (18)
     Na PRESTOLU OKA sjedi BOG ASAR ili BOG UŚAR i to je Sunce u užem i sunce (svjetlost) u širem smislu. OZIRIS je zamijenio ANUBISA. Sumersko ANU znači BOG (19), a sumersko BI u BIS znači OGANJ, BLJESAK (20) i osnova BI je u srpskom BISER. Nego, šta je PRIJESTOL OKA, odnosno gdje stoluje OKO, gdje je boravište OKA? Oko je u glavi, glava je na vrhu tijela. Slobodni zidari vjeruju da je vrh piramide, tj. njeno tjeme kao tjeme glave, simbol Boga:
     "Ram, dete moje, govoraše sveštenik, posmatraj teme piramide, koje je jedna tačka, i osnovu piramide, koja je jedan kvadrat, i ti ćeš pojmiti dva osnovna principa našega sveta: beskonačno i konačno; neodređeno i određeno; Boga i svet. Šta je teme piramide nego, polazna i dolazna tačka svega. Iz njega ističu i u njega utiču ivice i strane piramidine. U njemu se kvadrat osnove projektuje kao tačka; ka temenu sve gravitira i zato je ono simbol Boga." (21)
Piramida je geometrijsko tijelo, a njen završni kamen na vrhu je njena glava:
     "A reče im Isus: Zar niste nikada čitali u Pismu: Kamen koji odbaciše zidari, on je postao glava od ugla; to bi od Gospoda i čudo je u vašim očima." (Matej, 21, 42)
Za Isusa apostol Petar kaže ovako:
     "A kad dođete k Njemu, kao kamenu živom, koji je, istina, od ljudi odbačen, ali od Boga izabran i pribran: I vi kao živo kamenje zidajte se u kuću duhovnu i sveštenstvo sveto, da se prinose prinosi duhovni, koji su Bogu povoljni, kroz Isusa Hrista. Jer u pismu stoji napisano: Evo mećem u Sionu kamen krajeugalan izbrani, i skupoceni; i ko Njega veruje neće se postideti. Vama, dakle, koji verujete čast je; a onima koji se protive kamen koji odbaciše zidari on posta glava od ugla, i kamen spoticanja i stena sablazni." (1. Pet. 2, 4-7)
To isto tvrdi i apostol Pavle:
     "Tako dakle više nijeste tuđi i došljaci, nego živite sa svetima i domaći ste Bogu, nazidani na temelju apostola i proroka, gdje je kamen od ugla sam Isus Hristos, na kome sva građevina sastavljena raste za crkvu svetu u Gospodu; na kome ćete se i vi sazidati za stan Božij u duhu." (Ef.2,19-22)
I šta ima u masonskoj ikonografiji? Ima piramida na čijem je vrhu vatra u kojoj je “Svevideće oko” (slika ispod).
     PRESTOL OKA je Bog u Suncu kao nebeskom oku svijeta, simbolički na vrhu piramide, a BOG koji boravi na PRESTOLU OKA ovdje je egipatski NTR UŚAR, tj. BOG UŚAR, odnosno OZIRIS, tj. ISUS.
     Hebrejsko ime Isusa je JOŠUA, potpunije JEHOŠUA ili JEŠUA, grčki Ίησοῦς (22). Hebrejsko ’ĒŠ značI kao i grčko PYR (πυρ): VATRA (23), dakle ime ISUS na hebrejskom znači VATRA, VATRENI. Tako je prijestol ASARA ili UŚARA, tj. OZIRISA i ISUSA kao glave piramidinog ugla locirani na istom mjestu: SVEVIDECE OKO u vrhu piramide, ali PRESTOL OKA, tj. očiju, postoji u ljudskoj glavi, u mozgu  (slika ispod).
     Da li su Oziris i Isus isti bog Sunca, odnosno isti BOG PRESTOLA OKA, tj. vida, ili je Isus sin Horus koji je sin Ozirisa. Isus je rekao:
     "Dade mi se svaka vlast na nebu i na zemlji.” (Matej, 28,18 - 20)
Zar otac ne predaju vlast sinu, ako ne u cijelom carstvu, a ono u dijelovima carstva:
     “Mitski Mesija je Horus u mitu o Ozirisu. Har-Khuti u Sut-Tifonskom mitu; Khunsu u Amen-Ra; Iu u kultu Atum-Ra; i Hristos Jevandjelja je mješavina svih ovih karaktera.” (24)
     Oziris je umro (ubijen), pa je vaskrsao kao i Isus. Oziris je uvijek slikan zelenom bojom, bojom proljetne vegetacije, bojom života i vaskrsenja. Kao takav simbol ortodoksno sveštentvo nosi zelene odežde na Lazarevu subotu, Cvjetnu nedjelju i u dane Silaska Svetog Duha na apostole.

