Wednesday, December 11, 2024

ISUS I PIRAMIDA

Prva piramidina baza po prirodnoj podlozi duga je 231,92867 m ili 9131,05 inči, (dužna AC, Slika 1). Dvije strane imaju 463,85734 m i evo značenja: ako se neki objekat kreće brzinom od 463,85734 m/s, za 24 sata (1 dan), preći će 40.077,27418 km i to je dužina Zemljinog ekvatora.

Na južnom kraju Velike galerije nalazi se Velika stepenica na 1699,511858 inči iznad baze (visina D, Slika 2). To je ujedno i visina poda Kraljeve odaje. Ako opišemo krug oko ove visine, evo šta dobijemo:

  1699,511858 x 3,14159 = 5339,169458 inči = 213,5667783 svetih lakata.

Po jednom od Piramidinih kodova za kodiranje vre-mena u mjerama dužine (i obratno) jedan sveti lakat je kao 20,19176875 godina:

 213,5667783 x 20,19176875 = 4312,291 godina od stvaranja Adama: 15. nisan (8. april julijan-skog) 31. godine, Isusovo vaskrsenje, Vaskres.

Piramida pokazuje i datuma Isusovog rođenja (Slika 3). 

Po hronologiji Velike piramide i Mazora Biblijeod Adama do hrišćanske ere je 4282 godine. Na Ve-likoj stepenici tačka X je na 1686,384771 inči iznad Piramidine baze:  

1686,384771 x 3,14159 = 5297,929533 inči = 211,9171813 svetih lakata = 4278,982719 godina od stvaranja Adama: 25. decembar 4. god. st. ere, Isusovo rođenje, Božić. 

Po arhitektonskom planu širina i visina prolaza Velike piramide je 41,21316378 x 41,21316378 inči = dužina KL (Slika 1) i to je 10-ti dio dužine Kraljeve odaje: 

a) 41,21316378² = 1698,524869 kvadratnih inči = površina kvadrata KLMNL = površina kruga T,
b) d = prečnik kruga T  = 46,50409506 inči,
c) obim kruga T = 146,0968 inči,
d) 1698,524869 : 146,0968 = 11,62602377 inči,
e) 11,62602377 x 10 = 116,2602377 inči = dužina Portala pred kraljevom odajom,
f) 116,2602377 x 3,14159 = 365,242 inča (godina ima 356,242 dana),
g) 365,242 x 100 = 36.544,2 inči = obim Piramidine baze.

Velika stepenica je visoka 1699,511858 inči. Kao površina kvadrata KLMNL broj 1698,524869 upuću-je nas na visinu 1698,524869 inći:

  1699,511858 
1698,524869 
 -------------------
       0, 986989


0,986989 : 3,14159 = 0,31416862162 = 10-ti dio broja Pi.

 
 
Kao prečnik kruga obima 5336,068743 inči, što je 213,4427497 svetih lakata, broj 1698,524869 us-mjerava nas ka 4309,786643 godina od Adama. Posto je od Adama do nove ere ere 4282 godine, to je 27,78664322 godina nove ere, tj. 14. okotobar 28. godine: 1. dan drugoga mjeseca crkvene no-ve godine, prve godine Isusovog propovijeda-nja, crkveni praznik Sveta Petka: "petka" je pre-hrišćanska "sedmica" ili "nedjelja", petokraka je simbol Danice, zvijezde istoka.

Evo kako masoni vide vezu Isusa i Piramide:
     "Ram, dete moje, govoraše sveštenik, posmatraj teme piramide, koje je jedna tačka, i osnovu pira-mide, koja je jedan kvadrat, i ti ćeš pojmiti dva os-novna principa našega sveta: beskonačno i kona-čno; neodređeno i određeno; Boga i svet. Šta je teme piramide nego, polazna i dolazna tačka svega. Iz njega ističu i u njega utiču ivice i strane pira-midine. U njemu se kvadrat osnove projektuje kao tačka; ka temenu sve gravitira i zato je ono simbol Boga." [1]
To značenje Piramide kod masona zapisano je i u Starom i u Novom zavjetu Biblije:
     "Kamen koji odbaciše zidari, posta glava od ugla. To bi od Gospoda i divno je u našim oči-ma." (Psalm,118,22-23)
Kao trinaesti i načelnik svoje dvanaestorice Isus se poziva na Piramidu:
     "A reče im Isus: Zar niste nikada čitali u Pismu: kamen koji odbaciše zidari, on je postao glava od ugla; to bi od Gospoda i čudo je u vašim oči-ma." (Matej, 21,42)
Apostol Pavle je premudri neimar, tj. majstor mason i još je jasniji:
     "Po blagodati Božijoj koja mi je dana ja kao premudri neimar postavih temelj, a drugi zida u vi-sinu; ali svaki neka gleda kako zida.” (1. Kor. 3:10)
     "Tako dakle više nijeste tuđi i došljaci, nego živite sa svetima i domaći ste Bogu, nazidani na temelju apostola i proroka, gdje je kamen od ugla sam Isus Hristos, na kome sva građevina sastavljena raste za crkvu svetu u Gospodu; na kome ćete se i vi sazidati za stan Božij u duhu." (Ef. 2,19-22)
O duhovnoj simbolici Piramide svjedoči i apostol Petar:
     "A kad dođete k Njemu, kao kamenu živom, koji je, istina, od ljudi odbačen, ali od Boga izabran i pribran: i vi kao živo kamenje zidajte se u kuću duhovnu i sveštenstvo sveto, da se prinose prinosi du-hovni, koji su Bogu povoljni, kroz Isusa Hrista. Jer u pismu stoji napisano: Evo mećem u Sionu kamen krajeugalan izbrani, i skupoceni; i ko Njega veruje neće se postideti. Vama, dakle, koji verujete čast je; a onima koji se protive kamen koji odbaciše zidari on posta glava od ugla, i kamen spoticanja i stena sablazni." (1. Pet. 2,4-7)
..............................
[1]  Neimar, organ jugoslovenskih slobodnih zidara, Br. 6, mart 1922, Beograd, Grafičko preduzeće “Prosveta” A. D., 1922, str. 287.

Sunday, December 8, 2024

BELOM VIDU, SRBSKOM BOGU SUNCA

Ja sam Sunca rase Srb
I korijena svjestan svog
Sunce mi je štit i grb
Iz Sunca me čuva Bog

Svetovide, Beli Vide
Tvoje Sunce nebom ide
Tvog svjetila svijetli roj
Rodio je narod tvoj

Svetovide, Sveti Vide,
Tvoj te narod opet traži
Svjetlošću ga ti osnaži
I povedi narod svoj
U odlučni s Tamom boj

Svetovide, Beli Vide
Plamenoga mača paši
Bjelovitog konja jaši
I zastavu svoju razvij
Te Zapadu tamu razbij

Beli Vide, Bože moga roda
Nek nam sine iz Sunca sloboda ☀️✋

ARMAGEDDON

 
 

Wednesday, December 4, 2024

DESET NEPOBITNIH DOKAZA DA SU SRBI GRADITELJI STEĆAKA

 

 
 

Nabrojaćemo deset nepobitnih dokaze da su stećci srpska kulturno-istorijska i duhovna baština:

1. na svim natpisima stećaka su srpska imena i prezimena (osim nekoliko imena arapskog porijekla kod prvih islamiziranih Srba);
2. na svim stećcima su natpisi pisani srpskim je-zikom;
3. pismo natpisa na stećcima je srpska azbuka na-zvana"bosančica", koja je starija od "ćirilice" nema-njićke Ortodoksne crkve;
4. na skoro svim predstavama antropomorfnih likova Sunca i solarnih božanstava od srednjeg do sredine 19. vijeka jezici su isplaženi;
5. na stećcima su solarni simboli kojima Srbi i danas ukrašavaju slavski kolač, tj. krsni hljeb;
6. na predstavama nekih antropomorfnih likova su smijavice;
7. sveštenici krstjana imali su srpska imena i pre-zimena;
8. Srbi starovjerci i dvovjerci krstjani slavili su slavu kao i današnji Srbi;
9. neke starovjeračke i krstjanske običaje Srbi imaju i danas;
10. po kalendaru sa zgošćanskog sljemenjaka i po kalendarima na fasadama manastira Studenice i Djurdjevih Stupova Vidovdan pada na dan dugo-dnevice prvog dana ljeta, tj. na ljetni solsticij.

I čik, ko ovo može pobiti?

Monday, December 2, 2024

Sunday, December 1, 2024

NA STEĆCIMA JE SUNCE ISPLAŽENOG JEZIKA



Stećak 19. vijeka

Tek kad priznate istinu da su stećke podizali Sr-bi jazičnici i dvovjerni krstjani, postaćete ljudi Boga Istine, a sve dotle ste neljudi boga Laži.
P.S. Motiv isplaženog jezika na stećcima:  

Saturday, November 30, 2024

SRPSKA IMENA I PREZIMENA NA STEĆCIMA

 

Natpisi na stećcima pisani su srpskim jezikom i azbukom starijom od crkvene azbuke nemanjićke grčke crkve u Raškoj. Sva imena i pre-zimena su srpska, samo su četiri arapska imena u imenima prvih islamiziranih Srba, a pokatoličeni Sr-bi, ako ih i ima na ovom spisku, antisrpske politike radi poslije su od Crkve proglašeni Hrvatima, iako su nehris-tijanizirani i krstjanski Srbi i Hrvati bili jedan narod.

Banović Trtiša,
Banović Božičko,
Hlapac Bogdan i Rajko,
Batalo,
Radomil dijak,
Batić Mirković,
Vukava
Bilić Radojica,
Veseoko Kukulamović,
Batričević Vuk,
Jelica,
Vučina,
Bogčinić Radoje,
Grubač,
Bogdanić Poznanj,
Bogdanić Vladoje,
Bogdanić Vlkoje,
Kovač Jurina,
Radmilo,
Bogosalić Hotin,
Radovan i Radovin,
Boljunović Bogavac Tarah,
Grubač,
Božićković Dobrilo,
Božinić Radmio,
Radoje brat i Plavac sinovac,
Ivko Obradović,
Brajanović Zagorac,
Brajković Bratmio,
Branković Mahmut
Bratosalić Miloš,
Crjepović Vukosav,
Crnač,
Crnić Milac,
Crničanin Milutin,
Čihorić Polihranija,
Divac,
Dobrašinovi
ć Vukašin,
Dragišić Vujan,
Dragosalić Radoje,
Dragščić Radivoj,
Drašković Dabiživ,
Dubčević Vukša,
Dučić Radosav,
Galčić Rać,
Golubović Veseoko,
Grd,
Grubača,
Hateljević Bogdan,
Herak,
Heraković Radoslav,
Hrabren Radosav,
Hrabreni - Miloradovići
Ilić Radivoj,
Ivanović Juraj,
Jeremija Petko,
Junotić Tupković Dragoje,
Juroje,
Komlinović Ivaniš,
Komlinović Pavao,
Kopijević Ozrisal,
Kosača Beoka,
Krajković Obrad,
Krivoušić Radivoj
Krnje župan
Kučmanić Vukosav
Lupovčić Ninoje,
Marija Divica,
Marković Dabiživ,
Marojević Milutin,
Medulin župan,
Milcarić Tvrtko,
Miletić Dragilo,
Milošević Alija i Jusup,
Milošević Stojsav,
Milošević Viganj,
Miloradović Radoje,
Miloradović Stjepanović Stjepan,
Mješinić Vukosav,
Mišljen,
Miotoš i njegov sin Stjepko,
Mitrović Vukša,
Mrčić Ivan,
Mrčić Milobrat,
Mrkšić Radoje,
Nespina,
Nikolić Katalina,
Nikolić Vladislav,
Nosaković Vukić,
Novaković Dragojlo,
Oliverović Pokrajac,
Opodinović Stojan,
Oprašić Radivoje,
Ostoja,
Oškopica Suliman,
Ozrenović Bogdan,
Ozrenović Stjepan,
Pavle Radenović,
Pavlović Ivan,
Petković Pribisav,
Petoivić Pribisav,
Petrović Marko,
Petrović Divna,
Pliščić Viganj,
Pliščić Vukosav,
Pribilović Dobrilo i Lubeta
Pribilović Radovan,
Pribiliša,
Pripčinit Milat,
Radičević Radosav,
Radilović Hasan i Ahmat,
Radivojević Mirko,
Radivojević Stjepko,
Radohnić Pavko,
Radosalić Stipko,
Radovanović Dabiživ,
Rajković Petko,
Rakoivić Radovan,
Ratković Radonja,
Rašković Miroslav,
Rušović Bunac,
Sanković Goisava,
Skender,
Širinić Radoslav,
Širunović Vukosav,
Tasovčić Milko,
Trjedanović Stapjan,
Tvrdojević Braja
Ugarčić Bogčin,
Utulović Stojan,
Veselinović Mihalj,
Vitko,
Vladisalić Radič,
Vladisalić Vlađ,
Vladislav,
Vlađević Vlatko,
Vlađević Vukobrat,
Vlađević Vukosav,
Vukosalić Sracin,
Vlahović Crijep i Raško
Vlađević Vlatko,
Vlahović Radoslav,
Vlasnić Ljupko,
Vlatković Radivoje,
Vučić Radić,
Vučihnić Vukac,
Vuk, sin Obrada,
Vukčić Božidar,
Vukčić Radivoj,
Vukčić Vukić,
Vukić Dolinović Rabren,
Vukičević Ivan,
Vukičević Pavko,
Vukmanović Radič,
Vukocamić Jerina,
Vuković Grgur,
Vuković Radoje,
Vuković Vlatko,
Zemlić Radoje,
Zloušić Radiša,
Zot,
Županović Pavle
Bogumila nije bilo, bilo je Srba starovjeraca i Srba dvovjernih pravoslavnih krstjana, poluveraca iz 9. člana Dušanovog zakonika. Poslije se medju Sr-bima javljaju rimokatolici i muslimani i sve to znaju današnji ortodoksni, rimokatolički i islamizirani Srbi, sve znaju, ali se prave stariji od istine i stariji od vremena medju Srbima pojave njihovih današnjih religija.
..............................
Izvor: Šefik Bešlagić: Leksikon stećaka, Svjetlost, Sarajevo, 2004, str. 113-162.

