Thursday, January 20, 2022

ODRIČEM SE PRIPADNOSTI SVETOSAVSKIM SRBIMA

  

       Javno izjavljujem da se odričem pripadnosti današnjim svetosavskim Srbima, jer ja pripadam starim Srbima, Srbima sjajnoga Sunca kojima Sveti Sava ništa nije značio i koji su tri puta pljuvali na njegovo spominjanje.

     Meni i današnjim svetosavcima ništa nije isto i ništa zajedničko osim jezika: ni vjera, ni prošlost, ni sadašnjost. Ovo danas i nisu moji Srbi, jer ja rođaka, prijatelja i sunarodnika među svetosavskim Srbima nemam i njima mržeg od mene na svijetu nema. Po duhu ovo danas i nisu Srbi, već od rata 1991-1995. novoformirani narod zvani Svetosavci.

     Porijeklom gledano i Hrvati i Bošnjaci i Crnogorci su Srbi, ali ja duhom ne pripadam ni Hrvatima, ni Bošnjacima, niti Crnogorcima i pripadnici ovih naroda mene ne smatraju svojim i gledaju me prezrivo i poprijeko i gdje god mogu čine mi pakosti: isti stav i isto postupanje prema meni imaju i Svetosavci. 

Ja nisam svetosavski Srbin, niti su svetosavski Srbi moj narod, jer su pod osatanjenom vjerom SPC postali služitelji Laži i podli dušmani ljudski prepuni svakog zla kao smokva sjemenki.

Ja sam Sunca rase Srb
I korijena svjestan svog
Sunce mi je štit i grb
Iz Sunca me čuva Bog
 

Svetovide, Bijeli Vide
Tvoje Sunce nebom ide
Tvog svjetila svijetli roj
Rodio je narod tvoj

Svetovide, Sveti Vide,
Tvoj te narod opet traži
Svjetlošću ga ti osnaži
I povedi narod svoj
U odlučni s Tamom boj

Svetovide, Bijeli Vide
Plamenoga mača paši
Bjelovitog konja jaši
I zastavu svoju razvij
Te Zapadu tamu razbij

Bijeli Vide, Bože moga roda
Nek nam sine Sunce i sloboda

                                                                                 Petko Nikolić Viduša, 20. januara, 2022.

No comments: