Tuesday, March 3, 2015

UTAMNIČENA KNJIGA

     
 
      Pošto sam protiv svake vrste tiranije koja sputava fizičku i intelektualnu slobodu, kao autor knjige "Stećci, laž i bogumili", moram da se oglasim u ime slobode govora, mišljenja i umjetničkog izražavanja, jer je moja knjiga pod prećutnom blokadom u Srbiji i u svijetu: nigdje je u knjižarama nema!
     U toku cijele prošle godine pojavilo se primjerak-dva ove knjige u jednoj jedinoj beogradskoj knjižari i u jednoj knjižari u Torontu i to je sve! Nakon prodaje tih primjeraka, niko od zainteresovanih kupaca do pomenute knjige ne može naći put, osim da lično ode u Beograd u Redakciju Izdavačke kuće "Pešić i sinovi" i da tu kupi knjigu. U vremenu ove besparice danas je Beograd daleko i od Novog Sada i Požarevca, a kamo li od ostalog dijela Srbije, Republike Srbske i ostalog svijeta: ko će da ide u Beograd samo radi jedne knjige?
      Knjiga "Stećci, laž i bogumili" prodaje se samo na recept u knjižarskoj apoteci pod nazivom Izdavačka kuća "Pešić i sinovi." Urednik i vlasnik ove izdavačke kuće u jednoj e-mail poruci reče mi da sam kao autor sretan što je moja knjiga uopšte štampana, jer zbog onoga što u knjizi piše, a piše istina sa dokazima, reče mi da ovu knjigu niko od ostalih srbskih izdavača nikad ne bi štampao.
      Znam da je tako! Znam to po uvredama i prijetnjama koje su mi stizale još dok sam po raznim internetskim forumima počeo da objavljujem priloge o temi ove knjige, znam to po uvredama i prijetnjama koje mi i danas zbog knjige u Inbox na Fejsbuku stižu. Vjerujem da zbog ove knjige i Urednik kuće "Pešić i sinovi" trpi pritiske i da ima iste direktne ili indirektne prijetnje, ali ćuti. I sad razumijem zašto je knjiga u poziciji u kojoj jest. U početku sam se javno bunio i kritikovao Urednika za neprofesionalni rad i manipulacije, mada mi je Urednik jednom indirektno spomenuo jak crkveni lobi i njihovu medijsku blokadu, ali tada nisam vjerovao da su današnji Srbi toliko zavedeni lažima i da laž u današnjim Srbima čini osnovni temelj današnjeg srbskog identiteta. 
      Ko su protivnici knjige "Stećci, laž i bogumili", ko su oni koji šalju uvrede i prijetnje? Ne, nisu to ni muslimani Bošnjaci, nisu ni rimokatolici Hrvati, jer ni oni pred istinom dokaza ćute! Bošnjaci ćute na sve tvrdnje o postojanju "bogumila", ćute o njihovom istorijskom porijeklu od Srba krestjana, Hrvati ćute na sve tvrdnje da su bosanski i damlatinski Hrvati porijeklom od pokatoličenih Srba krestjana. Oni su svjesni toga, oni to znaju i ćute ne buneći se protiv istine.
      Pa ko se buni, ko vrijeđa i ko prijeti, ko se to buni protiv istine? To su svetosavski Srbi, jer ih istina knjige pogađa u srž njihove svetosavske vjere i svetosavskog nacionalizma zasnovanog na ideološki osmišljenom crkvenom kultu Svetog Save i Stefana Nemanje i njihove lažne slike o tkz. "svetosavskom pravoslavlju". Knjiga "Stećci, laž i bogumili" pokazuje i Svetog Savu i Nemanju u pravom istorijskom svjetlu prema kojem je "svjetlo", koje SPC i zvanična srbska istorija nude o Svetom Savi i Nemanji, postaje mračna tama, a "svetosavsko pravoslavlje" postaje obična laž pred dokazima srbskog dvovjernog krestjansta. Današnji Srbi kukaju na Titovu diktatorsku cenzuru, a sami su diktatorski svetosavski cenzori.
     I kukaju današnji Srbi na rastakanje Srbije i Srbstva zaboravljajući da onaj ko se protiv istine bori i na istinu pljuje pred Bogom nema budućnosti i da će kao takav propasti.
      
https://www.facebook.com/124895439295/photos/a.10150441354454296.359984.124895439295/10152046160139296/?type=1

No comments: