Wednesday, July 27, 2022

GLORY TO THE SUN, GLORY TO THE SUN GOD!

 GLORY TO THE SUN, GLORY TO THE SUN GOD!
............................................
THE CHURCH IS THE LEADER OF THE 2,000-YEAR WORLD EVIL, THE CHURCH IS THE LEADER OF THE ILLUMINATI, THE LEADER OF THE WORLD ECONOMIC FORUM, THE GREAT RESET AND THE REALIZATION OF THE PLAN OF THE NEW WORLD ORDER.
STRENGTHEN YOUR LOVE FOR GOD AND MAN AND SEPARATE FROM THE EVIL.


CRKVA JE VOĐA 2000-GODIŠNJEG SVJETSKOG ZLA, VOĐA ILUMINATA, VOĐA SVJETSKOG EKONOMSKOG FORUMA, VOĐA VELIKOG RESETA I REALIZACIJE PLANA NOVOG SVJ. PORETKA.
JAČAJTE LJUBAV PREMA BOGU I ČOVJEKU I ODVOJITE SEBE OD ZLA!

Wednesday, July 20, 2022

DOBA ISTREBLJENJA ČOVJEKA I ČOVJEČANSTVA (II)



Vođe ovog satanističkog plana su vrhovne duhovne vođe judaizma, budizma, hinduizma, hrišćanstva, islama, komunizma, članovi starih monarhističkih i aristokratskih porodica te ekonomsko-tehnološka multimilijarderska elita Amerike. Vrhovni vođa svima je Crkva, tj. Vatikan. Njihov globalni plan praktično je počeo da se ostvaruje od 2020. i čovječanstvo je od njih u dobu potpunog istrebljenja.  OVAJ SVIJET NE MOŽE I NEĆE DUGO TRAJATI! OVO JE UŽASNO VRIJEME UŽASNIH STRAHOTA KAO PRED NOJEV POTOP!

DOBA ISTREBLJENJA ČOVJEKA I ČOVJEČANSTVA (I)

https://www.facebook.com/338596396870482/videos/1417092152121714/

Vođe ovog satanističkog plana su vrhovne duhovne vođe judaizma, budizma, hinduizma, hrišćanstva, islama, komunizma, članovi starih monarhističkih i aristokratskih porodica te ekonomsko-tehnološka multimilijarderska elita Amerike. Vrhovni vođa svima je Crkva, tj. Vatikan. Njihov globalni plan praktično je počeo da se ostvaruje od 2020. i čovječanstvo je od njih u dobu potpunog istrebljenja.  OVAJ SVIJET NE MOŽE I NEĆE DUGO TRAJATI! OVO JE UŽASNO VRIJEME UŽASNIH STRAHOTA KAO PRED NOJEV POTOP!

Sunday, July 17, 2022

HRIŠĆANSTVO JE ILUMINATSKA RELIGIJA




SRBI SU POBIJEDILI NA KOSOVU 1389.

(Pismo kralja Tvrtka Kotromanića gradu Trogi-ru) 

 

        U istoriji nije poznat slučaj da se nakon vojne pobjede car pobjedilac povlači sa poprišta i sa svom vojskom napušta zemlju pobijeđenog protivnika. Strani pobjedilac trijumfalno zauzima prestonicu u zemlji pobijeđenog vladara, masakrira vojno spo-sobne muškarce i nakon opšte pljačke, silovanja i odvođenja u roblje, pobjedilac po svim gradovima postavlja svoju vojsku sa predstavnicima svoje administrativne vlasti radi ubiranja poreza. Bajazit nije učinio bilo šta od toga, on nema vojne snage da to uradi, jer se izgubivši bitku povukao sa Kosova.

        Kralj Tvrtko I Kotromanić (1338 – 1391), kralj Srba i Bosne, savremenik Kosovske bitke, može se reći i vrhovni zapovjednik sve srpske vojske na Kosovu, iz prestonog Bobovca u Bosni 1. avgusta 1389. godine, mjesec i po dana nakon bitke, piše pismo i obavještava upravu svog grada Trogira:

        “Onoga ohologa vražjega sina i slugu neprijatelja imena Krstova i cieloga roda čov-ječjega .. nevjernoga naime Amurata, koj si bio pokorio mnoge narode .. i koj bješe već došao s dvjema svojima sinima i sa sljedbenicima Turcima i naše zemlje uznemiriti u nakani da kasnje navali i na vaše, napokon sraživši se s njima dne 15 lipnja .. nadvladasmo tako, da malo od njih žive iznesoše glave.” [1]

Cijeli mjesec i po nakon bitke Tvrtko javlja o pobjedi srpske vojske, dakle to nije mogla biti pogršena vijest.

