Friday, July 30, 2021

SATANA VANZEMALJAC, ISUS ĐAVO

        U Septuaginti za ĐAVO nekad piše σατάν (SATAN), nekad διάβολος (1). U Vulgati je SATAN (2), u Novom zavjetu je σατανᾶς prema Vulgatinom SATANAS (3). U Drugoj Kornićanima (12,7) je σατᾶν (4). Šta znači to ime?

     Kažu da SATAN znači PROTIVNIK, SUPARNIK i to značenje pripisuju hebrejskom ŚṬN (ŚĀṬĀN)  (5), ali nije bilo hebrejskog krajem stare i početkom nove ere, nego aramejski, niti u hebrejskom postoji i jedna druga riječ sa istim ili sličnim oblikom. Hebrejsko ŚĀṬĀN je starije SATAN, a biblijsko, tj. “hebrejsko” značenje ime je dobilo po judaističkom smislu PROTIVNIK JAHVEOV.

     Korijen riječi SATAN treba prvo potražiti u grčkom σατάν (SATAN), jer tvrde da je Septuaginta najstariji prevod Biblije Starog zavjeta. I gle: i u grčkim rječnicima tvrde da je to od navedene hebrejske riječi koja znači SUPARNIK, PROTIVNIK. Dakle to nije ni hebrej-ska ni grčka riječ. Ali, gle: grčko SATINE (σᾰτίνη) sa korijenom SAT (σᾰτ) znači BORNA KOLA. To je osnova iz imena SATAN  (6). Leteći tanjiri su i BORNA KOLA, jer su opremljeni oružjem. Grčko SATRA (σάτρα) je ZLATO, tj. SJAJ (7), a SATAN je LUCIFER, LUČONOŠA. Perzijsko SATRAP (σᾰτράπης) je UPRAVITELJ, NAMJESNIK (8). Sve ovo pokazuje da SATAN nije hebrejska ni grčka riječ, nego potiče iz nekog drugog jezika i to je srpski jezik: srpsko SAT je ŠESTOUGAONA ćelija pčelinjeg saća. Sanskritsko SAṬ, ṢAṬKA znači ŠEST (10)

 Svaki šestougaoni dio pčelinjeg saća zove se “sat”.

I gledajmo sad ovo:  za englesko SATURDAY, subota, kažu da je od latinskog SATURNUS. To je ime druge po veličini  planete sa velikim prstenom, ali ono što neće da kažu je da je SATURN po redu ŠESTA planeta od Sunca: Merkur, Venera Zemlja, Mars, SATURN. Stara riječ za ŠEST je srpsko i sanskritsko SAT: SAT + UR-N > SATURN = ŠESTO OSVJETLJENJE (UR znači SVJETLOST).

Planete Sunčevog Sistema: Saturn je šesti od Sunca. Posti SAT znači ŠEST, po tom SAT planeta je dobila ime, isto kao i englesko SATURDAY nakon PETKA.

Na jednom od polova Saturna je šestougaoni SAT.

     Šta izvorno znači riječ SAT? To je ŠESTI dio dana: jedan dan ima ŠEST SATI, jedna noć ima ŠEST SATI. Vrlo SJAJNA svila zove se SATIN (11) ili SATEN, dakle SAT znači ŠESTI SJAJNI. SATURDAY je ŠESTI dan iza PETOG dana ili PETKA. Gali su pleme Briga Tračana, a na galskom SUBOTA je SATHAIRN (12), gaelik SATHUIRN (13):

a) SATHA, SATHU = ŠESTI;

b) IRN = VATREN, SJAJAN (perunika je “iris”).

    I evo: SAT + AN > SATAN. SAT je ŠEST, a sumersko AN je NEBO (14) (srpsko DAN ima AN). SAT AN znači ŠESTO NEBO ili ŠESTO SVJETLO, tj. sa šestog neba, šestog kosmosa, šeste dimenzije ili iz šestog svijeta.

ω ON“ znači “Sušti, Onaj Koji Jeste ili Jahve”.

     Isus je sin Jahveov: “Давид говори: Рече Господь (Jahve) Господеви (Adonai) моему: моему: седи одесную мене, дондеже положу враги Твоя подножiе ногъ Твоихъ… Изъ чрева прежде денници родихъ Тя.” (15)

     Satan je Jahveov protivnik, dakle je i protivnik i Isusov, te se pitam da li su sva zla počinjena zadnjih 2000 godina učinjena u ime Jahvea i Isusa ili u ime Satane?

U ime Jahvea i Isusa, naravno, nebrojeno mnogo više zla učinjeno je radi Jahvea i radi Isusa!

     Drugo ime za Satanu je ĐAVO, latinski DIABOLUS, što je porijeklom od grčkog Διάβολος (16). Dakle su tu dvije grčke riječi:

1. Διά (διά)

2. βολος

Grčko Διά ili διά je englesko through sa značenjem KROZ, PREKO, POMOĆU (17). Grčko βολος je od  osnove βολ-, koja u βολίς znači baciti (18), u βολιστικός, ή, όν (βόλος) znači biti uhvaćen mrežom (19). Tako βολος  znači BACANJE ili ZABACIVANJE MREŽE (20). I evo citat iz Novog zavjeta koji jasno sve kazuje:

     “On je stajao kod Genezaretskoga jezera. Narod se nakupio oko njega, da sluša riječ Božju.