Thursday, November 28, 2024

EBER, HIBIR, ABRAM, ISAK, ISMAIL I JAKOV


Ime EBER

Po biblijskom predanju HEBREJI potiču od pretka po imenu EBER, grčki:῞Εβερ (Postanak 10,24), ara-pski ĀBIR. Kažu da ime znači ONAJ ISPRIJEKA, PREKO RIJEKE, PRIJEČANIN. Svima treba da je jasno da ovo ova priča ne spada u istoriju, nego je to biblijska mitologija, tkz. "narodno predanje", tj. od pisaca Biblije izmišljeni predak preko Eufrata u Su-meru. Dakle, kad je riječ o genealoškoj tabeli Ju-deja, treba da se zna:

"Ali duh cijele te tabele, u kojoj su personificirana imena ljudi, gradova i zemalja, navodi nas na za-ključak da Heber nije bio istorijska, već samo mitska ličnost, čije je ime prvo nastalo od tog naroda." [1]

Nije to ime nastalo od naroda, nego od pisaca Bi-blije koji su to ime, kroz prisilno stvaranje judaiz-ma, nametali judeiziranim stanovnicima Jerusali-ma i okoline od sredine 5. v. st. ere:

"Bertholdt upućuje na 'skupinu pisara' (συναγωγή γραμματέων), 1. Makk. vii,12, na veliku sinagogu i kaže, (str. 69.) 'Čini se da je Ezra zapravo postavio prve temelje kanona Starog zavjeta; jer, ako nije ništa učinio na prikupljanju svetih knjiga njegovog naroda, ne može se objasniti kako je ova legenda nastala. Ne može se objasniti kao puka izmišljotina kasnijih Judeja, jer je sasvim prirodno da je Ezra, koji je zatekao judejsku koloniju u vrlo zapuštenom stanju, morao osnovati stalni kolegijum uglednih i učenih ljudi u Jerusalimu, pod imenom velika sina-goga." [2]

Sve se svodi na "legendu", na "narodno predanje", iako i sami znaju da je sve puka izmišljotina, jer traga svemu prije Ezre nema.

Pošto nemaju istorijske dokaze o svojoj genealogiji, kreatori i vođe judaizma pozivaju se na "narodno", ponekad "sveto predanje", a iza tih "predanja" su od tih vođa za prosti narod izmišljene priče, kao i ka-snije u crkvi hrišćana. Radnje i riječi tih priča pune su ukrivenih značenja i alegorija, pune simbola, per-sonifikacija, metafora, raznih mjera i kodova koje samo vrhovne vođe njihove masonerije znaju. Zbog nepoznavanja suštine biblijskih priča ispredaju se razna tumačenja te se i klupko o imenu HEBREJI odmotava u beskraj:

"Očigledno su se Grci s tim imenom upoznali preko naroda koji su govorili aramejski." [3]

Zašto su Grci čuli za ime EBER od Arameja? Zato što u antičko doba nije postojao hebrejski jezik te su i u Isusovo vrijeme svi stanovnici Jerusalima i okoline govorili aramjeskim i to je svima poznato, ali se zbog ogromnog uticaja biblijske ideologije o to-me ćuti.

Pošto nije bilo hebrejskog, porijeklo i značenje ime-na EBER, na grčkom zapisanog EBRAIOS (Ἑβ-ραῖος), nalaze u aramejskom IBRAI. Tako se grčko EBRAIOS preko latinskog HEBRAIOS pretvara u englesko HEBREW, tj. HEBREJI, i poistovjećuje sa `IBRI [4].

I pošto u Jerusalimu i okolini nije bilo hebrejskog jezika ni početkon nove ere, nego se govorio ara-mejskim, porijeklo i značenje imena EBER, na grčkom zapisanog EBRAIOS (Ἑβραῖος), nalaze u aramejskom IBRAI. Tako se grčko EBRAIOS preko latinskog HEBRAIOS pretvara u englesko HEB-REW, tj. HEBREJI, i poistovjećuje sa `IBRI [4] sa bukvalnim značenjem VODENJACI, jer IB je VODA, IBAR je rijeka u Srbiji, španski IBERI imali su izlaz na more, IBRIK je sud za vodu, držač vode.

Tako vidimo da ime EBER i EBERI ne znači PRI-JEČANIN i PRIJEČANI, jer i PRIJEČANI su ljudi i žive na zemlji, a ne u vodi i ne mogu biti VODE-NJACI, osim ako oni nisu tjelesni ili duhovni potomci VANZEMALJACA čije letilice izijeću iz vode i ulijeću u mora i okeane. Tako je po nauci etimološke   real-nosti, ali kad mašta pisca proradi i kad se mašta proglasi predanjem vjernika jedine istinite Božije vjere, u izmaštanoj istini sve je moguće i to su bajke.

U vrijeme sredine 5. v. st. ere Jerusalim i sva Pa-lestina bili su naseljeni arjanskim Tračanima: Ki-merima, Hetima ili Getima, tj. Skitima, Feničanima i Filistejima i po njima je cijela oblast nazvana KA-NĀN (grčki: Χαναάν) [5], a pisci Biblije izmisliše "predanje" da su Kananci potomci nekog Hama i Hamovog sina KANANA (Stvaranje, 10,6).

Stara riječ KAN (na Zapadu pišu CAN) znači VI-SOK; VATREN, SJAJAN, SLAVAN, BIJEL [6]. Keltsko CANA (čitaj: KANA) znači JEZERO [7]. To je Galilejsko je-zero nazvano po keltskim riječima GAL, GALI i KANA, grčki Κανὰ. Mrtvo more nećemo računati kao jezero, jer je ono opisano keltskim CANANA za značenjem RUPA [8], jer mu je nivo u rupi ispod nivoa mora.

Galilesko jezero neki nazivaju CHINNERETH ili KI-NERET. CHINNERETH je po kelskom CHIN koje je sinonim keltskom CHAN [9] sa značenjima CAN, CAM, CHAM, XAM, XAN i sve se odnosi na VR-HOVNI; SUNCE [10] (odavde su pisci Biblije izmislili HAMA). Ono NERET u CHINNERETH je keltsko NER sa značenjem VODA [11] (NER > NERETVA). Hebrejsko CHIN je MILOŠTA, MILINA, KRASOTA [12]. Naziv KINERET je istog značenja kao i CHIN, jer keltsko CIN (čitaj: KIN) znači BIJEL, LABUD [13], isto kao i GAL [14]: BIJEL, BISTAR, VEDAR, ČIST, SJAJAN, LIJEP, baš kao u srpskom RAZ-GALITI.

Osnova u aramejskom IBRAI je IB. Starokeltsko IBH je PIĆE, VODA [15] IBAYA [16] ili IBAR je TOK, RIJEKA. Hebrejsko EBER izvedeno je od korijena EB, a ne od IB. To je isto i evo kako: španska rijeka EBRO, katalonski EBRE, u starini se zvala IBER [17], dakle IB i EB znače isto: VODA, TOK, KRE-TANJE. Kod Arapa EBER je ĀBIR, jer i arapsko AB znači KRETANJE, TOK, RIJEKA, isto kao i keltsko, perzijsko, tursko i mongolsko AB [18].

U starokeltskom IBH osnova je IB, ista osnova koja se nalazi u keltskom HIBIR, Pošto osnova IB u opštem smislu znači TOK, KRETANJE, po tome keltsko HIBIR znači GLEŽANJ [19]. GLEŽANJ je ZGLOB između stopala i cjevanice i to je zemlji naj-bliže mjesto koje učestvuje u KRETANJU čovjeka.

Ime ABRAM

Po biblijskoj priči i hebrejskoj genealogiji prvi njihov predak koji je iz Sumera KRENUO preko rijeke Eufrata je ABRAM. Ime ABRÁM (῾Αβραάμ) je od tri vr-lo stare proste riječi: AB + RA + AM. I evo kako je nastalo to ime:

AB + RA + AM > ABRAAM = ABRĀM > ABRÁM.

Keltko AB je TOK; KRETANJE, BOG [20], RA je SUNCE [21], AM znači UZROK [22]. Tako ime AB-RAM znači PRVI POKRETAČ, VATRA, KREATIVNI PRINCIP, SUŠTINA STVARANJA I ŽIVOTA, BOG OTAC, OTAC KREATOR.

Drevni ljudi Boga su posutovjećivali sa Suncem i u Suncu su vidjeli Boga. To je Bog oko čijih su sve-tilišta i hramova sadili lugove kao simbole vatre i života (LUG je vrhovni Bog Kelta). Ovako su radili pripadnici najstarije vjere na svijetu:

“A Avram posadi lug na Birsabeji, i ondje prizva ime Gospoda Boga vječnoga.” (Postanak 21,33)

Bibliju kao knjigu nove vjere vavilonski veliki magovi počeli supisati u prvoj polovini 5. v. st. ere i oni su smisao najstarije drevne religije u Bibliji ispričali kao egzoterijsku (lažnu) priču za narod, a pravi ezoterijski smisao je u gore napisanom. U liku Avrama prikazano je Sunce u vrijeme mnogobožačkih religija obožavatelja Sunca. Iz tog mnogoboštva kao temelja vavilonski Veliki magovi u Jerusalimu i okolini sredinom 5. vijeka stare ere počinju osnivanje jednobožačkog judaizma, izmišljaju novog boga sa novim vjerovanja i novim vjerskim ponašanjima, te u ovako novog boga judaizma naređuju narodu da čine suprotno od onog što čine sljedbenici Sunca mnogobožačkih religija: Avram kao predstavnik sljedbenika Sunca i vremena mnogobostva sadi lugove oko hrama, a bog nove religije jednobostva to zabranjuje:

"Čuvaj se da ne hvataš vjere s onima koji žive u zemlji u koju ćeš doći, da ti ne budu zamka usred tebe. Nego oltare njihove oborite, i likove njihove izlomite, i gajeve njihove isijecite. Jer ne valja da se klanjaš drugomu bogu: jer se Gospod zove revni-telj, Bog je revnitelj.” (Izlazak 34,12-14)

Vidimo da  Jahve je protivnik lugova i ovako Jahve i naređuje judejima šta moraju činiti kad uđu u obećanu zemlju u Hananu:
     “Čuvaj se da ne hvataš vjere s onima koji žive u zemlji u koju ćeš doći, da ti ne budu zamka usred tebe. Nego oltare njihove oborite, i likove njihove izlomite, i gajeve njihove isijecite. Jer ne valja da se klanjaš drugomu bogu: jer se Gospod zove revnitelj, Bog je revnitelj.” (Egzodus,34,12-14)
To je biblijska ideologija: ukinuti mnogoboštvo sljedbenika Sunca i uspostaviti jednoboštvo, ukidanje politeizma uspostavljanjem monoteizma. Radi lakšeg ostvarenja ovog cilja oni osnivaju hrišćanstvo kako bi nakon uspostavljanja jednoboštva uklonili Boga i čovjeka proglasili za Boga ili Bogočovjeka, Čovjekoboga i njega podigli na nebo kao Boga umjesto Boga i sve ujednačiti na Zemlji: jedna vjera, jedan narod, jedan pol:
“Nema tu Jevrejina ni Grka, nema roba ni gospodara, nema muškoga roda ni ženskoga; jer ste vi svi jedno u Hristu Isusu.” (Galatima,3,28)
Ime ISAK

ISAK je ABRAMOV sin. Ime ISAK (᾿Ισαὰκ) je od keltskog IS sa značenjem TEMELJ; ZAKON; VJER-NOST; KUĆA [23]. Hebrejsko ISC znači KUĆA [24]. Keltsko AC (čitaj: AK) znači SIN [25] te ISAK znači TEMELJ ZAKONA, VJERNOST ZAKONA, SIN ZA-KONA, KUĆA ZAKONA. U izvornom najstarijem smislu to je SUNCE, BOG SUNCA sa svojim sljed-benicima. Sljedbenici Sunca prate kroz godinu kre-tanje Sunca i imaju Sunčev kalendar.

Keltsko SAC (čitaj; SAK) [26] u imenu ISAK znači SUNCE (SAC > SAKLI > CAKLI = SJA). ISAK je drugi je zglob, KOLJENO. Riječ KOLJENO je od KOLO. Da bi se smisao KOLA utvrdio u gornjem pasusu nevedenim značenjima riječi IS, ISAK je OBREZAN, OSUNEĆEN u OSMI dan (Postanak 21,4-5). SUNĆENJE je inicijacija u zakonite sljed-benike BOGA OCA personificiranog u liku ADAMA. To je onaj BOG STVORITELJ kojem su drevni sadili lugove oko svetilišta i hramova. To nije judejski JA-HVE koji je naredio sječu lugova i zabranio lugove.

U arapskom SUNA ili SUNEI ne odnosi se na SUNCE, nego znači MJESEČINA; VOJSKA te su muslimani SLJEDBENICI MJESECA [27], SUNNI je ZAKONIT [28], SUNUA je KRASOTA [29]. Englesko SUN je SUNCE, gotsko SUNNA [30], keltsko SUN je SIN [31], SUNA, SUNAFF znači SISATI [32] i po-znato je da u ritualu sunećenja rabin SISA dječov penis.

Ritual SUNEĆENJA Judeji nazivaju BRITH MILAH. Keltsko BRITH znači OZNAČEN; SPOJEN, SJE-DINJEN [33]. MIL u MILAH znači ŽUT; VOJNIK; SUNCE [34]. OSUNEĆEN kod nekih naroda najsta-rije religije sljedbenika Sunca znači OZNAČEN SUNCEM; SPOJEN SA SUNCEM, SJEDINJEN SA SUNCEM, VOJNIK SUNCA. Judejska masonska loža zove se B'NAI B'RITH ili DJECA ZAVJETA.

Sredinom 5. v. st. ere među narodima koji se ob-rezuju Herodot ne spominje Hebreje, Judeje, Jev-reje niti narod Izrailja, jer ih tada nije bilo [35]. Početak osnivanja judaizma je 459. g. st. ere do-laskom pisca Ezre iz Valilona u Jerusalim, a običaj sunećenja unesen je u judaizam zbog lokalnog već sunećenog naroda.

Zašto se SUNEĆENJE vrši OSMI dan od rođenja? OSAM je simbol SUNCA i VJEČNOSTI. Kod Judeja OSAM je ŠEMOHNAH (shə-moh-nah), SUNCE je ŠEMEŠ (she-mesh). Na keltskom OS je OSAM [36], srpsko OS(A) je CENTAR, OSOVINA, NO-SAČ. Ubod OSA ili OSE je VATREN. Sanskritsko OSAM znači ŽARAN, PLAMTEĆI [37].

ABRAM je imao dva sina: mlađeg ISAKA, kojeg je rodila SARA (grčki: ΣΑΡΑ) i starijeg sa imenom IS-MAIL (᾿Ισμαήλ), kojeg je Abramu rodila djevojka Egipćanka AGARA (grčki: ῎Αγαρ), Sarina robinja (Postanak 16,4).

SARA je rodila ISAKA. Ime SARA je od osnove AR sa značenjem PLAMTEĆE, GOREĆE [38]. SAR je od starijeg ZAR za značenjem SVJETLOST, SJAJ. Keltsko SAR znači PRVO, GLAVNO [39], dakle SA-RA je PRVA. GLAVNA i ona je personifikacija SUN-ČEVE SVJETLOSTI I DANA.

AGARA je rodila ISMAELA. Keltsko AGARO, AG-ARW znači NEPRIJATNA, ROŠAVA, RUŽNA [40]. Pošto je rodom Egipćanka, AGARA je CRNE PUTI, GARA i ona je personifikacija NOĆI.

Kad je imao trinaest godina ISMAEL je OSUNĆEN, godinu prije nego se ISAK rodio. Iako stariji od ISAKA, ISMAIL nije bio ZAKONITI ABRAMOV SIN i nije imao pravo prvenstva. ISMAILOVI potomci su CRNI ARAPI.

Arapsko SUNA, SUNEI ne odnosi se na SUNCE, nego na MJESEC i MJESEČINU. MJESEC pripada noći, noć je CRNA, NEPRIJATNA i BEZAKONA, jer je pogodna za kriminal. Islam je nastao među Ara-pima i MJESEC je simbol islama. Muslimani su to naslijedili od preislamskih Arapa. Sljedbenici Mjese-ca prate kretanje Mjeseca po Mjesečevom kalen-daru i Mjesečev kalendar (ISMAIL) je STARIJI od Sunčevog kalendara (ISAK) te Mjesečev kalendar NIJE ZAKONITI BOŽIJI KALENDAR, nego je to SUNČEV KALENDAR.

ISAKOV sin je JAKOV, JAKOB ili JAKUB i o njemu je ova alegorija:

"A kad osta Jakov sam, tada se jedan čovjek rvaše s njim do zore. I kad vidje da ga ne može svladati, udari ga po zglavku u stegnu, te se Jakovu iščaši stegno iz zglavka, kad se čovjek rvaše s njim. Pa onda reče: pusti me, zora je. A Jakov mu reče: neću te pustiti dokle me ne blagosloviš. A čovjek mu reče: kako ti je ime. A on odgovori: Jakov. Tada mu reče: otsele se nećeš zvati Jakov, nego Izrailj; jer si se junački borio i s Bogom i s ljudima, i odolio si." (Postanak, 32,25-28)

Ime JAKOV, JAKOB ili JAKUB (᾿Ιακώβ) izvedeno je od keltske osnove YA ili JA sa značenjem JESAM, JA. Sa keltskim sinonimima COP (KOV), COB (KOB) i CUP (KUP) [41] ime JAKOV, JAKOB ili JAKUB znači JESAM DRŽAČ i to je BOG SUNCE, ovo vidljivo ili neko nevidljivo SUNCE, to ovdje uopšte nije važno.

Ime JAKOV, JAKOB ili JAKUB postanjem je od san-skritskog JAG sa sljedećim značenjima u izvede-nicama:

JAGAT = KREČUĆE, ŽIVO; SVIJET [42];
JAGALI, JAGILI, JAGULI = NAPREDAK, RAST [43];
JAGISU = SJAJ, BLJESAK [44];
JAGUNE = SUNCE {45];
JAGATTU = UNIVERZUM [46].

U keltskom JAGOTU (srodno srpskom JAKOST) JAG znači ČUVAM, ŠTITIM [47]. Ovo JAG je u srp-skom JAGO, JAGA (BABA), JAGODA, JAGORČE-VINA. JAG je JAK.

JAKOV je dobio nadimak ISRAEL (᾿Ισραὴλ) i to je složenica od IS + RA + EL. Keltsko IS znači KUĆA [48], RA je SUNCE, EL je BOG te ISRAEL znači:

IS + RA + EL > ISRAEL > IZRAEL = KUĆA BOGA SUNCA.

Zbog ozljede u zglobu STEGNA, Jakov je HRA-MAO. STEGNU je kuku, treći zglob od stopala. da se podsjetimo: ABRAM je GLEŽANJ; ISAK je KO-LJENO, JAKOV je STEGNO. Jakov, tj. Izrael HRA-MLJE, HROMI JAKOV ima DVANAEST sinova i to su DVANAEST mjeseci godine.

Zašto je Izrael HROM? Zato što je isti kao i HROMI DABA koji se SAVIJA kad ide. To je PADAJUĆE SUNCE od ljeta do zime, doba u kojem dan kraća. Sanskritsko DABH, DĀBHA je OZLJEDA [49] i to je Jakovljevo STEGNO. JAKOV iz biblijske, SETH iz egipatske i HROMI DABA iz slovenske mitologije jedan su BOG SUNCA.

Ima još jedna alegorija o Jakovu i ljestvama:

"I usni, a to ljestve stajahu na zemlji a vrhom ticahu u nebo, i gle, anđeli Božiji po njima se penjahu i slažahu. I gle, na vrhu stajaše Gospod, i reče: ja sam Gospod Bog Avrama oca tvojega i Bog Isa-kov,..." (Postanak 26,12-13)
Ove ljeste su solarni simbol SUNČEVE LJESTVE, simbolične ljestve po kojima se Sunce iz svoje najniže tačke južnog neba na dan zimskog solsticija "penje" ka sjevernom nebu i ljetnom solsticiju. Po-menuti vrh ljestava "koji ticaše u nebo" je najviša godišnja Sunčeva tačka na sjevernom nebu u danu ljenog solsticija i tu je SUNČEV, tj. BOŽIJI PRE-STOL u podnevu dugodnevice. Anđeli koji se penjahu i slažahu su dani pe-njanja i dani spuštanja Sunca.

Neki ove ljestve shvataju kao nivoe čovjekovog usavršavanja i oboženja na životnom putu ka ne-besima što je donekle tačno, jer niko ne može toliko da se usavrši i oboži da bi stigao do vrha i Boga. Neki, opet, priču o Jakovljevom rvanju sa Bogom tumače kao čovjekovu unutrašnju borbu, ali, to bi bila borba u želji čovjeka da pobijedi Boga i to je bogoborstvo, dakle to nije to! Glavni cilj vavilonskih Velikih magova, pisaca ove priče, jeste da se pred narodom nađe i opravda razlog postanja imena IZRAEL, imena "izabranog Božijeg naroda kome je JAHVE obećao vlast nad Gojima kao lažnom ljud-skom rasom u svijetu."

..............................
[1] Wilhelm Martin Leberecht de Wete,A Critical and Historical Introduction to the Canonical Scriptures of the Old Testament, Vol. I; Boston: Charles C. Little and James Brown, 1843, pg. 433.
[2] Ib. pg. 29-30.
[3] James Hastings, A Dictionary of the Bible, Vol. II; Edinburgh: T & T. Clark; New York: Charles Scribner's Sons, 1899, pg. 325.
[4] Ib.
[5] William Smith, Dictionary of Greek and Roman Geography, Vol. II; London: 1857, pg. 605.
[6] M. Bullet (Jean-Baptiste Bullet), Mémoires Sur La Langue Celtique, Tome II; Besançon: Claudi-Joseph Daclin, 1759, pg. 261.
[7] Ib. pg. 263.
[8] Ib.
[9] Ib. pg. 307.
[10] Ib. pg. 304.
[11] Ib. pg. 320.
[12] Ib.
[13] Ib. pg. 613.
[14] Ib. tome III, pg. 199.
[15] Edward Dwelly, A Gaelic Dictionary, Vol. II; Herne Bay: E. Macdonald & CO., The Gaelic Press, 1902-, pg. 539.
[16] M. Bullet (Jean-Baptiste Bullet), Tome II, pg. 40.
[17] Roger O'Connor, Chronicles of Eri; Being the History of the Gaal Sciot Iber: or, the Irish People; Translated from the Original Manuscripts in the Phoenician Dialect of the Scythian Language, Vol I; London, Printed for Sir Richard Phillips and Co., 1822, pg. 325.
[18] M. Bullet (Jean-Baptiste Bullet), pg. 2.
[19] Ib. Tome III, pg. 18.
[20] Ib. Tome II, pg. 2.
[21] Ib. Tome III, pg. 293.
[22] Ib. Tome II, pg. 39.
[23] M. Bullet (Jean-Baptiste Bullet), Mémoires Sur La Langue Celtique, Tome III; Besançon: Claudi-Joseph Daclin, 1759, pg. 51.
[24] Ib. pg. 52.
[25] Ib. Tome II, pg. 7.
[26] Ib. Tome III, pg. 328.
[27] John Richardson, A Dictionary, Persian, Arabic, and English; Oxford: The Clarendon Press, 1777, pg. 1050.
[28] Ib.
[29] Ib.
[30] Walter William Skeat, An Etymological Dictionary of the English Language; Oxford: The Clarendon Press; New York: Macmillan & Co., 1893, pg. 610.
[31] M. Bullet (Jean-Baptiste Bullet), Tome III, pg.
[32] Ib.
[33] Ib. Tome II, pg. 212.
[34] Ib. Tome III, pg. 164.
[35] Herodot, II, 106.
{36] Ib. pg. 223.
[37] Monier Monier-Williams, A Sanskrit-English Dictionary; Oxford, The Clarendon Press, 1960, pg. 236.
[38] M. Bullet (Jean-Baptiste Bullet), Tome II, pg. 74.
[39] M. Bullet (Jean-Baptiste Bullet), Tome III, pg. 335.
[40] M. Bullet (Jean-Baptiste Bullet), Tome II, pg. 22.
[41] Ib. pg. 356, 392, 398.
[42] Monier Monier-Williams,, Ib. pg. 408.
[43] William Reeve and [Daniel Sanderson, A Dictionary, Canarese and English, Revised, Corrected and Enlarged by Daniel Sanderson, Wesleyan Mission Press, Bangalore, 1858, pg. 443.
[44] Ib.
[45] Ib.
[46] Ib.
[47] M. Bullet (Jean-Baptiste Bullet), Tome III, pg. 36.
[48] Ib. pg. 52.
[49] Monier Monier-Williams,, Ib. pg. 469, 475.

Thursday, November 21, 2024

ELOHIMI (ANUNAKI) SU PREPRAVILI ADAMA


O redizajniranju, tj. prepravljanju preadamskog čov-jeka od strane Elohima Anunakija u Bibliji se govori kao o Božijem stvaranju čovjeka, što su netačni pre-vodi i falsifikati.

Kad se u Knjizi postanja govori o Božijem stvaranju, uvijek se koristi aorist, trenutno svršeno vrijeme i glagol STVORI. Evo nekoliko primjera:

"U početku stvori Bog nebo i zemlju.' (Postanak 1,1)
"I reče Bog: neka bude svjetlost. I bi svjetlost.." (Po-stanak 1,3)
"Potom reče Bog: neka se sabere voda što je pod nebom na jedno mjesto, i neka se pokaže suho. I bi tako." (Postanak, 1,9)
"I stvori Bog čovjeka po obličju svojemu, po obličju Božijemu stvori ga; muško i žensko stvori ih." (Pos-tanak. 1, 27)

Kad istiniti Bog stvara, čim rekne da se nešto stvori, to odmah postane, a gle ovo:

"Potom reče Bog: da načinimo čovjeka po svojemu obličju, kao što smo mi, koji će biti gospodar od riba morskih i od ptica nebeskih i od stoke i od cijele zemlje i od svijeh životinja što se miču po zemlji." (Postanak,1,26)

Ovaj "BOG" nekome ili nekima u svom društvu pre-dlaže da zajedno NAČINE čovjeka, da zajedno NA-PRAVE čovjeka. Da se nešto NAPRAVI treba duže da se radi i to nije trenutno stvaranje. U ovom sluča-ju ČINJENJA, tj. PRAVLJENJA čovjeka, "BOG" ima saradnike i ovog čovjeka PRAVI GRUPA BOGOVA, tkz. ELOHIMA, koji prepravljaju čovjeka po svojoj zamisli i svom planu da bi čovjeku od Boga datu božansku suštinu preokrenuli ka svom naumu i svojoj prirodi.

Govore nama da je EL, univerzalna drevna riječ, dakle i hebrejska riječ za BOG [1]:

"Hebreji su ovu riječ posudili od Kananaca. EL ima množinu ELIM, povremeno ELHM, ugaritskom; ali Hebrejima nije bila potrebna množina, iako je riječ o množini, 'ELOHIM je bio njihov redoviti naziv za BOGA." [2].

Kad su bezbrojni pisci Biblije u pitanju, tada imenica koja je kod drugih u obliku množina, kod sljedbenika Biblije to je jednina. Kod svih EL je vlastito ime sa značenjem BOG (jednina), a ELOHIM je zajednička imenica sa značenjem BOGOVI. Da bi sakrili istinu, vođe sljedbenika Biblije proglasili su da ELOHIM nije zajednička imenica u obliku množine, nego je i to "drevno vlastito ime hebrejskog BOGA".