Knez Lazar je 1377. g. priznao Tvrtka za kralja svih Srba i nasljednika krune Nemanjića, pa se zato i ova pobjeda pripisivala Tvrtku, kao kralju svih srpskih zemalja. 

        Tvrtkova vojska sa najboljim vitezovima i ratnicima tadašnje Bosne, pod komandom vojvode Vlatka Vukovića, učestvovala u boju na Kosovu. Po povratku sa Kosova, kao glavnokomandujući kraljeve vojske, Vlatko je kralju Tvrtku morao lično podnijeti izvještaj o ishodu borbe. Takav je raport bio prije Kosova, bio je onda i takav je danas: glavnokomandujući nakon bitke podnosi izvještaj svom vrhovnom zapovjedniku!

        Citat iz odgovora na Tvrtkovo pismo iz Italije:

        "I ako smo mi još odavno odavno dobro znali koje iz pričanja koje iz mnogobrojnih pisama za tu pobjedu s više nispolanu vašemu veličanstvu, za pobjedu 15-ga prošloga Juna nad bezumnim ponošljivcem Muratom...." [2]

Dakle to nije bilo jedno pismo o srpskoj pobjedi! A gdje su nestala sva ta pisma u kultno pedantnom vođenju ondašnje mletačke administracije? Sakrivena su u tajnim arhivama i tako su postala nedostupna istoriji, a ovo Tvrtkovo pismo kao najoriginalniji i najvjerodostojniji istorijski dokument Srbi namjerno odbacuju.

        Zašto većina današnjih Srba ne voli objavljivanje ovog pisma? Zato što im dira u lažima zavedenu svijest u koji je usađena kultna laž crkve o srpskom porazu na Kosovu i o slavi i svetosti kneginje Milice, a ona je 1392. godine, dakle treće godine nakon bitke, svojim dobrovoljnim vazalnim ugovorom sa Bajazitom dala krila Turcima za kasnija osvajanja Balkana poklanjajući Turčinu vlast na Srbijom davši mu svoju najmlađu kćerku Oliveru u harem kao zavjetni zalog svog ogavnog ugovora.

        Zatečeni i zbunjeni otkrićem ovog dokumenta neki istoričari su počeli da buncaju kako je "zbog velikih gubitaka na obe strane  bitka bila neriješena"!?  Kako bitka može biti neriješena, pobogu, nije to nogometna utakmica? Branilac svoje zemlje, svog naroda, branilac svoje čeljadi, svoje kuće i ognjišta potukao je agresora i agresor je pobjegao sa poprišta. To se u kod svih ljudi i naroda na svijetu i u istoriji oduvijek zvalo pobjedom. 

        Bog je Srbima podario pobjedu, ali je izdajnička crkva taj veliki i slavni podvig srpske vojske svojim lažima pred istorijom i cijelim svijetom u srpski plačevni poraz pretvorila. Crkvi treba narod slomljenog duha, jer ne hrle u crkvu oni što pjevaju, već oni što plaču!

        Istorija nije vjera koja počiva na dogmatima kao vječnim božanskim istinama, nego počiva na istorijskim dokazima pisane i materijalne prirode. Kad se nađe originalniji i nekom istorijskom događaju vremenski bliži dokument, istorijske činjenice nastale po mlađim dokumentima, mitologiji ili pretpostavkama se mijenjaju, ali u slučaju Srba, to nije slučaj!

.........................
      [1] Franjo Rački, Pokret na slavenskom jugu koncem XIV i početkom XV stoljeća, Rad JAZU, Knjiga III, Zagreb, 1868, str. 94.
      [2] Stojan Novaković, Italijanski arhivi i naša istorija, Glasnik srpskog učenog društva, Knjiga XI, Sves-ka XXVIII staroga reda, Beograd, 1870, str. 436.

Tuesday, July 12, 2022

GOTI, GETI ILI SLOVENI SRUŠILI SU ZAPADNO RIMSKO CARSTVO


      “Mnogi autori, kao Appianus Alexandrinus, i Ph. Cluverius pod imenom Kelti uključuju Gale, Ger-mane, Spanijarde, Britone, Ilire, itd. ali je sigurno to da Polybius, Diodorus, Plutarch, Ptolemy, Strabo, Athenæus and Josephus zovu ove narode koji su zauzeli Galiju, Keltima.” [1]
     “Cluverius u svojoj ‘Germania Antiqua’, objavljenoj 1616. dokazuje da Iliri, Germani, Gali, baskijska plemena i drevni Britoni, svi govore dijalekte jednog i istog jezika, koji je, računajući po njemu, bio keltski, i on iznosi sebi u prilog najimpozantniju naučnost.” [2]
      “Monosyllabic Primeval Language > Agglutinate: Turanian > Amalggamate: Japhetic or Iranian or Indoeuropean > Celtic: Thracian or Illirian…” [3]
      “Identitet Tračana i Ilira je dokazan od drevnih pisaca upućujući, neki raniji i neki kasniji, na jednan isti narod.” [4]
      “Jezik Kimera nije poznat. Pretpostavlja se da je bio trački, da su govorili tračko-ilirskim, ili indo-iranskim…” [5]
      "Tamo su bili Brigi, rod Kimera, koji su prešli preko, iz Trakije u Aziju pod imenom Frigi, neko vrijeme nakon Trojanskog rata, kadgod da se to dogodilo." [6]
Kimeri (kasniji Kelti) i Tračani jedan su rod:
     "Kimeri, ili odvojeno pleme njihovo, zvano Treri...." [7]
Nakon toga Strabon opet kaže:
      "Sljedeći dio zemlje bio je okupiran od strane Trera, koji su također bili Tračani...." [8]
      “CIMMERII, ōrum, tračko pleme sa boravištem na Dnjepru.” [9]
      “Posebno je zaključeno da su drevni Kimerci i njihovi potomci Tauri od Herodota i narodi potčinjeni kraljevima Kimerskog Bosfora, među kojima su nađena tračka imena Kotis, Rheskuporis, Rhæmetalkes, Mæsades, Berisades, Medosades, bili su tračkog porijekla.“ [10]
      “Istoričari izvještavaju o Aezir narodu kao Trako-Kimerima, jer su Trojanci od tračkih predaka.” [11]
Pominjući Herodota ovaj autor kaže:
      “Svi narodi sjeverno od Grka zvani su nekad od njih Tračanima, uključujući Kimere, i kimerijski Kerčonis nekad je zvan Taurika ili Trački Kerčonis.” [12]
      "Vidjeli smo da je u prehelenističkom periodu vladajuća klasa Pantikapeuma bila cimerijanska i da su Kimeri Tračani." [13]
      "Ser Isak Njutn (Chron., p. 1125) piše: 'Drevni stanovnici Dakije (Transilvanija, Moldavija i Valačija) od Grka su zvani Geti, od Latina Daci, a sami su se zvali Gotima'." [14]
      “Nema sumnje da su Daci ili Dani, kao i Geti ili Goti, bili svi od rase zvane Kimbri. Kimbri su takođe Kimeri, od tračkog su originala takođe, ili su Tračani bili Kimeri, što nije ni bitno.” [15]
      I ko je srušio zapadno Rimsko carstvo? Zaključujući po navedenim citatima Rim su srušili oni što su ih Grci zvali Getima, Latini Dacima, a oni su sebe zvali Gotima: Goti su Dačani, Dačani su Tračani, Tračani su Kimeri.
      Istorijska je prevara i naučna laž ranije i ondašnje Germane poistovjećivati sa kasnijim Nijemcima, jer Cezar kaza da su Kelti Belgi (Belgae) porijeklom Germani:
      "Plerosque Belgas esse ortos a Germanis", tj. potiču od Kelta iz Germanije.
      Šta znači ime “Got” i “Goti” (gotski Gut-þiuda, latinski Gothi)? Najstariji zapisi imena GOT nalaze se na sumerskim pečatima kao titularno ime sumerskog cara Sargona:
