Monday, May 18, 2015

UFO-i SU REALNOST NAŠEG SVIJETA

      UFO ili NLO, tj. nepoznati leteći objekti, realnost su našeg svijeta, a samo je pitanje šta su, odakle i kako dolaze.
       Ovo što sam vidio ove večeri 17. maja 2015. godine otklonilo je svaku moju sumnju u postojanje UFO-a. Pošto je sutra Victoria Day, kanadski nacionalni praznik, po kanadskom običaju uoči tog dana po gradskim parkovima, parkićima i iz kućnih bašta ispaljuju se rakete i prave vatrometi.
       I večeras sam izašao na uzvišeno mjesto da posmatram neće li se odnekle pojaviti neki UFO. Pošto su prethodne večeri vatrometi bili zapaženiji po južnoj strani grada Kitchenera (tada sam vidio šest UFO-a), ove večeri sam osmatrao sjeverni horizont sa vidnim uglom od 180 stepeni, dakle sam imao pregled horizonta od istoka do zapada.
       Najveći i najraškosniji vatromet bio je na istočnom dijelu grada, te sam u tom pravcu najčešće zadržavao pogled, ali sam pregledao sav sjeverni horizont od istoka do zapada. I od istoka počeli su da se javljaju UFO-i.
       Njihovo narandžasto svjetlo pojavljivalo se iz neba odjednom i umjerenom brzinom kretali su se pravolinijski prema sjeverozapadu, a dim mojih cigareta pokazivao je strujanje vazduha od zapada ka istoku. Brojao sam im sekunde leta od pojave do nestanka: vidljivi su od 60 do 70 sekundi. I kao i prethodne večeri pojavilo ih se šest u razmaku od oko jednog sata.
       Ništa nije bilo neobično, jer to isto gledao sam nekoliko puta i prošle godine, a i prethodne večeri, te to po malo prelazi u dosadu (svakog čuda za tri dana).
       A onda se zaista desilo pravo čudo: vrlo blizu zapadno od mene, na oko 30-40 stepeni iznad horizonta odjednom i niotkuda pojavi se ogromna crveno užarena kugla sa žutim blještavo-zrakastim svjetlom okolo. Čudo! Onako velika i užarena blago i polako spušta se u pravcu mog mjesta, što je dokaz da je nastavila kretanje pod istim uglom pod kojim se pojavila odozgo. Što je prilazila bliže, oblik joj je od okruglog prelazio u elipsasti. Kad se došla skoro do iznad mene, u blagom luku je promijenila pravac prema sjeveru i nastavila u tom pravcu dok joj je svjetlost postepeno smanjivala sve do nestanka.
       Tražeći nešto sa čime bih uporedio njenu veličinu, ugledao sam na obližnjoj zgradici veliku TV-satelitsku antenu. Eto tolika je bila ta leteća kugla pri samoj pojavi gledajući iz mog mjesta osmatranja.
      Čekao sam još pola sata , ali se ništa novo nije desilo. Sjeo sam za kompjuter i počeo da tražim slike UFO-a koje su neki ranije vidjeli. I evo skoro identičnog prikaza na slici iz 15. vijeka, samo što je boja objekta koji sam ja vidio svijetlo crvena (objekat sa dečanske freske je slične boje).
Sve ovo što ovdje zapisah vidjelo je još ljudi, od kojih su neki bili na istom mjestu gdje i ja, a neke od njih i lično poznajem.
 
       U prvim večernjim satima 17. maja 2015. godine vidio i viđeno zabilježio Petko Nikolić.
 

No comments: