Saturday, March 13, 2021
SRPSKO BITI ILI NE BITI
Thursday, March 11, 2021
SEDAM KOSMIČKIH STVARALAČKIH NAČELA
1. Sveti Duh (Bog),
Prva Vatra, Prvo Načelo;
2. Etar, Druga
Vatra, Drugo Načelo;
3. Nebeska Svjetlost,
Treća Vatra, Treće Načelo rođeno iz Prva Dva;
4. Zemaljska Voda
(pritiskom presovani Etar);
5. Vazduh (nastao
u toku presovanja Etera);
6. Zemlja (Kopno,
nastalo iz Zemaljske Vode);
7. Zemaljska Vatra (nastaje iz Zemaljske Vode, Vazduha
i Zemlje).
Prva
Tri Načela su kosmičko Sveto Trojstvo i od njih su rođena Četiri Načela svijeta
planete Zemlje iz kojih se uticajem Prva Tri Načela rađa, hrani i bitiše sve živo
na Zemlji. A gdje je u tom poretku mjesto čovjeka?
Čovjek
je razumnom, milostivom i kreativnom dušom bio svojevrsni mirni bog svijeta
planete Zemlje. Kad su odnekle iz dubine kosmosa sletjeli na Zemlju neki rod Vanzemaljca
i kad su svijet Zemlje počeli remetiti potrebama svoje tehnologije,
redizajnirali su čovjeka Adama i od
njegovog tijela i njegovim DNK klonirali mu ženu Evu, mirni božanski svijet Zemlje
tada se preokrenuo se na zlo. Adamov i Evin rod i dio roda ovih Vanzemaljaca počeo
se seksualno miješati sa preadamskim ljudima rađajući tako nove hibridne vrste
humanoida pomračenog razuma. Zbog njih i od njih zlo se bilo zacarilo na Zemlji
i rezultat toga bio je opšti biblijski potop 2627-2626. St. ere. Bio je prvi
restart planete Zemlje, restart fizičkih i bioloških uslova života na njoj.
Iako
je još u prvom prepotopskom redizajnu čovjeka poremećena i smanjena čovjekova
duševna veza sa Duhom Bogom u duši čovjekovoj, ipak je redizajnirani čovjek razumom
i savješću ostao povezan sa Bogom i većina se trudila da sluša glas savjesti i kroz
lični i kolektivni život da se upravlja Božijim putem istine, pravde i milosti.
To je bezakonim Van-zemaljcima opet zasmetalo, te su ponovo počeli život i ponašanje
ljudi da organizuju po svojim željama i potrebama.
Znanjem
i tehnologijom daleko ispred ljudskog nivoa, Vanzemaljci su počeli uticajnim ljudima
da se prikazuju kao bogovi i preko tih ljudi počeše su da stvaraju nove lažne vjere,
a tim ljudima dali su vlast nad ljudima koje oni milom ili silom pridobiju u lažnu
vjeru.
Preko svojih ljudi učili su Vanzemaljci narod da je samo njihova vjera prava vjera, a druge vjere su lažne i da ih čak i oružjem treba privesti u pravu vjeru. Nakon preko četiri i po milenija od Potopa i mnoštva krvavih i genocidnih vjerskih ratova, i to je Vanzemaljcima dosadilo, te su odlučili da izvrše novi redizajn čovjeka, redizajn kojim će čovjekovu dušu potpuno odvojiti od Boga i u čovjekovoj duši ugasiti dejstvo božanske savjesti koja čovjeka opominje na dobro i zlo. Ka tom cilju, osim globalne depopulacije, vodi “pandemija koronavirusa” i “spaso-nosne vakcine” sa nanotehnologijom koju će ativirati sateliti 5G generacije. Velika piramida govori o novoj transformaciji ili novom redizajnu ovog svijeta u vremenu 2035-2070., a šta će to biti, saznaće oni koji tada budu živi i svjesni.