      “Na jednom od ovih pečata on nosi ime ‘Sagara,’ identično sa jednom njegovom solarnom titulom u indijskim epovima; na drugom ‘Sag’ što je očigledno skraćeno od ‘Sagara’. Na tri od ovih njegovo ime je na-pisano ‘kralj Gin’ (Shar-um-Sharu-Gin) i na dva piše ‘Gan’ ili ‘Gana’. Na tri od njih on je dodao titulu Gūt (ili ‘Goth) i na jednom on sebe naziva ‘Veliki Khāti’ (ili Khatti, ili ‘Hitt-ite).” [16]
Kao i svi carevi tako i Sargon sebi pripisuje titule solarnog značenja. Titula Gothima isto značenje kao i ime Got. Kanarisko gottu znači znaksimbolslovo [17]. Kanarisko ghaṭṭi (koje znači jaknesalomivmoćanbistar [18] odgovara sumerskom Khatti.
      Pošto su Goti bili Dačani, Dačani bili Tračani, Tračani bili Kimeri, Kimeri bili Kimbri, Kimbri su bili Kelti, Kelti bili Gali, dakle u preživjelim keltskim dijalektima treba tražiti značenje imena Got.
      Starokeltsko goth (gaelik gath) je sunčani zrak, žargulja (dio kola) [19]. Tako dolazimo do zaključka da je sumerski korijen Gū- u sumerskom Gūt istoznačan starokeltskom go- u staro-keltskom goth i korijenu ga- u gaeliku gath i srpskom gu- u riječima gulja, jegulja, guja, guta, guber. Od istog korijena gu- je tursko Gunes sa značenjem Sunce [20], tartarsko gundus što znači dan [21], velško gunneisa značenjem vrelinavelika vatra [22], velško gotgothgothi što znači ponos [23] i sa istim značenjem korniško gothysgothis [24].
      Irsko gorm počinje korijenom go- i znači toplota, grijati [25]To isto znači i srp-sko gorjeti. Starokeltsko goth je sunčani trak, pravac, žica, struna [26]I eto nas kod ime-na Tračana: trakTrakoi > Tračani = Dačani = Geti = Goti i sve se odnosi na Sunce, jer je srpsko go znači čisto, mlado [27]. Golot je sjaj, kristal, biljur [28], god je simbol, znak slova O kruga Sunca u vremenu godine (kanarisko gottu), ali je i veselje, proslava, slava [29]. Gotsko God znači Bog [30].
Sve što je nalik na go je s godno, tj. zgodno (lijepo i privlačno), a Goti su kao Sunčevi tračni traci, sjajni, proslavljeni, Slavni liuda (gotsko liuda znači narod i od toga je sveslovensko ljudi [31].
      “Procopius i Jornandes, Jerome i Spartian slažu se u identičnosti Geta i Gota. Ova indentičnost      podržana je visokim autoritetom W. Grimm čiji argument, izvučen iz teutonskog karaktera dačanskog imena biljke Dioscorides, nedavno je s velikom sposobnošću potvrđen od Mr. Douse. Canon Rawilson ide tako daleko da potvrđuje da je ‘identitet Geta sa Gotima kasnijeg vremena više nego vjerovatna pretpostavka i može se smatrati istorijskom sigurnošću." [32]
      I ko je u 5. vijeku srušio Rim? Srušili su Dačani Geti ili Goti, a to su Tračani ili Slaveni izvan granica Rimskog carstva:
      "Geti ili Slaveni napadaju granicu Trakije..." [33]
      "Sedma knjiga govori o nesređenim redovima Rimljana i o njihovim hrabrim uspjesima protiv Slavena ili Geta; jer su se tim imenom prije nazivali." [34]
I da  ne zaboravimo: u vrijeme kad su zauzeli Rim, ovi Goti, tj. Slaveni, bili su hrišćani, arijanci.
…………………………..
[1] The Southern Rewieu, Vol. 5, February & May 1830, Charleston: Printed and published by A. E. Miller, 1830, pg. 367.