     Drugi zajednički simbol je masonski simbol Γ:
     “Dakle Г predstavlja 'G', koje takođe ima duplo značenje kao kod nas, ali ima i treće: imenuje Boga Velikog G, koji primjenjuje kvadrat svog Zakona cijelom stvorenom univerzumu Koji je sam Zakon.” (25)
Slovo Γ (G) su Pitagora i Hebreji preuzeli od Egipćana (26):
     “Ugaonik Γ, vrlo jasno prikazan, simbolički, u egipatskom Ritualu jasno prikazan u Knjizi mrtvih sa tri figure koje sjede na tome – od kojih su dvije prikazane kao Maat ili Mati – Istina, Pravda, Zakon, itd., a treća figura biva Oziris, sjedi na Ugaoniku u odaji Sudnice.” (27)
     Da li je Isus Oziris, ili je sin Ozirisa?
..............................
(1) Mark Smyth, Following Osiris; Oxford, Oxford University Press, 2017, pg. 125.
(2) W. M. Flinders Petrie, The Religion of Ancient Egypt; London: Archibald Constable and Co. Ltd, 1906, pg. 37.
(3) Charles Forster, The Monuments of Egypt; London: Richard Bentley,1853, pg. 20, 60-61.
(4) E. A. Wallis Budge, Egyptian Religion of Resurrection Osiris, Preface, xxii; New York, University Books, 1961.
(5) E. A. Wallis Budge, An Egyptian Hieroglyphic Dictionary, Vol. I, London, John Murray, 1920, pg. 83.
(6) Ibid. pg. 9.
(7) Ibid. pg. 129.
(8 ) Ibid.
(9) Ibid. pg. 130.
(10) Ibid.
(11) Ibid. pg. 143.
(12) Ibid.
(13) Francis Llewellyn Griffith, A Collection of Hieroglyphs: A Contribution to the History of Egyptian Writing, Chapter II, London, 1898, pg. 13.
(14) Ibid. pg. 54.
(15) L. A. Waddell, Egyptian civilization of Sumer origin & real Chronology, Luzak & CO, London, 1930, Plate XXXI.
(16) Ibid. pg. 12.
(17) Ibid. pg. 54.
(18) Helena Petrovna Blavatsky, The Secret Doctrine: The Synthesis of Science, Religion, and Philosophy, Vol II, London: The Theospohical Publishing House, 1893; pg. 120.
(19) Stephen Langdon, A Sumerian Grammar and Chrestomathy, Paris, Libraire Paul Geuthner, 1911, p. 32.
(21) Stephen Langdon, Ibid. pg. 206.
(20) Đ. B., O simbolima starih Egipćana i njihovom značaju (po francuskom); Neimar, organ jugosloven-skih slobodnih zidara, Br. 6, mart 1922, Beograd, Grafičko preduzeće “Prosveta” A. D., 1922, str. 287.
(22) Patrick Fairbairn, The Imperial Bible Dictionary, Vol. I; London, Glasgow and Edinburgh: Blackie and Son, 1866, pg, 962.
(23) Merrill C. Tenney, The Zondervan Pictorial Bible Dictionary, Regency Reference Library, Grand Rapids, Michigan, 1967, pg. 283.
(24) Gerald Massey, The Historical Jesus and Mythical Christ, A Lecture; London,1886, pg. 10.
(25) John A. Cockburn, Freemasonry And The Ancient Gods; London: Simpkin, Marshall, Hamilton, Kent & Co. Ltd.; 1921, pg. 75.
(26) Charles H. Vail, 32º, Ancient Mysteries and
Modern Masonry, First edition, New York City, Macoy Publishing and Masonic Supply Co., 1909, pg. 190.
(27) Albert Churchward, The signs and symbols of primordial man, London: Swan Sonnenschein & Co., LMT; New York: E. P. Dutton & Co., 1910, pg. 289.

Sunday, May 9, 2021

MAJSKA PJESMA

Listaj, listaj, listaj, goro zelena,
Cvati, cvati, cvati, ružo rumena!
Listaj, listaj, listaj, goro zelena,
Cvati, cvati, cvati, ružo rumena!


Rasti, rasti, rasti, travo zelena,
Leti, leti, leti, pčelo medena!
Rasti, rasti, rasti, travo zelena,
Žubor-vodo teci, teci ledena!


Pjevaj, pjevaj pjevaj, pjesmo radosna,
Razvij kose, razvij, vilo zanosna!
Pjevaj, pjevaj pjevaj, pjesmo radosna,
Razvij kose, razvij, vilo zanosna!


Ugrij, ugrij Sunce, obasjaj nam dvore,
Nek se, nek se tebi himne slave ore!
Ugrij, ugrij Sunce, ugrij zemlji dvore,
Nek se tvojoj slavi svuda himne ore!


Saturday, May 8, 2021

SUNCE JE RA

Ra sipa svjetlosne fotone.

     I pored saznanja savremene uporedne lingvistike i dalje se po školama uči da je RA bilo samo egipatsko ime Sunca, iako je ovo ime Sunca još opstalo u jezicima mnogih naroda koji su dugo bili izolovani po razbacanim predjelima Afrike, Polinezije i Južne Amerike. Ovo je još jedan lingvistički dokaz da su u prvim vijekovima nakon biblijskog potopa 2626-2625. stare ere svi današnji narodi svijeta bili jedan narod jednog jezika:

- RA = staroegipatski;

- RA = Obolo jezik (jug Nigerije, Afrika);


- RA = Mundu ili Mondo jezik (Ubangian jezik Južnog  
            Sudana i nekoliko hiljada ljudi tog jezika u De- 
            mokratskoj Republici Kongo);


- RA = Rarotongan (službeni jezik polinezijskih ostrva  
            Cook Islands i u Francuskoj Polineziji. Na No- 
            vom Zelandu ovim jezikom govori oko  42,000    
            ljudi);


- RA = Mangarevan jezik (polinezijski jezik ostrva Man-
           gareva i susjednim ostrvima Tuamotu arhipela-   
           aga. Mangarevan narod je naselio ostrvo Tua-
           motu sa ostrva Marquesas u 13. vijeku);


- RA (arhaični oblik) = tahitanski jezik (polinezijski jezik
                                   Tahitija i okolnih ostrva);


- RA = Kaian (Kian ili Kayan je Ramu jezik sa Papua
            Nove Gvineje);


- RA = Kapingamarangi jezik (polinezijski jezik kojim je
           1995. govorilo oko 3000 domorodaca u Save-
           znim Državama Mikronezije);


- RA*  = Skou (jezik male grupe oko 7000 ljudi u obal-
              nom dijelu Sandaun Provincije na Papua No-
              voj Gvineji);


- RA* = Tumawo (papuanski jezik na Indoneziji);

- RA = Aniwa (polinezijski jezik Okeanije i Australije);

- RA = Anuta (Solomonova ostrva)

- RA = Futuna (jezik domorodaca Okeanije i Australije);

- RA = Gamei (Mbore, Mborei ili Borei, drugi nazivi Ga-
           mei ili Gamai je Ramu jezik na Papua Novoj  
           Gvineji);


- RA = Kaingang (jezik Kaingang naroda na jugu Bra-
            zila);


- RA (RA’A) = Rapa Nui ili Rapanui (istočnopolinezijski

                        jezik Rapanui naroda na Uskršnjim os-   

                        trvima);  


- RA = Tuamotuan (polinezijski jezik grupe oko 4000
            ljudi Tuamotu arhipelaga i oko 2000 stanovnika
            Tahitija).

