Tuesday, March 26, 2024
SUNCE, ZEMLJA I PIRAMIDA
Friday, March 22, 2024
TUPOGLUPA ANUNAKI RASA
Wednesday, March 20, 2024
ДАНАШЊИМ СВЕТОСАВЦИМА НА ЗНАЊЕ
Tuesday, March 19, 2024
NA STEĆCIMA SUNCE ISPLAŽENOG JEZIKA
Saturday, March 16, 2024
DANAŠNJI SRBI SVETOSAVCI
SAMO ISTINA SVJEDOČI BOGA
Wednesday, March 6, 2024
RAROG JE ŽAR-PTICA (ZRAKA)
RA + ROG > RAROG = SUNČEV ROG:
a) RA = SUNCE [1]
b) ROG = TOK = ZRAKA [2]
RA + ROG > RAROG = SUNCA TOK = ZRAKA = ŽAR-PTICA.
RAROG je slovensko božanstvo sunca, oličeno u vidu ŽAR-PTICE PEREPLUTE, kod Egipćana u vidu SOKOLA HORUSA, a bukvalno to je SUNČEVA ZRAKA.
Pošto su PER i PAR sinonimi, imenu PEREPLUTA isto je sanskritsko PARAPLUTA koje znači OPRA-NO, ČISTO; BELO, SJAJNO; IZVOR [3]. Samo PARI znači KRUG, KRUŽENJE, KRUŽNI TOK, KRUŽNO BOGATSTVO [4], dok PLUTA znači isto što i srpsko PLUTA: PLUTANJE, PLIVANJE, KUPANJE, PRANJE [5]. U nazivu PARI je Sunce, u nazivu PLUTA je sunce, svjetlost.
Simbol na slici je sastavljen od slovenskih runa:
R-A-R-O-Y = RAROG = SUNČEV ROG, SVJET-LOST, ZRAKA, PEREPLUTA ili PARAPLUTA.
..............................
[1] Jean-Baptiste Bullet, Mémoires Sur La Langue Celtique, Tome III; Besançon: Claudi-Joseph Daclin, 1759, p. 293.
[2] Ib. p. 320.
[3] Monier Monier-Williams, A Sanskrit-EnglishDictionary; Oxford, The Clarendon Press, 1960, p. 597.
[4] Ib. p. 591.
[5] Ib. p. 715.
Wednesday, February 28, 2024
Paganski Sloven hrišćaninu
“Paganski
Sloven je na hrišćanina gledao s visine kao na varvara. ‘Mi s tobom nemamo
ni-šta zajedničko. Zakone koje smo naslijedili od svojih očeva nećemo odbaciti,
zadovoljni smo s vjerom koju imamo. Među hrišćanima ima lo-pova i razbojnika,
kojima se noge odsijeku i oči vade; hrišćanin praktikuju sve vrste zločina i
kazni nad hrišćaninom. Daleko od nas neka tak-va vjera’, odgovorili su Pomeranci
Otu Bamber-skom. Među njima nije bilo prosjaka, niti brava i ključeva; bili su
jako iznenađeni blindiranim sanducima biskupa. Stol im je uvijek bio pun hrane
i svaki stranac mogao je ući i nasititi se. Schafarik,
II. str. 542, bilješka 2.” (J. B. Bury, The Cambridge Medieval History, Vol. II,
New York, The Macmillan Company, 1913, p. 455)