[2] The New York Review, Vol. 1, New-York: Geoge Dearborn & CO, 1837, pg. 111.
[3] David N. Livingstone, Adam's Ancestors: Race, Religion, and the Politics of Human Origins; Baltimore: The Johns Hopkins University Press, 2008, pg. 103.
[4] The Edinburgh Magazine and Literary Miscella-ny, Vol. 15; Edinburgh: Printed for Archibald Constable and Company, 1824, pg. 135.
[5] Carl Waldman and Catherine Mason, Encyclopedia of European Peoples, Vol. 2; New York: Facts On File Inc., An Imprint of Infobase Publishung, 2006, pg. 175.
[6] Edward Davies, Celtic researches, on the origin, traditions & language of the ancient Britons; London: Printed and sold by J. Booth, 1804, pg. 205.
[7] Strabon, I,3,21.
[8] Ib. XIII,1,8.
[9] Frederick Percival Leverett, A New and copious lexicon of the Latin language; Boston: J. H. Wilkins and R. B. Carter, and Hilliard, Gray and Co.; New York: Leavitt, Lord & Co., 1836, pg. 140.
[10] James Cowles Prichard, Researches Into the Physical History of Mankind, Thirdh Edition, Volume 3 – Part I; London: Sherwood, Gilbert and Piper, 1841, pg. 474.
[11] Roger Calverley, The Primal Runes: Arche-types of Invocation and Empowerment, Preface XI;, Twin Lakes, Wisconsin: Lotus Press, 2005.
[12] John Pym Yeatman, The Shemetic Origin of the Nations of Western Europe; London: Burns and Oates, 1879, pg. 213.
[13] Michael Rostovtzeff, Iranians and Greeks in South Russia; Oxford, The Clarendon Press, 1922, p. 67.
[14] John Pym Yeatman, The Shemetic Origin of the Nations of Western Europe; London: Burns and Oates, 1879, pg. 212; Charles Adiel Lewis Totten, The philosophy of history, New Haven, Conn.: The Our Race Publishing Company, 1891. pg. 81.
[15] Ibid.
[16] Laurence Austine Waddell, Egyptian Civilization: its Sumerian Origin and Real Chronology; London, Luzak & Co., 1930, p. 29.
[17] William Reeve, A Dictionary Canarese and English, Revised; Bangalore: The Wesleyan Mission Press, 1858, p. 393.
[18] Ibid., p. 402.
[19] Edward Dwelly, A Gaelic Dictionary, Vol. I; Herne Bay: E. Macdonald & CO., The Gaelic Press, 1902-, p. 518, 480.
[20] Arthur James Johnes, Philological proofs of the original unity and recent origin of the Human Race; London, Samuel Clarke, 1843, p. 21.
[21] Ibid.
[22] Ibid.
[23] Titus Levis, A Welsh-English dictionary: Geirlyfr Cymraeg a Saesneg; Carmarthen, J. Evans, 1815, p. 141.
[24] Frederick W. P. Jago, An English-Cornish Dictionary; London: Simpkin, Marshall & Co.; Plymouth: W. H. Luke, Printer and Publisher, 1887, p. 125.
[25] Arthur James Johnes, Ibid. p. 21.
[26] Robert Archibald Armstrong, Gaelic Dictionary; London, Printed for James Duncan, 1825, p. 309.
[27] Petar Skok, Etimologijski rječnik hrvatskoga ili srpskoga jezika, Knjiga I; JAZU, Zagreb, 1971, str. 582.
[28] Ibid.
[29] Ibid., str. 583.
[30] Henry Bradley, The Story of the Goths, Apendix; New York, G. P. Putnam’s & Sons; London: T. Fisher Unwin, 1888, p.369.
[31] Ibid.
[32] Isaac Taylor, Greeks and Goths: A Study on the Runes; London: Maccmilan And Co., 1879, p. 44.
[33] Barthold Georg Niebuhr, Corpus Scriptorum Historiae, Continuata 10, Immanuel Bekkerus, Theophylacti Simocattae, Historiarum, Libri Octo; Bonae, Impensis Ed. Weberi, 1834, p. 9.
[34] Ibid. p. 14.