IDEOLOGIJE I KULT (LIČNOSTI)
„Ne mislite da sam ja došao da donesem mir na zemlju; nisam došao da donesem mir nego mač. Jer sam došao da rastavim čoveka od oca njegovog i kćer od matere njene i snahu od svekrve njene: I neprijatelji čoveku postaće domašnji njegovi. Koji ljubi oca ili mater većma nego mene, nije mene dostojan; i koji ljubi sina ili kćer većma nego mene, nije mene dostojan. I koji ne uzme krst svoj i ne pođe za mnom, nije mene dostojan.” (Mateja, 10:34-38)
„Mislite li da sam došao da donesem mir na zemlju? Ne, kažem vam, nego razdor. Jer će od sad pet njih u jednoj kući biti razdeljeni; podeliće se troje protiv dvoje i dvoje protiv troje, otac protiv sina i sin protiv oca, majka protiv kćeri i kći protiv majke, svekrva protiv svoje snahe i snaha protiv svekrve.“ (Luka,12:51-53)
Wednesday, March 10, 2021
KRSNI HLJEB (SLAVSKI KOLAČ)
Ovu lekciju počinjemo od srpskog
izraza “nebeski šar”. Šta je “nebeski šar”? To su sva SVJETILA koja se vide na
nebu, dakle je ovdje riječ ŠAR značenjem jednaka značenju riječi SJAJ,
SVJETLA, SVJETILA.
Sumersko ŠAR znači SJAJ (1), a isto to znači i
sumersko SAR (2), dakle je ŠAR = SAR = SJAJ, SVJETLOST.
Dok gledamo u svjetila
nebeskog šara, vidimo da mnoga od njih trepere, trećpu, bljeskaju. To
iskričasto izbijanje zraka iz nebeskih svjetila u sumerskom je dalo ime travi:
jedno od značenja sumerskog SAR je TRAVA (3), jer trava izbija iz zemlje i raste
zrakasto, kao ZRAKA iz nebeskih svjetila.
Rekli smo da je sumersko ŠAR
istog značenja kao i SAR, a postanjem su od korijena SIR koje znači SJATI (4): SIR > ŠAR =
SAR.
Osim što znači SJAJ, SVJETLO,
summersko ŠAR takođe znači NAJVIŠI, NAJUZVIŠENIJI, NAJMOĆNI-JI, SVEVLADAR (5).
U srpskom postoji riječ
ŠARET: “Pokazao mu šaretom”. Od ŠAR
je ŠARET, bilo pokazan mimikom ili sli-kom u vidu ŠARE. Tu je ŠAR nosilac
značenja ZNAK, SIGNAL. Skoro svaka ŠARA je ZNAK NEČEGA, SIGNAL, SIMBOL koje
neupućen školarci nazivaju “naučnim” terminom “ornamenti”. Tako su vremenom
mnoge ŠARE postale SLOVNI ZNAKOVI, SLOVA. Tako od nebeskog ŠARA nastaju ljudske
ŠARE i ŠARETI, prvo u vidu SIMBOLA i kasnije u vidu SLOVA. Dijete uzme
flomaster i ŠARA po zidu. I gle: sumersko ŠAR znači PISATI.
Svojim najširim značenjem SVE, sumersko ŠAR obuhvata sve nebesko i sve
zemaljsko (6): ŠAR je SVE, i nebeski i zemaljski ŠAR su JEDNO.
I pošto SAR znači SVE I SVJA, vladar nad narodom uze sebi titulu SAR. Hetitsko SAR znači CAR (7), egipatsko SAR je ČAST, SLAVA (8); hetitsko i akađansko SAR takođe znači ŽUTO, SJAJNO (9).
Hebrejsko SARAPH (grčki:
Σαράф) znači VATRE-NI, PLAMTEĆI, (10), a isto to znači i hebrejsko SERAFIM
(11). Dakle su SAR i
SER istog značenja. SARGON je bio sumerski SAR, tj. sumerski CAR, a ime SARGON
značilo je SJAJNI, SUNČEV, PRINC SUNCA. (12)
SAR je CAR i on je DRŽAČ:
a) SAR = ŠAR = SJAJ, SVJETLOST;
b) ŠAR > ŠARKA = DRŽAČ, OSOVINA;
c) SAR > SARAPH = SERAPHIM = SERAFIM = DRŽAČI SLAVE;
d) SAR > SARAPH
> ŠARAF = DRŽAČ
Otključajmo sad vrata svoga
uma: orijentalno ZAR, SAR, SER, SOR znače GLAVA u smislu POGLAVAR (13). Persijsko SAR ili
ZAR ili FAR znači GLAVA, POGLAVAR, UPRAVITELJ, VRH (14) (persijsko SARDAR
je srpsko SERDAR). Persijsko ZER znači ZLATO, a ZERFAN znači ZLATAN (15). Hebrejsko SARAH
je PRINC, persijsko SÂR ili SER je STARJEŠINA, PRINC (16), a to znači i
afganistansko ZAR, kurdsko SSÂR i SER, osetsko ZER i SSER (17).
Hebrejsko ZERAH je IZVORNI; IZLAZEĆI, RASTUĆI
(18), a ZARAH (Zαρά,
Zara) znači PODIZANJE SVJETLA, ŽARNA ZORA (19). Hebrejsko ZER (Τύρος: SER) je
KREMEN. (20)
Ime asirskog cara BELTAZAR
znači BELI CAR, jer je ZAR = SAR = ZER = SER = SIR (21) = ZIR = SUR = SURA
= SŪRYĀ = SUNCE.
Eto je SVE kazano o značenje svih varijanti imena Srba.
..............................
(1) Stephen Langdon, Sumerian Grammar And Chrestomathy,
Paris: Librairie Paul Geuthner, 1911, pg. 236.
(2) Ibid.
(3) Ibid.
(4) Ibid.
(5) Ibid.
(6) Ibid.
(7) C. R. Conder (Claudie Reignier), The Hittites and
their Language; New York: Dodd, Mead, and Co.; Edinburgh and London: William
Blacwood and Sons, 1898, pg. 51, 301.
(8) E. A. Wallis Budge, An Egyptian Hieroglyphic Dictionary,
Vol. II, London, John Murray, 1920, pg. 637.
(9) C. R. Conder (Claudie Reignier), Ibid. p. 226, 230.
(10) William Smith,
Dictionary of the Bible, Vol. IV; Boston: Houghton, Mifflin and Co., 1883, pg.
2842.
(11) Augustin Calmet, Dictionnaire historique, critique,
chronologique, géographique et littéral, pg. 215.
(12) William Smith, Ibid. pg. 2844.
(13) Charles de Pougens, Trésor des origines et
dictionnaire grammatical raisonné de la Langue Françiase, Paris: De
L’imprimerie Royale, 1819, p. 279.
(14) John Richardson, A
Dissertation on the Languages, Literature, and Manners of Eastern Nations;
Proofs and Illustrations, Oxford: The Clarendon Press, 1777.
(15) Ibid.
(16) Ibid.
(17) Ibid.
(18) William Smith, Ibid. pg. 3618.
(19) Ibid. pg.
3593.
(20) Ibid. pg. 3618.
(21) Charles de Pougens, Ibid. pg. 278 – 279.
Tuesday, March 9, 2021
SRBLJI POLUVIRCI
“Ovim dakle nacinnom odlùcih yà Pijsmo ovega, Rituala,
illi Obicàynika istomacciti nascki, bivsci yà govorio, i opcchio s’ gliùdmi od
razliçih Rùsagà Slovinskih, hodecchi pò sfijtu: i yàsam gnih ovakka govorenya
razumio, i oni sumoya: (Karstyanni, Rasciàni, Serbgli Poluvirçi, i Turci* )
“Ovim dakle načinom odlučih ja
pismo ovega Rituala ili Običajnika istumačiti naški, bivši ja govorio i općio s
ljudima od različitih rusaga slovinskih hodeći po svitu, ja sam njih ovaka
govorenja razumio i oni su moja
(Krstjani, Rasijani, Srblji Poluvirci i Turci)...” (1)
Bartol Kašić bio je rimokatolički
sveštenik i krstjani koje on pominje su rimokatolici, jer je opštepoznato da
Rimokatolička crkva hrišćanima (krstjanima) smatra samo rimokatolike. Pošto
Kašić ne pominje rimokatolike, mada su
i oni u to vrijeme živjeli na istim
područjima izmiješani sa Srbima
poluvjercima i Turcima, potpuno je jas-no da Kašić pod krstjanima podrazumijeva upravo rimokatolike.
