Friday, July 1, 2016

SVJEDOK SRBSKIH CRKVENIH LAŽI

 




 
         Svojim motivima ovaj stećak obara sve laži današnjih grkoortodoksnih svetosavskih Srba i kaže im:  "Lažovi, ne lažite da su Srbi vjerom grkoortodoksi! Nisu, nego su bili i ostali dvovjerci!"
 
         To je razlog zašto me mnogi današnji Srbi prezirući mrze, to je razlog zašto me po mnogim grupama banuju i brišu: mnogi Srbi ne vole istinu o sebi i brane svoje svetosavske laži, a pošto je svaka laž od đavola (ovo je Hristova nauka), to znači da su većina današnjih Srba sljedbenici đavola (Bog im ne da da se pretvaraju, te otkriva njihovo gaženje Časnog krsta po mnogim hramovima SPC).
 
         Na stećcima su isti motivi još od pećinskih crteža, pa preko petroglifa širom svijeta. Ovdje je srbski motiv u Srbiji i indijanski prekolumbovski motiv u Južnoj Karolini (USA) i umjesto da se to medijski razglašava među Srbima, ogromni napor se čini da se sve zataška. Protiv mene se vodi planski medijski rat i niko me ne podržava osim ovih par desetina Srba sa moje Fb-liste prijatelja.
        Protiv mene su najviše tkz. autohtonci deretićevci, koji pišu o "istinitoj istoriji Srba", a to je organizovana grupa Beograđana lažova sastavljena od neopagana i svetosavac, koji me optužuju da sam plaćen da cijepam njihovo Srbstvo. Ako je ovaj stećak od nekoga plaćen da cijepa Srbstvo, onda sam od tog istog i ja plaćen.
...................
Foto: Raša Nikić

No comments: