Wednesday, March 25, 2015

LAŽ JE SRUŠENA, SLAVA ISTINI

Gross Raden, muzej pod otvorenim nebom.
Iskopavanje slovenskog utvrđenja sa hramom u Gross Radenu vršena su između 1973-1980. g. (The Groß Raden, Open Air Museum, Sternberg, Mecklenburg-West Pomerania, Germany).
 
Slovenski hram Gross Raden (rekonstrukcija).
 
   
Gross Raden: ograda oko hrama.

 
Slovenski kumiri
  
 
 Simboli Svetovidovih dana na stećcima.

        Stećci ne daju da se laže o nekakvim bogumilima: nisu to bili bogumili, već dvovjerni krestjani Srbi, koje Nemanja ne naziva poganima, već jereticima koji se klanjaju kumirima, jer su bili kršteni, ali su držali i staru prehrišćansku vjeru.

Tuesday, March 24, 2015

STEĆCI NA SJEVERU NJEMAČKE

 
Stećak u Njemačkoj: krstić u dnu je zimski solsticij sa prvim danom zime, baza trougla je nebeski ekvator, desno je proljeće, a lijevo ljeto ( Hiddensee, Germany).
 
Petroglifi uz Srndaljsku reku kod sela Srndalj kod Ribarske Banje, jugoistočno od Kruševca.
 
 
U njemačkoj oblasti  Maklenburg (Macklenburg) prilikom ugradnje grijanja u seosku crkvu u selu Krin (Krien) 1936. godine,  u temeljima ove crkve otkriveni su stećci na kojima su isti motivi kao i na stećcima Balkana.
 
 Prva crkva tu je sagrađena u 13. vijeku, a kasnije je proširivana do današnjeg izgleda. Da je sagrađena na slovenskom greblju i slovenskom svetilištu svjedoče stećci koji su bili uzidani u njene temelje.
 

Frügotisch - rana gotika
Gotisch - gotika
Spätgotisch - kasna gotika
Plan crkve: znakom X obilježeno je mjesto pronađenog granitnog stećka.
 
 
 
Ovaj stećak pripada stećcima stubovima (visok je oko 77 cm, širina na vrhu 55, a u bazi 36 cm). Slovenski (srbski) sunčani krst sa Sunčevim ljestvama motiv je i na stećcima Balkana. Ljestve su simbol penjanja Sunca od zimskog solsticija na jugu do ljetnjeg solsticija na sjeveru neba. Sa  bočnih strana ovog kamena je drvo života sa perunikom. Možda ovo i nije nadrgorbnik, već žrtvenik na kojem su orozovi prinošeni Perunu na žrtvu, ali to uopšte ne mijenja smisao simbola (jedan stećak-rtvenik nalazi se u porti manastira Dobrun kod Višegrada, gdje je prenesen sa okolnog brda).
 
Sunčeve ljestve na stećku kod Ugljevika u BiH.
 
Na suprotnoj strani kamena je horoz na perunici. Horoz je simbol Horsa, boga vremena, a perunika je Perunov simbol ljetnog Sunca. I perunika i horoz motivi su naših srednjovijekovnih stećaka.
 
Perunike na stećcima Balkana
 
Na vrhu ovog nadgrobnika je udubljenje za prinošenje darova pokojniku kao što to ima i na nekim balkanskim stećcima (udubljenje je 2 x 20 cm i dubinom od 8 cm).
 
 
Prehrišćanski običaj Srba je ostavljanje hrane na grobu pokojnika. Za ovu svrhu su služila i udubljenja na nekim stećcima (Šefik Bešlagic, Stećci - kultura i umjetnost, Sarajevo, 1982, str. 55-56)
 
 
Drugi granitni stećak je iz 12. vijeka, sa sličnim motivima te udubljenjem za hranu. Nađen je u parku u mjestu Burg Stolpen (Rusi to mjesto nazivaju Крепость Штольпен) i desetak kilometara vazdušne linije je udaljen od mjesta prvog kamena. Tu je Perunov cvijet života i Horsov  (h)oroz.  Na nosaču krsta su četiri godišnja doba. Ispod desnog kraka krsta je motiv Božijeg žezla. Perunika je istog stila kao i na stećcima Balkana (Muzej Stralsund, полаб. Strzélowò, Germany).
 
Sa strana nosača krsta  su isti motivi kao i na stećku u Njemačkoj (ovdje su dva godišnja doba sa po tri mjeseca dužine). 
 
 (H)oroz na  stećcima (slike uvećaj klikom).
 
      Slovenski narod tu je nestao u procesu hrišćanskog ponjemčivanja, ali eto  srednjevijekovni stećci u ovom dijelu Njemačke svojim simbolima  progovoriše jezikom slovenskih (srbskih) prehrišćanskih bogova.
 

Sunday, March 22, 2015

SRBSKO I RUSKO DVOVJERJE - SIMBOLI

Azdija u korijenu Sunčevog drveta života (motivi na stećku, 12. vijek)
 
 
Azdija na ilustracijama Miroslavljevog jevanđelja (13. vijek)
 
Azdije na ruskoj dvovjeračkoj ikoni (12. vijek)
 
 
Božanstvo Sunca na stećku i na krstu ruskih dvovjeraca 13. vijeka
Božije žezlo na privjesku ruskih dvovjeraca (11-13.vijek)
 
Božije žezlo na stećcima
Privjesci-amajlije ruskih dvovjeraca (11-13. vijek)
 
Motivi na stećcima.
 
      Istovjetnost i srodnost motiva srbskog i ruskog dvovjerja je očigledna: ista vjera isti simboli!


Saturday, March 21, 2015

LAŽ JE CRNA MAGIJA

      Zabluda je nenamjerna borba protiv istine i otklanja se novootkrivenim znanjem. Laž  je svjesno i namjerno negiranje istine, te služitelji laži negiraju svako novootkriveno znanje koje ruši njihovu laž, jer oni od laži žive: laž je njihovo sjeme, njihov rod, njihova žetva, njihova hrana, njihova sila, njihova vjera i njihov bog. 
      Gdje stanuje laž, gdje joj je dvorac vlasti? To je u kraljevkoj i carskoj palate i u crkvenom dvoru. Iz carske palate laz upravlja ljudskim tijelima, a iz crkvenog dvora upravlja ljudskim umom i ljudskim dušama. Zato uvijek država i crkva ruku pod ruku idu i tako vladaju čovjekom, ljudima, narodom i narodima.
      Ovdje ćemo pokazati jednu odavno ustaljenu laz služitelja laži: priču o vaznesenju Aleksandra Makedonskog u ruskom dvovjerju (jezičestvu).
 
Zlatna dijadema koju nazvaše "Vaznesenje Aleksandra Velikog". Dijadema pripada periodu Kijevskih Rusa i njihovog dvovjerja 12. vijeka.
 
Govore da centralna figura ove dijademe prikazuje vaznesenje Aleksandra Makedonskog.
 
"Vaznesenje Aleksandra Makedonskog" (ruska ikona 12. vijeka).
 
Byzantium, end. 12th-beg. 13th c.
(State Hermitage Museum, St. Petersburg, Russia)
 
"Aleksandrovo vaznesenje"
 
      Otkud i kako Aleksandar Makedonski može imati bilo kakve veze sa hrišćanstvom? Niti ima veze, niti je u vizantijskoj crkvi Aleksandru Makedonskom bila posvećena neka uspomena, jer je po starozavjetnim proroštvima Aleksandar Makedonski (biblijski "knez grčki") jedan od najvećih neprijatelja Jahvea i vjere naroda Izrailja.
      Otkud motiv vaznesenja Aleksandra Makedonskog po rimokatoličkim katedralama Zapada? To je pod uticajem krstaša i njihove tajne mistike. Ko je zapravo ovaj "Aleksandar Makedonski"? To je Hors, prehrišćanski Bog vremena.
 
Bog Surban (Zurvan) daje svjetlost života (baklje). Simboli tih baklji su i na prikazima "Aleksandra Makedonskog".

 
Ova dijadema je  nosena oko čela i tako činila krug. taj krug je simbol kruga godine. Njeni kružni simboli po sredini predstavljaju nebeski ekvator. Na desnoj strani su tri mjeseca zime (ispod bijele linije ekvatora) i tri mjeseca proljeća (iznad linije). Na lijevoj strani su tri mjeseca ljeta (iznad linije) i tri mjeseca jeseni (ispod). Centralni dio (A) posvećen je Horsu,  bogu Sunčevog vremena: ispod linije ekvatora je vrijeme zimskog, a iznad vrijeme ljetnog solsticija.     
 
     Otkud da se Hors nazove po Aleksandru Makedonskom? Igrom riječi mijenja se smisao sadržaja, jer jedno od sanskritskih imena Sunca je Lekha, a to je takodje bio skraćeni oblik imena Aleksandar i tako je Sunce Lekha postalo Aleksandar.
      Vidimo da centralno mjesto na dijedemi (A) zauzima Bog Sunca sa vremenom značenja zimskog i ljetnjeg solsticija. U vrijeme zimskog solsticija Sunce dostiže svoj rekord u spuštanju južnom stranom neba, a u ljetnom solsticiju dostiže svoj najveći rekord u penjanju na sjevernu stranu neba. To su  dva Sunčeva godišnja rekorda! I pogledajmo: sanskritska riječ za "rekord" je "alekha".
      To je Sunčevo vaznesenje (podizanje) od najniže tačke njegovog južnog rekorda o zimskom solsticiju do najviše tačke ljetnog rekorda o ljetnom solsticiju i tu nema nikakvog Aleksandra Makedonskog, već je to Sunce kao Bog vremena Hors, bog ruskih dovjeraca.
     Laž je crna magija koja opčinjava i um i dušu i lažima se upravlja čovjekom, ljudima, narodom i narodima svijeta. Laž stanije u kraljevskim i carskim palatama i u crkvenim dvorima.