Friday, June 12, 2015

KRUGOVI

 
       Krugovi u žitu, neki lažni, neki nisu. Nisu zato što su toliko precizni i komplikovani da bi ih sa velikom pažnjom i preciznošću danima morala praviti stručna ekipa sa geometrima i teodolitima, praviti mjere tražeći dužine, uglove i razmjere razvlačeći konopac i konopce na licu mjesta.To ne bi moglo biti sakriveno godinama i decenijama.


       Neki od ovih krugova imaju prečnike i preko 100-200 metara, a toliko mnogo imaju detalja da bi i slikar ili tehnički crtač morao provesti nekoliko dana samo da ih osmisli i na papiru nacrta.
       E sad: znaju lopovi, čuvari tajni, da ne treba obični ljudi da vjeruju u to i pošalju svoju dvojicu-trojicu da naprave video dok oni prave svoj krug, kako bi sve ostale misteriozne krugove pred narodom poništili kao nepoznata nerukotvorena čudesa (ima budala koji i sami odsebe to rade).


       Ja imam običaj da se u prirodi na nekom lijepom preglednom mjestu prekrstim i poklonim prema istoku tri puta, nekad i tri put po tri puta. Spomenem ja Višnjeg Boga Svetovida i odam Mu slavu! Tako i u obližnjem parku često činim na jednom istom mjestu. I šta se tu desilo? Oko mjesta sa kog se poklanjam pojavio se krug: trava u krugu prečnika 17 stopa izgorila, a kruznica oko dvije stope široka. I šta sad? Da sam to snimio i postavio na internet, svi bi rekli da sam ja nečim to uradio.
       I tako mi je postalo jasno zašto su kameni krugovi kao svetilišta drevnih postavljeni baš na tim mjestima: ako se pri njihovim molitvama tu "sam od sebe" pojavi krug, to je mjesto za svetilište.

No comments: