Sunday, July 17, 2016

SVETI HRISTiFOR (HRISTOFOR)

Sunce Isus (Mitra) sa četiri godišnja doba (Kijevski psaltir, 14. vijek). Dva doba su sa štitovima, dva bez štitova. Zima i jesen u tamnoplavim, proljeće i ljeto u crvenim haljinama. Crevena boja je vatra Sunca, plava je hladna boja neba i vode. Haljina proljeća obrubljena je zelenom bojom, a ljeto ispod vrata ima simbol T (Tamuz, hebrejski mjesec jun-jul).
 
Sveti Hristifo r (ikona).
         Za sv. Hristofora govore da je živio u trećem vijeku. Kažu da je bio divovskog rasta. "Crkveno predanje" priča da je on na ramenima prenio malog, ali vrlo teškog Isusa preko velike vode i po tome je dobio ime: Hristov nosač (grčki: Χριστόφορος). Ono što je interesantno za ovog sveca jeste da se on u ikonografiji slika sa psećom glavom. Time se oda-brani upućuju na ukriveno, tajno simboličko znače-nje ovog lika, jer zašto bi čovjeka, uz to i sveca, slikali sa glavom psa?

         Poznato je da su u vrijeme cara Konstantina Velikog, onda kad je hrišćanstvo postalo jedina dr-žavna ideologija, mnogi članovi rimskog mitra-ističkog kulta zvanično su prelazili u hrišćanstvo. Konstantin je bio mitraistički prvosveštenik i u cije-lom svom carstvu i od njegovog vremena u hriš-ćanstvo se infiltriraju elementi mitraizma kroz mi-traističku simboliku i ikonografiju. Jedna od tih uk-rivenih mitraističkih simbolika u hrišćanskoj ikono-grafiji je lik svetog Hristofora sa psećom glavom.

         Na jednoj od ikona svetog Hristifora naslikane su dvije kolovrat-svastike. Svastike su tačno ispod pasa ovog svetitelja i tu je ključ zagonete svečeve pseće glave: u liku Hristifora sa psećom glavom ukriveno je astronomsko godišnje zbivanje vezano za Sunce (Isus) i sazvijezđe Veliki pas (Hristofor).

         Bog Mitra je Sunce, Isus Hristos je Sunce Pravde. Pravda je Bog Otac, dakle je Isus samo Sunce. Tako imamo da su Mitra i Isus isto: Mitra je Sunce, Isus je Sunce. A šta je sveti Hristofor sa glavom psa?
 
         Postoji tkz. Pasja zvijezda i to je Sirijus, najsjajnija zvijezda noćnog neba. I drevni narodi znali su da se pred ljeto Sirijus na zapadnom dijelu večernjeg neba gubi i da se nakon kraćeg perioda pojavljuje na istoku pred izlazak Sunca. Dani iz-među nestanka Sirijusa na zapadnom večernjem nebu do njegove pojave na jutarnjem istočnom nebu nazvani su “pasji dani” (latinski: Canicular).

         Sirijus je glavna i najsjajnija zvijezda sazviježđa Veliki pas (Canis Major). Hristofor je bio divovskog rasta, orijaš. To je sazviježđa Orion, tik iznad Sirijusa. Da, upravo je to mitraistička ikono-grafska simbolika ovog, najvjerovatnije izmišljenog sveca: Orion sa Sirijusom!

         U kalendaru Ortodoksne crkve Dan Svetog Hristifora je 2. maja gregorijanskog (19. aprila jul.) kalendara. U naše vrijeme “pasji dani” počinju početkom maja nestankom Oriona i Sirijusa na zapadu i traju sve do polovine avgusta kad se Sirijus i Orion pojavljuju pred izlazak Sunca na istočnom nebu (vidi priloženu mapu neba). I tu je rješenje kazano onim kolovrat-svastikama: Isus je Sunce (Mitra), orijaski Hristofor je sazviježđe Orion, pseća glava Hristoforova je Sirijus u sazviježđe Veliki pas.

         A šta je velika voda preko koje Hristofor prenosi Isusa (Sunce)? Pogledamo li mapu ljetnog neba, vidimo da Sunce od maja do avgusta prelazi preko galaktičkog meridijana i Mliječnog puta: Mliječni put je velika voda preko koje div Hrostifor (Orion) prenosi Isusa ( Sunce) na drugu stranu rijeke. Desna kolovrat-svastika je Sunce maja, lijeva kolovrat-svastika je Sunce avgusta, a između je desna ruka sa mačem i to je ognjena snaga ljetnog Sunca u periodu maj-avgust.

         Dakle: Isus (Mitra) je Sunce, Orion sa Sirijusom je Hristofor, a Mliječni put je velika voda (plava zona na mapi neba).

STECCI, LAZ I BOGUMILI

 
         Današnji Srbi se ponose što su grkoortodoksni svetosavci, a tvrde da su stećci njihovih predaka djelo. Grkoortodoksna crkva ubijala je i terorisala graditelje stećaka.
         DanašnjiHrvati se ponose što su rimokatolici, a tvrde da su stećci njihovih predaka djelo. Rimokatolička crkva ubijala je i terorisala graditelje stećaka.
         Današnji Bošnjaci se ponose što su islamske vjere, a tvrde da su stećci njihovih predaka djelo. Pripadnici islama ubijali su i terorisali graditelje stećaka.
        Ali, oni što su podizali stećke nisu bili ni grkoortodoksi, ni rimokatolici, ni pripadnici islama, nego dvovjerci krstjani i šta vi današnji grkoortodoksi, rimokatollici i muslimani imate zajedničko sa vašim precima? Zajednička krv? Krv ništa ne znači, jer su svi ljudi iste krvi, već duh vjere koji je u vama on znači, a duh vaše današnje vjere nije istovjetan duhu vaših predaka, već je neprijateljski prema duhu vaših predaka.
         Stećci su svjetska kulturno-istorijska baština, a nisu ni današnjih grkoortodoksnih Srba, ni rimokatolika Hrvata ni Bošnjaka muslimana.

Tuesday, July 5, 2016

KRALJ TVRTKO KOTROMANIĆ GRADU TROGIRU

 
        O srbskoj pobjedi u Boju na Kosovu 15. juna 1389. godine, upravi svog grada Trogira ovako savremenik Boja na KosovuTvrtko I Kotromanić, bosanski kralj, iz Sutjeske 1. avgusta 1389. godine piše:
        “Onoga ohologa vražjega sina i slugu neprijatelja imena Krstova i cieloga roda čovječjega .. nevjernoga naime Amurata, koj si bio pokorio mnoge narode .. i koj bješe već došao s dvjema svojima sinima i sa sljedbenici Turci i naše zemlje uzne...miriti u nakani da kasnje navali i na vaše, napokon sraživši se s njima dne 15 lipnja .. nadvladasmo tako, da malo od njih žive iznesoše glave.” (Franjo Rački, Pokret na slavenskom jugu koncem XIV i početkom XV stoljeća, Rad JAZU, Knjiga III, Zagreb, 1868, str. 94.)
 
 
         Pismo je takođe objavio istoričar Stojan Novaković u svom ogledu "Italijanski arhivi i naša istorija", Glasnik srpskog učenog društva, Knjiga XI, Sveska XXVIII staroga reda, Beograd, 1870, str. 436.
 
        Zašto 99% današnjih Srba ne voli objavljivanje ovog pisma? Zato što im dira u bolesni mozak u koji je usađena zvanična laž srbske politike i srbske svetosavske crkve o srbskom porazu na Kosovu i o slavi i svetosti knjeginje Milice, koja je nakon bitke svojim vazalnim ugovorom sa Bajazitom u stvari dala krila Turcima za kasnija osvajanja Balkana.
 
         Zašto današnji bosanski muslimani neće voliti objavljivanje ovog pisma? Zato što se Tvrtko kao hrišcanin borio protiv tursko-muslimanske okupacije Bosne, a oni su pod Tvrtkovim grbom 1992-1995- godine ušli u rat protiv hrišćana Bosne. I šta oni imaju zajedničko sa Tvrtkom?

Friday, July 1, 2016

ISTINA PROTIV INDOKTRINACIJE

       
 
 Gore lijevo je petroglif iz Argentine (Parque Archeologico, Piedra Pintada, Argentina).

        SA DREVNIM MOTIVIMA NA STEĆCIMA BAŠTINIMO ZNANJE I DUHOVNO BOGATSTVO OD POČETKA SVIJETA, ALI POLITIČKO-CRKVENI IDEOLOZI I S NJIMA I NJIMA ZATUCANI GLUPI POJEDINCI I ZAGLUPLJENE MASE NE DAJU DA ZNANJE ISTINE O NAMA PRODRE U SVIJET! A ZAŠTO? SAMO ZATO DA BI SAČUVALI CRKVENE LAŽI O ĆIRILU I METODIJU I O NEMANJIĆIMA! NJIHOV MOTO JE MOTO JEZUITA: CILJ OPRAVDAVA SVAKO SREDSTVO!
 

SVJEDOK SRBSKIH CRKVENIH LAŽI

 




 
         Svojim motivima ovaj stećak obara sve laži današnjih grkoortodoksnih svetosavskih Srba i kaže im:  "Lažovi, ne lažite da su Srbi vjerom grkoortodoksi! Nisu, nego su bili i ostali dvovjerci!"
 
         To je razlog zašto me mnogi današnji Srbi prezirući mrze, to je razlog zašto me po mnogim grupama banuju i brišu: mnogi Srbi ne vole istinu o sebi i brane svoje svetosavske laži, a pošto je svaka laž od đavola (ovo je Hristova nauka), to znači da su većina današnjih Srba sljedbenici đavola (Bog im ne da da se pretvaraju, te otkriva njihovo gaženje Časnog krsta po mnogim hramovima SPC).
 
         Na stećcima su isti motivi još od pećinskih crteža, pa preko petroglifa širom svijeta. Ovdje je srbski motiv u Srbiji i indijanski prekolumbovski motiv u Južnoj Karolini (USA) i umjesto da se to medijski razglašava među Srbima, ogromni napor se čini da se sve zataška. Protiv mene se vodi planski medijski rat i niko me ne podržava osim ovih par desetina Srba sa moje Fb-liste prijatelja.
        Protiv mene su najviše tkz. autohtonci deretićevci, koji pišu o "istinitoj istoriji Srba", a to je organizovana grupa Beograđana lažova sastavljena od neopagana i svetosavac, koji me optužuju da sam plaćen da cijepam njihovo Srbstvo. Ako je ovaj stećak od nekoga plaćen da cijepa Srbstvo, onda sam od tog istog i ja plaćen.
...................
Foto: Raša Nikić

Tuesday, June 21, 2016

21. JUN - VIDOVDAN


KONSTANTIN JE SLAVIO VIDOVDAN

 
         Dan ljetne dugodnevnce (ljetni solsticij) srbski je i slovenski praznik Vidovdan. Konstantin Veliki bio je obožavatelj mitraističkog Nepobjedivog Sunca (Sol Inviktus). Simbole mitrazima vidimo na njegovom novcu. Na oltaru Sunčeve kapije vremena su žrtvene vatre proljeća i ljeta sa vilnim krstomvima ispod. Između je Sunce na dan ljetnog solsticija (dugodnevnica, Vidovdan). Novac je kovan u Sisku (SIS).

Sunday, June 19, 2016

RAŠANI U 8. VIJEKU ST. ERE

 
JAFET > GOMER > TOGARMA (u donjoj markiranoj zoni na mapi je grad TOGARMA). TIROŠ (TAUR, TILMAZ) sin je TOGARMIN i od njega su GIMIRI, KIMRI ili CIMRI (RAŠANI koje je u 8. vijeku potčnio Tiglat-Pileser III).

         Pominjanje naroda Rashana (Rašana, Srba) iz vremena asirskog cara Tiglath-Pilesera III (8. vijek stare ere):

        “He also subdued the Rashani and Bit-Amukkhani.“ (1)

         “On je takođe potčinio Rašane i Bit-Amukane.”

Zemlja ovih Rašana bila je u Maloj Aziji. U ono vrijeme tu su boravili Brigi i Kimbri.
……………………….
(1) C. H. W. Johns, Ancient Babylonia, Chapter VIII, University Press, Cambridge, 1913, p. 115.


Friday, June 10, 2016

ISTORIJSKO PORIJEKLO SRBA

 
Ovdje ćemo pokazati istorijske dokaze a su Srbi porijeklom od Taura, zvanog Tulmez, Tilmak, Tilmik, Talmiz i Tiroš.  Taur je sin Togarmin, unuk Gomerov, praunuk Jafetov, čukununuk Nojev.

        “According to the genealogy in Genesis, Gomer is the eldest son of Japhet. This name is without doubt Semitic term for the population on the north shore of the Pontus, who were known to th Greeks as Cimmerians.” (1)

        “Računajući po genealogiji Knjige stvaranja, Gomer je najstariji Jafetov sin. Ovo ime bez sumnje je semitsko ime za populaciju na sjevernoj obali Ponta, koji je poznat Grcima kao Cimeri.”
 

        “The Cimmerians, who arrived in Asia Minor (the Tauri on the peninsula which was named after them, ..." (2)

        “Cimeri, koji su stigli u Malu Aziju (Tauri) na poluostrvu koje je po njima dobilo ime…” 

        “And those Cimmerians whom they also call Trerans (or some tribe or other of the Cimmerian)…” (3)

        “I ovi Cimeri koje oni takođe zovu Trerima (ili dio plemena ili neke od Cimera…”

        “The next tract of country was occupied by Treres, who were also Thracians;…” (4)

         “Sljedeći dio zemlje bio je zauzet  od Trera, koji su Tračani…”

        “Since the Treres, a Thracian nation, are always mentioned in connexion with the Cimmerians, and it is ascertained that Thracian tribes possessed the western coast of Pontus from the Thracian Bosphorus northwards as far as the mouth of Danube…” (5)

        "Od Trerea, tračkog naroda, uvijek se spominje veza sa Cimerima, te je utvrđeno da tračka plemena posjeduju zapadne obale Ponta od Tračkog Bospora prema sjeveru sve do ušća Dunava ..."

        “At a later time Cimmerians were identified with the Germanic Cimbri and the Celtic Kymri.” (6)

        “U kasnije vrijeme Cimeri su identifikovani sa germanskim Cimbrima i Keltima Kumrima.”

        “The names of the kings of the Bosporus correspond with Thracian names; and this fact in connection with the circumstance that there was a Thracian tribe termed Treres, connected with the Cimmerians has been adduced to prove that the Cimmerians where Thracians...”. (7)

“Imena kraljeva Bosfora odgovaraju tračkim imenima; i ovaj  fakt u vezi sa okolnošću da je tamo bilo tračko pleme Treri, vezano  sa Cimerima, zaključak je da su Cimeri bili Tračani.”

“Posidonije se prvi pojavljuje sa ukazivanjem da su Cimbri isti narod kao Cimeri.” (8)

        “The ancestor of the Phrygians remained on the table-land of Asia Minor, those of the Thracians went further to the north-west, towards Bithynia, over the Bosporus, which the Greeks named after the Thracians; and beyond the strait they inhabitet the land under the Balkan from the Black Sea to the shores of the Adriatic.” (9)

       “Preci Briga ostaju na stolnoj zemlji Male Azije, ovi od Tračana odoše dalje na sjeverozapad, prema Vitiniji, preko Bospora, kojeg su Grci nazvali po Tračanima; i iza tjesnaca oni naseljavaju zemlji na Balkanu od Crnog mora do obala Jadrana ".
 
        “And the Phrygians themselves are Brigians, a Thracian tribe, as are also the Mygdonians, the Bebricians, the Medobithynians, the Bithynians, and the Thynians, and, I think, also the Mariandynians. These peoples, to be sure, have all utterly quitted Europe, but the Mysi have remained there.” (10)

“I Frizi, koji sebe zovu Brigima, Tračko pleme, takođe su  Migonijani, Bebrikani, Medovitijani, Vitini i Dinijani, i, ja mislim, tkođe Marijandini. Ovi narodi, zasigurno drže cijelu kompletnu Evropu, ali Mizi ostaše tamo.”
 
       Dakle: Cimeri su Tračani i Brigi su Tračani; Cimeri su Cimbri, Cimbri su Kumri, Kumri su Kelti, a Kelti su Srbi.

……………………………
(1)  Max Duncker, The History Of Antiquity, Volumes I, Printed by Richard Bentley & Son, London, 1877, p. 547.
(2)  Ib. p. 546.     
      (3) Strabo, The Georaphy, 1, 3, 21.
      (4) Ib. 13, 1, 8.
      (5) Max Duncker, The History Of Antiquity, Volumes I, Printed by Richard Bentley & Son, London, 1877, p. 546.
      (6) Ib. p. 542.
      (7) Sir William Smith, A Dictionary of Greek and Roman Geography, Volume I, London, 1872, p. 624
     (8) Ib.
     (9) Max Duncker, The History Of Antiquity, Volumes I, Printed by Richard Bentley & Son, London, 1877, p.  p. 524.
     (10) Strabo, 7, 3.

Tuesday, June 7, 2016

BOK

Bokvica, bokovi i bokal.
 
         Već smo rekli da je ime BOKA (Kotorska) izvedena od keltskog BOC, odnosno od srbskog BOK. Govoreći o riječi BOK Skok kaže:
 
         "Izvjesno je da je bok sveslavenska imenica iz praslav. doba, ali ie. srodstvo nije utvrđeno." (1)
 
         Ne priznajući da je to originalna srbska riječ Skok pokušava da nađe korijen toj riječ i u latinskom, njemač kom, staroskandinavskom i mađarskom, ali priznaje:
 
         "...ali sva ta upoređenja ne objašnjavaju semasiologiju sveslav. imenice bok." (2)
 
To što u keltom (gaeliku) postoji BOC, Skok ni ostali ne žele da to porede sa srbskim jezikom. Njima su Kelti i Srbi daleko k'o nebo i zemlja. Razlike u pisanju BOC (gaelik) i BOK (srbski) uopšte nisu važne, jer je pisanje stvar državnih cenzora.
 
         Dakle: BOC (gaelik) = BOK (srbski)
 
         Ponovimo još jednom Skokove riječi:
 
         "Izvjesno je da je bok sveslavenska imenica iz praslav. doba, ali ie. srodstvo nije utvrđeno."
 
         Kaže Skok da indoevropsko (ie.) srodstvo srbske riječi BOK nije utvrđeno, a gle: u jugozapadnom dijelu dravidske Indije govori se kanariski jezik (Canarese/Kanarese/ Kannada language), ogranak sanskrita. U tom jeziku riječi BOKKI i BOKKE (3) znače isto što i BOC (gaelik) i BOK (srbski): ŽULJ, PLIK, BUBULJICA, ISPUPČENJE, IZBOČINA.
..........................
         (1) P. Skok, Etimologijski rječnik hrvatskoga ili srpskoga jezika, Knjiga I, JAZU, Zagreb, 1971, str. 183.
         (2) Ib.
         (3) Rev. W. Reeve, A Dictionary, Canarese and English, Revised, Corrected and Enlarged by Daniel Sanderson, Wesleyan Mission Press, Bangalore, 1858, p. 739.