Monday, March 29, 2021
SIMBOL "C" SA SRPSKOG GRBA
KO PAMETI IMA, SHVATIĆE
KO PAMETI IMA, SHVATIĆE, A KO SE PAMETI ODREKAO RADI VJERE U ISUSA, NJIHOV JE SARADNIK NA VLASTITOM UNIŠTENJU SEBE, SVOJE PORODICE, PLEMENA, NARODA I CIJELOG SVIJETA!
666
Thursday, March 25, 2021
DUH ISTINE NIJE LAŽ
"U početku stvori Bog nebo i zemlju. A zemlja bješe bez obličja i pusta, i bješe tama nad bezdanom; i duh Božji dizaše se nad vodom." (Knjiga postanja,1,1-2)
MAGIJSKA MOĆ RITUALA OKULTNIH MISTERIJA
"Nisam došao da donesem mir, nego mač." (Isus iz svoje crkve)
"JHVH" NIJE IME, VEĆ BROJ
Saturday, March 20, 2021
SPC POZIVA VJERNIKE NA VAKCINACIJU
SRBI, VI ČADA DUHOVNA SVJATAGO VAM SAVE, ZAISTA VAM PREPORUČUJEM DA POSLUŠATE "PREOSVEĆENOGA" EPIČKOPA VAŠEGO, A ON VAMA ZA VAŠE "DOBRO" PREPORUČUJE:
PRIMJEROM POKAŽITE DA STE UZ SVOJU SPASONOSNU CRKVU I SVI NA VAKCINACIJU!
Thursday, March 18, 2021
ILUMINATSKI “KAMENI VODIČI” (I)
1. ODRŽAVAJTE LJUDSKU POPULACIJU ISPOD 500 MILIONA U STALNOJ RAVNOTEŽI S PRIRODOM.
2. USMJERAVAJTE RAZMNOŽAVANJE MUDRO - POPRAVLJATI IZDRŽLJIVOST I RAZNOLIKOST.
3. UJEDINITE ČOVJEČANSTVO NOVIM ŽIVIM JEZIKOM.
4. VLADAJTE STRAŠĆU – VJEROM – TRADICIJOM – I SVIM STVARIMA ODMJERENIM RAZUMOM.
5. ZAŠTITITE LJUDE I NACIJE PRAVEDNIM ZAKONIMA I NEPRISTRANIM SUDOVIMA.
6. DOPUSTITE SVIM NARODIMA SAMOUPRAVU, A VANJSKE SUKOBE PREPUSTITE SVJETSKOM SUDU.
7. IZBJEGAVAJTE BEZNAČAJNE ZAKONE I NEPOTREBNE SLUŽBENIKE (BIROKRACIJU).
8. URAVNOTEŽITE LIČNE SLOBODE S DRUŠTVENIM OBVEZAMA.
9. SLAVITE ISTINU – LJEPOTU – LJUBAV – TEŽEĆI HARMONIJI S BESKONAČNIM.
10. NE BUDITE RAK ZEMLJE – OSTAVITE PROSTORA PRIRODI – OSTAVITE PROSTORA PRIRODI.
“NEKA OVO BUDU STIJENE VODILJE U DOBU RAZUMA.”
- 41,9022° N,
- 12,4539° E
ILUMINATSKI “KAMENI VODIČI” (II)
(dio drugi, nastavak prethodne teme istog naslova)
Tuesday, March 16, 2021
NEMANJA I MASONSKI ZNAK
Jesen 1150. Romejski car Manuilo I Komnin pokrene svoju vojsku da savlada pobunjene Srbe. Bitka se desila na lijevoj strani rijeke Tare. U borbi dolazi do dvoboja Manojlovog rođaka Kantakuzen se sedmoricom Srba među kojima prednjaci Vakin. Kantakuzen biva ranjen izgubivši dva prsta i nađe se u smrtnoj opasnosti. Da bi odvratio Srbe od Kantakuzena, Manojlo nasrne na oko grupu od oko 300 Srba:
“Kad to spazi Vakinos i ostali s njima, oni ostaviše Kantakuzena i potekoše na cara. ‘Tuna se, veli Kinam, - desila strašna stvar: Car baci koplje, a istrže mač, pa je njima samo mahao sto dajući, što primajući udarce, dok se drugi ne raziđoše, pa se otpoče dvoboj između njega i Vakina, koji se odlikovao junaštvom i prekomerno velikim porastom. Posle duge borbe Vakin zadade caru silan udarac u lice: imperatoru je spasila život samo željezna mreža, koja se od šlema spušta preko lica, ali je udarac bio tako snažan, da su koluti mreže ušli u telo i pojavili se na licu carevom.’ U tom momentu bola Manuilo rani Vakina u ruku, pa mu istrže mač iz ruku i predade ga svome sinovcu Jovanu Duki. Vakin se predade. Manuilo je hteo ići u napredak, ali Vakin, ne želeći pogibije svome riteru-pobediocu, pokrenut svojim sopstvenim veliko-dušjem, pokazujući znacima na svoju kosu na glavi, starao se objasniti caru, da je tamo u napredak srpska vojska tako mnogobrojna, s kojom će se sukobiti, kao što je mnogobrojna kosa na njegovoj glavi i naravno da će poginuti. Zato se car vrati u svoj stan sa 40 zarobljenika, a Srbi održaše svoje pozicije na Šarancima” (1)
Kako je Vakin upozorio Manuila da ne ide u napad na mnoge Srbe i ne pogine? Upozorio ga je pokazujući znacima na svoju kosu, a kako je to radio, prikazano je na masonskoj kecelji: rukom se zgrabi kosa na tjemenu! To je masonski znak za pogibiju, i još ako mu se dovikne pasvord “Nekum”, ne treba znanje jezika, poruka je jasna.
Vakin ili BAKIN, u grčkom izvoru Βακχῖνον (BAKKᴴINON) (2), je STEFAN NEMANJA, jer su imena BAKIN i NEMANJA
istog značenja: BAKUS, BAHUS, NEBESKI, SJAJNI, BOŽO.
..............................
(1) Pantelija
Srećković, Stanje i odnosi srpskih arhontija prema Ugriji i prema Vizantiji u
polovine XII veka; Glasnik Srpskog učenog društva, Knjiga 54, Beograd, 1883, ,
str. 176-177.
(2) Johannes Cinnamus, Imperatorii Grammatici Historiarum,
Libri VI; Venetis, Ex Typographia Bartholomæi Javarina, 1729, pg. 50.