“Rasijani” su Srbi Rasi, Rašani iz
nemanjićke Raške, jer su ispovijedali grčko ortodoksno hrišćanstvo, a “Srblji
poluvirci” su Srbi dvovjerci koji su u hrišćanskoj vjeri zadržali
prehrišćanska vjerovanja i običaje, a Turci su oni koji su primili islam i
govore istim jezikom kao i Kašić, dakle su to domaći islamizirani
starosjedioci.
Kašićevi Srblji poluvirci su dvovjerci koji su sebe zvali krstjani, lažno nazvani bogumili. Bartol Kašić je živio i radio u 17. vijeku i on ne pominje nikakve patarene, nikakve katare, niti pominje bogumile, već pominje Srbe poluvjerce, one iste poluvjerce koje pominje Dušanov zakonik tri vijeka ranije, ali nikad niko ni riječi nije napisao o ovim poluvjercima, sve do moje knjige "Stećci, laž i bogumili" u kojoj je detaljno objašnjena suština srpskog dvovjerja.
"U Srbiji opet zvali su ih Babunima jer ih je najviše bilo oko planine Babune nad Prilepom u Maćedoniji, ili Poluvercima, jer su se dosta držali i Pravoslavlja. - Međutim, oni sami u Bosni i Hercegovini nazivahu se uvek samo Hrišćanima ili Krstjanima." (2)
…………………….
(1)
Bartol Kašić, Ritual rimski; Pag-Dubrovnik-Pag, 1640.
(2) Radoslav M. Grujić, Pravoslavna Srpska Crkva; Izdavačka knjižarnica Gece Kona, Beograd, 1921; II izdanje (reprint) Svetlost – Kalenić, Kragujevac, 1989, str. 38.
SRBI - NEKAD I SAD
Pogledajmo ukrasne motive na ovom stećku: sve nebeski simboli Sunca,
simboli vaskrsenja, rajske svjetlosti i života! Svi ovi univerzalni simboli
potiču još iz vremena vinčanske kulture, dakle iz vremena od prije 7500 godina.
A danas? Šta ima danas na nadgrobnicima? Ništa! Bili smo duhom bliži nebesima kao starovjerci i poluvjerci!
RIJEKA LIM, LIMAN I LIMANA
Neko laprdalo napisalo na Vikipediji da ime rijeke LIM znači GRANICA, po latinskom LIMIT. Misleći da pametuju, jedu govna razna nestručna piskarala. Ako je i jedna rijeka granica, onda je to Drina, ali eto njoj nije ime LIM.
U imenu LIM osnova je LI sa drevnim
značenjem SJAJ, SUNCE. Tako i latinsko LĪMO znači SJAJAN, POLIRAN [1]. Riječ POLIRAN izvedena je od LI kao i riječi LIM, LIMUN i LICE.
Istog postanja i značenja je riječ LIMA
što je bio jedan od naziva za testeru (žagu ili pilu) i za turpiju [2].
Limana, svastika ili kolovrt.
LIMAN, LIMANA = KOLOVRAT, KOLOVRT, SVASTIKA, VRTLOG [3].
I riječi umiru, a knjige su im nadgrobni spomenici!
..............................
[1] Francis Edward Jackson Valpy, An Etymological Dictionary of the Latin
Language, London: Printed by A. G. Valpy, 1828, p. 231.
[2] Petar Skok, Etimologijski rječnik hrvatskoga ili srpskoga jezika, Knjiga
II, JAZU, Zagreb, 1972, str. 303.
[3] Vuk Stef. Karadžić, Srpski rječnik istumačen njemačkijem i latinskijem riječima, Beč, Štamparija jermenskoga namastira, 1852, str. 328.
OANES, JANUS, DAHIN I DAHINA
Lijevo je Oanes (Okean) (detalj mozaika, 5-6. vijek, Arijanska
krstionica, Ravena, Italija).
Na jednom crkvenom mozaiku iz 5-6. vijeka u Raveni sa temom Isusovog krštenja prikazani su Jovan Krstitelj, Isus i Titan Okean sa crvenim rakovim štipaljkama na glavi, bog voda i jedan od Titana antičke mitologije, koji u desnoj ruci drži granu drveta života.