TRIKA , TRISKEL ILI TRISKELION

Thursday, July 7, 2022

SRBI U BORBI SVJETLOSTI I TAME

Zašto se Srbima dešava sve što im se dešava? Iza svega stoji preko 2520 godina star plan o stvaranju Novog svjetskog poretka u kojem neće postojati posebni narodi ni različiti jezici ni različite kulture ni vjere, nego samo jedan narod pod imenom ljudi, Zemljani. Začetnik plana je vavilonska masonerija Tame koja je prisilom od 5. v. st. ere počela da stvara judaizam. Dakle su Judeji kao narod stvoreni u Jerusalimu i okolini nasilnom judaizacijom tek od 5. v. st. ere, a stvoreni su od Srba (Tračana ili Kelta) i domaćeg semitskog stanovništva (hebrejski jezik nije postojao ni na početku hrišćanske ere, govorilo se i pisalo aramejskim, smjesom tračanskog i semitskog).
Onda su vavilonski masoni Tame poslali svoje probrane masone da u narodu Svjetlosti osnuju novu vjeru, vjeru u Čovjekoboga i preko Čovjekoboga da zadobiju vlast nad narodom Sunca, tj. nad Starosrbima, onda zvanima Tračanima, Ilirima i Keltima, jer su Srbi preko svojih prvih postpotopskih roditelja imali svoje masone (mudrace) Svjetlosti, koji su se kasnije opirali prevari vavilonskih masona Tame.
Da bi podrovili i srušili snagu srpskih masona Svjetlosti, masoni Tame su prvo potkupljivali neke srpske poglavice i na zlato pohlepne neke masone Svjetlosti, inicirali ih u svojim ložama i slali u njihove krajeve da rade zle poslove u svom narodu ne bi li narod odvojili od Svjetlosti. Tako su ovi nagovorili Srbe da počnu prinositi ljudske žrtve na oltarima svoga Boga, svojih bogova i božanstava, navodno “radi dobrobiti svoje i opšteg dobra naroda”. I tako počela tama među nekim vodećim Srbima, ali nikad nisu svi srpski masoni Svjetlosti prihvatili to zlo, niti je to sav narod odobravao i prihvatao, nego su ostali vjerni principima Svjetlosti.
Da bi pobijedili nadmoćnog neprijatelja Tame, vavilonski masoni Tame shvataju da moraju mijenjati metode borbe sa masonima Svjetlosti i osmisle da u ime Boga i pobožnosti infiltriraju svoje ljude u narod Svjetlosti, da njihovi ljudi počnu propovijedati novu vjeru i pridobijati srpski narod u svoje redove. Tako su odabrani vavilonski masoni Tame otišli po raznim zemljama naroda Svjetlosti propovijedajući i stvarajući novu vjeru prvo nazvanu krestjanstvo, a onda preimenovanu u hrišćanstvo. Nova vjera prvo se ukorijenila među robovima i sirotinjom, jer je robovima i sirotinji obećavala vječno carstvo nebesko, samo ako vjeruju.
I kroz vijekove prevarom i potkupljivanje nakon robova u hrišćanstvo tajno počinju da se iniciraju članovi rimske aristokratije i oficiri kao politički protivnici careva i njihovih istomišljenika. Tako se uporedo sa mitraističkim misterijama u Rimskom carstvu sve više šire crkvene misterije, iako je hršćanstvo bilo javno zabranjena vjera.
Obavještajci cara Konstantina izvještavali su svog cara o svim zbivanjima na terenu, pa i o hršćanima i njihovim tajnim okupljanjima. Konstantin je shvatio da se nalazi između dvije vatre: sa jedne strane imao je javne rivale i neprijatelje među mitraističkom aristokratijom i oficirima, a sa druge strane tajne hrišćane kako među aristokratijom, tako među oficirima, vojskom i u narodu. I da bi umanjio broj svojih neprijatelja, Konstantin priznaje hrišćanstvo zakonitom vjerom, i ubrzo glavnom ideologijom svoga carstva. Tako se san vavilonskih masona Tame ostvario: njihovo tajno društvo postaje gospodar vlasti nad Srbima unutar Rimskog carstva, a samim tim stiču popuno zakonsko pravo da carskom vojskom progone i istrebljuju narod Svjetlosti, tj. Srbe.