Evo šta znači ime EL: keltskI EL = SAMOPOK-RETNA ENERGIJA,; SUŠTINA KRETANJA; UM; DUH; ANĐEL [3].

Kananci su Feničani i Filisteji i to su KIMERI, TRA-ČANI ili KELTI od kojih su sredinom 5. v. st. ere prisilnom judeizacijom u Jerusalimu i okolini stva-rani prvi Judeji. Keltski EL = AL = IL = OL = UL = ALL = OLL = BAL = BEL = SUNCE; BOG SUNCA [4].

Keltsko EL takodje je isto značenju keltskom CEL = SEL = GEL sa značenjem VIS, VRH; ZAKRIV-LJENO, SAVIJENO [5] i odgovara srpskom ČELO [6]. Evo još nekoliko keltskih riječi izvedenih od os-nove EL:

EL = ELO = ELF = ELFE = ŽIVAC; SNAGA; VILA, VILENJAK; DIVLJI DUH, HOBGOBLIN DŽIN, DŽINI [7];
ELA = LABUD [8];
ELAETH = VELIK [9];
ELEN = GODIŠNJI [10];
ELESTR = PERUNIKA; LJILJAN [11];
ELEZ = ANĐEL [12];
ELFEN = PLAVI PLAMEN [13];
ELI = MAST; LIJEK [14];
ELIO = POMAZATI [15].

I evo nas kod drugog hebrejskog imena za ELO-HIM, ime EL ELION, ime koje izvorno znači BOG POMAZANIK, BOG BOGOVA i evo EL ELIONA sa njegovim Anunakijima ELOHIMA, Vanzemaljcima sa kojima je on prepravio Adama po svom naumu, svojoj prirodi, slici i prilici:

"A jedan dan dođoše sinovi Božiji da stanu pred Gospodom, a među njih dođe i Sotona. I Gospod reče Sotoni: otkuda ideš? A Sotona odgovori Gos-podu i reče: prohodih zemlju i obilazih." (Jov 1,6-7)

Ime EL ELION prevode kao GOSPOD BOG ili samo GOSPOD.

Prepravljenom preadamskom čovjeku Vanzemaljci su dali ime ADAM koje znači isto što i ADAN [16]. Keltsko A u imenu ADAM je prijedlog mjesta OD [17]. Keltsko DAM isto je keltskom DAN [18] sa značenjem ZEMLJA [19]. Englesko, dansko i hol-andsko DAM je NASIP, OBALA, KOPNO i po tome ADAM (A + DAM) znači OD ZEMLJE, ZEMLJAN, ZEMLJANIN, DOMORODAC. Zemlja je Adamu MA-TER i englesko DAM znači MATER [20].

Kad je stvorio sav svijet i sve na svijetu, na kraju stvaranja pravi BOG EL u trenu je stvorio čovjeka i ženu i time se završava šesti dan stvaranja svijeta, a Bog odlazi u sedmi dan:

"I stvori Bog čovjeka po obličju svojemu, po obličju Božijemu stvori ga; muško i žensko stvori ih." (Pos-tanak. 1, 27)

A šta čini EL ELION sa svojim ELOHIMA, tj. BOGOVIMA nakon što je napravio čovjeka? Gle: na kraju stvaranja Adam nema ženu:

"I reče El Elion: nije dobro da je čovjek sam; da mu načinim druga prema njemu. Jer El Elion stvori od zemlje sve zvijeri poljske i sve ptice nebeske, i dovede k Adamu da vidi kako će koju nazvati, pa kako Adam nazove koju životinju onako da joj bude ime.

I Adam nadjenu ime svakom živinčetu i svakoj ptici nebeskoj i svakoj zvijeri poljskoj, ali se ne nađe Adamu drug prema njemu.

I El Elion pusti tvrd san na Adama, te zaspa; pa mu uze jedno rebro, i mjesto popuni mesom. I El Elion stvori ženu od rebra, koje uze Adamu, i dovede je k Adamu." (Postanak, 2,18-22)

Ovdje nema ono uobičajeno u priči o stvaranju, nema ono "Potom reče Bog: neka bude žena," nego EL Elion daje Adamu anesteziju, vadi mu rebro i od rebra pravi Adamu ženu (priču o Lilit su izmislili talmudisti i prvim vijekovima nove ere).

Po hronologiji Velike piramide Adam je redizajniran na kraju 5718. godine od početka našeg svijeta, 1656 godina prije ošteg potopa ili 4282 godine prije hrišćanske ere. To se potpuno slaže sa hronolo-gijom od Adama do opšteg potopa i od Adama do hrišćanske ere po hronologiji zvanične Biblije.

..............................
[1] Merrill C. Tenney, The Zondervan Pictorial Bible Dictionary, Regency Reference Library, Grand Ra-pids, Michigan, 1967, pg. 239.
[2] Ib. pg. 240.
[3] M. Bullet (Jean-Baptiste Bullet), Mémoires Sur La Langue Celtique, Tome II; Besançon: Claudi-Jo-seph Daclin, 1759, pg. 536.
[4] William Owen Pughe, A Dictionary of the Welsh Language, The Second Edition, Vol. II, Denbigh: Prin-ted and published by Thomas Gee, 1832, pg. 21.
[5] M. Bullet (Jean-Baptiste Bullet), Ib. pg. 536.
[6] Ib. pg. 296.
[7] Ib. pg. 536-538.
[8] Ib. pg. 536.
[9] Ib.
[10] Ib. pg. 537.
[11] Ib.
[12] Ib.
[13] Ib.
[14] Ib.
{15] Ib.
[16] Ib. pg. 13.
[17] Ib. pg. 1,13.
[18] Ib. pg. 433.
[19] Ib. pg. 13.
[20] Walter William Skeat, An Etymological Dicti-onary of the English Language, Second Edition, Oxford: The Clarendon Press, New York: Mcmillan & Co., 1893, pg. 151.