     Tada vidje dvije lađice, gdje stoje na obali. Ribari su bili izašli iz njih i čistili mreže svoje. 

     On uzađe u jednu od lađica, koja je pripadala Simonu, i zamoli ga, da malo otisne od kopna. Tada sjede i uze učiti narod iz lađice.

     Kad je bio svršio svoj govor, reče Simonu: "Izvezi na pučinu, i bacite mreže svoje, te lovite!"

     "Učitelju," odgovori Simon, svu noć smo se trudili, i ništa ne uhvatismo. Ali na tvoju riječ bacit ću mreže.

     Učiniše to i uhvatiše tako mnogo riba, da su im se razdirale mreže.

     Zato mahnuše drugovima svojim u drugoj lađici, da dođu i da im pomognu. I dođoše. Napuniše obje lađe, tako da su se gotovo potopile.

     Kad to vidje Simon Petar, pade Isusu pred noge i reče: "Gospodine, otidi od mene; jer sam čovjek grije-šan!"

     Jer je bilo obuzelo udivljenje njega i sve drugove njegove zbog ribolova, što su ga bili učinili;

     Isto tako i Jakova i Ivana, sinove Zebedejeve, koji su bili drugovi Simonovi. Tada reče Isus Simonu: "Ne boj se! Od sad ćeš ljude loviti." (Luka,51-10)

Simon, kojem je Isus rekao da će mrežom loviti ljude, je apostol Petar, osnivač crkve i njen prvi papa. I ko je đavo: Satana ili Isus, Satana ili Isusovi sljedbenci?


.................................

     (1)  William Smith, Dictionary of the Bible, Vol. II; New York: Hurd and Houghton, 1870, pg. 2846.
     (2) William Smith, Dictionary of the Bible, Vol. II; New York: Hurd and Houghton, 1871, pg. 1462.
     (3) Ibid.
     (4) Ibid.
     (5) Ibid.
     (6) Henry George Liddell and Robert Scott, ibid. pg. 1376.
     (7) Ibid.
     (8) Ibid.
     (9) Ibid.
     (10) Monier Monier-Williams, Ibid. pg. 1108.
     (11) Walter William Skeat, An Etymological Dictionary of the English Language, Oxford: The Clarendon Press, New York: Mcmillan & Co., 1893, pg. 526.
     (12) William Shaw, A Galic and English Dictionary, Vol. I; London: W. and A. Strahan, 1780.
     (13) Edward Dwelly, A Gaelic Dictionary, Vol. III; Herne Bay: E. Macdonald & Co., The Gaelic Press, 1902-, pg. 792.
     (14) Stephen Langdon, A Sumerian Grammar and Chrestomathy, Paris, Libraire Paul Geuthner, 1911, pg. 203.
     (15) Justin Popović, Dogmatika Pravoslavne Crkve, Tom I, Deo prvi - odeljak drugi, Bog u suštini: Trojičnost lica u jednosušnom Bogu – Učenje Svetog Otkrivenja i Svetog predanja.
     (16) Francis Edward Jackson Valpy, An Etymological Dictionary of the Latin Language; London: Printed by A. G. Valpy, 1828, pg. 122.
     (17) Henry George Liddell and Robert Scott, A Greek-English Lexicon; Oxford: The Clarendom Press, 1883, pg. 341.
     (18)  Henry George Liddell and Robert Scott, A Greek-English Lexicon; Oxford: The Clarendom Press, 1869, pg. 295.
     (19) Ibid.
     (20) Ibid. 





Tuesday, July 27, 2021

153 VELIKE RIBE

     U zadnjoj glavi Jevanđelja po Jovanu ima alegorija o 153 velike u mrežu uhvaćene ribe:

     “Bijahu zajedno Simon Petar i Toma koji se zvaše Blizanac, i Natanailo iz Kane Galilejske, i sinovi Zevedejevi, i druga dvojica od učenika njegovijeh.

     Reče im Simon Petar: idem da lovim ribu. Rekoše mu: idemo i mi s tobom. Onda iziđoše i odmah sjedoše u lađu, i onu noć ne uhvatiše ništa.

     A kad bi jutro, stade Isus na brijegu; ali učenici ne poznaše da je Isus.

     A Isus im reče: djeco! Eda što imate za jelo? Odgovoriše mu: Nemamo.

     A on im reče: Bacite mrežu s desne strane lađe, i naći ćete. Onda baciše, i već ne mogahu izvući je od mnoštva ribe.” (Jovan,21,2-6)

I kad su izvukli prepunu mrežu na obalu, kao da nemaju drugog posla, Isusovi ribari prebrojavju sve ribe:

     “A Simon Petar uđe i izvuče mrežu na zemlju punu velikijeh riba sto i pedeset i tri.” (Jovan,21,11)

     I skoro već 2000 godina tražili su mnogi smisao ovim ribama mnogi i ne nađoše ga i ostaše u neznanju mnoštva svojih nagađanja i pretpostavki, te je vrijeme da se i to razjasni.

Regulus: mjesto Sunca na prvi dan proljeća (proljetni ekvinocij) 8941. god. st. ere.

     Mreža je karta neba sa svojim razmjerenim linijama desnog pomaka (RA) po satima i minutama, te sjeverne i južne deklinacije po stepenima. Na duže periode izgled neba se uočljivo mijenja i to se najviše uočava na poziciji Sunca u znakovima zodijaka, a sve zbog tkz. precesija ekvinocija. To je prirodni fenomen koji se zbiva zbog razlike u dužini tropske (sunčane) i siderealne (zvjezdane) godine (tropska se mjeri gregorijanskim, a sideralna julijanskim kalendarom). Ta razlika na duže periode rezultira viđenjem Sunca u različitim pozicijama u krugu zodijaka, jer precesija izaziva njegovo pomijeranje unazad kroz znakove zodijaka. Godišnje  pomijeranje Sunca kroz zodijak je 50,291 lučnih sekundi ili 0,0139694 stepeni.

      Usput ćemo da pokažemo  kako je sve unaprijed proračunima isplanirano u mjerama Velike piramide. Gle: zbir dužine jedne strane prve Piramidine baze i Piramidine visine  597,7624754 svetih lakata. Koliko je potrebno godina da se Sunce kroz neki znak zodijaka pomjeri za 59,77624754 stepeni? Pogledajmo: Piramida pokazuje da je od vremena redizajniranja Adama od strane Anunakija, pa do Isusovog rođenja u jutarnjim satima 25. decembra 4. g. st. ere, proteklo 4282,98238 godina. Podijelimo sad 59,77624754° sa ovim godinama:

        59,77624754° : 4278,98238 = 0,013969734 stepeni = 0,838184067 lučnih minuta = 50,291044 lučnih sekundi ili 50,291044 lučnih sekundi što odgovara prirodnom astronomskom vremenu presecije ekvinocija. Po zvaničnoj astronomiji to je 50,29 lučnih sekundi ili 8,38166666 lučnih minuta ili 0,0139694 stepeni, ali 100%-tnu tačnost niko ne može znati, te i brojke variraju u približnoj vrijednosti..

        4278,98238 : 59,77624754 = 71,58332207 godina, što znači da je potrebno 71,58332207 godina da se Sunce kroz zodijak pomjeri 1 stepen (1°). 

     Crkvu su osnovali vrlo učeni masoni, ma šta o njima crkva zvanično govorila, tj. lagala. To ćemo  pokazati na primjeru ranohrišćanskog grafita iz rimskih katakombi (Priskilin grob, slika iznad). Nećemo spominjati sve crkvene laži o tome šta ovaj crtež na kamenu znači, nego ćemo objasniti njegov tajni ezoterijski smisao sakriven od nižih stepena masonerije i naroda.

Rani hrišćanski simbol sa dvjema ribama na sidru vremena.

     Šta vidimo na toj slici? Vidimo krst sa Suncem na vrhu vertikale, poprečna linija krsta je linija nebeskog ekvatora istok-zapad, u dnu jvertikale je  “sidro”, engleski ANCHOR, na srednjovijekovnom engleskom ANKER, latinski ANCORA ili ANCHORA, koje je izvedeno od latinskog ANCORA sa značenjem SAVIJEN, POGRBLJEN (1), što je u sanskritu AṄK, samo sa preciznijim objašnjenjem: KRIVOLINIJSKO KRETANJE (2). I evo u čemu je fazon: ove “dvije kuke” za koje su zakačene “dvije ribe”, jesu DVA STEPENA ZODIJAČKOG ZNAKA RIBA. Sto pedeset i tri ribe iz mreže jesu 153 stepena zodijačkog kruga od kraja znaka Riba pa unazad kroz znakove Ovna, Bika, Blizanaca, Raka i Lava, sve po precesiji ekvinocija (slika ispod).

Od kraja ere Riba 2012. godine pa unazad 153 stepena pada na zvijezdu Regulus u znaku  Lava.

I kad se od kraja znaka Riba odbroji 153 stepena unazad kroz znakove zodijaka, dođe se u tačku Lava gdje je Sunce bilo prvog dan proljeća 10.952,5 godina prije 2012. (računajući po Piramidi 2012. Sunce je izašlo iz znaka Riba i ušlo u Vodoliju). To je bilo 8940,5 godina stare ere, ili 1060. godina od početka stvaranja našeg svijeta. Tada je Sunce na prvi dan proljeća bilo uz samu jugoistočnu stranu zvijezde Regulus, najsjajnije zvijezde u Lavu. Te 8941. stare ere vanzemaljska rasa Oannesa (Jahveovaca) prvi put je kroz prečicu nebeske vode (kosmičkog prostora) stigla na Zemlju. Datiranje tog njihovog prvog dolaska je značenje onih 153 velikih riba iz mreže koja se nije poderala, jer ta mreža upućuje na kartu neba sa njenim razmjerenim linijama desnog pomaka (RA) po satima i minutama, te sjeverne i južne deklinacije po stepenima.  

Sfingu su gradili Vanzemaljci Oannesi. Na Sfingi je zvijezda Regulus kao pokazatelj pozicije Sunca na proljetni ekvinocij u vrijeme gradnje sfinge oko 8875-8738. god. st. ere.

     Da bi sami sebi sve ovo potvrdili, masoni su u usta Isusa stavili sljedeće riječi:

     “Ja sam alfa i omega, početak i svršetak, prvi i pošljednji.” (Otkrivenje,22,12)

Alfa i omega su prvo i posljednje slovo grčkog pisma,

Dakle je Isus je sve. Jovanovo otkrivenje ima 22. glave kao još jedna potvrda svega rečenog. Alfa i omega su  punoća, sve, prvi i posljednji, a puni krug zodijaka sa prvim i posljednjim stepenom ima 360 stepeni:

     360°: 22 = 16,36363636°.

Pošto godišnja opšta precesija iznosi 0,0139694 stepeni, treba da protekne 1171,391496 godina da bi se Sunce kroz zodijak pomjerilo 16,36363636 stepeni. Ovih 1171,391496 godina u 22 ciklusa daju period od  25.770,61291 godina  koliko je potrebno da Zemljina osa opiše puni krug precesije oko centra sjevernog nebeskog pola, s tim da će 1 stepen tog kruga prelaziti za 71,58503586 godina (uzimaju se 72 godine kao najbliži puni broj).

..............................
     (1)  Walter William Skeat, An Etymological Dictionary of the English Language, Oxford: The Clarendon Press, New York: Mcmillan & Co., 1893, pg. 23.
     (2) Monier Monier-Williams, A Sanskrit-English Dictionary; Oxford, The Clarendon Press, 1960, pg. 7.

Saturday, July 24, 2021

VANZEMALJCI RASE OANNES

Egipatski zodijak: “Oannes”, tj. “Riba” (Gerald Massey, A Book Of The Beginnings, Vol. II, London: Williams and Norgate, 1881.

     "Još jedan primjer tih monstrumskih sistema usvojenog od Haldeja, Egipćana i Indusa, naročito od Egipćana, kombinujući u jedan hijerogliski prikaz ljudski i neljudski oblik, koji se pojavljuje u dvanaestom znaku njihovog zodijaka, koji  našem viđenju predstavlja ICHTON, drugo, ali podređeno morsko božanstvo Egipta,  čiji je gornji dio tijela čovječiji, a ispod pasa je riba. Cijeli prikaz tačno odgovara haldejskom Dagonu i indijskom Višni na Matsja Avataru, napuštajući razumnu sumnju u identičnost ovih likova, kao i u mitologiju;  i zaista, nakon što su nam pokazali upečatljivi amblem potopa u prethodnom znaku, ako ta hipoteza bude prihvaćena, oni su teško mogli izbjeći da nam iznesu pred oči slavnu ličnost koja se prva podigla iz njedara stišanih voda, velikog Oannesa ili riboboga, koji se dvaput pokazao čovječanstvu, i, u obliku pola čovjek pola riba, podučavao je Vavilonce pismenosti i nauci. Ljudski dio figure vremenom je odbačen, prvo jednom ribom, poslije dvije ribe povezane užetom, što je prihvaćeno u hijeroglifskoj oblasti.” (1)

Ichton drži masonski simbol Γ (G).

Oanes (Dagon) i Višnu kao Matsja Avatar.

     "Riječ Oanes, barem što se tiče grčke etimologije, izvedena je od ωον, jaje; i ovaj prvi Oanes, jer je bilo nekoliko koji su se uzastopno pojavljivali u pretpotopnom dobu, vjerojatno je nastao, kao što je to učinio i Brahma, ako nije bio ista osoba, iz svjetskog jajeta koje je plutalo haosom. Heladius zaista jasno kaže: “Oanes je iskočio iz praiskonskog jajeta.” (2)

I zamislimo drevne ljude kad se pred njima iz vode pojavi stvorenje kakav je bio Oanes, pa počne da im govori razumljivim jezikom i počne da ih uči korisnim stvarima, a kad završi lekciju, opet ode u vodu.  Kad se čovjek nađe u situaciji da ne može ni sebi da objasni nešto zagonetno, onda se predaje filozofskom praznoslovlju koje ni njemu u suštini nije jasno. Tako je i sa mudrovanjem o porijeklu Oanesa i porijeklu i značenju njegovog imena. Podsjetimo se na proroka Jonu kojeg je progutala neka velika riba. Gle:

     “Ali Gospod zapovjedi, te velika riba proguta Jonu; i Jona bi u trbuhu ribljem tri dana i tri noći. I zamoli se Jona Gospodu Bogu svojemu iz trbuha ribljega.” (Jona,2,1)

Ljudi, koristimo logiku: ima li ikakve šanse da čovjek u trbuhu ribe, u želudačnoj kiselini i gasovima ostane živ tri dana i tri noći i pri tome da bude potpuno svjestan? Nema šanse, jer to i nije bila nikakva velika riba, nego ploveći podvodni objekat tipa današnjih podmornica, odnosno objekat isti ili sličan ovima danas kakvi se viđaju da njima i nebom i vazduhom i vodom lete Vanzemaljci. I nakon tri dana i tri noci i poslije Jonine molitve “Tad Gospod zapovjedi ribi, te izbljuva Jonu na zemlju” (Jona,2,11). Danas bi to i osnovnoškolci odgonetnuli, samo da ih matorci puste slobodno da razmišljaju, ali i danas je sloboda razmišljanja zabranjena, te i pored znanja držimo razum u religijskim glupim dogmatima okovan u tamnicima  vremena starima nekoliko hiljada godina. Biblija ne zabranjuje razmišljanje, zabranjuju laživi bezbožnici, tirani i zlotvori ljudski koji sebe proglasiše “namjesnicima Božijim i trubama Svetoga Duha”.

Šta znači ime OANNES i gdje tražiti smisao te riječi? Ime DAGON je po tračanskom i sanskritskom DAKA, voda (3): DAKON > DAGON. Sanskritsko DÁGHYATI znači TEĆI (4), dakle tu dolazi do prelaska K u G. Tračansko ime DAKO i danas postoji kod Srba. Pošto se DAGON smislom odnosi na vodu, za očekivati je da se i ime OANNES svojim značenjem odnosi na vodu:

     “Ovo ime, Oannes, kako stoji na grčkom jeziku od Berosusa, pojavljuje u Septuaginti i Novom zavjetu, uz dodatak I prije njega - Ioannes. U Septuaginti ova grčka riječ Ioannes je korištena za prikazivanje dva  hebrejska imena: Johanan i hebrejsko ime Jona.” (5)

Berosus je vavilonski autor s kraja četvrtog i početka trećeg vijeka stare ere. Grčko slovo I je J, dakle je grčko IOANNES zapravo JOANNES, hebrejsko JOHANAN, JONAH, JONA.

     OANNES je do pasa čovjek, ispod RIBA i živi u vodi. Hebrejsko YOHANAN je JOVAN, IVAN (6). I sad obratimo pažnju na srpske riječi: vrba IVA raste na IVICI uz potok ili rijeku, a na takvim vodom bogatim mjestima raste i drvo JOHA (Alnus glutinosa i Alnus incana). I gle: srpsko JOHA je u hebrejskom imenu JOHANAN, dakle su istog postanja: OAN = JO = Ίω (gr.) = VODA.

       Kažu znalci hebrejskog da ime JOHANAN znači JEHOVA JE MILOSTIV (7), dakle su imena JOHA (drvo) i YOHA, u imenu YOHA’NAN, istog značenja kao i JEHO u imenu JEHOVA. Šta znači ime JEHOVA?

       Starobiblijsko YHWH ili JHVH čitaju i pišu YEHOVAH (8) ili JEHOVAH. I opet srpsko čudo: drvo JOHA drugačije se zove JEHA, a zove se i JOVA: JOHA, JEHA i JOVA su tri imena istog drveta koje raste uz VODU i po MOČVARAMA. Pogledajmo crkveni mozaik ispod: u vodi i kraj vode su BOG OKEAN, ISUS I JOVAN. Isus zajedno sa Okeanom? Zašto su oni skupa?

Okean (Oannes), Isus i Jovan (Isusovo krštenje, mozaik, 5-6.v., Arijanska krstionica, Ravena, Italija).

     Za hebrejsko ime JONA jedni bibliolozi  tvrde da to na hebrejskom znači “golub”, drugi tvrde da je JONA ('Iωνᾶς, Ίωνᾶ) postanjem od prastarog OANNES:

     “Otkrivene razvaline Nineve svuda su sa uklesanim kolosalnim likovima Oannesa Čovjekoribe, čija tradicija, kao prvog učitelja umjetnosti i nauke, bogati Tirce kao Dag-On, ‘Riba Zalazećeg sunca’, i Hebreje kao Jonh (prevedeno ‘Jonas’ ili ‘Jonah’).” (9)

     JO (Ίω) u hebrejskim imenima čitaju kao JEHOVA, JAHVE. Grčko  Ίω (JO) je ime nimfe, a nimfe su boginje izvora, potoka, rijeka, jezera i močvara. Drvo JOHA ili JOVA raste uz vodu, JOVAN je krštavao VODOM, JOVAN na hebrejskom je JOANNES (grčki: Ίωάννες), hebrejsko JONA znači RIBA i to je isto što i OANNES, vavilonski BOG VODE, do pola čovjek, od pola riba. 

     Oannesovo egipatsko ime je ICHTON. Isusov znak je ICHTUS znači RIBA. Da li je to sve slučajno? Ne, nije, to vrh masona sve zna, ali to od naroda krije, jer su i judaizam i crkvu osnovali vavilonski masoni kojima je OANES JAHVE BOG, a ISUS njegov SIN.

     “Grčka riječ Ichtus = fish, je titula Bahusa, Horusa i Isusa. Jevreji su dibili ribo-boga od Vavilonaca u vrijeme njihovog zarobljeništva u Vavilonu i pronalazimo da je očekivani Mesija Talmuda zvan ‘Dag’.

     Rani amblem hrišćanskog Mesije, kao što vidimo, je riba, predstavljajući ga u specijalnoj snazi kao ‘Spasitelj’. Kasnije biva predstavljan kao jagnje ili ubijeni ovan, te kao dobri pastir, i solarnim monogramom IHS. Ali u ranom hrišćanskom simbolizmu nalazimo da je riba imala najistaknutiju ulogu. To je nađeno na nadgrobnicima, zidnim slikama, pečatima, lampama i svim drugim umjetninama na kojima se to moglo ugravirati ili obojiti. Nalazimo to u pričama o hranjenju mnoštva ribama i vaskrsli Mesija jede prženu ribu prije nego što se ‘vaznesao’. U katakombama je predstavljen kao dvije ribe ukrštene kao ukršteni mačevi. Takođe nalazimo ribu i ribara koji se često spominju u vezi s hršćanskim Mesijom. On kaže svojim apostolima, ribarima, da  će ih učiniti ‘ribarima ljudi’ i kaza da je jedini njegov znak ‘taj od Jone’ (Oannesa) koji je rekao da je bio progutan od ribe. Tertulijan kaže: ‘Ali mi male ribe (Pisciculi), nakon Ichtus-a [i.e., riba] rođeni smo u vodi.’ Ichtus je grčko ime za Oannes i Dagon. Sv. Augustin ga naziva ‘velika riba koja je od sebe hranila učenike na obali i nudila se kao riba cijelom svijetu’. (10)

     “Već smo vidjeli u poglavlju o raspeću, da je najraniji amblem hrišćanskog Spasitelja bio ‘Dobri Pastir’ i ‘Jagnje’. Među ovima takođe je spomenut Riba. 'Jedino zadovoljavajuće objašnjenje zašto bi Isus trebao biti predstavljen kao riba', kaže gospodin King u svojoj ‘Gnostici i njihovi ostaci’, 'čini se okolnošću da je u neobičnom žargonu Talmuda Mesija često označen kao 'Dag', ili 'Riba';…” (11)

Pomenuti King ovako kaže:

     “Najraniji amblemi Spasitelja koji su hrišćanima bili dozvoljeni jesu Dobri Pastir, Jagnje i Riba. Razlog za odabir prva dva je samo po sebi razumljivo u čestoj upotrebi takvih poređenja od strane jevanđelista; ali izvornost posljednjeg je mnogo prikriveniji i teško je nagađati zašto su hrišćani lik ribe trebali držati u takvoj časti, iako je to iz primitivnih vremena.  Čini se da je jedino zadovoljavajuće objašnjenje okolnost da je u neobičnom žargonu Talmuda Mesija često označen kao ‘Dag’ ili ‘Riba’. Znak njegovog dolaska je, kaže Abarbanel, konjunkcija Saturna i Jupitera u znaku Riba.” (12)

Potpuna konjukcija Saturna i Jupitera bila je 21. decembra 2020. godine u zaku Vodolije (godina 2020. je prva godina globalne laži o “pandemiji koronavirusa”, a laž predvode i provode iluminatski judeohrišćanski masoni širom svijeta.

     OANNES jeste VODA, jeste RIBA, jeste JONA, jeste JOVAN, jeste JAHVE, jeste BOG PODZEMLJA, je-ste VANZEMALJAC iz Šeste dimenzije, ali zašto je na samom početku hrišćanstva Isusov amblem bio RIBA, zašto su prvi judejski osnivači i vođe rane crkve doz-voljavali hrišćanima da im RIBA bude simbol Isusa, jer je judaizam protiv idolatrije? Odgovor je već dat: zato što je u Talmudu DAG, tj. DAGON, odnosno OANNES očekivani judejski MESIJA. Osim što je RIBA, Isus je JAGNJE, a keltsko (velški, korniški i bretonski) OAN i upravo znače JAGNJE (13), dok NES originalno znači ZMIJA.

     Na hebrejskom ZMIJA je NĀḤĀŠ, akadijsko NĒŠU (14). Da vidimo kako se to slaže sa OAN: 

1. OANNĀḤĀŠ, 
2. OANNĒŠU.

I jasno je: OANNES je OANNĀḤĀŠ ili OANNĒŠU: JAGNJE ZMIJA: “Ja i otac jedno smo.” (Jovan,10,30)

     Sumersko NE znači JAK, MOĆAN, SILAN (15), ali znači i CRVEN (16), a SI je SJAJAN, ŽARK, CRVEN (17): NE + SI > NESI = CRVENA SILA, CRVENI ŽAR, CRVENI SJAJ. Egipatsko NES je PLAMEN (18).

          Staro srpsko NES, NESTI je DONIJETI (19): PO-NESI, DO-NESI, PRE-NESI, S-NESI: NES je LINIJA od jednog do drugog mjesta. LINIJA je DUGA I TANKA, ZMIJA je DUGA I TANKA. Englesko NESS, anglosaksonsko NES  islandsko NES (20) je sa značenjem RT. U keltskom (bretonski) NES je prešlo u NAZ, te je zmija NAZREZ (21). Čuveno jezero u Škot-skoj je LOCH NESS: LOCH je od LOKVA (voda, jezero: pas LOČE, tj. pije), NESS je naziv po uskom i pravolinijski dugom jezeru: široko je samo 250 m, ali je dugo oko 37 km, sa dubinom oko 240 m, te i nije čudo da u njemu ima NES, tj. ZMIJA.

Jezero Loch Ness, Škotska.

     Da NES znači ZMIJA, svjedoči nam i perzijsko NESH, tj. NEŠ sa značenjem OTROV (22) i NEZA, postanjem od NESA, sa značenjem STRELICA, KOPLJE (23), jer šiljkom UBADA kao i zmija šiljatim zubom.

     Iako je Oannes ispod pasa prikazan kao riba, to  ne mora značiti da je to zaista tako, jer to može biti simbolika svijeta vode u kojem Oannesi kao vrsta obitavaju, dok gornji ljudski dio njihovog tijela može da predstavlja svijet kopna i vazduha u koji u svojim letilicama dolaze.

Ichton drži masonski simbol Γ (G) ili “kan”.

     A sad malo o simbolu Γ (G) kao simbolu rase Oannesa (slika iznad):

     “Hijeroglif KAN je ugao zgrade, ugaoni simbol držan u ruci matere Mesija-djeteta u znaku Riba, jedan od četiri četvrti u kojoj je dijete rođeno. U egipatskom nastavak ponekad slijedi imenicu, a kanp bi prema tome trebao biti kan. Riječ se javlja kao Kanb, Kenbet i Kan-teb sa ugaonikom. Ovo je sačuvano na hebrejskom kao KANPH, ugao ili krajevi zemlje. KANPHOTH znači četiri dijela ili ugla zemlje. KANBUT (egipatski) znači mjesto ugla. Kan-put je ugao kruga, tj. jedan ugao kuće od četiri četvrti. Put (egipatski) je temelj; bu (ili but) je kamen. Tako Kan-but biva ugaoni kamen temelja.” (24)

Ugaonik Γ na Isusu (mozaik, 6. vijek, crkva San Michele in Africisko, Ravenna, Italy).

Četiri ugaonika simbol su rođenja Mesija-djeteta u znaku Riba.

         Crkva veoma često koristi simbol Γ i, kao što rekosmo, to je simbol jedne četvrtine. Davno  isplanirano i u Bibliji zapisano da je Jehova, vođa Oannesa i judejski Mesija Dag, obećao izmišljenom judejskom kralju Davidu sljedeće:

     "Traži od mene i daću ti narode u naslijeđe i krajeve zemaljske tebi u državu.“ (Psalm,2:8)

     Jedno Γ je četvrtina, četiri Γ su simbol cijele zgrade i to su sve strane svijeta, a zgrada je planeta Zemlja.

     Svrha “vakcina protiv koronavirusa” je globalna depopulacija stanovništva kako bi Zemlja ostala vrhu judeohrišćanske iluminatske piramide, služitelja “Boga” Jahvea, vođe vanze-maljske rase Oanesa i sina mu Isusa.

 ..............................

    (1) Thomas Maurice, The History of Hindostan, Vol. I; London: by W. Bulmer and Co., 1795, pg. 328-329.
    (2) Ibid. pg. 418.
    (3) Monier Monier-Williams, A Sanskrit-English Dic-tionary; Oxford, The Clarendon Press, 1960, pg. 465.
    (4) Ibid. pg. 466.
    (5) Henry Clay Trumbull, Jonah in Nineveh; Journal of Biblical Literatire, Vol XI, Boston: The Society of Biblical Literature and Exegesis, 1892, pg. 58.
    (6) Augustus Robert Buckland and Arthur Lukyn Williams, The Universal Bible dictionary; New York, Chicago, Toronto: Fleming H. Revell Co., 1914, p. 258.
    (7) Ibid.
    (8) Ibid. pg. 234.
    (9) Frank C. Higgins, The Beginning Of Masonry; New York, 1916, pg. 61-62.
    (10) William Wright Hardwicke, The Evolution of Man; London: Watts & Co., 1899, pg. 265.
    (11) Thomas William Doane, Bible Myths and Their Parallels in Other Religions; 1882, pg. 354.
    (12) C. W. King (Charles William), The Gnostics and Their Remains; London: Bell and Daldy; Cambridge: Deighton, Bell, and Co., 1864, pg. 138.
    (13) Frederick W. P. Jago, An English-Cornish Dictionary; London: Simpkin, Marshall & Co.; Plymouth: W. H. Luke, 1887, pg. 90.
    (14) William W. Hallo, Origins: The Ancient Near Eastern Background of Some Modern Western Insti-tutions; E. J. Brill, Leiden · New York · Köln, 1996, pg. 326.
   (15) Stephen Langdon, A Sumerian Grammar and Chrestomathy; Paris, Libraire Paul Geuthner, 1911, pg. 236. 
    (16) Ibid. pg. 231.
    (17) Ibid.
    (18) E. A. Wallis   Budge, An Egyptian Hieroglyphic Dictionary, Vol. I, London, John Murray, 1920, pg. 390.
  (19) Đura Daničić, Rječnik iz književnih starina srpskih, Dio drugi, Beograd, Državna štamparija, 1863, str. 152.
    (20)  Walter William Skeat, An Etymological Dictionary of the English Language; Oxford: The Clarendon Press, New York: Mcmillan & Co., 1893, pg.
     (21) Joseph Loth, Chrestomathie Bretonne (Armoricain, Gallois, Cornique), Paris, Emile Bouillon Libraire-Editeur, 1890, pg. 222.
    (22) Francis Johnson, A Dictionary, Persian, Arabic, and English; London: Wᴹ. H. Allen and Co., 1852, pg. 1345.
    (23) Ibid.
    (24) Frank C. Higgins, Ibid. pg. 49.




Wednesday, July 21, 2021

SATANA JE VANZEMALJAC

      U Septuaginti za ĐAVO nekad piše σατάν (SATAN), nekad διάβολος (1). U Vulgati je SATAN (2), u Novom zavjetu je σατανᾶς prema Vulgatinom SATANAS (3). U Drugoj Kornićanima (12,7) je σατᾶν (4). Šta znači to ime?

     Kažu da SATAN znači PROTIVNIK, SUPARNIK i to značenje pripisuju hebrejskom ŚṬN (ŚĀṬĀN)  (5), ali nije bilo hebrejskog krajem stare i početkom nove ere, nego aramejski, niti u hebrejskom postoji i jedna druga riječ sa istim ili sličnim oblikom. Hebrejsko ŚĀṬĀN je starije SATAN, a biblijsko, tj “hebrejsko” značenje ime je dobilo po judaističkom smislu PROTIVNIK JAHVEOV.

     Korijen riječi SATAN treba prvo potražiti u grčkom σατάν (SATAN), jer tvrde da je Septuaginta najstariji prevod Biblije Starog zavjeta. I gle: i u grčkim rječnicima tvrde da je to od navedene hebrejske riječi koja znači SUPARNIK, PROTIVNIK. Dakle to nije ni hebrejska ni grčka riječ. Ali, gle: grčko SATINE (σᾰτίνη) sa korijenom SAT (σᾰτ) znači BORNA KOLA. To je osnova iz imena SATAN  (6). Leteći tanjiri su i BORNA KOLA, jer su opremljeni oružjem. Grčko SATRA (σάτρα) je ZLATO, tj. SJAJ (7), a SATAN je LUCIFER, LUČONOŠA. Perzijsko SATRAP (σᾰτράπης) je UPRAVITELJ, NAMJESNIK (8). Sve ovo pokazuje da SATAN nije hebrejska ni grčka riječ, nego potiče iz nekog drugog jezika i to je srpski jezik: srpsko SAT je ŠESTOUGAONA ćelija pčelinjeg saća. Sanskritsko SAṬ, ṢAṬKA znači ŠEST (10). I gledajmo sad ovo:  za englesko

Svaki šestougaoni dio pčelinjeg saća zove se “sat”.

Englesko SATURDEY, subota, kažu da je od latinskog SATURNUS. To je ime druge po veličini  planete sa velikim prstenom, ali ono što neće da kažu je da je SATURN po redu ŠESTA planeta od Sunca: Merkur, Venera Zemlja, Mars, SATURN. Stara riječ za ŠEST je srpsko i sanskritsko SAT: SAT + UR-N > SATURN = ŠESTO OSVJETLJENJE (UR znači SVJETLOST).

Planete Sunčevog Sistema: Saturn je šesti od Sunca. Posti SAT znači ŠEST, po tom SAT planeta je dobila ime, isto kao i englesko SATURDY nakon PETKA.



Na jednom od polova Saturna je šestougaoni SAT.

     Šta izvorno znači riječ SAT? To je ŠESTI dio dana: jedan dan ima ŠEST SATI, jedna noć ima ŠEST SATI. Vrlo SJAJNA svila zove se SATIN (11) ili SATEN, dakle SAT znači ŠESTI SJAJNI. SATURDAY je ŠESTI dan iza PETOG dana ili PETKA. Gali su pleme Briga Tračana, a na galskom SUBOTA je SATHAIRN (12), gaelik SATHUIRN (13):

a) SATHA, SATHU = ŠESTI;

b) IRN = VATREN, SJAJAN (perunika je “iris”).

    I evo: SAT + AN > SATAN. SAT je ŠEST, a sumersko AN je NEBO (14) (srpsko DAN ima AN). SAT AN znači ŠESTO NEBO ili ŠESTO SVJETLO, tj. sa šestog neba, šestog kosmosa, šeste dimenzije ili iz šestog svijeta.

Na orbu oko Isusove glave “ω ON“ znači "Sušti, Onaj Koji Jeste ili Jahve".

     Isus je sin Jahveov: “Давид говори: Рече Господь (Jahve) Господеви (Adonai) моему: моему: седи одесную мене, дондеже положу враги Твоя подножiе ногъ Твоихъ… Изъ чрева прежде денници родихъ Тя.” (15)

     Satan je Jahveov protivnik, Jahveov suparnik, dakle je i protivnik Isusov: da li su sva zla počinjena zadnjih 2000 godina učinjena u ime Jahvea i Isusa ili u ime Satane?

.................................
     (1)  William Smith, Dictionary of the Bible, Vol. II; New York: Hurd and Houghton, 1870, pg. 2846.
     (2) William Smith, Dictionary of the Bible, Vol. II; New York: Hurd and Houghton, 1871, pg. 1462.
     (3) Ibid.
     (4) Ibid.
     (5) Ibid.
     (6) Henry George Liddell and Robert Scott, ibid. pg. 1376.
     (7) Ibid.
     (8) Ibid.
     (9) Ibid.
     (10) Monier Monier-Williams, Ibid. pg. 1108.
     (11) Walter William Skeat, An Etymological Dictionary of the English Language, Oxford: The Clarendon Press, New York: Mcmillan & Co., 1893, pg. 526.
     (12) William Shaw, A Galic and English Dictionary, Vol. I; London: W. and A. Strahan, 1780.
     (13) Edward Dwelly, A Gaelic Dictionary, Vol. III; Herne Bay: E. Macdonald & Co., The Gaelic Press, 1902-, pg. 792.
     (14) Stephen Langdon, A Sumerian Grammar and Chrestomathy, Paris, Libraire Paul Geuthner, 1911, pg. 203.
     (15) Justin Popović, Dogmatika Pravoslavne Crkve, Tom I, Deo prvi - odeljak drugi, Bog u sustini: Trojičnost lica u jednosušnom Bogu – Učenje Svetog Otkrivenja i Svetog predanja.