     Ko ne da se zna istina? Ne daju čuvari tajne: vavilonska judeo-hrišćanska religijska masonerija koja je osnivajući svoje mnogobrojne lože po svim državama svijeta preuzela vodeću ulogu upravljanja svijetom, a opisana je u Jovanovom otkrivenju kao žena kurva koja u raskoši živeći boravi na mnogim vodama i ima sedam glava i deset rogova:

     “I na čelu njezinu napisano ime: tajna, Vavilon veliki, mati kurvama i mrzostima zemaljskima.” (Otkr.17,5)

Tajna je temelj masonerija, a vavilonska je zato jer su judaizam osnovali povratnici iz Vavilona, vavilonski masoni u Jerusalimu okupljeni oko književnika Ezre 459. st. ere. Neko će zaptati: a šta su sedam glava i deset rogova te žene? Puno je tih “glava” sa brojem sedam u svemu, počev od sedam dana sabata, sedam muza i sedam umjetnosti, Sedam vaseljenskih sabora, Sedam umjetnosti, sedam istorijskih velikih carstava, sedam velikih religija (ideologija) svijeta, pa do Sedam članova Ustava SAD-a i moderne međudržavne Grupe 7 (G-7); a deset glava su biblijskih Deset Božijih zapovijesti u službi vlasti vrhovnih osnivača i vođa judaizma i hrišćanstva, te prvih deset amandmana Ustava SAD-a, koji su kasnije osnovnim smislom ugrađeni u ustave svih sekularnih država svijeta.

..............................

     Literatura: Вячеслав Новиков, Cлово "Cолнце" на всех языках мира, Литературно-публицистический журнал Идиот, Nº 43.

Friday, May 7, 2021

NE UBIJAJ UBIJENE, PORFIRIJE

     Niko se mene ne ustručava i svi drže do onoga  što im odgovara, a što je protiv njihovih uvjerenja, to neće da podrže ma koliko to meni smetalo. Dobro, svako ima pravo na svoje mišljenje, ali odbijanje mojih riječi oko istorijske izdaje jasenovačkih žrtava od strane patrijarha Porfirija prevršilo je mjeru tolerancije.
     Pratim ovog Porfirija još iz vremena kad je kao monah radio kao predsjednik, tj. direktor Radio-difuzne agencije Srbije, pa ga pratim kao vladiku i uvijek je bio ekumenista i Vatikanac, te kao takav davao je o jasenovačkim naredbodavcima izjave zbog kojih sam kao čovjek i kao Srbin zgražavao.
     Pretprošle 2019. kao mitropolit zagrebačko-ljubljanski čak je zaprijetio Srbima da treba da budu veoma obazrivi kad govore o Alojziju Stepincu, duhovnom vođi ustaša i najvišem predstavniku Rimokatoličke crkve u Pavelićevoj NDH.
     Nedavna izjava Porfirija u zagrebačkom "Jutarnjem listu" od 3. svibnja 2021. da A. Stepinac nije kriv za ustaške pokolje u NDH-a od 1941-1945. kad je na teritoriji te nakazne rimokatoličke državne tvorevine pobijeno oko 1 milion i 200 hiljada Srba, od čega je u kompleksu jasenovačkih logora ubijeno između 700-800 hiljada Srba, 20 hiljada Jevreja i 10 hiljada Roma. Porfirijeve riječi su storijska je laž protiv Boga i Njegove istine, protiv istorijske istine i protiv Srba kao naroda.To je javno Porfirijevo svrstavanje uz Vatikan, uz Rimokatoličku crkvu i ustaše, a protiv Srba i zato sam ga nazvao ustašom, jer govori kao ustaša i štiti ustaše.
     Oni koji podržavaju laž ustaše Porfirija, sadašnjeg patrijarha srpskog, oni ni kao ljudi ni kao Srbi ne pripadaju mom komšijskom i srpskom svijetu, jer im je neki lični interes iznad istine o svim žrtvama ustaša kojima je A. Stepinac od 1941-1945. bio prvi duhovni vođa. 

Thursday, May 6, 2021

ZA SUNCE!

     Za "vakcinama" vape hrišćani, muslimani i judeji, otimaju se i tuku za to. Držite se Sunca i teško će vas savladati magija laži!

U SUNCU BORAVI PRAVI BOG I SVI DRUGI BOGOVI SU LAŽ! DRŽIMO SE SUNCA I BOGA KOJI KROZ SUNCE CIJELOJ ZEMLJI ŽIVOT DAJE NE GLEDAJUĆI KO JE KO I KO U ŠTA VJERUJE, JER SVIMA JEDNAKO DAJE.

BOG SUNCA NEMA VJERE, NITI JE DAO VJERU LJUDIMA, JER SVI LJUDI ZNAJU DA BEZ SUNCA ŽIVOTA NA ZEMLJI NEMA I SVE DRUGO JE PREVARA LOPOVA I ZLIKOVACA!
DRŽIMO SE SUNCA I BOGA OBUČENOG U SUNCE!

Wednesday, May 5, 2021

IR, IRI, IRAI, IRAJ I JURAJ

 

Natpis IYI znači IRAI ili IRAJ, tj. SJAJNI, VATRENI, OGNJENI, UZVIŠENI, PLEMENITI: SUNCE (petroglif u sjevernom Iranu).

     Perzijsko IR je neka vrsta bolesti čiji prištevi IRITIRAJU jakim svrabom (1), dakle je to UPALA. Arapsko IRR, IRĀṢ je VATRA, OGANJ (2); IRAT je OGNJIŠTE (3), IRRAT je VATRA (4), IRAN je ŽIVAHAN (5).

     Kod naroda Centralne Afrike IRU znači NEBO (6); korejsko IRU znači SUNCE (7); kod Samojeda IRRI je Mjesec (8). U latinskom IRA je LJUTNJA, BIJES, dakle emotivna VATRA, a latinsko IRIS ima dva značenja: DUGA i PERUNIKA.

      Arapsko ĪRĀS je VARNICA (9), takođe naziv za predio ŽUTE BOJE po žutilu cvijeta neke biljke koja raste u Arabiji Feliks (10). Perzijski naziv za Perziju je ĪRĀN (11), dok perzijsko IRAJ ili ERAJ znači SUNCE (12) i to je napisano IYI koje se izvorno čita IRAI, IRAJ. Znak Y u sredini je RA, osnova u srpskom RAČVA, RAŠLJA, RAKLJA. Kasnije u nekim jezicima drevno I čitano je i kao J, pa je IYI bilo isto što i JYI = JRAI = JRAJ > JURAJ.

     I evo nas pred rješenjam zagonetke: u srpskom PERUNIKA, kao i u imeni PERZIJA, osnova je PER. To je značenjem isto značenju osnova IRA i ERA u nazivima IRAN ili IRAJ:

     a) PER = IRA = ERA = IR = ER   

     b) ER = IR

Potvrde da je ER = IR nalazimo i u sljedećim  primjerima: egipatsko IRI znači OKO i simbol je Ozirisa (13), a egipatsko IRIS je ZORA (14). U centralnoj Africi IIRRI je SUNCE (15).

     Današnje grčko PIR (πῦρ) znači VATRA, PLAMEN (16). U antička vremena izgovarano je PUR, u moderna vremena je PIR. Sa osnovom PER je sanskritsko PERU koje takođe znači VATRA, SUNCE (17). Vidimo da je oblicima ER i IR značenjem isti oblik UR.  Sumersko UR je SVJETLOST VATRE (18), asirsko ili haldejsko božanstvo zvano BOG FODUMENTA, tj. temelja (19). Starokeltsko UR znači VATRA, POČETAK (20). U srpskom URANAK upravo je to UR.

Čitano s desna ovdje piše: JUIRAIK, što znači JURNI, JARNI, OGNJEVITI (natpis na kamenu, selo Bjala kod Varne u Bugarskoj).

     Starokeltsko IR je BIJES, LJUTNJA (21), sve ono što daju SUNCE i VATRA, a sanskritsko ĪR znači IĆI, RASTI, PODIZATI; OŽIVLJAVATI (22) što opet upućuje na SUNCE koje je VATRA. Starokeltsko IR je ŽESTINA, BIJES (23). To je u latinskom IRA (24). Velško IR znači ČIST, PROBOJAN (25). Starogaelik i galsko ER je UZVIEN, PLEMENIT, RASAN (26). Bretonsko IRA (ili URE) i velško IRAW znači MIROPO-MAZAN (27).

      IRER i UR su sinonimi sa značenjem VATRA, SJAJ, SUNCE; UZVIŠEN, MIROPOMAZAN, RASAN, PLEMENIT, svi atributi koje su crkveni oci dali pripisali Isusu, SUNCU PRAVDE i prehrišćanskom SUNCU.

Sunce sa simbolom Y (indijanski petroglif u Arizoni i artefakt iz muzeja u Bitoli, Makedonija).

     Problem sa dosadašnjim neiščitavanjem simbola, odnosno natpisa IYI je u srednjem znaku Y, koji je u drevna vremena bio ideograf sa značenjem RA: sunce ljetnog solsticija. Kao simbol tog značenje poznat je od vremena neolitskih pećinskih crteža, do petroglifa američkih Indijanaca i naših stećaka.

     Uobičajena je laž da je RA jedino egipatska riječ za ime Sunca, a RA je kao osnova u imenu RAŠANI, jednom od starih imena Srba, koji su ideogram Y RA preslikali i svoje riječi RAK, RAKLJE, RAČVE, RAŠLJE. Zar da judeohrišćanski mudraci javno priznaju da je RA takođe originalna srpska riječ, jer bi to značilo  javno priznanje postojanja Srba kao savremenika starih Egipćana, te povezanost srpskog sa sanskritom u kojem RA znači VATRA, TOPLOTA, LJUBAV, UŽIVANJE, DAVANJE, ZLATO, BLJESAK, VELI-ČANSTVENOST (28).

Na gornjem natpisu sa Šudikovskog kvadra piše IRAI, a u donjem, čitano s lijeva, piše JUIRAJ > JURAJ.

     Preko vedske Siddhante u tamilskom jeziku postoji riječ IṚAI i znači CAR, BOG (29). Da je to složenica pokazuje duplo R (Ṛ): IṚAI je IRRAI postanjem od izraza IR RAI koji znači VATRA SUNCA, SUNČANA VATRA.

P.S. Znam da ni ova istina neće proći kod judeohrišćanskih Srba, kako kod onih iz običnog naroda, tako i kod masonerije i višoj životnoj i intelektualnoj hijerarhijskoj ljestvici, jer se Srbi skoro već 40 godina svom snagom bore protiv istine zarad svojih ideoloških judeohrišćanskih laži. Ali eto, pišem zbog onog jednog od hiljade koji ne ide s lažovima i koji će razumjeti.

..............................
     (1) Francis Johnson, A dictionary, Persian, Arabic, and English; London: Wᴹ. H.Allen and Co., 1852, pg. 195.
     (2) John Richardson, Dictionary Of Persian, Arabic, And English; London: Printed by J. L. Cox, 1829, pg. 49.
     (3) Ibid, pg. 54.
     (4) Ibid.
     (5) Ibid. pg. 52.
     (6) Arthur James Johnes, Philological proofs of the original unity and recent origin of the Human Race, Appendix A, London, Samuel Clarke, 1843, pg. 40
     (7) Ibid. pg. 5.
     (8) Ibid.
     (9) Francis Johnson, Ibid. pg. 195.
     (10) Ibid.
     (11) Ibid. pg. 196.
     (12) Ibid.
     (13) Arthur James Johnes, Ibid. pg. 4.
     (14) Ibid.
     (15) Ibid.
     (16) John Groves, A Greek and English Dictionary, Boston: Hilliard, Gray and Company, 1836, pg. 504.
     (17) Monier Monier-Williams, A Sanskrit-English Dictionary, Oxford, The Clarendon Press, 1960, pg. 648.
   (18) James Austin Bastow, A Biblical Dictionary, London: Longman, Brown, Green, Longmans and Robrets, 1859, pg. 691.
   (19) William Ricketts Cooper, An Archaic Dictio-nary: Biographical, Historical, and Mithological, London: Samuel Bagster and Sons, 1876, pg. 598.
     (20) Edward Dwelly, A Gaelic Dictionary, Vol. III, Herne Bay: E. Macdonald & CO., The Gaelic Press, 1902-, pg. 998.
     (21) Edward Dwelly, A Gaelic Dictionary, Vol. II, Herne Bay: E. Macdonald & CO., The Gaelic Press, 1902-, pg. 556.
     (22) Monier Monier-Williams, A Sanskrit-English Dictionary, Oxford, The Clarendon Press, 1960, pg. 171, 170.
     (23) Robert Archibald Armstrong, Gaelic Dictionary in Two parts, London, Printed for James Duncan, 1825, pg. 335.
     (24) Ibid.
     (25) William Owen Pughe, A Dictionary of the Welsh Language, The Second Edition, Vol. II, Denbigh: Prin-ted and published by Thomas Gee, 1832, pg. 255.
     (26) Edward Dwelly, A Gaelic Dictionary, Vol. II, Herne Bay: E. Macdonald & CO., The Gaelic Press, 1902-, pg. 394.
     (27) Robert Williams, Lexicon Cornu-Britannicum; Llandovery: Roderic; London: Trubner & Co., 1865, pg. 226.
     (28) Monier Monier-Williams, Ibid. pg. 859.
     (29) Daniel Jeyaraj, Genealogy of the South Indian Deities; RoutledgeCurzon, London and New York, 2005, pg. 204