Ne dugo iza toga propada Zapadni Rim i ruši se rimska država utemeljena na rimskom pravu i počinje Veliki reset masona Tame: ukida se slobodni stalež i uspostavlja feudalni politički sistem u kojem je vladar potčinjen crkvi i štiti crkvu, dok crkva njemu pred narodom daje apsolutni vlast u kojoj sve u državi postaje carska imovina, počev od drveta i zeca u šumi do sedla i konja pod vlastelinomm i sav do tada slobodni narod pretvara se u vladarevo roblje.
Svoj prvi Veliki reset početkom feudalizma krvavo su proslavili vavilonski masoni Justinijanovim ubijanjem miliona i miliona pripadnika naroda Svjetlosti “pagana i jeretika”, ali ni to nije dokrajčilo Srbe kao narod Sunca i Svjetlosti, niti je istrijebilo srpske mudrace Svjetlosti.
Prolaze vijekovi, a Crkva nikako da pokori sve Srbe tamom svoje apsolutne vlasti. I Dosjete se zlikovci crkveni, dosjete se da okrenu Srbe protiv Srba. Tajnim dogovorom 1054. Crkva stvara veliki raskol i dijeli se na dvije “neprijateljske” strane, dijeli se na Ortodoksnu i Rimokatoličku, a granicu postavljaju po sred sredine balkanskih Srba. To je vrijeme početka širenja mržnje između Srba rimokatolika i Srba nerimokatolika, to je novi plan istrebljenja srpskog naroda i istrebljenja srpskih masona Svjetlosti.
Između grčke Ortodoksne i vatikanske Rimokatoličke crkve našli su se balkanski srpski krstjani i srpski nehristijanizovani starovjerci. Krstjani jesu priznavali Isusa po nekom svom shvatanju, ali nisu priznavali sve dogmate niti kanone Ortodoksne i Rimokatoličke crkve, nego su svoje hrišćanstvo uklopili u staru prehrišćansku vjeru čuvajući sve prehrišćansko znanje i prehrišćanke narodne običaje, tako da velike vjerske razlike između pokrštenih i nekrštenih Srba u svakodnevnom životu skoro i nije bilo. I jednima i drugima ostalo je vjerovanje da je Bog obučen u Sunce, svaki praznik zajedno su proslavljali. Iako su mnoge od tih običaja crkva i vrijeme iskorijenili, neki si ipak pretekli do naših dana.
U drugoj polovini 12. vijeka vavilonska Tama u ondašnjoj Duklji pronalazi Nemanju, čovjeka o čijem se imenu i prezimenu njegovog oca ništa ne zna, daje mu veliku materijalnu i vojnu podršku te rimokatolički ratnik Nemanja sa vojskom biva upućen u jezgro srpkog krstjanstva i starovjerja: u Rašku da izvrši duhovnu i političku revoluciju i obavi postavljeni mu zadatak. Odmah po dolasku u Ras prima Nemanja krstjansko miropamozanje i odlazi istočnije i zauzima nekadašnji očev posjed u Raškoj.
U to vrijeme Srbi su zivjeli starim plemenskim načinom života. Nisu imali jednog starješinu, nego je svaka župa na svom lokalnom saboru birala svog župana, a opšte problem rješavaili su na velikom saboru. Kad je Nemanja stigao u očev kraj, odmah je počeo da se ponaša kao vrhovni vladar Raške, na što su ga ostali župani upozorili da to ne smije činiti. Nemanja pokreće vojsku na njih, žari i pali ubijajući dvanaest srpskih župana, a ostali pred razjarenom nemani sa svojim porodicama bježe iz Raške. Onda Nemanja sebe proglašava velikim i jedinim županom Raške i gle “čuda”: odmah ga priznaju ga i grčki car i papa!
I vladao je Nemanja godinama kao veliki župan i ne dugo nakon povratka iz jedne posjete Carigradu, oko 1186. Nemanja saziva sabor na kojem pokreće novi građanski rat, ali ovaj put protiv Crkve krstjana, protiv njenih arhijereja, protiv njenih zaštitnika među gospodom i protiv krstjana vjernika i starovjeraca, jer mnogo je tada bilo Srba stare prihrišćanske vjere koji su težili starom plemenskom sistemu, a Nemanja je zavodio fedudalni.
I opet pobijedi Nemanja, sela popali, narod mnogi pobije, arhijereje krstjanske koje stigne pobije mačem i ili na lomači spali, nekima i jezike odsiječe. I naredi Nemanja svojim poslušnicima da po cijeloj državi njegovoj pokupe sve postojeće knjige i naredi da se knjige popale. I bude tako! Mnoge izbjeglice prebjegoše u tada krstjansku Bosnu. Tako je nakon spomenutog Justinijanovog genocida nad Srbima, Nemanjino ubijanje Srba i srpskih srpskih masona Svjetlosti drugi je crkveni genocid nad Srbima.