Da bismo razumjeli smisao priče o Okeanu, Janusu i Jovanu, moramo znati da se iza ovih imena i njihovih nama opštepoznatih mitoloških i religijskih opisa krije neki ezoterijski smisao, pravi smisao samo poznat samo nekima od iniciranih u drevna tajna ezoterijska društva. Tajna se krije u etimologiji njihovih imena i biblijskoj Knjizi stvaranja svijeta.
Zvanični etimolozi tvrde
da je porijeklo imena OKEAN nepoznato, ali je to lako odrediti: OKE + AN. OKE
je postanjem od OGE koje preko grčkog ὅγε odgovara latinskom HIC QUIDEM
sa značenjem ZAISTA JEST, OVO JEST (1).
Riječ
AN u OANES i OKEAN u sumerskom znači VISOK, VELIK, NEBO (2). Sanskritsko AN nosi značenje DAH, ŽIVOT; KRETANJE
(3), kao AN u latinskom ANIMUS. U etrurskom
AN znači KRUG (4), te je smislom povezano sa
sumerskim AN i značenjem NEBO. Velško AN je NAČELO (5).
Tako bi ime OANES značilo KRUŽNI, OKRUGLI, dok OKEAN znači VISOKI KRUG, VISOKO
NEBO.
U havajskom MOANA je OAN iz imena OANES. Havajsko MOANA znači ŠIROKO PROSTRANSTVO, OKEAN, DUBINA; MJESTO SASTANKA (6). I gle:
“U početku stvori Bog nebo i zemlju. A
zemlja bješe bez obličja i pusta, i bješe tama nad bezdanom; i duh Božiji
dizaše se nad vodom.” (Stvaranje,1,1-2)
Šta tu imamo? Imamo BOŽIJI DUH, tj. BOGA i VODU, muški i ženski oplodni radajuće načelo: OAN ili OANES je BOG kao muško i OANA ili MOANA je VODA kao žensko. Na mozaiku u Raveni je prikazan BOG OANES u VODI sa grančicom drveta života i to je POČETAK STVARANJA. Kao korijenska osnova u riječima JANA, JANATI, JANAKA i sl., sanskritsko JAN daje značenje UZROK, ZAČETAK, POČETAK, STVARANJE, ROĐENJE (7). Simbolika tog početka data je JANUARU kao prvom mesecu godine i JANJETU koje se JANJI u JANUARU, a sve je vezano za JANUSA ili IANUSA, etrurskog, keltskog i rimskog Boga vremena, godine i vječnosti (8). On ima jednu glavu sa dva lica suprotnog smijera: jedno gleda ka istoku, drugo ka zapadu, jedno ka svjetlost, drugo ka tami; jedno je dan, drugo je noć i oboje su mjera jednog dana od 24 sata.
Raseni
(Etrurci) su svog Janusa zvali VELAORI ili VELIKI ORI, tj. VELIKOVREMENI (crtež
preuzet iz knjige: William Betham, Etruria-Celtica: Etruscan Literature and
Antiquities Investigated, Vol. II; Dublin: Philip Dixson Hardy and Sons; London:
Richard Groombridge, 1842, Plate II).
Po prikazima JANUSA (IOANUSA)
kasnog bronzanog doba nazire se religijski patrijarhalni dualizam, jer po
opisu Stvaranja na simboličnom prikazu Boga Kreatora na jednoj glavi treba da
bude muško i žensko lice: BIJELO LICE BOGA DUHA I CRNO LICE NEBESKE VODE, koja
je zapravo ETER. DUH je JAN, JANUS, a VODA je JANA: JAN I JANA su dva suprotna
oplodna principa: BIJELO I CRNO, GORE I DOLE, DAN I NOĆ, PLUS I MINUS, MUŠKO I ŽENSKO. To su
JING I JANG koji su odvojeni, ali se prožimaju. Ova dva stvaralačka načela poznata
su Vinčanskoj i Kukuteni-Tripoljskoj civilizaciji u vremenu 5200-3500 god. st.
ere. Na vinčanskim figurinama dominira crveno-crna boja
Na lijevoj strani malog svetilišta prikazani su Dahin i Dahina, Jan i Jana ili Jing Jang (Kukuteni-Tripoljska kultura, 5200-3500 st. ere, danasnja zapadna Ukrajina i Moldavija).
Neke
vinčanske figurine su sa dvije glave na jednom tijelu, što je opet isto isto: BOG
DAHIN I BOGINJA DAHINA, JAN I JANA, ROD I RODA.
Dvije glave
jednog tijela su Bog Dahin i Boginja Dahina, Janko i Jana (Vinča, 5700-3500 st.
ere).
Sanskritsko
DĀHIN znači VATRENI, PLAMTEĆI (9) i to je crvena boja na vinčanskim idolima. Osnova imenu DĀHIN je srpsko DAH
i to je “u drugom prijevojnom stepenu DŪH”
(10), ŽIVOT.
U sanskritu DAHINA je pod imenom DAHANA ili DAHANĪ sa značenjem VATRENA, PLAMTEĆA, PREPLANULA, SPALJENA; GOLUBICA; JEDAN OD PET VIDOVA VA-TRE (11). ETAR je peti element, odnosno DRUGI element iz kojeg su nastali ostala ČETIRI elementa: ZEMALJSKA VODA, ZEMLJA, VAZDUH I VATRA, a DUH je PRVI kreativni ele-ment.
Sanskritolozi
ime vedske DAHANE prevode kao ZORA i porede je sa grčkom nimfom Dafnom koja je
duh slatkovodnih voda, iako je jasno da je to srpska DAHINA, DAHANA, DANA ili
DANICA, Velika Boginja Majka, Boginja Roda, PRIRODA: BRI + RODA > PRIRODA. Keltsko
BRI znači RIJEČ (grčki LOGOS); VIS, SUŠTINA (12).
(1) Henry George Liddell and
Robert Scott, A Greek English Lexicon; Oxford: The Clarendom Press, 1883, pg.
1023-1024.
(2) Stephen Langdon, A
Sumerian Grammar and Chrestomathy; Paris, Libraire Paul Geuthner, 1911, pg.
203.
(3)
Monier
Monier-Williams, A Sanskrit-English Dictionary; Oxford, The Clarendon Press,
1960, pg. 24
(4)
William Betham, Etruria-Celtica:
Etruscan Literature and Antiquities Investigated, Vol. II; Dublin: Philip
Dixson Hardy and Sons; London: Richard Groombridge, 1842, pg. 1842, pg. 62.
(5)
William Owen Pughe, A Dictionary of the Welsh Language, Vol. I; Denbigh:
Printed and published by Thomas Gee, 1832, pg. 46.
(6)
Lorrin Andrews,
A Dictionary of the Hawaiian
Language; Honoluly, Havaii, Published by the
Board, 1922, pg. 433.
(7)
Monier
Monier-Williams, Ibid. pg. 410.
(8) François Pomey and
Andrew Tooke, Tooke's Pantheon of the Heathen Gods and Illustrious Heroes;
Baltimore: William & Joseph Neal, 1838, pg. 129.
(9) Monier Monier-Williams,
Ibid. pg.
(10) Petar Skok, Etimologijski
rječnik hrvatskoga ili srpskoga jezika, Knjiga I; JAZU, Zagreb, 1971, str. 372.
(11)
Monier
Monier-Williams, Ibid. pg. 473.
(12)
William
Shaw, A Galic and English Dictionary, Vol. I; London: W. and A. Strahan, 1780.
Monday, March 8, 2021
NIJE ZNAK BLAGOSLOVA, VEĆ OGNJA
Sanskritsko SURYA ( सूर्य) je
SUNCE i ono je VATRA, tj. AGNI (znak prstima, tkz. "mudra" prikazan
je na desnoj strani slike). Piše u Pismu da je Isus ovako rekao:
"Dođoh da bacim oganj na zemlju; i
kako bih želio da se već zapalio!" (Luka,12,49)
Šta svjedoči istorija o vremenu postojanja hrišćanstva? Svjedoči da to nije bilo vrijeme blagoslova, već vrijeme ognja.