 



Tuesday, May 4, 2021

JARI, JARI, JARILO

 

S naših brda iz planine
Truba trubi u nizine
I radosne širi glase
Jarni Juraj da nas spase.
Naš Jarilo sin Svaroga,
Nebeskoga našeg Boga.

Nas je Sunce ozarilo,
Došao nam naš Jarilo,
Naš Jarilo Juraj Sveti
Na bijelome konju leti
Jari, jari, Jarilo,
I tamu razdanilo!
Glava mu je sunčana
Kosa zraka lučana,
I blagodat zemljom sije,
Sjajnim licem zemlju grije.
Jari, jari, Jarilo,
Naš voljeni Božilo!
Na prsi mu sija svast,
Na ramenu Božja vlast.
Tamu goni, zimu tjera
Jarilo je naša vjera.
Jari, jari, Jarilo,
Ti naš Sveti Božilo!
Jarni Juraj Gerovit
Dušmanima silovit,
Koplje mu je sunčev zrak,
Njim probada sile mrak.
Jari, jari, Jarilo
Dane nam ozarilo!
Na bijelome konju jaše,
Mač plameni o pas paše,
Sva mu zemlja pesmu pjeva,
Iz kopita vatra sijeva.
Jari, jari, Jarilo,
Naš radosni Božilo!
Opet zemlji Sunce sinu,
Prespavalo cijelu zimu,
Toplinom je grli svojom
Ogrnulo zelen-bojom.
Jari, jari, Jarilo,
Naš zeleni Božilo!
Sunce sve nas ozarilo,
Došao nam naš Jarilo,
Cvetaj cvijeće, rasti žito,
Nek sve živo bude sito.
Jari, jari, Jarilo,
Svo nam žito rodilo!
Ptice poju, lahor piri,
Cvijeće miris poljem širi,
Radilice pčele zuje,
I čobanska frula čuje.
Jari, jari, Jarilo,
Sve nam pjesmom danilo!
I djevojke beru cveće,
Pletu vijence svoje sreće,
I u kosu cvijeće meću,
Da im cvijeće dadne sreću.
Jari, jari, Jarilo,
Srce nam razgalilo!
Sunce sve nas ozarilo,
Došao nam naš Jarilo,
Naš Jarilo Juraj Sveti
Na bijelome konju leti.
Jari, jari, Jarilo,
Sunce nas ozarilo!

Naš Jarilo Juraj Sveti
Na ognjenom konju leti!
                                      (P. N. Viduša)

JURJEVO JE ĐURĐEVDAN


(Vuk Stef. Karadžić, Život i običaji naroda srpskoga, Beč, 1867, str. 28-29)

Monday, May 3, 2021

ĐURĐEVDANSKA TRUBA I KAKO SE PRAVI


     U Bosni još traje običaj savijanja truba i trubljenja uočĐurđevdana. Pisak se pravi od ljeskove kore na koju može da se nastavlja savijati kora od vrbe, te trube mogu biti i preko dva metra. Na donjem videu možete pratiti kako se savija đurđevdanska truba.

Kako napraviti trubu od lijeske.