Odmah nakon pobjede nad krstjanima Nemanja uvodi grčku Ortodoksnu crkvu kao zvaničnu crkvu svoje države i zabranjuje sve prehrišćansko u što su spadale i krsne slave (Nemanjići i njihova vlastela nisu slavili slave). Prvi starješina Nemanjine crkve bio je Grk, Nemanjin duhovnik, savjetnik i njegov pratilac u Carigrad i iz Carigrada.
Srpski mudraci Svjetlosti izbjegli iz Nemanjine države svojoj braći u Bosni nastavljaju svoju misiju u Bosni i po Dalmaciji, ali papa prijeti krstašima prema Bosni, dok su preostali krstjani u Raškoj prešli u katakombe ilegalno na brežuljcima gradeći podzemna kapišća bilježeći svoje nadgrobnike solarnim simbolima..
I prolazili su vijekovi, propadoše i nestaše Nemanjići i njihova vlastela, a dođoše Turci i porobiše narod. Episkop Nikolaj Velimirović kaže negdje u svojim djelima da je Bog poslao pobožne Turke da bi bili pobijeđeni obezboženi srpski velikaši.
Tako je istrebljenje Srba i srpskih masona Svjetlosti spriječeno za vrijeme turske okupacije, ali je i dalje pripremano preko crkve. I Turci nad svim Srbima pokloniše duhovnu vlast nemanjićkoj grčkoj crkvi kao svom velikom savezniku. I opet poče crkvena propaganda i asimilaciji preostalih bosanskih krstana u Ortodoksnu i Rimokatoličku vjeru uporedo sa islamizacijom. I do 20. vijeka skoro potpuno nestade krstjana kao srpskih masona Svjetlosti i poče se gasiti Svjetlost u Srbima i nad Srbima.
U saradnji sa dvojicom srpskih pohlepnih patrijarha u prvoj polovini 18. vijeka napravio je Vatikan treći genocid nad Srbima svojom, turskom i crkvenom rukom pobivši i iselivši sa Kosova oko pola miliona Srba, a na pusta imanja i u prazne kuće odmah se useliše Šiptari iz albanskih gudura. Time je počelo zvanično plansko stvaranje nove nacije Alabaca, države Albanije i otimanje srpskog Kosova.
Ode i tursko carstvo, propala turska vlast, a crkveno zlo opet preko crkvenih masona Tame pade po srpskom narodu kroz Prvi svjetski rat i nad Srbima četvrti genocid vojske crkvenih masona Tame. Opet oko 1,5 milion Srba pobijeno, oko 2 miliona računajući i one prisilno mobilisane u vojsku vatikanske vojske Tame.
Nakon Prvog sv. rata ne htjedoše srpski masoni Tame da stvore posebnu i cjelovitu državu Srba, nego radi nastvka plana istrebljenja Srba po želji Vatikana i cionista u engleskoj monarhiji i vladi, stvoriše Jugoslaviju u kojoj se u Drugom sv. ratu nad Srbima izvrši peti genocid crvenih masona Tame. Opet bi oko million i po Srba pobijeno.
I to prođe i nastade vrijeme Titovog iluminatskog komunizma (komunizam je izmislila rana jerusalimska crkva apostola Petra). Kako je pod Titom bilo zna se: tajna noćna ubijanja, sela su opustila, njive zarasle, putevi neprohodni, sve ode u gradove po fabrikama. Nestankom pravog srpskog seljaka, nestade u Srbima mudrosti i Srbi svoj razum, sebe i svoje porodice predadoše Iluminatu Slobodanu Miloševiću i Iluminatima SPC.
I rasparča se i raspade Jugoslavija od onih istih koji su stvorili Jugoslaviju i opet počeše rat i šesti genocid nad Srbima izvedoše. Ovaj put sinovi Tame nisu otrpili a da po Srbima oružjem iz vlastitih ruku ne pucaju. I Srbe iz Hrvatske, iz zapadne i srednje Bosne i sa Kosova u svijet otjeraše i evo u ove godine i dane nad cijelim svijetom genocide provode.
A Srbi, dozvaše li se Srbi razumu i pameti? Ne, nažalos ne, jer Srbi tumaraju u tami Tame kako na Balkanu tako širom svijeta. Duboko zagrizli na prevarnu vavilonsku udicu lukavih judejskih ribara sad se Srbi sa svojim judeomasonskim Čovjekobogom kao ribe na suvom koprcaju i više vole da pocrkaju, nego li svom razumu, Suncu i Bogu Svjetlosti da se vrate ... a možda više i ne mogu, ne znam, Bog zna?