Tuesday, July 5, 2016

ZAŠTO NE ČESTITAM VJERSKE PRAZNIKE

        Muslimanima ne čestitam jer su i u mojoj Bosni uništili svu moju prošlu, sadašnju i buduću bosansku javu suživota samo zato što nisam musliman.
 
         Na nadvožnjaku u Peharama kod Zenice, iznad kolone zaustavljenih izbjegličkih autobusa sa srbskim ženama i djecom, okupili su se komšije muslimani sa flašama benzina. Neki su imali namjeru sa nadvožnjaka da zapale autobuse. Mnoge od tih neljudi lično sam poznavao: nekima sam djecu učio, sa nekima če...sto u društvu pio i mezio, ali sam ih čuo kako viču:
 
         "Majku vam četničku, sve ćemo vas poklati!"
 
         U nekom od tih autobusa bila su i moja djeca. Pred smrtnim zlom muslimanske sile moralo se bježati, a oni su potom sve nemuslimansko opljačkali i razorili, iako tu ratnih dejstava nije bilo.
Rimokatolicima ne čestitam jer su me HOS-ovci jurili oko zgrade u zeničkoj Blatuši ne bi li me uhvatili, prebili (možda i ubili) i strpali u zatvor, samo zato što sam Srbin.
 
         Svetosavcima ne čestitam jer su me kao izbjeglicu i negrađanina Republike Srpske zarobili, prisilno mobilisali i natjerali na vatrenu liniju, iako to po važećim ljudskim i svjetskim zakonima nisu smjeli uraditi.
 
         Kad sam nakon grdnih muka uspio stići porodici u Srbiju, u izbjegličkom centru pred cijelom mojom porodicom zadrigli srbski oficir iz Ilijaša, sa zlatnim krstom oko vrata i pištoljem o pasu, pitao je upravnicu centra zašto me ne ubiju, jer "jedem izbjegličku dječju hranu". Istjerali su me iz izbjegličkog centra i tjerali nazad u Bosnu da ratujem za njihovu imovinu, za njihove zločine, njihovo profiterstvo, za njihov kriminal i šverc.
 
         Kad sam i iz Srbije pobjegao u bijeli svijet, svetosavski Srbi me vrijeđaju i prijete, jer objavljujem istorijsku istinu o srbskim zabludama, prevarama i lažima.
 
         Ovo je zrno mog životnog iskustva, a svim izbjeglicama, bez obzira na vjeru, bilo je isto, mnogima još strašnije, žalosnije i bolnije.
 
         I zato tvrdim da su ortodoksno hrišćanstvo, rimokatolicizam i islam tri neprijatelja Božija i ljudska. Bog je dobar, a religije su zlo, jer zlo snuju, na zlo uče i zlo rade! Sa ovakvim religijama koje dijele i diskriminišu ljude po vjeri, koje su manipulatori, unesrećitelji i ubice nedužnih ljudi, žena i djece Bog nema ništa zajedničko.
 
         Eto zato me vjerski praznici ne interesuju, ne čestitam ih niti ću ću čestitati, a Bogu svaka čast i slava!

No comments: